- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Die %#$%@ Piepoli
.
Hoe kom het dat ik daar niet van schrik. Had ik Piepoli genomen in plaats van Honchar, ik had nu een zeer goeie klassering gehad.
En hij gaat nog punten scoren zulle... 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
De Belgen spelen vandaag vriendschappelijk tegen Turkije. Jammer voor de 'Nederlandse Turken' is het op de commerciële zender Kanaal Twee.
Edit: het is inmiddels al 1-2 voor Turkije met goals van Necati en Hasan en een owngoal van Toraman.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valt me op dat Oekraïne hier weer flink afgezeken wordt. Je kan niet zeggen dat ze onverdiend gewonnen heben. Ze waren sterker, slimmer en creatiever. Jong Oranje was barslecht.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
en nu maar hopen dat Castelen, de Ridder en Hofs niet in de basis zitten, en in plaats daarvan spelers met wat meer 'body'
Ik denk ook dat Oekraïne de sterkste is, dus bij de volgende wedstrijden zal NL meer kans hebben
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Hoe kom het dat ik daar niet van schrik. Had ik Piepoli genomen in plaats van Honchar, ik had nu een zeer goeie klassering gehad.
En hij gaat nog punten scoren zulle... 
Dat geldt natuurlijk altijd. Ik heb in mijn voorlopige team ook Pollack en Piepoli gehad maar dat is natuurlijk achteraf.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Tja, Oekraine speelde gewoon slimmer, ookal was dat soms op een irritante manier, en veel sterker. Fysiek veel beter.
Maar Nederland hád het op techniek kunnen winnen, alleen moet je dan wel met goede buitenspelers komen. Die NIET naar binnentrekken. Volgende keer Gerritsen er maar in en Aissati misschien. En dan zorgen voor meer creativiteit en kracht.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
De wedstrijd Italië-Denemarken is daarentegen wel een hele leuke. Mooie aanvallen en goed spel. En veel goals tot nu toe.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Altijd leuk om op zo'n jeugdtoernooi de toekomstige Clarence Seedorf in actie te zien komen 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Italië-Denemarken is gelijk geëindigd (3-3). Dat is dus ook weer gunstig voor Nederland.
Maar het worden wel 2 lastige wedstrijden voor Nederland, want beide teams speelden erg goed.
En jammer van het Olympisch Elftal, maar toch hebben ze goed gepresteerd daar.
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
En jammer van het Olympisch Elftal, maar toch hebben ze goed gepresteerd daar.
Er zitten goede spelers bij!
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Jan Ullrich genoemd in Spaans dopingschandaal
Jan Ullrich wordt gelinkt met het dopingschandaal in het Spaanse wielrennen. Volgens de Spaanse radiozender Cadena Ser maakt de Duitser al een aantal maanden gebruik van de diensten van de dinsdag door de Spaanse justitie opgepakte dokter Eufemiano Fuentes. Fuentes werd samen met drie anderen aangehouden in het kader van een grootschalig onderzoek naar doping in het Spaanse wielrennen. Volgens de radiozender behoort ook Ivan Basso, de huidige leider in de Giro tot de patienten van Fuentes, maar Basso ontkent dit in alle toonaarden.
Bij een door de Spaanse politie uitgevoerde dopingrazzia werden fiches gevonden met daarop de namen van 200 Spaanse en buitenlandse wielrenners, zo wist de Spaanse krant El Pais donderdag te melden. Volgens de krant maken de renners deel uit van de grotere wielerploegen. Meerdere coureurs zijn met door de politie geplaatste verborgen camera's gefilmd terwijl ze in Madrid een appartement binnengingen waar bloed bij hen werd afgetapt.
Dit afgetapte bloed werd vervolgens met zuurstof verrijkt waarna het weer bij de renners werd ingespoten. Deze methode diende om de weerstand van de coureurs te verhogen. El Pais vertelt dat op de fiches de namen van vrijwel alle bekende renners uit Spaanse wielerploegen voorkomen, behalve die van Alejandro Valverde. Tijdens meerdere huiszoekingen die de afgelopen dagen zijn uitgevoerd zijn volgens de krant duizenden verboden producten, waaronder epo en groeihormonen uit China, aangetroffen.
Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan dit soort berichten uit zo'n krant, maar ik wou het tog even gemeld hebben
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik hecht geen geloof aan geruchten zolang er geen gerechtelijke uitspraken zijn geweest, ook hier dus niet. Waarmee ik niet wil ontkennen dat er dopingproblemen zijn, maar de idiote hetze in de pers heeft al meermaals een renner onterecht besmeurd.
Dit bericht is neutraal en informatief dus geen problemen mee, we zullen wel zien of het nog opgeblazen wordt of niet.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Overigens heeft Liberty Seguros besloten te stoppen met de sponsering hoorde ik net
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Hopelijk haalt de andere Gutierrez vandaag wat puntjes, ik kan wel een opsteker gebruiken nu Guidi ook al opgegeven heeft, en Di Luca zit te knoeien achteraan het peloton
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Tom Boonen heeft de tweede rit in de Ronde van België gewonnen, over 180,5 km van Oostende naar Knokke-Heist. In een massaspurt voor de zeer sterk opzettende Nederlander Max Van Heeswijk. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Nederland - België 1-0
1-1 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1. S. Schumacher
2. M. Bruseghin
3. J.I. Gutierrez 
4. D. Lopez
5. C. Wegelius
6. P. Bettini 
7. A. Ongarato
8. M. White
9. J.E. Gutierrez
10. P. Tiralongo
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
tovenaar 10e in het dagklassement 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Van mij 30 punten verlies ik er 25 aan het uitvallen van Guidi
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
tovenaar 10e in het dagklassement 
Daar kan ik nog altijd de 'dikste nek' over hebben. Ik ben een keertje eerste geweest.
Maar de rest deugd van geen kanten. Morgen ben ik mijn tweede plaats ook kwijt. Dedju toch... 
1 68 tovenaar 720 0 4 517
2 198 Speedy23 -- 0 7 455
3 254 timbo_ 788 77 2 439
4 401 moviefreak#1 -- 7 4 402
5 468 eva -- 80 5 388
6 556 Vabo -- 7 3 368
7 578 Zavo -- 25 6 364
8 829 Kip Kurry 772 25 3 292
9 858 Freud 203 80 5 286
10 910 Timmy 476 80 4 268
11 921 bartvzun -- 7 7 265
12 1077 citybird -- 0 6 214
13 1144 smurfinnekes 659 80 6 170
14 1167 Sanvean -- 39 6 139
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Tovenaar slaat vandaag een grote slag. Maar die zal die ook nodig hebben met het oog op de punten uit het klassement komende zondag.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jan Ullrich genoemd in Spaans dopingschandaal
Basso én Ullrich op lijst van Spaanse 'wonderdokter'.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tovenaar slaat vandaag een grote slag. Maar die zal die ook nodig hebben met het oog op de punten uit het klassement komende zondag.
. Maar als we nu die denkbeeldige 100 punten van mijn kluns er weer ff bijtellen
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
GEWELDIG gereden van Reus vanochtend (Tjalli ook natuurlijk). Reus voorlopig 2e in het klassement, damn wat een groot talent. Hij zal nog wel ingehaald worden door Boonen door die verdomde bonificatie-seconden (hoe moest Boonen anders deze ronde winnen?). Anyway, wat er ook nog gebeurd, Reus is echt formidabel bezig geweest.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Inderdaad... en ook even melden dat mijn secret weapon ook nog geen enkel puntje heeft
. Maar als we nu die denkbeeldige 100 punten van mijn kluns er weer ff bijtellen
.
Mijn secret weapon heeft volgens mij 12 punten gehaald en als hij nog wat kan stijgen in het algemeen klassement kan Tom Danielson ook daar nog wat puntjes pakken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
GEWELDIG gereden van Reus vanochtend (Tjalli ook natuurlijk). Reus voorlopig 2e in het klassement, damn wat een groot talent. Hij zal nog wel ingehaald worden door Boonen door die verdomde bonificatie-seconden (hoe moest Boonen anders deze ronde winnen?). Anyway, wat er ook nog gebeurd, Reus is echt formidabel bezig geweest.
[mompelmodus] Chauvenist [/mompelmodus] 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4565 stemmen
En met Devolder wint er toch weer een Belg de rit 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En met Devolder wint er toch weer een Belg de rit 
België-Nederland: 2-1
Uitslag tijdrit:
1 Stijn Devolder de 15,9 km in 19'37"
2 Leif Hoste op 4"
3 Jurgen Van Den Broeck op 15"
4 Niki Terpstra op 23"
5 Kai Reus op 25"
6 Matti Helminen op 30"
7 Sébastien Rosseler op 31"
8 Maarten Tjallingii op 36"
9 Lars Boom Rabobank op 42"
10 Tom Boonen op 44"
Klassement:
1 Maarten Tjallingii in 8u29'37"
2 Kai Reus op 22"
3 Tom Boonen op 25"
4 Sébastien Rosseler op 26"
5 Gert Steegmans op 48"
6 Niko Eeckhout op 54"
7 Leon Van Bon op 55"
8 Max Van Heeswijk op 1'01"
9 Servais Knaven op 1'25"
10 Mikhaylo Khalilov 1'27"
Bron: ronde.be
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.