- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
Hagele
-
- 184 berichten
- 821 stemmen
Speedy23 had gisteren het dagklassement gewonne he?
Vrij netjes.
Ik deed vroeger mee in de SP poule..toch maar eens kijken of ik de tour weer mee doe. ":)
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
(en als hij niet was gevallen zou hij misschien nog gewonnen hebben ook
)
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Speedy23 had gisteren het dagklassement gewonne he?
Het is vandaag al veeeeel minder... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Honchar heeft meer dan zes minuten verloren door een valpartij vandaag
.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Helemaal mee eens Freud. Toch mooi dat die bettini in al die nutteloze sprints nog meedoet.
Ik denk dat hij voor de paarse trui gaat, met de lastige etappes die nog komen, kan hij McEwen nog wel inhalen en misschien stapt McEwen wel af.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als je er drie jaar zit doe je iets goed.
Goede contacten onderhouden met het waardeloze bestuur van de club ja.
Vraag alleen niet hoe.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1547 stemmen
Als je er drie jaar zit doe je iets goed. Bijvoorbeeld twee keer kampioen worden. Volgens mij de enige trainer die de laatste 7 jaar met ajax kampioen is geworden.
Idd, dat gezeur telkens van dat Ronald Koeman slecht heeft gepresteerd. Onzin. 2x kampioen, 1x KNVB Beker en daarbij goede resultaten in Europa. Kwart finale CL in de laatste minuut onverdiend worden uitgeschakeld door AC Milan.
Ronald Koeman is een goede trainer, zijn aankoopbeleid is alleen een beetje riskant. Maar ja, PSV heeft aan Koeman een goede.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Vraag alleen niet hoe.
Dan hebben jullie daarna wel erg slechte trainers gehad. Heb ik altijd het meest storende aan het ajax publiek gevonden zij weten niet op een fatsoenlijke manier met hun oude spelers en trainers om te gaan.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Onzin, heb je de huldiging gezien? Blind werd heel erg gesteund. Oud-spelers worden meestal toegejuigd. Onder Koeman heeft Ajax nooit mooi voetbal gespeeld en de successen in het begin zijn vooral aan Adriaanse toe te schrijven, dat wordt bewezen door het feit dat ze steeds slechter werden onder Koeman.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2488 stemmen
Ronald Koeman is een goede trainer, zijn aankoopbeleid is alleen een beetje riskant.
Gewoon ronduit slecht, zal je bedoelen. In Arnhem hebben ze nog steeds nachtmerries van de o zo vriendelijke reus Bob die nog geen knikker kon raken, maar ondertussen wel de duurste aankoop aller tijden was. Bij PSV moeten ze maar heel snel een technisch directeur aanstellen die ALLE aankopen voor zijn rekening gaat nemen. Misschien kan Koeman daar dan nog iets van maken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
McEwen is zoals verwacht ook niet meer vertrokken in de Giro. Dat zijn voor mij al vijf uitvallers. 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Rogers is ook weg, net als Serrano en Vaitkus (maar die laatste heeft wel al veel puntjes gehaald
).
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Normaal heb ik altijd een kluns die zo slecht is dat hij na een week opgeeft van pure miserie, dit jaar lijkt dat niet het geval te zijn, die idioot gaat straks nog winnen ook! Ik dacht, die Piepoli is zo versleten dat hij niet anders kan dan Simoni helpen en dan totaal kapot achterblijven, nu laat hij niet alleen Simoni ter plekke, maar hij vond blijkbaar zelfs Basso te traag want die is hij nu ook al voorbij
.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1. L. Piepoli (Ita) 
2. I. Basso (Ita)
3. J.E. Gutierrez (Spa)
4. G. Simoni (Ita)
5. M. Scarponi (Ita)
6. F. Pellizotti (Ita)
7. J. Gadret (Fra)
8. J. Perez Cuapio
9. D. Cunego (Ita)
10. P. Savoldelli (Ita)
.
.
.
15. W. Vanhuffel (Bel)
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Rujano naar huis met sleutelbeen breuk
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Normaal heb ik altijd een kluns die zo slecht is dat hij na een week opgeeft van pure miserie, dit jaar lijkt dat niet het geval te zijn, die idioot gaat straks nog winnen ook! Ik dacht, die Piepoli is zo versleten dat hij niet anders kan dan Simoni helpen en dan totaal kapot achterblijven, nu laat hij niet alleen Simoni ter plekke, maar hij vond blijkbaar zelfs Basso te traag want die is hij nu ook al voorbij
.
Piepoli kies je toch niet als kluns? Die vent zorgt altijd wel voor een verrassing. Dat gaat je punten kosten. En opgeven mag de kluns ook al niet, dat kost je ook 100 punten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Het gaat tot nu toe volgens plan. Nog 0 uitvallers en ik stijg iedere dag verder in het klassement. Als Scarponi en Simoni nu lekker doorgaan met punten pakken ga ik nog voor de top drie binnen onze subleaugue ook
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Ik vroeg me al af waarom Rujano ineens niet meer in de top tien zat
. Deze Giro loopt helemaal niet zoals ik had gehoopt
.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Technische staf Ajax is nu helemaal rond.
Hoofdcoach: Henk ten Cate
Assistent: Hennie Spijkerman
Assisten: Alfons Groenendijk
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het gaat tot nu toe volgens plan. Nog 0 uitvallers en ik stijg iedere dag verder in het klassement. Als Scarponi en Simoni nu lekker doorgaan met punten pakken ga ik nog voor de top drie binnen onze subleaugue ook
Ja goede tactiek inderdaad. Als Savoldelli op zijn fiets blijft zitten geef ik je een goede kans op de winst. Hoe doet je Secret Weapon het eigenlijk ?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Mijn secret weapon heeft al wat puntjes binnengesprokkeld en gaat als hij nog wat stijgt ook nog wat klassement puntjes binnenslepen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mijn secret weapon heeft al wat puntjes binnengesprokkeld en gaat als hij nog wat stijgt ook nog wat klassement puntjes binnenslepen.
Als je het goede noemt moet je verdorie ook het slechte noemen.
Spreek dan ook even over je 'kluns'! Paolo Savoldelli kost je nu al 73 punten.
En let op: ofwel rijdt hij deze week nog goed, wat jou opnieuw een pak punten kan kosten, of in het slechtste geval geeft hij op, wat je opnieuw 100 punten kost. Vergeet dan niet dat je met de klassementen ook punten gaat verliezen.
Denk er de volgende keer aan: een 'kluns' mag niet in de prijzen rijden maar mag ook niet opgeven.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Savoldelli gaat zeker nog enkele punten kosten en ook in het klassement gaat hij punten behalen maar dit weegt weer op tegen als alles goed gaat Simoni want die heb ik dankzij het bombarderen van Savoldelli tot kluns in mijn team kunnen opnemen. Of het een goede keus zal dus volledig aan Simoni liggen. Overigens geloof ik niet dat Savoldelli nog gaat opgeven. Maar ik snap je opmerking niet helemaal aangezien mij werd gevraagd hoe mijn secret weapon het deed. Daar geef ik dan gewoon antwoord op. Als iemand mij vraagt wat mijn kluns doet geef ik daar ook antwoord op maar dat werd nu niet gevraagd.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1.L.Laverde (Col)
2.F.Sanchez (Spa)
3.P.Tiralongo (Ita)
4.S.Schumacher (Dui)
5.R.Illiano (Ita)
6.F.Baliani (Ita)
7.S.Casar (Fra)
8.I.Flores (Spa)
9.S.Zampieri (Zwi)
10.J.Tschopp (Zwi)
11.I.Parra (Col)
12.P.Bettini (Ita)
13.M.Lorenzetto (Ita)
14.S.Krauss (Dui)
15.R.Dion (Fra)
Mooi dat Parra erbij zat, maar ik had toch wel op iets meer gehoopt dan de laatste plaats van zijn groepje vluchters, erg veel punten levert hij nu niet meteen op
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Het word nog spannend bovenaan in onze subleague 
1. Speedy23 (425)
2. Eva (371) *met Piepoli als kluns
3. moviefreak#1 (361)
tovenaar (361)
5. timbo_ (305) * met erg veel klimmers in het team maar Savoldelli als kluns
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Maar ik snap je opmerking niet helemaal aangezien mij werd gevraagd hoe mijn secret weapon het deed. Daar geef ik dan gewoon antwoord op. Als iemand mij vraagt wat mijn kluns doet geef ik daar ook antwoord op maar dat werd nu niet gevraagd.
Jij vernoemde je kluns niet, maar Moviefreak. Anders had ik er nooit aan gedacht.
Op dit ogenblik verlies je 73 punten met Savoldelli en 'win' je er 34 met Simoni. Het zal al zwaar moeten veranderen wil je daar nog winst uit halen. Dan mag Salvoldelli geen punten meer scoren en 'moet' Simonie steeds scoren en dat geloof ik niet. Die gast heeft nog iets in petto. Hij kan veel beter.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3910 stemmen
Speedy heeft toch wel al een erg ruime marge. Ik denk dat mits er niet teveel renners uitvallen speedy het wel gaat redden.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Speedy heeft toch wel al een erg ruime marge. Ik denk dat mits er niet teveel renners uitvallen speedy het wel gaat redden.
Kijk naar tovenaar. Die stond vast bovenaan totdat zijn kluns uitviel. Ook Kuyckx (de kluns van Speedy) kan nog uitvallen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.