• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Reinbo schreef:

Met drie verdedigers op een wk? Da's heel erg dom...

Hoezo?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Omdat je dan hard op je bek gaat tegen sterke landen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dit gaat een galavoorstelling van Federer worden, jongens. De kroon op zijn carrière. Gaat dat zien.

FlyLo

• 1070 berichten
  • 745 stemmen

Reinbo schreef:

Omdat je dan hard op je bek gaat tegen sterke landen.

Denk ik niet.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb niet gekeken, maar als ik de berichten hier zo lees lijkt het alsof Nederland verloren of gelijkgespeeld heeft

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Mafkees op centre court KNOERThard tegen het gravel gebeukt! Dit gaat echt een historische wedstrijd worden als het zo doorgaat.

Nu hopen dat Federer wel hetzelfde blijft tennissen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Nog even over Oranje, dan laat ik het aan de tennisers.

Mooi dat we geplaatst zijn maar nu een paar veranderingen, Heitinga moet uit de verdediging naar de bank, Heitinga is geen verdediger en kan niet goed genoeg verdedigen. Van der Wiel moet de rechtsback worden. Verder kan een defensief hart met Ooijer ook absoluut niet, die gaat op het wk aan alle kanten voorbij gelopen worden. Daar kan Bert mooi nieuwe dingen gaan proberen, nu we toch naar Zuid-Afrika gaan. Grappig dat hier nu allerlei mensen roepen om Maduro, maar toen hij weg ging bij Ajax vond het merendeel hier hem toch niet goed genoeg voor Ajax.

Van Bronckhorst zou ik nog even laten staan, Braafheid gaat bij Bayeren de bank warm houden als Lahm niet wordt verkocht en dan is Gio de enigste mogelijkheid. Het is voor Van Bronckhorst verstandig zich bij Feyenoord op de linksback positie te gaan richten.

De laatste drie wedstrijden van Van Persie in Oranje waren super slecht dus Van Persie zou bij mij naar de bank gaan. Dit zou mijn elftal worden, op dit moment. De laatste verandering die ik zou doen is De Jong of Van Bommel eraf voor Schaars. Met onze centrale verdedigers en een blok met De Jong en Van Bommel kan niemand een inspeelbal geven, terwijl de inspeelbal cruciaal is bij dit Oranje.

Dit zou mijn elftal zijn:

Stekelenburg

Van der Wiel

?

Matthijsen

Van Bronckhorst

Van Bommel

Schaars

Kuijt

Van der Vaart

Robben

Huntelaar

Bij het vraagteken mag iedereen geprobeerd worden, beter als Ooijer is het al snel.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

Grappig dat hier nu allerlei mensen roepen om Maduro, maar toen hij weg ging bij Ajax vond het merendeel hier hem toch niet goed genoeg voor Ajax.

Dat was ook terecht hoor. Hij zat vast bij Ajax en had een flinke vormcrisis, die heel lang duurde. Vandaar dat iedereen dacht dat het nooit meer wat ging worden met hem. Hij is de laatste maanden verschrikkelijk gegroeid bij Valencia. Dan kom je weer in beeld voor Oranje. Maar ook daar geld voor hem, dat hij zich daar eerst moet gaan bewijzen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3284 stemmen

Federer is on fire. Söderling doet zijn best, maar hij kan hier ook maar weinig aan doen. Nog even en Federer is officieel de beste tennisser ooit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Eindelijk een bevestiging van wat we al die tijd al wisten

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

(afbeelding)

Criticism

• 3011 berichten
  • 1446 stemmen

Ja! Hij schrijft geschiedenis nu, het is hem gegund.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Lol, Siemerink: "Zelfs de wolken beginnen te huilen". Hoezo corny.

Cupido

• 524 berichten
  • 1912 stemmen

Yes Federer!

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Cupido schreef:

Yes Federer!

inderdaad, dat was genieten tijdens en na de match !

Spetie

• 38871 berichten
  • 8211 stemmen

Het is Federer gegund. De beste allertijden inderdaad. Nu de Wimbledontitel en de nr 1 positie nog terug heroveren.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Cupido schreef:

Yes Federer!

Nee jammer, een ander mag ook wel eens winnen.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1446 stemmen

JohnWilliams schreef:

(quote)

Nee jammer, een ander mag ook wel eens winnen.

Hij heeft vandaag historie geschreven door pas als 6de tennisser ooit alle 4 de grand slams te winnen dus het was ontzettend belangrijk dat hij vandaag zou winnen. Vond het mooi om te zien dat hij zo emotioneel was, en ook de sportieve felicitaties van Soderling waren mooi.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mooie zege van Federer. Dat je onder zo'n grote druk zo sterk kan openen en zo'n fantastische tiebreak kan spelen, getuigt nog maar weer eens van wat een uitzonderlijke klasse hij is. Met recht de beste speler sinds Borg/McEnroe. Nu maar hopen dat hij Wimbledon ook wint en dan op 15 slammetjes komt. Ik zie Nadal hem dat nog niet nadoen, al is die de laatste jaren sterk vooruitgegaan.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Prachtige zege voor Federer. Ik gun het hem als geen ander. Federer is een echte sportman die mans genoeg is om zijn emoties te tonen. Hij heeft alleen wel een beetje geluk gehad dat Nadal ditmaal uit vorm was, anders was het hem denk ik opnieuw niet gelukt.. Als hij straks ook Wimbledon weer wint, dan kan hij maar het beste op zijn ultieme hoogtepunt ermee ophouden, net zoals Borg deed. Federer is een levende legende!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Mee eens, misschien Sneijder gewoon thuislaten. Zijn geruzie met Van Persie is de achilleshiel van het Nederlands elftal, daar waar het gaat om sfeer en het voor elkaar over hebben.

Domste reactie die ik denk ik tot nu toe in dit topic heb gelezen.

Sneijder was samen met VD Sar DE kern van het succes in de groepsfase. Je komt er in Z Afrika nog wel achter dat Oranje niet zonder Sneijder de grote landen aan kan. Daarnaast weet niemand hoe de ruzie exact was gegaan. Wie weet zat v Persie veel meer fout. En daarbij, het is allang weer uitgepraat.

Laat dan Afellay thuis als je zonodig zon frivole speler thuis wil laten.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Maar Nadal's spel begint hem nu op te breken. Het lijkt er op dat zijn lichaam zich nu eindelijk begint te verzetten tegen zijn mentale overtuiging.

Cupido

• 524 berichten
  • 1912 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Als hij straks ook Wimbledon weer wint, dan kan hij maar het beste op zijn ultieme hoogtepunt er mee ophouden, net zoals Borg deed.

Ik zou het toch wel heel jammer vinden mocht hij er dit jaar al mee kappen. Hoop nog op een paar grandslams voor Federer om iig nadal voor te blijven in de strijd om records . Maar dat niet alleen, door Federers racketbeheersing is ook mijn interesse voor de tennissport ontstaan. Mocht Federer ermee stoppen dan verdwijnt er toch een klein beetje van mijn kijkplezier.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ah Federer gewonnen zie ik. Mooi! Symphatiek mens en altijd mooi als een grootheid keihard terug slaat en wint terwijl de massa hem al begint af te schrijven. Klasbak!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[Wie weet zat v Persie veel meer fout. En daarbij, het is allang weer uitgepraat.

Sterker nog alleen Van Persie zat fout. Ik vind het erg vreemd dat niemand hier nog over gevallen is, maar Van Persie heeft op een cruciaal moment, tegen de afspraken van het team in, zijn ego boven het team belang gesteld.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Van Persie is de bom, kom op zeggen. Gisteren zitten slapen ofzo. Al meer dan genoeg Ajacieden in het Nederlands elftal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Van Persie was gisteren weer slecht, net als de 2 wedstrijden van hem ervoor. Fantastische voetballer verder, maar Van Persie speelt in Oranje sinds het EK gewoon K*t. Dat heeft verder niets met ajacieden te maken...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Pff kon vanmiddag niet kijken en had dus de video ingesteld. Zojuist Federer's overwinning afgerond. Geen hele spectaculaire wedstrijd al was die tie break van de trweede set wel fenomenaal.

Maar wat ben ik blij dat Roger gewonnen heeft. Wat een sportman.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2253 stemmen

Cupido schreef:

Ik zou het toch wel heel jammer vinden mocht hij er dit jaar al mee kappen. Hoop nog op een paar grandslams voor Federer om iig nadal voor te blijven in de strijd om records . Maar dat niet alleen, door Federers racketbeheersing is ook mijn interesse voor de tennissport ontstaan. Mocht Federer ermee stoppen dan verdwijnt er toch een klein beetje van mijn kijkplezier.

Indd. Door Nadal en Federer beleeft het tennis momenteel haar hoogtijdagen. Het is ongelofelijk toevallig dat de twee beste tennissers ooit in dezelfde tijdsperiode met elkaar strijden om de titels. Nadal is als gravelspeler 'perfect' en Federer allround de allerbeste. Beiden zijn ook ware sportmannen die elkaar erg respecteren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

aire. schreef:

Van Persie is de bom, kom op zeggen. Gisteren zitten slapen ofzo. Al meer dan genoeg Ajacieden in het Nederlands elftal.

Noem een goed v Persie moment van gister?

Lekker boeiend hoeveel Ajacieden in Oranje zitten mits ze gewoon presteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.