- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Nou dat was toch wel leuk. Op zondagavond weer heerlijk 9 wedstrijden kijken die eigenlijk allemaal wel ergens over gingen. Ik ben heel blij met de uitslagen van vandaag. Ik ben vooral blij voor Ron Jans en FC Groningen. Alhoewel het jammer is voor utrecht gunde ik het Groningen net iets meer
Wat een goal van Cocu trouwens 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
Alleen die reclame's daar kan ik maar niet aan wennen. 
kos
-
- 46815 berichten
- 8939 stemmen
Het zit ons niet echt mee de laatste tijd
.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25202 stemmen
Ja precies, zeker die reclame voor Rkc - Ajax. Een wedstrijd die nergens meer over gaat maar we moeten wel weer 7 minuten reclame bekijken 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik snap echt niet waarom ze eerst al die kul wedstrijden uitzenden bij Talpa , terwijl de wedstrijden die erom gingen juist Ajax , Utrecht en Groningen waren , dan zou ik er ook nog bij kunnen dat ze beginnen met de promotie/degradatie play-offs maar om dan precies met het aller onbelangrijkst te beginnen , wat een trieste zender is dat Talpa toch alles zo lang mogenlijk uitrekken , vreselijk.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Overgens , wat een grap dat Utrecht 
Zelf vind ik het geweldig maar ik kan me voorstellen dat je je behoorlijk genaaid voelt als je hun support.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Utrecht een grap? Willem II heeft gewoon meer potentie dan wat er veel denken. Ze hebben een lange matige periode gehad maar mijn tricolores zijn weer helemaal terug.
Caluwe scoorde ook, dat werkt op Willem II ook als een rode doek op een stier.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Utrecht een grap ja , maar idd Willen II verassend erg sterk. klasse !
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik dacht dat je bedoelde dat Willem II niet sterk speelde, mijn excuses. Hoe ze die plek bij de eerste 5 weggeven is zeer lachwekkend ja.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Buiten dat ik natuurlijk voor Ajax ben vind ik Groningen ook een wat meer symphatiekere club dan FC Utrecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
FC Utrecht heb ik nooit echt een sympathieke club gevonden en Caluwe speelt er natuurlijk. :evil
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1235 stemmen
Ben blij dat uiteindelijk Ajax 4de is geworden.. denk dat Feyenoord het een stuk lastiger zou hebben gehad als ze tegen Groningen moesten
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Wat een goals overgens van Willen II ze vlogen er prachtig in , ik denk dat we zeker verwend zijn met deze laatste speeldag 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2627 stemmen
Wij gaan Europa in!

FC Groningen is nog een plaatsje gestegen en nu gaan we zeker voor het eerst sinds jaren weer Europa in! 
Wie weet kunnen we zelfs nog het een en ander verpesten voor de 'topclubs'. 
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Roda heeft het de laatste tijd toch behoorlijk goed gedaan. Van de 13/14e plek naar de play offs. Ik heb medelijden met Utrecht en ben blij voor Groningen, stel dat ze winnen van AZ...
Voor PSV was het een soort vriendschappelijk wedstrijd met hele mooie goals, die van Cocu was natuurlijk abnormaal. Maar ik had stiekem toch gehoopt dat NAC de nacompetitie zou ontlopen. Ook was het ontroerend om te zien hoe Leonardo geblesseerd raakte en huilde.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Klopt prachtige goal van Cocu.
....
Nu maar snel bellen of ik kan werken met Ajax - Feyenoord en anders snel een kaartje kopen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik gun het Groningen van harte, ze hebben een goed seizoen gemaakt ook al was het uit meestal zeer zwakjes, maar toch.
Maar de V-championsleague zullen ze zeker niet halen, aangezien ze het niet gaan redden tegen Az.
Wat Ajax betreft,
.
En wedden, dat als Ajax V-championsleague haalt en als ze de Amstel cup winnen, dat het Blind weer allemaal vergeven is.
Het is raar hoe makkelijk de gedachten van het volk te manipuleren.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat lijkt me nog een hele opgave , persoonlijk geef ik 10 keer zo veel om V-Championsleague dan de Gatorade - Cup.
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
Wij gaan Europa in!

FC Groningen is nog een plaatsje gestegen en nu gaan we zeker voor het eerst sinds jaren weer Europa in! 
Shit, ik ga over een maand verhuizen. 
En weer ongelofelijk zuur voor Boogerd. Waarom wint die held nooit eens wat? Dan maar LBL dit jaar! 
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1982 stemmen
De eeuwige nummer 2/3 
En vooral de eeuwige 'beste-in-de-koers-maar-kan-het-niet-afmaken'. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Nee dat is een verliezer , al presteer je nog zo goed als je het niet kan afmaken heb je helemaal niets.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
The best of the rest 
Rest ja 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Nee dat is een verliezer , al presteer je nog zo goed als je het niet kan afmaken heb je helemaal niets.
Ben ik niet met je eens.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Ajax lijkt strijd om talent Defour te winnen
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Steven Defour te hebben gewonnen. RC Genk gaat binnenkort met de Amsterdammers rond de tafel te zitten om te praten over een transfer.
De achttienjarige aanvallende middenvelder staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal, PSV en Manchester City. Maar de speler zelf heeft een voorkeur voor Ajax, dat wel een bedrag van zes miljoen euro moet betalen als transfersom voor de jeugdinternational.
De afgelopen zaterdag achttien geworden Defour is bezig aan zijn tweede seizoen in de hoofdmacht van Genk. Dit seizoen kwam hij 22 keer in actie en scoorde hij één keer.
Dat een talentvolle speler de voorkeur geeft aan Ajax is iets wat we volgens mij allang niet meer hebben meegemaakt. Is goed nieuws. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ben ik niet met je eens.
Ken je dat liedje ? Bijna , bijna raak oftwel helemaal , helemaal mis.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ajax lijkt strijd om talent Defour te winnen
EXCLUSIEF - Ajax lijkt de strijd om Steven Defour te hebben gewonnen. RC Genk gaat binnenkort met de Amsterdammers rond de tafel te zitten om te praten over een transfer.
De achttienjarige aanvallende middenvelder staat ook in de belangstelling van Chelsea, Arsenal, PSV en Manchester City. Maar de speler zelf heeft een voorkeur voor Ajax, dat wel een bedrag van zes miljoen euro moet betalen als transfersom voor de jeugdinternational.
De afgelopen zaterdag achttien geworden Defour is bezig aan zijn tweede seizoen in de hoofdmacht van Genk. Dit seizoen kwam hij 22 keer in actie en scoorde hij één keer.
Dat een talentvolle speler de voorkeur geeft aan Ajax is iets wat we volgens mij allang niet meer hebben meegemaakt. Is goed nieuws. 
Mooi om te horen , die kan onder leiding van Stam zijn talenten gaan laten zien 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.