- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Speedy heeft toch wel al een erg ruime marge. Ik denk dat mits er niet teveel renners uitvallen speedy het wel gaat redden.
Als mijn kluns, Jan Kuyckx niet uitvalt wel, maar ik ben er bang voor. Het is nog zeer zwaar komende week. Ik heb één voordeel: hij scoort niet, en dat was de bedoeling.
Ik heb begin van de Giro gezegd dat ik zeer tevreden zou zijn met een plaats in de top 3. Nu nog altijd.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Gewoon, omdat ie zo mooi is:
http://www.youtube.com/watch?v=v64exGkaD_Y&search=bergkamp
Eigenlijk moet deze in het kunst topic.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eén van de mooiste goals die ik ooit aanschouwd heb, iig 1 van mijn favoriete. Ik heb ook de Dennis Bergkamp dvd en deze goal vaak gezien, geweldig!
Geweldige bijdrage BoordAppel. 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Sja, veel fijnere doelpunten kun je ook als verdediger niet tegenkrijgen. Je kunt er gewoon niets tegen doen.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Kijk naar tovenaar. Die stond vast bovenaan totdat zijn kluns uitviel. Ook Kuyckx (de kluns van Speedy) kan nog uitvallen.
Mijn kluns is stom! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Gewoon, omdat ie zo mooi is:
Eigenlijk moet deze in het kunst topic.
Absoluut, als ie op een groot toernooi was was het de allermooiste.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Michael Boogerd rijdt ook volgend seizoen voor Rabobank.
De Nederlandse wielrenner Michael Boogerd heeft zijn contract bij Rabobank met één jaar verlengd. Dat heeft de Nederlandse ProTour-formatie maandag meegedeeld. Samen met Erik Dekker, Jan Boven en Richard Groenendaal is Michael Boogerd één van de vier renners die sinds de start van de ploeg in 1996 Rabobank trouw is gebleven.
Boogerd is blij met zijn contractverlenging. "Ik wilde het graag en de ploeg wilde het graag. We waren er dan ook snel uit", klinkt het. Over zijn toekomst na 2007 heeft Boogerd nog geen knoop doorgehakt. "Ik wil eerst weer een jaar volle bak koersen. Wat er in 2008 gebeurt, zien we dan wel weer."
Boogerd schonk Rabobank tot nog toe 45 overwinningen, waaronder de memorabele Tour-rit naar La Plagne in 2002. Ook in 1996 won Boogerd een rit in de Tour de France: de etappe in de stromende regen naar Aix-les-Bains. Bovendien werd hij in 1997 en 1998 Nederlands kampioen en versloeg hij in 1999 Lance Armstrong in de Amstel Gold Race. Op de erelijst van Michael Boogerd staan verder onder andere de eindzeges in de Catalaanse Week (1998 en 2001) en Parijs-Nice (1999) plus de overwinningen in de semi-klassiekers Ronde van Emilia (1999), Milano-Vignola (1999) en de Brabantse Pijl (2001 en 2003).
Bron: hln.be
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ja goed nieuws. Het gat tussen Boogerd en de jonkies is echt nog veel te groot. Als Michael stopt heeft Rabo een groot probleem. Supercoureur.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het gat tussen Boogerd en de jonkies is echt nog veel te groot. Als Michael stopt heeft Rabo een groot probleem. Supercoureur.
Groot gelijk. In België heeft net op dezelfde wijze Johan Museeuw Boonen en nog enkele andere jongeren op het laastste van zijn carriére onder zijn vleugels genomen.
Boogerd kan de jongere generatie zeker veel bijbrengen en leren. Als ze willen luisteren tenminste.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
U vraagt, wij draaien
.
http://www.youtube.com/watch?v=2hT62UNdbGc&search=bergkamp%2098
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Als ze willen luisteren tenminste.
. Denk toch dat die generatie eerder naar Boogerd zal luisteren, dan naar Erik Breukink. Het ideale scenario voor mij zal zijn als Boogerd na z'n actieve carriere samen met Erik Dekker en Marc Wauters de stoelen van de managers en ploegleiders bezet gaat houden. Boogerd heeft een goede frisse en harde kijk op het wielrennen en dat is iets dat bij Breukink soms nog een beetje mist ("kom, laten we Ardila na de Giro maar weer naar Colombia laten gaan en hem dan een paar weken voor de Vuelta weer hiernaartoe halen ").
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
U vraagt, wij draaien
.
http://www.youtube.com/watch?v=2hT62UNdbGc&search=bergkamp%2098
Mooie pass ook.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Dat dansje van Vd Sar
Is me destijds niet eens opgevallen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3307 stemmen
Alles klopt aan dat doelpunt. Pure klasse van beide spelers. Daar konden de verdedigers en doelman van Argentinië bijzonder weinig aan doen. In ieder geval het mooiste doelpunt dat ik live heb mogen aanschouwen, en dan ook nog op zo'n klootzakkerig moment in de wedstrijd, heerlijk
.

Is me destijds niet eens opgevallen.
Haha, mij ook niet
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Idd, net zo'n wonderpass als het goal dat daaruit voort komt.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Eén van de mooiste goals die ik ooit aanschouwd heb, iig 1 van mijn favoriete. Ik heb ook de Dennis Bergkamp dvd en deze goal vaak gezien, geweldig!
Geweldige bijdrage BoordAppel. 
Hier precies hetzelfde. Ik heb deze goal heel vaak teruggekeken op de dvd van Bergkamp. Geweldig. Mooier kan bijna niet.
En die tegen Argentinië blijft natuurlijk ook een prachtige goal.
Maar Dennis heeft zoveel mooie gemaakt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Forster scoort dan eindelijk toch eens flink wat punten. Heb ik hem niet helemaal voor niks meegenomen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Henry de opvolger van Dennis Bergkamp, Robin van Persie de opvolger van Henry?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ik heb het afgelopen seizoen alles niet zo intensief gevolgd, dus ik weet niet of Van Persie flink achteruit gegaan is ofzo, maar zo niet dan geef ik hem best een goede kans hoor! 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hij is nu 23, toen Bergkamp 23 was was ie al drie keer topscorer van Nederland en al 6 jaar ofzo basisspeler. Denk dus dat Dennis een maatje te groot is om te evenaren. Verder is Van Persie best een aardige voetballer hoor. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2630 stemmen
Ach ja, evenaren hoeft van mij ook niet. Overigens vind ik vergelijken hoe goed ze waren op een bepaalde leeftijd altijd wat nietszeggend. De een komt veel later goed op stoom dan de ander. 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Overigens vind ik vergelijken hoe goed ze waren op een bepaalde leeftijd altijd wat nietszeggend. De een komt veel later goed op stoom dan de ander. 
Is wel zo, maar Dennis heeft 20 jaar top gespeeld, da's dus een behoorlijke DVD. Dat wordt flink aanpoten voor Van Persie wil ie dat ook bereiken. 
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat V. Persie er flink op vooruit is gegaan, sinds hij bij Arsenal speelt.
Maar de klasse van Bergkamp zal hij niet halen denk ik. Je weet het nooit, hij is nog jong, maar Bergkamp was gewoon van uitzonderlijke klasse.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Rosicky naar Atletico. 
Is iets tussen gekomen blijkbaar, lees net dat ie naar Arsenal gaat.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Het was zo goed als rond tot dat Borussia opeens meer wou. Waarschijnlijk door de interesses van andere clubs. 
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Rosicky naar Arsenal
Over slechte carrièremoves gesproken 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Hoezo? Finalist CL is toch beter dan grauwe middenmotor DL?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof hij veel speeltijd gaat krijgen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.