• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.415 films
  • 12.573 series
  • 34.801 seizoenen
  • 656.423 acteurs
  • 200.477 gebruikers
  • 9.468.553 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Denk ik toch wel, echt een karaktervoetballer, die speelt zich wel in de ploeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ik betwijfel het. Cesc blijft iig gewoon lekker staan.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

We zullen zien Eerst maar es kijken wat ze op t wk ervan bakken

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ik denk niet dat Rosicky op dezelfde plek als Fabregas speelt.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Vanaf vandaag gaan we weer GOED de bergen in, woohoo! Iets te overdreven slotweek, vooral de aankomst op de onverharde weg (die slaat helemaal nergens op), maar het klassement gaat echt nog _goed_ door elkaar geschud worden!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

tovenaar schreef:

Vanaf vandaag gaan we weer GOED de bergen in, woohoo! Iets te overdreven slotweek, vooral de aankomst op de onverharde weg (die slaat helemaal nergens op)

Echt? Dat is inderdaad belachelijk, het zijn toch geen mountainbikers.

, maar het klassement gaat echt nog _goed_ door elkaar geschud worden!

Ja, de nummer 2 en verder misschien, maar de nummer 1 staat vast.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Echt? Dat is inderdaad belachelijk, het zijn toch geen mountainbikers.

Yep, net als vorig jaar, maar deze is nog ietsje erger dan die van vorig jaar. Check dit maar:

Click1

Click2

Click3

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

jordybeukeboom schreef:

Hoezo? Finalist CL is toch beter dan grauwe middenmotor DL?

Dit vind ik altijd van die rare opmerkingen. Dortmund is echt een grote club (elke thuiswedstrijd 80.000 man, en wat heeft Arsenal?). Het raarste aan die opmerking is wel dat Dortmund niet alleen CL finalist is geweest, maar ook winnaar in die finale. Heb het idee dat je dan gewoon een hekel aan Duitsland hebt of pas na 97 voetbal bent gaan kijken?

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

tovenaar schreef:

Vanaf vandaag gaan we weer GOED de bergen in, woohoo!

Het zou tijd worden ook!

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Speedy, Rikske is niet meer van start gegaan...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

tovenaar schreef:

Speedy, Rikske is niet meer van start gegaan...

Ik heb het deze middag ook gehoord. Spijtig, maar hij heeft gedaan wat ik van hem verwachtte, namelijk een rit winnen. En met wat er nog overschiet aan ritten kan hij geen punten meer verdienen.

Hij zegt dat hij er ook voor gaat om in de Ronde van Frankrijk een etappe mee te pikken.

Iets te overdreven slotweek, vooral de aankomst op de onverharde weg

Die aankomst is echt iets voor mountainbikers of voor veldrijders, maar niet voor deze renners. Laat ze klimmen, maar op wegen die redelijk zijn. Als het nu regent, is het een complete modderpoel, een wielerwedstrijd onwaardig.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Hij zegt dat hij er ook voor gaat om in de Ronde van Frankrijk een etappe mee te pikken.

Maar dat gaat hem niet lukken!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ik zit klaar voor de tv. Nu hopen op aanvalsdrift bij de renners.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

tovenaar schreef:

(quote)
Maar dat gaat hem niet lukken!

Zet maar geen geld tegen hem in, want het zou zeer goed kunnen dat je het kwijt bent.

En nu eerst plassen en dan KOERS.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Ik vergeet nooit meer de scheefste sprint ooit gereden die ook nog gewonnen werd (de tour-etappe die Rik won voor Lotto destijds). Wie was daar in godsnaam ook al weer 2e en hoe scheef moest dat manneke wel niet zijn dat hij verloor van Rik daar?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

tovenaar schreef:

Vanaf vandaag gaan we weer GOED de bergen in, woohoo! Iets te overdreven slotweek, vooral de aankomst op de onverharde weg (die slaat helemaal nergens op)

Vind het eigenlijk een beetje overdreven hoe iedereen over die aankomst van morgen doet. Vorig jaar waren er toch niet of nauwelijks problemen op die onverharde aankomst.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Heb je de foto's gezien? Dat er vorig jaar geen problemen waren had ook vooral met het weer te maken. Daarnaast is de aankomst van dit jaar nog een tikkeltje erger (zie foto's) dan die van vorig jaar. Ook al zou er niks gebeuren, wat als er wél wat gebeurd? Wat als daardoor Basso de Giro zou verliezen, wat dan? Gaan we dan achteraf zeggen: "ja, dat was niet zo slim". Het zijn nu eenmaal wielrenners, geen mountainbikers, zelfs geen veldrijders (al zal Gadret zich er wel in z'n sas voelen ).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ja die foto's die de hele tijd in omloop zijn zijn wel foto's van een halfjaar geleden. De afgelopen weken is daar een onverharde weg gelegd en ligt het er een stuk beter bij dan op die foto's

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Foto is genomen op 27 april, nog niet eens één maand geleden dus.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Ja maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze pas tijdens de giro die berg aankomst waardig te maken en dat die foto dus nog niet lijkt op wat je morgen te zien krijgt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Prachtig staaltje klimwerk van basso weer vandaag. Wat de wielerpool betreft had ik vandaag en morgen mijn slag moeten slaan maar is niet gelukt zoals gepland. Top 3 zal dus maximaal haalbare worden ben ik bang

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

timbo_ schreef:

Prachtig staaltje klimwerk van basso weer vandaag. Wat de wielerpool betreft had ik vandaag en morgen mijn slag moeten slaan maar is niet gelukt zoals gepland. Top 3 zal dus maximaal haalbare worden ben ik bang

Ach we staan met 5 man binnen de 50 punten van elkaar dus alles is nog mogelijk.

1 122 Speedy23 441

2 160 tovenaar 425

3 238 eva 404

4 281 timbo_ 393

5 281 moviefreak#1 393

6 664 Zavo 312

7 701 Freud 302

8 757 Vabo 291

9 865 Timmy 267

10 917 Kip Kurry 254

11 978 bartvzun 233

12 1035 citybird 214

13 1162 smurfinnekes 147

14 1162 Sanvean 147

timbo_

• 13116 berichten
  • 3910 stemmen

Het blijft een erg dure fout van Tovenaar dat hij de verkeerde Gutierez heeft gekozen. Anders was de overwinning voor hem al bekeken. Voor mij is het bijna hopen dat Savoldelli uitvalt of flink gaat dalen in het eindklassement in beide gevallen stijgen mijn winstkansen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zo ik ben zowaar naar 6 geklommen, niet te geloven.

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25202 stemmen

Het is het spel van de klunzen momenteel.

Tovenaar was al weggezakt door het afstappen van zijn kluns en timbo_ had eerste gestaan zonder de minpunten van zijn kluns. Eva verliest elke bergrit punten met Piepoli als kluns en Speedy en ikzelf kunnen alleen maar bidden dat onze kluns niet afstapt.

Ik heb het belang van de kluns een beetje onderschat geloof ik

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Eva verliest elke bergrit punten met Piepoli als kluns

Die had ik haar aangeraden . Eva kent eigenlijk helemaal niks van wielrennen, maar ik heb haar overhaald om toch mee te doen, en ik heb haar zo'n beetje uitgelegd wie wie was maar de keuze aan haar overgelaten. En dan blijkt dat ze overal juist de goede keuzes gemaakt heeft waar ik de mist in ben gegaan, erg grappig .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Met Verbruggen op te geven ben ik al mijn zesde renner kwijt. Opnieuw 105 punten. Om moedeloos van te worden.

Met die 105 punten zou ik anders zevende in het algemene klassement gestaan hebben met 546 punten.

Ik zeg wel zou...

en Speedy en ikzelf kunnen alleen maar bidden dat onze kluns niet afstapt.

Laat ons hopen dat hij niet opgeeft, en ik beloof dat ik nooit meer 'kluns' tegen hem zal zeggen.

De site van mijne 'kluns': http://www.jankuyckx.be/

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het is erg grof hoe zwaar het opgeven van een renner bestraft wordt, daar heb ik al vaker mee afgezien. Terwijl het vaak louter pech is en helemaal niet te voorspellen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Freud schreef:

Het is erg grof hoe zwaar het opgeven van een renner bestraft wordt, daar heb ik al vaker mee afgezien. Terwijl het vaak louter pech is en helemaal niet te voorspellen.

Persoonlijk vind ik dat daar de reserven zouden moeten invallen. Vorig jaar speelden wij met MM ook op de Ronde van Frankrijk en ik moet zeggen, het systeem van renners selecteren vond ik beter. Maar daar moest je wel elke dag bijzijn om je juiste keuze te maken.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Kalou wil voor Ivoorkust gaan spelen, whaha. Echt onverwacht . Wat een grap zou het zijn als hij ervoor zorgt dat Nederland eruit vliegt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.