• 155.384 films
  • 9.292 series
  • 27.639 seizoenen
  • 604.193 acteurs
  • 346.057 gebruikers
  • 8.759.119 stemmen

Studio Sport

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3087 stemmen

Natuurlijk is 15 miljoen belachelijk veel geld, maar in de voetballerij is het nu eenmaal een schijntje. En Gomes is wel meer dan een schijntje waard.

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

combi schreef:

mensen raken een beetje de realiteit kwijt, 15 mln. is niet niks, en voor een keeper is het helemaal overdreven, hoe goed hij ook is.

Wat een onzin, net alsof een keeper minder belangrijk is dan een spits.

Gomes pakt gewoon punten voor je. Bovendien zijn er in Engeland dat soort bedragen betaald voor heel wat mindere keepers.

En Buffon voor maar liefst 32 miljoen pond. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)
Wat een onzin, net alsof een keeper minder belangrijk is dan een spits.

Gomes pakt gewoon punten voor je. Bovendien zijn er in Engeland dat soort bedragen betaald voor heel wat mindere keepers.

En Buffon voor maar liefst 32 miljoen pond. .

een keeper is zeker minder belangrijk dan een scorende spits, hoewel gomes natuurlijk wel extreem veel punten heeft gepakt de laatste jaren bij PSV en dat geeft de verdediging ook weer rust en dat slaat weer over op het hele team, maar wie zegt dat hij zo blijft keepen, of alle topclubs zijn aan het slapen, of zijn toch niet helemaal zeker van hun zaak. 4de keus bij het nationale team van Brazilie.

en die 32 miljoen pond heb Juve echt niet uit eigen zak betaald, daar zit veel meer achter wat we nooit zullen weten, behalve dat heel italie gek met hem was, dus een beetje merchandise heb je al een groot gedeelte terug verdiend, net zoals ze dat bij real al jaren doen.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Naja Henry kostte Barca ook 'maar' 18 miljoen euro, dan vind ik die 15 voor Gomes helemaal geen onaardig bedrag.

Maar goed, het is ook maar een gerucht uit de Spits. Het wordt niet eens op vi. genoemd, pas dan zijn dingen al een stuk aannemelijker.

ThaMovieVoter

• 3638 berichten
  • 2073 stemmen

Respekked schreef:

Naja Henry kostte Barca ook 'maar' 18 miljoen euro, dan vind ik die 15 voor Gomes helemaal geen onaardig bedrag.

Maar goed, het is ook maar een gerucht uit de Spits. Het wordt niet eens op vi. genoemd, pas dan zijn dingen al een stuk aannemelijker.

Dat had waarschijnlijk te maken met het matige laatste seizoen van Henry bij Arsenal en gezien zijn leeftijd. Gomes zit nu echter in zijn prime.

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Karim El Ahmadi mag zich vanaf 1 juli Feyenoorder noemen. De Rotterdamse club en FC Twente kwamen woensdag tot een vergelijk, zodat de 23-jarige middenvelder binnenkort zijn handtekening zal zetten onder een vijfjarige verbintenis.

www.vi.nl

En nu is het officieel

Erg blij met deze versterking. Nu Sulejmani nog met Verbeek mee en hopelijk hebben we dan volgend seizoen eindelijk wat te juichen.

otherfool

• 18401 berichten
  • 3383 stemmen

Groningen - Ajax is een wel erg slappe wedstrijd. Groningen mist teveel spelers om te overtuigen en Ajax lijkt totaal niet voor de titel te spelen. Hopelijk wat vuurwerk in de 2e helft....

otherfool

• 18401 berichten
  • 3383 stemmen

Het was in ieder geval wat beter. Ajax al counterend naar de betere kansen en dus terechte overwinning. Maar ik wil nooit meer iets horen over een verdedigend PSV want Ajax was me toch weer lekker aan het handballen...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3087 stemmen

Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? If you can't beat them, buy them?

timbo_

• 13112 berichten
  • 3647 stemmen

Ajax had na rust een paar keer flink mazzel. Dacht in die periode ook dat PSV vanavond kampioen ging worden. Helaas toch nog 2-1 en toen was de wedstrijd ook gespeeld. Jammer maar nu worden we het zondag hoop ik tenminste

MXO

• 1449 berichten
  • 516 stemmen

Het is jammer dat Groningen vol voor de aanval ging. Hierdoor werd de wedstrijd wel leuker, maar hierdoor kwamen er ook grote kansen voor Ajax. Slechte dekkingsfouten achterin (hoe kon Suarez zó vrij staan). Het is jammer dat Groningen geen vuist meer kon maken na de 1-2. Dan PSV toch gewoon zondag kampioen!

Respekked schreef:

Volgens mij gaat VI nooit in op geruchten omdat ze daar in het verleden wel eens problemen mee hebben gehad. Daarom zie je dit soort berichten op VI niet zo vaak verschijnen. Er zal dus ook nog geen bod bij PSV liggen.

The Oceanic Six

• 57676 berichten
  • 3776 stemmen

Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!

Het was wel enorm spannend vanavond. Na een half uur moet je gewoon 0-3 voorstaan maar Ajax maakte het zich weer moeilijk. Groningen was tot het uur daarna beter en toen een goal uit het niets. Wrang dat 2 Ex grunners scoren.

Ik wacht op zondag, nog 1 speelronde hartverzakkingen!

otherfool

• 18401 berichten
  • 3383 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
Yes, wat ben ik blij! Ik weet nu dat zondag het wonder zal geschieden. Vitesse wint 1-0 en Ajax wint zelf en wij worden kampioen!

Ach welnee. Aad zet Theo Janssen dit keer op de goal en wisselt 3x in 10 minuten. PSV wint op z'n sloffen, zeker 0-3. Schrijf maar op.

The Oceanic Six

• 57676 berichten
  • 3776 stemmen

Ik denk zelf dat Vitesse zondag wilt vlammen. Kan me niet voorstellen dat Janssen en Swerts zonder een mooie slotpot Vitesse verlaten in de competitie. Daarbij is PSV te pakken, daar geloof ik in/

otherfool

• 18401 berichten
  • 3383 stemmen

Ik zou me overigens wel be-scheu-ren als PSV kansloos onderuit gaat maar Ajax niet van Heracles kan winnen. Nu ja, we zien het wel, als Heerenveen maar 5e wordt dan vind ik alles best. Dit jaar niet echt genoten van zowel PSV als Ajax hoewel de eerste het op een of andere manier toch meer verdiend, vooral op basis van de onderlinge duels denk ik.

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

BoordAppel schreef:
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? If you can't beat them, buy them?

.

kappeuter (crew films)

• 69402 berichten
  • 5536 stemmen

Gigantisch grote topics zijn soms de oorzaak voor traagheid.

Het openen ervan legt daardoor teveel beslag op de server.

Daarom worden voortaan topics die groter zijn dan 20.000 berichten, voortgezet in een nieuw topic.

Dit is het nieuwe Studio Sport topic: Studio Sport #2

Ik heb voor het gemak enkele berichten naar het nieuwe topic verplaatst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.