- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport
Studio Sport

The Oceanic Six
-
- 60550 berichten
- 4108 stemmen
Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!
Het was wel enorm spannend vanavond. Na een half uur moet je gewoon 0-3 voorstaan maar Ajax maakte het zich weer moeilijk. Groningen was tot het uur daarna beter en toen een goal uit het niets. Wrang dat 2 Ex grunners scoren.
Ik wacht op zondag, nog 1 speelronde hartverzakkingen!

otherfool
-
- 18516 berichten
- 3403 stemmen
Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!
Ach welnee. Aad zet Theo Janssen dit keer op de goal en wisselt 3x in 10 minuten. PSV wint op z'n sloffen, zeker 0-3. Schrijf maar op.

The Oceanic Six
-
- 60550 berichten
- 4108 stemmen
Ik denk zelf dat Vitesse zondag wilt vlammen. Kan me niet voorstellen dat Janssen en Swerts zonder een mooie slotpot Vitesse verlaten in de competitie. Daarbij is PSV te pakken, daar geloof ik in/

otherfool
-
- 18516 berichten
- 3403 stemmen
Ik zou me overigens wel be-scheu-ren als PSV kansloos onderuit gaat maar Ajax niet van Heracles kan winnen. Nu ja, we zien het wel, als Heerenveen maar 5e wordt dan vind ik alles best. Dit jaar niet echt genoten van zowel PSV als Ajax hoewel de eerste het op een of andere manier toch meer verdiend, vooral op basis van de onderlinge duels denk ik.

kos
-
- 46554 berichten
- 8736 stemmen

kappeuter (crew films)
-
- 74657 berichten
- 5959 stemmen
Gigantisch grote topics zijn soms de oorzaak voor traagheid.
Het openen ervan legt daardoor teveel beslag op de server.
Daarom worden voortaan topics die groter zijn dan 20.000 berichten, voortgezet in een nieuw topic.
Dit is het nieuwe Studio Sport topic: Studio Sport #2
Ik heb voor het gemak enkele berichten naar het nieuwe topic verplaatst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.