- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Daar moeten ze hem toch niet hebben , ze vinden hem nu een verrader.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Tja.. als Henry Michel hem mee wil nemen en Kalou presteert een beetje is alles weer vergeven en vergeten.
Gelukkig zit het oranje gevoel toch wel diep bij Kalou 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, Kalou bewijst maar weer eens dat loyaliteit niet in zijn woordenboek voor komt. Eerst wilde hij naar de concurrent PSV, de Feyenoord-fans in de steek latend (en de club die 'm opgeleid heeft). Toen wilde hij Nederlander worden, z'n land in de steek latend. Maar nu wil hij opeens weer niet, Van Basten en al die anderen die zich voor 'm in hebben gezet in de steek latend.
De zogenaamde intentie om in Nederland te blijven is ook helemaal weg, nu allerlei buitenlandse clubs in de markt schijnen te zijn.
Het woord egoisme staat in hoofdletters in het woordenboek van Kalou.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Loyaliteit is weinig te vinden in de zakenwereld.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Vorig jaar speelden wij met MM ook op de Ronde van Frankrijk en ik moet zeggen, het systeem van renners selecteren vond ik beter. Maar daar moest je wel elke dag bijzijn om je juiste keuze te maken.

Het blijft een erg dure fout van Tovenaar dat hij de verkeerde Gutierez heeft gekozen.
. Verder heeft Speedy ook wel een beetje pech met Honchar, die normaal gezien in de top 10 zou rijden waarschijnlijk zonder die val. Van Ulli had ik voor deze Giro trouwens ook écht niet verwacht dat hij de tijdrit zou winnen.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Yep, de Rondemaster site is dat. Helaas is die alleen tijdens de Tour in de lunch, want ik vind dat zelf ook de leukste.
...maar de opgave van renners is inderdaad nogal zwaar bestraft.

Wat een buchtteam heb ik gekozen zeg! Volgende keer meer aandacht aan besteden. Noé (of moeten we zeggen "De Oude Krijger")
, Szmyd, mn SW...allemaal knechtjes van Di Luca of Cunego (geen rekening mee gehouden) die het ook al laten afweten trouwens.
Mijn Secret Weapon is zó geheim dat zelfs zijn eigen ploegleider hem geeneens heeft verteld dat ie aan de Giro deelneemt (althans, zo rijdt ie rond) en mijn Kluns heeft al voor een recordaantal van 139 strafpunten gezorgd. Yiheeeeee!
De Giro zelf is tot overmaat van ramp ook al saai, maar gelukkig hebben we nog wat puistjes te gaan deze week dus dat gaat het nog wel enigszins goedmaken gelukkig. Zoals vandaag met die Kronplatz (Go Simoni Go) en zaterdag met de Gavia en Mortirola. Mmmmm....smullen! En vrijdag ook nog vier heerlijke puisten. Goed voor dat buikje van Der Jan!
Btw - die Enrique Gutierrez wordt op Sportpools al flink in verband gebracht met doping zeg! Alsof ie al uit de lijst geschrapt dient te worden terwijl we nog bezig zijn met de Giro. Pff, overspannen gedoe. Alhoewel...hij rijdt natuurlijk wél voor Phonak hè...je weet maar nooit. 
PS:
Voor de voetbalfans: vandaag de eerste wedstrijd van Oranje op het EK onder 21 (Oekraine tegenstander). Huntelaar, Vlaar, Aissati, Castelen, ga ervoor boys! 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Zoals vandaag met die Kronplatz
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen

Gadret gaan we wel in de gaten houden natuurlijk.
Nog een keertje dan: de Kronplatz:

Laten we hopen dat ze hier ook overheen moeten.
Gadret, Simoni -> go for victory boys. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Beetje onduidelijk, weet nog steeds niet of je met 5 afvallers in totaal 75 strafpunten kwijt bent of alleen al voor die 5e. Maar ach, wat doet het er toe voor mij. 
75 in totaal.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En vrijdag ook nog vier heerlijke puisten. Goed voor dat buikje van Der Jan!
Hou dienen Duits maar in de gaten in de Frankrijk. Hij zal niet rijden voor een tweede plaats. Wat hij nu doet is zich verbergen om niet té hard op te vallen. Hij rijdt verdorie goed. Zijne kop staat mij erg aan. 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen

.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Ik geloof voor vandaag ook niet zo in simoni. Hij was gister ook niet sterker dan Gutierez had ik het gevoel maar Gutierez had gewoon eerder zijn iegen tempo moeten kiezen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Niet dat Gadret in mijn team zit ofzo, maar ik zet m'n geld vandaag gewoon op hem
.
Misschien gooit die Gadret de fiets wel in zijn nek en rent die de laatste 5 kilomter naar boven 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Beetje onduidelijk, weet nog steeds niet of je met 5 afvallers in totaal 75 strafpunten kwijt bent of alleen al voor die 5e. Maar ach, wat doet het er toe voor mij. 
In totaal hoor, niet per renner. Ik zat in de Vuelta met zeven uitvallers of zo en ik vroeg het me ook af, maar ik heb het toen nagerekend en als ik het me goed herinner ben je gewoon die 75 punten kwijt en niet de hele som.
gimli f
-
- 1454 berichten
- 0 stemmen
Hou dienen Duits maar in de gaten in de Frankrijk. Hij zal niet rijden voor een tweede plaats. Wat hij nu doet is zich verbergen om niet té hard op te vallen. Hij rijdt verdorie goed. Zijne kop staat mij erg aan. 
Hopen dat ie in juli super is, dan wordt dat een mooie strijd!
Maar dat buikje, dat zag je serieus in beeld op één paar dagen terug. Gewoon een bobbel
mag er serieus nog even afgereden worden deze week.
In totaal hoor, niet per renner.
NB: Lars Boom en Kai Reus gaan die Belgen in eigen landje eens laten zien wat wielrennen is!! 
*naja, klein beetje hopen op dan hè* 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Misschien gooit die Gadret de fiets wel in zijn nek en rent die de laatste 5 kilomter naar boven 
.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
NB: Lars Boom en Kai Reus gaan die Belgen in eigen landje eens laten zien wat wielrennen is!! 
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Je kan de Ronde van België ook live volgen.
Op dit ogenblik 23 koplopers met 1,27 min. voorsprong en Boonen is er bij.
Vanaf 14.00 uur op één.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Op dit ogenblik 23 koplopers met 1,27 min. voorsprong en Boonen is er bij.
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Krijgen we dat weer.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En interessanter: Boom en Reus zijn er ook bij
.
14:34 nog 57km: Lars Boom verdween een tijdje geleden uit de groep-Boonen en werd zopas ingelopen door de achtervolgende groep .
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
I know I know, ik zei toch dat 'ie nog niet 100% was
. Kan ook moeilijk met zo'n veldritseizoen ook nog achter de terug. Het wordt tijd dat Lars wat vakantie neemt.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Honchar en Scarponi niet gestart in de giro 
Tot zover mijn klassement

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
En de Passo delle Erbe is geschrapt uit de rit wegens hevige sneeuwval
.
Honchar 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Meer nieuws over de Giro-rit van vandaag :
14:56 CEST
According to the official website, the stage has actually been cancelled and will not include the last section of the final climb. The total distance therefore has been shortened to 126km.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
dat zijn ook de eerste twee uitvallers voor mij.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Of was het toeval dat de Nederlanders moesten roepen dat ze de afslag waren vergeten ? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.