• 11.472 nieuwsartikelen
  • 163.713 films
  • 10.473 series
  • 30.458 seizoenen
  • 618.794 acteurs
  • 194.185 gebruikers
  • 9.040.867 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

The Oceanic Six

• 59459 berichten
  • 3959 stemmen

Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!

Het was wel enorm spannend vanavond. Na een half uur moet je gewoon 0-3 voorstaan maar Ajax maakte het zich weer moeilijk. Groningen was tot het uur daarna beter en toen een goal uit het niets. Wrang dat 2 Ex grunners scoren.

Ik wacht op zondag, nog 1 speelronde hartverzakkingen!

otherfool

• 18482 berichten
  • 3397 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!

Ach welnee. Aad zet Theo Janssen dit keer op de goal en wisselt 3x in 10 minuten. PSV wint op z'n sloffen, zeker 0-3. Schrijf maar op.

The Oceanic Six

• 59459 berichten
  • 3959 stemmen

Ik denk zelf dat Vitesse zondag wilt vlammen. Kan me niet voorstellen dat Janssen en Swerts zonder een mooie slotpot Vitesse verlaten in de competitie. Daarbij is PSV te pakken, daar geloof ik in/

otherfool

• 18482 berichten
  • 3397 stemmen

Ik zou me overigens wel be-scheu-ren als PSV kansloos onderuit gaat maar Ajax niet van Heracles kan winnen. Nu ja, we zien het wel, als Heerenveen maar 5e wordt dan vind ik alles best. Dit jaar niet echt genoten van zowel PSV als Ajax hoewel de eerste het op een of andere manier toch meer verdiend, vooral op basis van de onderlinge duels denk ik.

kos

• 46169 berichten
  • 8509 stemmen

BoordAppel schreef:
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? If you can't beat them, buy them?

.

kappeuter (crew films)

• 73201 berichten
  • 5824 stemmen

Gigantisch grote topics zijn soms de oorzaak voor traagheid.

Het openen ervan legt daardoor teveel beslag op de server.

Daarom worden voortaan topics die groter zijn dan 20.000 berichten, voortgezet in een nieuw topic.

Dit is het nieuwe Studio Sport topic: Studio Sport #2

Ik heb voor het gemak enkele berichten naar het nieuwe topic verplaatst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.