• 15.741 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.954 gebruikers
  • 9.369.908 stemmen

Facebook

zoeken in:

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Speciaal voor the gezichtboek-gangers...

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Fikret8 schreef:

Wanneer komt er in navolging van Facebook The Movie (The Social Network) een MovieMeter The Movie? Met Jordy in de hoofdrol, mag Wouter hem regisseren.

Moviemeter heeft al ooit een klein rolletje gespeeld in een film.

klik!

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Dit is wel grappig opzich. Een vriend van mij was Tony Montana. (hij heeft toevallig een litteken op zijn gezicht) Ik ben Jack Torrence (Shining)

Welke film schurk bent jij?

Kijk hier: Welke film schurk bent jij? op Facebook | Facebook - apps.facebook.com

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

funny, ik bel elle driver uit kill bill

bozzy

• 2161 berichten
  • 670 stemmen

Jack Torrance uit The Shining that s me....

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Darth vader

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Krijgen jullie op Facebook ook allemaal zo'n 'Enable Dislike Button' verzoek? Ik heb zo'n vermoeden dat het een virus is en ik wordt er gek van .

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Ja, ik zou er voor de zekerheid maar niet op klikken. Ik vertrouw het ook niet namelijk.

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Had ik het toch goed. Ik ben zelf overigens ook geen voorstander van een dislike button op facebook.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Zou je jouw Facebook anders niet roze willen hebben?

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2629 stemmen

Haha nee dankje. Lijkt me ook niks . Was dat ook een virus?

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Als je een roos Facebook wil verdien je dat toch wel een beetje.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

wyatt earp schreef:

Haha nee dankje. Lijkt me ook niks . Was dat ook een virus?

Roze droom is Facebook-scam - DeOndernemer.nl

Zelfde als met die dislike button.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Gaat lekker daarzo...

Facebook-feest Haren

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Oh wat lees ik daar, 27 oktober Project X Gouda?

Gaat nergens over. Die voorbereidingen waren allemaal heel leuk, adverteren en dergelijke, maar iedereen zag dit van te voren aankomen. Helaas geen topless chicks die in een zwembad rond spetteren maar alleen maar petjesvolk en vliegende bierflesjes. Ik hou het wel bij de (overigens erg goede) film.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Totaal hersenloze gasten die daar op af zijn gekomen.. als je zgn. zo goed bent ingevoerd in de social media kun je ook wel even inkloppen op je peecee of zoiets ook serieus is bedoelt of welke plek iets wordt gehouden. Lijkt me redelijk logisch dat een 15-jarig schoolmeisje in een doorzon woonwijkje geen 1000-en kan gaan entertainen. Dus dit zie je gewoon aankomen, je moet wel een erg kansloos leven leiden als je daar je vrijdagavond aan gaat besteden. Nu weten we dat wel van hooligans, maar die anderen die daar waren.. wat voor idee hadden die nou eigenlijk? We gaan met zijn honderden in een modaal achtertuintje staan van een wildvreemde? Beetje ranja drinken? Zielig volk.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Hersenloze gasten, aso's, petjes, tokkies; welcome to the nightworld.

Daarom vind ik ''keihard'' feesten en dat soort onzin niks, er zijn altijd genoeg kiddo's die het verpesten door ''stoer'' gedrag te vertonen... Alleen als ze in een groepje zijn, want alleen blijven ze liever low-profile Nee, doe mij maar een goeie film of een uurtje poolen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nogmaals, wat hadden die "kiddo's" nou eigenlijk verwacht? Dat dat gezinnetje Tiesto dan maar had aangerukt of het stadspark ingericht als stadion voor hun dochtertje? Je staat daar toch gewoon totaal kansloos te wezen als je net met de trein bent komen reizen? Dit scenario kon natuurlijk alleen maar grimmig eindigen, zoals in de film project X ook gebeurt. Een troep wildvreemden die op iets afkomen wat er helemaal niet is, tsja, wat verwacht je daar nou eigenlijk van? Heeft niets met keihard feesten te maken, dan ga je tenminste naar een club, rave of andere bestemming waar iets te doen is en de bedoeling en regels duidelijk. Niet een of ander leip gerucht waarvan een josti nog kan nagaan dat het nooit kan kloppen

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

(afbeelding)

Oke, hier nog maar een keer

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

http://www.projectharen.nl/ Hier nog veel meer foto's, ook een aantal lollige

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Eerst volgende facebook-feestje mag er gerust met rubberen kogels op tuig worden geschoten.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Er schijnen nu ook berichten te circuleren over projecten in Utrecht, Nieuwegein, Houten en Vianen. Volgend weekend is Amersfoort aan de beurt... Een burgeroorlog aanstaande?

Bad Request - nujij.nl

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

FillumGek schreef:

http://www.projectharen.nl/ Hier nog veel meer foto's, ook een aantal lollige

Wat een spuuglelijke website.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

uiteindelijk komt het door de film waarom dit allemaal is gebeurd

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3218 stemmen

Minotaures schreef:

Eerst volgende facebook-feestje mag er gerust met rubberen kogels op tuig worden geschoten.

Net zo lang schieten tot ze het lekker gaan vinden

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3218 stemmen

Minotaures schreef:

uiteindelijk komt het door de film waarom dit allemaal is gebeurd

Niet alleen de film, de film is ook weer losjes gebaseerd op een jongen die zoiets soort gelijks heeft gedaan.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Bam, hier was ik dus bang voor en het is dezelfde fout die de politie ook maakt. Die rellen zijn NIET het uitgangspunt van die feestjes. Het overgrote deel keurt dat belachelijke gedrag ook af. Het enige wat de meesten willen is een leuk feest a la een festival. Die relschoppers mogen opgepakt worden maar om nu te zeggen dat al die "facebook feestjes" of hoe je ze ook wil noemen afgestraft moeten worden is gewoon dom.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Angrod_Pallanén schreef:

Bam, hier was ik dus bang voor en het is dezelfde fout die de politie ook maakt. Die rellen zijn NIET het uitgangspunt van die feestjes. Het overgrote deel keurt dat belachelijke gedrag ook af. Het enige wat de meesten willen is een leuk feest a la een festival. Die relschoppers mogen opgepakt worden maar om nu te zeggen dat al die "facebook feestjes" of hoe je ze ook wil noemen afgestraft moeten worden is gewoon dom.

Tsja, zorg dan eerst eens met zijn allen dat er de juiste condities zijn om een feest te houden ipv er mindless vanuit te gaan dat er wel wat mensen een DJ hebben geregeld e.d. Want dat is wel hééél erg naïef, dom en schaapachtig natuurlijk.

EW101

• 1256 berichten
  • 2284 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Tsja, zorg dan eerst eens met zijn allen dat er de juiste condities zijn om een feest te houden ipv er mindless vanuit te gaan dat er wel wat mensen een DJ hebben geregeld e.d. Want dat is wel hééél erg naïef, dom en schaapachtig natuurlijk.

Daarom ben ik ook groot fan van tentfeesten. Perfect geregeld zover ik ze meegemaakt heb. Leuke muziek , toiletten , een friettent en genoeg vrijwilligers waren er.

Feesten zoals in Haren mag je niet eens een feest noemen. Het is sfeerloos en kansloos.

Dat mensen dachten dat dit een topfuif zou worden moeten zich eens aan de kop voelen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.