• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.901 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.958 gebruikers
  • 9.370.024 stemmen

Facebook

zoeken in:

Tayama

• 1102 berichten
  • 522 stemmen

Ik vind Facebook vooral heel interessant.

Daar heb ik al veel interessante mensen leren kennen, wereldwijd. Heel handig als je ergens wilt verblijven in het buitenland. Wat dat betreft ben ik Facebook een hoop schuldig.

Heel bizar kom ik ook steeds meer mensen tegen uit basisscholen en middelbare schooljaren. Grappig.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Ik heb me ook al aangesloten. Het zullen idd vooral Belgen zijn in de groep. Tegenover Hyves heb je trouwens 2 grote netwerken: Facebook en Netlog. Netlog is vooral voor jongeren, terwijl Facebook hoofdzakelijk bij volwassenen aanslaat.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Coool. Ik zit niet zo vaak op Facebook, maar toch erg leuk .

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Facebook is voor echte G's, toch zit ik liever op MM

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Na de recente veranderingen in de privacy settings,* waar niemand om gevraagd heeft, heb ik mijn account opgeheven.

*Opeens is je profiel voor de gehele buitenwereld zichtbaar geworden (zonder twijfel met commerciële doeleinden), ook al had je van tevoren ingesteld dat dit niet zou gebeuren. Iedereen is dus hierbij gewaarschuwd.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Vreemd, daar heb ik niets van gemerkt.

Mijn profiel stond op onzichtbaar voor de buitenwereld en dat is gewoon zo gebleven.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Het kwam onlangs nogal groot en prominent in beeld als je op je homepage kwam. .

Maar ik vind het ook niet zo'n groot probleem, je kunt immers alles zelf zo beschermen als je wil.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Dat heb ik ook wel gemerkt, maar op dat moment was mijn profiel niet zichtbaar voor de buitenwereld en nadat ik de instellingen was langs gelopen nog steeds niet.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Ik heb ook gewoon proper de vraag gekregen welke nieuwe instellingen ik wou.

Standaardwaarden daar zijn wel de nieuwe instellingen, dus als je een "wegklikker" bent is het een beetje gevaarlijk.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Natuurlijk is het niet het einde van de wereld, maar het getuigt gewoon van weinig respect om ongevraagd met de persoonlijke instellingen van de gebruikers te knoeien. Als ik zeg dat ik bepaalde zaken niet wens te delen, dan heeft Facebook zich er aan te houden. Ik ben dan wel geen wegklikker en heb het bericht ook gewoon gelezen en naar gehandeld (overigens zonder succes: er blijven nog altijd dingen zichtbaar die je voor de verandering wél onzichtbaar kon maken), maar dat kun je echt niet van iedereen eisen. De gebruiker mag verwachten dat Facebook zijn persoonlijke voorkeuren zoals die dat ooit heeft ingesteld, respecteert. Zo niet, tabee.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Ik als 'wegklikker' heb de instellingen binnen 2 minuten zo veranderd dat er weinig tot niks van mijn profiel is te zien, behalve als je 'vriend' bent. Ik zie de 'fuzz' even niet?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Wat de fuzz in mijn ogen is, heb ik reeds uitgelegd. Ik vraag niemand om hetzelfde te doen als ik; het was slechts een waarschuwing over de recente veranderingen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Maar je kreeg er toch melding van, dan wordt het toch niet zomaar ingevoerd?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

De melding was dat het al was uitgevoerd. En mocht je dat wensen, kon je je instellingen weer handmatig terugveranderen (joh, bedankt).

Die instellingen zijn echter lang niet meer hetzelfde als vroeger merkte ik voordat ik me uitschreef; voortaan blijft een aantal zaken verplicht zichtbaar, ook al zou je dat niet willen. Maar dat is van secundair belang.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Facebook's New Privacy Changes: The Good, The Bad, and The Ugly | Electronic Frontier Foundation - eff.org

Our conclusion? These new "privacy" changes are clearly intended to push Facebook users to publicly share even more information than before. Even worse, the changes will actually reduce the amount of control that users have over some of their personal data.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Facebook heeft wel gortigere zaken gedaan het laatste jaar. De mooiste was het gebruik van profielfotos bij date advertenties.

Verder is het een internet community als een andere. Als de goede niet meer opweegt tegen het slechte meldt je je gewoon af en zoek je wat anders.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Klopt, maar, al kan ook ik een dozijn voordelen opnoemen, in casu vind ik persoonlijk ´het slechte´ wel zeer zeer zwaar wegen. Ik hecht groot belang aan persoonlijke soevereiniteit en dus besloot ik consequent te zijn.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Over facebook gesproken, er is als je een account heb een spelletje.

Cafe world heet het volgens mij, mijn zus en zusje en 2 vrienden van mij zijn er helemaal verslaafd aan. Iemand ervaring hiermee

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Nee, maar mijn vriendin is wel helemaal verslaafd aan een spelletje over een boerderij. Ik vind Facebook wel leuk om foto's aan m'n vrienden te laten zien en als internationaal alternatief voor Hyves, maar al die spelletjes kan ik echt niet mee overweg.

titia

• 601 berichten
  • 1302 stemmen

hmm, dat boererijspel...ook verslaafd

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Lamebook.com is een geweldige site btw.

AnthonyG.

• 356 berichten
  • 348 stemmen

Ik heb facebook, maar schrok toch ff toen ik de gebruikersovereenkomst las en daarin zo goed als terugvond dat mijn gegevens doorverkocht worden.

Toch geregistreerd, maar in tegenstelling tot vele anderen zet ik daar niet mijn hele leven op.

Blivian53

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > [Facebook] Jerry Bruckheimer Films:

Zou je graag fan willen worden van "Jerry Bruckheimer Films" op Facebook? Het kan! Klik hier of op onderstaand icoontje om naar de Facebook pagina van "Jerry Bruckheimer Films" te gaan.

(afbeelding)

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Soms werkt facebook niet bij mij, dan krijg ik altijd van die errors?

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

Komt opvallend vaak voor heb ik al gemerkt:

"Oeps! Er is iets misgegaan. We zijn bezig om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Je zou het nog eens kunnen proberen."

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Join MM op Facebook!

Incompatible Browser | Facebook

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Komaan mensen! Ik wil veel meer fans en veel meer respons!

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

If you want me to...

Ich bin Derrick

• 321 berichten
  • 0 stemmen

Wat een klotensite is dat zeg.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Ich bin Derrick schreef:

Wat een klotensite is dat zeg.

Bedankt, wat is er dan zo klote aan? Misschien dat er niet genoeg fans zijn en niemand reageert?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.