• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.716 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25173 stemmen

Eidur Gudjohnsen mag voor 5 miljoen weg bij Barcelona. Is dat niet een beter alternatief voor de Nederlandse velden ? Die schiet er op zeker 25 in. Daar mag ook een best een salaris tegenover staan dunkt me.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

mischien iets voor feyenoord

stinissen (crew films & series)

• 23504 berichten
  • 77023 stemmen

kos schreef:

Sowieso, spelers als Berg, Bakircioglu en Ibrahimovic had ik al jaren voor Ajax weggeplukt toen ze nog in Zweden speelden in de Football Manager. .

Moet je nagaan, ze kunnen beter wat gamers aanstellen daar.

Kim Kalstom was daar de topper

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Peter Prospar niet?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

2 Jaar geleden waren er ook geruchten dat Gudjohnsen naar Feyenoord zou gaan. Met nadruk op geruchten. Geen verkeerde voetballer. Zou top zijn. Maar Feyenoord koop momenteel alleen speler die meer waard worden. Tenminste, dat is de bedoeling. Landzaat weg en dan Gudjohnsen aankopen met een salaris van 2,5 miljoen per jaar...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

I know.

Op dit moment zijn er nog altijd minstens 6 selecties die kwalitatief beter zijn. Top-5 is een mooie doelstelling, maar zou erg knap zijn van deze jonge coach.

niet nadat Ajax en een paar duitse clubs zijn uitgeshopt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Haha. Erg leuk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Beenhakker heeft goed ingespeeld op de persoon Ibrahimovic, en hem naar Amsterdam gelokt. Ibrahimovic is niet echt gescout, ofja Zlatan was al zo goed dat mijn oma hem ook gescout kon hebben. Zlatan stond al op alle lijstjes van de Europese topclubs. Ajax scout niet en het aantrekken van Berg getuigt maar weer hoe dood- en doodziek we zijn.

Pfff, jij bent echt een huilebalk af en toe. Elke grote club koopt spelers die gewoon geld kosten maar alleen Ajax mag het niet? Net of Engelaar naar PSV origineel is. Zolang ze maar presteren.

Berg is een topspits en ik zie hem liever erbij dan Elia. Een echte sterke centrumspits hebben we hard nodig. Zeker met zijn scorend vermogen.

Maare, Ajax en Groningen ontkennen een akkoord.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Grunn wil eerst een opvolger naar buiten brengen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat je hem liever hebt dan Elia lijkt me dan wel weer logisch.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind trouwens De Pers als bron ook niet super overtuigend dus ik wil het nog wel eens zien. Groningenspelers naar Amsterdam ligt na Suarez, Silva en Lindgren toch gevoelig...

Berg noemde Ajax altijd al imposant en de grootste club van NL die nog altijd zeer groot in Scandinavie is dus aan hem zal het denk ik niet liggen.

Sulejmani-Berg-Suarez is gewoon de beste voorhoede van NL.

Alleen hadden we dat vaker de laatste jaren. Hopelijk denkt Ajax ook aan de achterhoede. Granqvist dan maar?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dude.

Ik zeg het: Blijf ervan af. Anders..anders.. steken we ons stadion in de fik!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik heb nog wel wat wc papier.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Dude.

Ik zeg het: Blijf ervan af. Anders..anders.. steken we ons stadion in de fik!

Overtreffende stap is dat je je stadion de lucht in blaast!

PS: Wat kost die Luciano nou? We zoeken nog een 3e keeper.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh ja, is waar ook, jullie doen niet meer aan opleiden he?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawel joh. De Siem de Jongetjes van deze wereld komen gewoon uit onze jeugd

Jeugd? Jeugd? Ajax is dood en doodziek! Kom er maar in Kai!

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Eidur Gudjohnsen mag voor 5 miljoen weg bij Barcelona. Is dat niet een beter alternatief voor de Nederlandse velden ? Die schiet er op zeker 25 in. Daar mag ook een best een salaris tegenover staan dunkt me.

Staat in de belangstelling van oa. Olymp. Lyon en een reeks Premier League clubs.

Mag je op je buik schrijven dus, onhaalbaar.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sulejmani-Berg-Suarez is gewoon de beste voorhoede van NL.

Alleen hadden we dat vaker de laatste jaren. Hopelijk denkt Ajax ook aan de achterhoede. Granqvist dan maar?

Verdedigers??? nee joh ajax houdt met al die aanvallers gewoon het Johan Cruijf idee vast: "Gewoon eentje meer scoren dan je tegenstander".

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Grunn wil eerst een opvolger naar buiten brengen.

Groningen haalt vast wel weer een scandinavische verrassing uit de hoge hoed.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Die wij dan over twee jaar weer kopen voor het viervoudige. Nog even zo doorgaan we zakken af naar het Feyenoord-niveau van de laatste jaren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Pfff, jij bent echt een huilebalk af en toe. Elke grote club koopt spelers die gewoon geld kosten maar alleen Ajax mag het niet?

Integendeel ik wil juist dat Ajax zich versterkt. Maar bij werkelijk alles komt Ajax uit bij de eredivisie. Elia, Berg, Wielaert, Braafheid en ga zo maar door, er zijn pakweg 10-15 interessante competitie's voor ajax, zou de best haalbare speler toevallig steeds in Nederland voetballen? Natuurlijk niet! Ajax probeert niet sterker te worden van een verkoop, Ajax probeert zich te handhaven. In een halfjaar tijd verliezen we Huntelaar en Vermaelen, we kregen/krijgen er Wielaert en Berg voor terug, dan doe je het toch gewoon fout?

Ik vind dat ik best reden heb om sceptisch te zijn, als je ziet wat Ajax de laatste jaren allemaal aankoopt. Met Jol is het nog maar afwachten of hier verandering in komt, want Jol is transfer-technisch ook altijd zwakjes geweest en over Blind zullen we het maar niet hebben.

Net of Engelaar naar PSV origineel is. Zolang ze maar presteren.

PSV heeft geen geld en is haar contacten kwijt, PSV is gedwongen uit te komen bij Ooijer, VOH en Engelaar. Wat ik niet erg vind als ajacied overigens, PSV doet het op dit moment ook slecht.

Berg is een topspits en ik zie hem liever erbij dan Elia. Een echte sterke centrumspits hebben we hard nodig. Zeker met zijn scorend vermogen.

Ben ik niet met je eens, we hebben geen scorende centrumspits nodig. We hebben een voetballende centrumspits nodig (Cvitanich!), doelpunten maken we genoeg. Ik wil een spits die goed is met de rug naar de goal, die kan kaatsen en andere beter laat voetballen. Waarom nu weer een nieuwe spits terwijl we Cvitanich nog hebben? Naast Cvitanich moet je geen man van tien miljoen kopen, dat is kapitaal vernietiging.

Maare, Ajax en Groningen ontkennen een akkoord.

Gelukkig, sowieso is meer dan zes miljoen een farce. We lijken de gekke Henkie van de eredivisie wel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Blatter schuurt tegen de Afrikaanse landen om weer verkozen te worden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gezien zijn leeftijd en vele bobo wedstrijdbezoekjes zal de man dan wel stokdoof zijn...

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Die reacties zijn wel goud waard:

MrDiM: (23-jun 16:06)

Hij kan beter zijn laatste adem uitblazen door dat ding....

Ewaldie: (23-jun 15:54)

Gezogen heeft hij al genoeg, om deze functie te bereiken.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Hé, nog een reden om Blatter te haten. Cool.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik hoop op een spits die er gelijk staat.

Graziano Pelle is al gewend aan de Eredivisie.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Gefeliciteerd allemaal (uit a'dam e.o.) met Honda. Al zijn Toyota's beter. Ik verkoop mijn Honda direct.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Huh?

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gefeliciteerd allemaal (uit a'dam e.o.) met Honda. Al zijn Toyota's beter. Ik verkoop mijn Honda direct.

Waar haal je dat vandaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.