• 15.739 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.199 series
  • 33.965 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.869 stemmen

Facebook

zoeken in:

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Een feestje vraagt sowieso voorbereiding, elk evenement met die grootte van opkomst. Geen voorbereiding, geen feestje en gerust verbieden. Het gaat tenslotte om veiligheid en die kan je bij die facebookfeestje nooit garanderen.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Bij zo'n Project X feest kun je de veiligheid juist achterwege laten, dat is het leuke. In Haren was het 3 keer niks. Er was niet eens muziek En dan ontbrak er ook nog een podium, naakte wijven, een zwembad en vooral plezier. Geforceerd gedoe was dat.

Seifer

• 805 berichten
  • 356 stemmen

EW101 schreef:

(quote)

Daarom ben ik ook groot fan van tentfeesten. Perfect geregeld zover ik ze meegemaakt heb. Leuke muziek , toiletten , een friettent en genoeg vrijwilligers waren er.

Feesten zoals in Haren mag je niet eens een feest noemen. Het is sfeerloos en kansloos.

Dat mensen dachten dat dit een topfuif zou worden moeten zich eens aan de kop voelen.

Geloof je nou werkelijk dat alle mensen daar kwamen voor een feest? De bewoners en gemeente Haren heeft vaak genoeg gezegd, dat er geen feest zou komen. Verder is een deel voor de gek gehouden door radio's als 3FM en 538, die riepen constant dat men naar Haren moest gaan voor het feest. Daarnaast was een deel van de mensen die naar Haren gingen, onderdeel van supportersschare van FC Groningen die uit waren op rellen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

EW101 schreef:

(quote)

Daarom ben ik ook groot fan van tentfeesten. Perfect geregeld zover ik ze meegemaakt heb. Leuke muziek , toiletten , een friettent en genoeg vrijwilligers waren er.

Feesten zoals in Haren mag je niet eens een feest noemen. Het is sfeerloos en kansloos.

Dat mensen dachten dat dit een topfuif zou worden moeten zich eens aan de kop voelen.

Kennelijk geloven mensen die alléén maar een facebook-leven hebben alles, als ik intyp dat er morgen een vliegende schotel met Aliens briefjes van 500 euro boven de dam gaat uitstrooien staat de dam morgen ook zwart

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Schaft gewoon al die asociale media af. 'Sociale' media mijn reet, iedereen zit met zijn kop in zijn of haar smartphone schermpje tegenwoordig. Als we maar een like op één van onze foto's krijgen, dan is de dag weer goed.

Bakema NL

• 858 berichten
  • 118 stemmen

Lefgozer schreef:

Schaft gewoon al die asociale media af. 'Sociale' media mijn reet, iedereen zit met zijn kop in zijn of haar smartphone schermpje tegenwoordig. Als we maar een like op één van onze foto's krijgen, dan is de dag weer goed.

Je hebt helemaal gelijk, een +je voor je toevoeging.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

Seifer schreef:

(quote)

Geloof je nou werkelijk dat alle mensen daar kwamen voor een feest? De bewoners en gemeente Haren heeft vaak genoeg gezegd, dat er geen feest zou komen. Verder is een deel voor de gek gehouden door radio's als 3FM en 538, die riepen constant dat men naar Haren moest gaan voor het feest. Daarnaast was een deel van de mensen die naar Haren gingen, onderdeel van supportersschare van FC Groningen die uit waren op rellen.

Nee , niet alle mensen. Natuurlijk zitten er wel een paar tussen die inderdaad voor het feest naar Haren gingen. Ik had het eerdere bericht misschien beter moeten formuleren.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

EW101 schreef:

Natuurlijk zitten er wel een paar tussen die inderdaad voor het feest naar Haren gingen.

De familie en vrienden van dat meisje wel ja. De rest heeft er natuurlijk niets te zoeken want er was geen feest.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Inderdaad, iedereen die daar was(enkel bewoners van Haren die uit nieuwsgierigheid langsfietsen of daar langs moeten) was daar niet gewenst aanwezig. Iedereen is dus schuldig wat mij betreft. Al die blije mensen die de hele week vragen of ik er ook was. Op voorhand die hele zooi al geboycot, juist omdat er 100x werd gezegd dat er GEEN feest was. Dus dan ben je gewoon een goedkope sensatiezoeker als je er wel was.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Bij zo'n Project X feest kun je de veiligheid juist achterwege laten, dat is het leuke. In Haren was het 3 keer niks. Er was niet eens muziek En dan ontbrak er ook nog een podium, naakte wijven, een zwembad en vooral plezier. Geforceerd gedoe was dat.

Aan de "goede kant" schenen wel een aantal auto's met dikke speakers uit hun auto muziek te pompen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Aan de "goede kant" schenen wel een aantal auto's met dikke speakers uit hun auto muziek te pompen.

Er was inderdaad gewoon een (''goed'' verlopend) feestje, dude met een dikke installatie in z'n auto. Althans, zo hoorde ik het van een klasgenoot die er was. Dat stond los van de idioten in het (winkel)centrum die los gingen.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

rep_robert schreef:

Dus dan ben je gewoon een goedkope sensatiezoeker als je er wel was.

Klopt. Echter is een sensatiezoeker niet strafbaar gelukkig.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Nee, maar wel kansloos Mensen die er heen gaan zodat ze kunnen zeggen dat ze er zijn geweest, meer niet.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Seifer schreef:

Daarnaast was een deel van de mensen die naar Haren gingen, onderdeel van supportersschare van FC Groningen die uit waren op rellen.

Laat je door de media toch niet vanalles wijs maken. Er was inderdaad een deel van de Z-side, maar die zagen het mis gaan en zijn juist daarom vertrokken. Hebben dus geen reet met de rellen te maken. Maar als er geen Marokkanen zijn om de schuld te geven, dan zijn voetbalsupporters (of hooligans, zo u wilt) wel een makkelijke groep om als schuldige aan te wijzen. De burgermeester en politie zijn gewoon gruwelijk naief en later nalatig geweest in het omgaan met een grote groep mensen die geen idee had wat ze eigenlijk in Haren te zoeken hadden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Nee, maar wel kansloos Mensen die er heen gaan zodat ze kunnen zeggen dat ze er zijn geweest, meer niet.

Enorm treurig volk. Nog treuriger dan de zogenaamde relschoppers bvb, die hadden tenminste nog een doel.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

(quote)

Laat je door de media toch niet vanalles wijs maken. Er was inderdaad een deel van de Z-side, maar die zagen het mis gaan en zijn juist daarom vertrokken.

Haha ja hoor, en die lui met stadionverbod die ook aanwezig waren hebben destijds ook dat stadionverbod gekregen omdat ze toevallig net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

FC Groningen heeft op dit moment 'maar' 23 mensen met een stadionverbod en geen van die 23 mensen was vrijdag in Haren aanwezig, laat staan bij de rellen betrokken.Ook dat is weer lulkoek van media (in opdracht van burgermeester/politie om hun straatje schoon te vegen mogelijk?) die geen hoor en wederhoor toepast, maar enkel mee doet aan lukraak onzin schrijven omdat het lekker weg schrijft en het publiek het toch wel zondermeer vreet.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

FC Groningen heeft op dit moment 'maar' 23 mensen met een stadionverbod en geen van die 23 mensen was vrijdag in Haren aanwezig, laat staan bij de rellen betrokken.

Ah en hoe weet jij dat?

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Omdat ik een aantal van die mensen wel ken en daarom weet dat ze niet eens in Haren zijn geweest en ook van andere (betrouwbare) mensen weet dat er niemand met een (FC Groningen) stadionverbod in Haren was. En bovendien; mochten het al doorgewinterde hooligans zijn geweest die aan deze rellen meededen, dan zijn die echt niet zo dwaas om binnen een cordon van fotografen en cameramensen herkenbaar 'de strijd' met de politie/ME aan te gaan. En dat is wel wat gebeurde, het was een hype, een testosteronbom waarbij jongetjes hun machogedrag wilden laten blijken. Het was kortom duidelijk genoeg dat deze rellen puur het werk waren van een ongeorganiseerde doordronken, doorblowde, doorsnuifde of op een andere manier de normaliteit kwijt geraakte groep pubers die zich lieten meeslepen door 'het moment'. Maar omdat men in Nederland nu eenmaal ontzettend graag in hokjesgeest denkt en aan groepen stigmatiseren doet, wijst de politie natuurlijk een groep als veroorzaker aan om hun eigen onvermogen maar te camoufleren.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Ja, dat lijkt mij ook nogal logisch.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Mij niet. Wat dan ook gemeld werd is niet dat ze "binnen een cordon van fotografen en cameramensen herkenbaar 'de strijd' met de politie/ME aangaan" maar wel dat ze de jonge menigte hebben opgehitst. En voordat jij met je wijsheden kwam ("omdat men in Nederland nu eenmaal ontzettend graag in hokjesgeest denkt en aan groepen stigmatiseren doet" ) heb ik geen reden gehad om de beweringen van doorgaans betrouwbare media in twijfel te trekken.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Wat zal 't gemiddelde leeftijd hier zijn? 16, 17?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Lefgozer schreef:

Je klinkt nu net als alle mensen die tegen auto's, televisies en computers waren. Van mij mag die "vroeger was alles beter" mentaliteit afgeschaft worden.

En inderdaad, de gemiddelde leeftijd was volgens mij ook 16, 17. Ik ben ook voor goed georganiseerde feesten en zal ook zeker niet ontkennen dat het een puberaal idee was. Maar laten we nu niet feestgangers, relschoppers en, blijkbaar dus ook, social mediagebruikers over een kam scheren. Dat is even bekrompen en naief als de pubers in Haren waren.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Het is ook de bedoeling dat de gemiddelde leeftijd rond 17 ligt. Hebben jullie Project X wel gezien...?

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Jawel, maar er liepen ook zat volwassen mensen. Om te feesten en om ff een kijkje te nemen.

Uiteraard waren de meeste die die een flinke stap verder gingen dan alleen maar feesten tussen de 16 en de 19.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Het is ook de bedoeling dat de gemiddelde leeftijd rond 17 ligt. Hebben jullie Project X wel gezien...?

De vraag is of de mensen die naar die "feesten" gaan hem wel gezien hebben. Volgens mij had het toch echt iets met een echt feest te maken (incl. muziek en zwembad)

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Er is iets met mijn Facebook pagina, ik heb de helft er niet meer op staan.

Waarschijnlijk heb ik ergens op gedrukt maar weet niet wat ???

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

606 schreef:

Er is iets met mijn Facebook pagina, ik heb de helft er niet meer op staan.

Waarschijnlijk heb ik ergens op gedrukt maar weet niet wat ???

Dat is ook bij mij gebeurt. Op een gegeven moment gaat je Facebook-pagina dingen wissen die geen aandacht hebben gekregen (dus geen likes of comments). Anders raakt je muur wel erg vol van alle onzin die je schrijft op Facebook.

Tevens kun je ook aangeven welke posts je wilt bewaren door ze te markeren als hoogtepunt.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

nclo schreef:

(quote)
Dat is ook bij mij gebeurt. Op een gegeven moment gaat je Facebook-pagina dingen wissen die geen aandacht hebben gekregen (dus geen likes of comments). Anders raakt je muur wel erg vol van alle onzin die je schrijft op Facebook.

Tevens kun je ook aangeven welke posts je wilt bewaren door ze te markeren als hoogtepunt.

oke dankjewel

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.