- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Google Chrome
Google Chrome

kappeuter (crew films)
-
- 69402 berichten
- 5536 stemmen
Jij zegt dat ze alle overbodige zaken hebben weggewerkt, ik ben zowat alle belangrijke zaken kwijt. Iets wat de nieuwe FF ook begint over te nemen trouwens, en waar ik niet blij mee ben.
Je kunt ook nog steeds de FF 3.6 look behouden indien gewenst.
Options -> menu bar

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Thanks, gelijk even terugzetten .

rep_robert
-
- 27114 berichten
- 3750 stemmen
Je doet maar wat je niet laten kan. Ik heb de 5 grote browsers geïnstalleerd, elk hebben ze wel hun voor- en nadelen, enkel Chrome heeft mij nooit van iets kunnen overtuigen. De zogenaamde snelheidswinst was er vooral in het begin, tegenwoordig kan je die nog amper opmerken als surfer.
Jij zegt dat ze alle overbodige zaken hebben weggewerkt, ik ben zowat alle belangrijke zaken kwijt. Iets wat de nieuwe FF ook begint over te nemen trouwens, en waar ik niet blij mee ben.
Noem is iets dan? Je blijft wel erg vaag zo.
Daarnaast heeft mijn pc af en toe kuren, dan is zo'n snelle browser wel een uitkomst, ik merk het verschil gewoon wel overduidelijk, vooral in het werkgeheugen.

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11536 stemmen
Je kunt ook nog steeds de FF 3.6 look behouden indien gewenst.
Options -> menu bar
Dat is niet echt het effect wat ik bedoelde. Het gaat mij vooral over de url-flash links onder elke keer als je over een link hovert. In FF4 nog niet gevonden waar je die kan uitschakelen.
Ook de bookmarks bar lijkt nergens op, de "tabs on top" die je niet kan switchen ... je kan het terecht minimalistisch noemen, maar beperkt is een even acurate omschrijving.

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Heeft Google Chrome misschien wat veranderd, als je eerst naar een nieuw tablad ging kon je nog laatst gekozen pagina kiezen en had je overzicht over je favoriete pagina's. Nu heb je alleen zoek pagina van bling. heb overal al gezocht of ik zelf iets gedaan heb maar nee, kan niks vinden.

mjk87 (moderator films)
-
- 12696 berichten
- 3692 stemmen
Ik heb nergens last van. Niet toevallig iets gedownload en/of geïnstalleerd? Die rotzooi als bing komt dan vaak mee.

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Ik heb nergens last van. Niet toevallig iets gedownload en/of geïnstalleerd? Die rotzooi als bing komt dan vaak mee.

Apollinisch
-
- 21263 berichten
- 0 stemmen
Instellingen --> Extensies
Als je Bing daar ziet staan vinkje even weghalen.

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Dit krijg ik

Apollinisch
-
- 21263 berichten
- 0 stemmen
Configuratiescherm --> Een programma verwijderen
Daar dan? En heb je al gekeken of je de balk met je rechtermuisknop kan verbergen?

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Nee kan helemaal niks vinden, ben er nu wel achter dat het een toolbar is. Maar kan nergens vinden hoe het te verwijderen. Echt raar normaal lukt het zo makkelijk.

rep_robert
-
- 27114 berichten
- 3750 stemmen
Google Chrome gebruiken icm met Bing..erg logisch

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Google Chrome gebruiken icm met Bing..erg logisch

606
-
- 23728 berichten
- 11627 stemmen
Als ik via google sites wil openen, dan gaat het open via downloads ??? kan geen site normaal meer openen. het is stierlijk vervelend.