• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.744 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind 'm goed. Heb 'm zelf even als avatar overwogen, misschien iets voor Naomi?

(afbeelding)

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Nomak schreef:

Vuvuzela komt naar Nederland!

De vuvuzela, een toeter die momenteel veelvuldig te horen is in de Zuid-Afrikaanse voetbalstadions, komt binnenkort naar Nederland. Een Nederlands bedrijf importeert de hoorns en verwacht ze binnen vier weken aan de man te kunnen brengen.

Hoewel het geluid van de toeter voor veel ergernis zorgt bij de duels van de Confederations Cup, is de interesse groot. "Het lijkt een schot in de roos'', aldus Arnoud Lips namens IDSoccer.

"We worden overspoeld door aanvragen. Er zijn misschien voors en tegens, maar dat houd je altijd. Wij kunnen het geluid niet vaak genoeg horen.''

dan word ie zeker oranje, komt er heineken op te staan en kun je hem op je hoofd zetten. Et voila je ziet vervolgens heel nederland met zo'n ding op hun hoofd lopen.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

2006 was hun ultieme piekmoment en dan ook met genoeg mazzel met lucky slotfases tegen Australie, Duitsland en een Zidane die zo geprovoceerd werd dat ie rood kreeg waardoor Frankrijks veldoverwicht weg was. Maar goed, wel kampioen en dat telt. Maar buiten dat toernooi presteert deze generatie geen zak voor hun land.

Had Nederland maar op die manier een piekmoment en werden we zo wereldkampioen. Dan hebben we ook weer eens wat te juichen.

Het is goed dat Lippi aan veel van deze spelers vasthouden. Die jonkies gaan het heus niet veel beter doen. Het is sowieso al een beetje raar om Italië af te schrijven voor het toernooi. Dat deden de mensen ook weleens met Duitsland, maar die deden het dan ook altijd goed.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Reinbo schreef:

Ik vind 'm goed. Heb 'm zelf even als avatar overwogen, misschien iets voor Naomi?

(afbeelding)

Schitterend.

Ik heb vertrouwen in Been. In ieder geval in zijn humor.

Ik gebruik 'm niet als avater op een filmsite.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is mooi . Geen avatar maar zeker wel een mooie achtergrond voor mijn bureaublad op mijn werk . Misschien ook een idee om er een groot spandoek van te gaan maken voor een sfeeractie straks in de competitieopener tegen NEC. Been zat als supporter vroeger ook in mijn vak. Ik heb ook vertrouwen in Been, heel veel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

dan word ie zeker oranje, komt er heineken op te staan en kun je hem op je hoofd zetten. Et voila je ziet vervolgens heel nederland met zo'n ding op hun hoofd lopen.

Inderdaad: Tatatatatatatataaa Aanvallluuuuuhhh!

Lijkt me een prima instrument zo'n vuvuzela.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooie pot van Federer gisteren. Vooral die bal die hij langs net sloeg was erg mooi.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Been wacht vast hetzelfde lot als Stevens. Smachtend om terug te keren naar ''zijn cluppie'' om het daar wel even te maken. Teveel concessies doen, maar dat maakt niet uit. Alles voor Feyenoord.

En toen haalden ze uit 5 wedstrijden 1 punt. De pleuris breekt uit.

'' Achteraf was ik mischien nog niet klaar voor deze stap''.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Onzin, Stevens kwam bij een club die kampioen was geworden...

Slechter dan vorig jaar zal het bij Feyenoord heus niet zijn. Ik wijt de rampspoed van vorig jaar vooral aan de blessures en de slechte synergie tussen de spelers en de trainer.... Dus dat gaat meer dan goed komen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ten opzichte van vorig seizoen hebben ze in elk geval al een fantastische rechtsback gehaald.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat valt nogal mee.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

I know.

Op dit moment zijn er nog altijd minstens 6 selecties die kwalitatief beter zijn. Top-5 is een mooie doelstelling, maar zou erg knap zijn van deze jonge coach.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

ajax zal Berg kopen en nog meer waarschijnlijk en Feyenoord komt waarschijnlijk met Donk, Cissé, Fernandez en Dudek. Daar ga je weer geen hoge ogen mee gooien.

Ik wou dat Feyenoord iets origineler werd en zelf spelers ging scouten ipv een Donk over te nemen bij Az, die daar uit de gratie is.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Donk is wel ok hoor.

ajax mag is wat origeler worden, een goeie verdegiger bijv.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zullen ze Granqvist wel halen..

stijf

• 342 berichten
  • 232 stemmen

Ik vermoed dat ze Granqvist, Douglas en Bak Nielsen gaan halen, aangezien Ajax alleen bij Groningen, H'veen en Fc Twente koopt...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mogen ze wel opschieten trouwens, want Granqvist staat ook in de belangstelling van Wolfsburg, Schalke en HSV. Wordt weer een leuke zomer voor Grunn.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Beetje jammer voor Groningen.

Ik snap trouwens echt niet dat Ajax geen goedkopere, minimaal gelijkwaardige spits kan vinden, maar goed. Ik zou het hele scoutingsapparaat maar opdoeken, zonde van het geld.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dat scoutingsapparaat van ajax is ook al jaren defect, net als bij Feyenoord. Ongelooflijk dat alleen clubs als Heerenveen, Groningen en Twente zulke spelers halen. Ik denk wel dat de voetbalmakelaars adviseren aan hun talenten om eerst naar een kleinere clubs te gaan.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Sowieso, spelers als Berg, Bakircioglu en Ibrahimovic had ik al jaren voor Ajax weggeplukt toen ze nog in Zweden speelden in de Football Manager. .

Moet je nagaan, ze kunnen beter wat gamers aanstellen daar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Beetje jammer voor Groningen.

Beetje heel jammer inderdaad. Niet dat ik Berg nou zo geweldig vind (hoewel ie nu op het EK-21 de sterren van de hemel speelt), maar meer omdat we nu wéér opnieuw kunnen beginnen. En Granqvist is wél geweldig, die gaan we absoluut missen. Dat is de beste verdediger op de Nederlandse velden, volgens mijn altijd bescheiden mening.

Ik hoop op een spits die er gelijk staat. Ik ben wel gecharmeerd van Amoah ofzo.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Maar goed, Beenhakker had, in dienst van ajax, wel Ibrahimovic gescout. Die andere spelers moesten ze ontdekken via de Eredivisie.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Beenhakker heeft goed ingespeeld op de persoon Ibrahimovic, en hem naar Amsterdam gelokt. Ibrahimovic is niet echt gescout, ofja Zlatan was al zo goed dat mijn oma hem ook gescout kon hebben. Zlatan stond al op alle lijstjes van de Europese topclubs. Ajax scout niet en het aantrekken van Berg getuigt maar weer hoe dood- en doodziek we zijn.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nou, dat valt reuze mee hoor. Jullie zijn immers wel in staat om zulke spelers te halen? Dus het geld is er, de juiste trainer is er. Dus zo dood-en doodziek zijn jullie echt niet hoor.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hij heeft het over het scoutings apperaat, lijkt gewoon nergens op vergeleken met groningen az, twente heerenveen, pfff kan nog wel ff doorgaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Volgens het dagblad wilde Ajax Bendtner graag betrekken bij de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal, maar manager Arsène Wenger wilde daar niet aan.

Told ya...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

hij heeft het over het scoutings apperaat, lijkt gewoon nergens op vergeleken met groningen az, twente heerenveen, pfff kan nog wel ff doorgaan.

Oh dat ja. Daar heeft hij gelijk in inderdaad.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Volgens het dagblad wilde Ajax Bendtner graag betrekken bij de transfer van Thomas Vermaelen naar Arsenal, maar manager Arsène Wenger wilde daar niet aan.

Told ya...

Haha, idd. Ik weet het nog. Bendtner is geen topper, maar wel voor de Nederlandse velden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tja, ik mag dan wel een pannenkoek werden genoemd, goed geinformeerd ben ik natuurlijk nog wel altijd binnen Ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.