- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ze eindigen toch altijd ruim onder ons en weten nooit van ons te winnen, dus je kan onze vrienden uit Rotterdam toch best wel bij naam noemen? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het gaat ook niet om afgunst of jaloezie.. dat is iets dat bij hen speelt. Nee, het is gewoon een afkeer van die lelijke industriestad en de zgn. werkmentaliteit (doe maar normaal, doe je al gek genoeg). Ik heb daar dus helemaal niks mee, en ook niet met zwarte voetbalsokken, bah..
Maar ik heb ook afkeer van andere clubs hoor (niet zo sterk), Manchester Utd bijv. met die nare Ferguson.. maar dat is wat verder weg.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Ferguson juist wel een trainer die bij Ajax had gepast. Heeft veel zelfvertrouwen, durft jonge talenten voor de leeuwen te gooien, houdt van aanvallend combinatievoetbal...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vind Ferguson juist wel een trainer die bij Ajax had gepast. Heeft veel zelfvertrouwen, durft jonge talenten voor de leeuwen te gooien, houdt van aanvallend combinatievoetbal...
Ik vind het een ongelooflijke eikel, met zijn kauwgomsmoel en die chagrijnige bek. Heerlijk om die kop te zien als zijn team eens verliest. Nee, kan geen sympathie voor hem koesteren.. gelukkig zal de situatie dat ie naar Ajax komt zich ook niet voordoen.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Anders gaan we het over steden hebben. 
Iemand nog schaatsen gekeken vannacht? 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik dacht, die eerste run kan ik wel meepikken. Ik had buiten de schutterende ijsmachines gerekend... Wat een amateurs zeg!
Dus even na half twee ben ik maar afgehaakt...
Wel gaaf voor Mo trouwens. Iedereen verwachtte een Lee'tje maar daar was Mo! Lijkt me geweldig om jezelf zo'n verjaardagscadeau te geven! 
Smeekens en Mulder reden heel behoorlijk. Het lag allemaal dicht bij elkaar. Ze kunnen tevreden zijn (zeker Smeekens met zijn zesde plek).
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Anders gaan we het over steden hebben. 
Wel snowboarden! Was best gaaf, jammer dat die yanks waarschijnlijk weer met het goud aan de haal gaan.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik dacht, die eerste run kan ik wel meepikken. Ik had buiten de schutterende ijsmachines gerekend... Wat een amateurs zeg!
Dus even na half twee ben ik maar afgehaakt...
Wel gaaf voor Mo trouwens. Iedereen verwachtte een Lee'tje maar daar was Mo! Lijkt me geweldig om jezelf zo'n verjaardagscadeau te geven! 
Smeekens en Mulder reden heel behoorlijk. Het lag allemaal dicht bij elkaar. Ze kunnen tevreden zijn (zeker Smeekens met zijn zesde plek).
Ik heb het helemaal uitgekeken... om klokslag 5 uur was het afgelopen. Wonder dat ik niet in slaap ben gevallen. Heb tijdens het wachten de krant maar uitgelezen. Vandaag wel een beetje moe. 
Schaatsen zelf was wel aardig. Mooiste vond ik eigenlijk nog het interview met Joey Cheek (wat een coole gast) en de baas van de ISU die van de tribunes afdaalt en de ijsmeester overrulet ("it has to go on"). Die laatste had de wedstrijd liever afgeblazen, denk ik.
Ook wel idioot om hals over kop een derde dweilmachine te halen en dan niet even de banden schoon te maken en dat ding goed in te stellen. Hadden ze dat vantevoren gedaan dan was er niets aan de hand geweest.
Vanavond maar wat vroeger naar bed. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Waarom wordt er morgen geen live CL uitgezonden?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Omdat de verdeling nu anders is. De heenronde van de 8ste finales wordt over 2 weken uitgezonden en de NOS mag contractueel maar 1 duel per week doen. Nu zenden ze vanavond dus Milan-Man U uit en volgende week Chelsea-Inter.
En in maart waarschijnlijk van die 2 duels de returns.
Wel jammer, had Louis met Bayern morgen ook best willen zien.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Wat nog belangrijker is: wanneer komt curling weer?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik mag trouwens vet hopen dat SCUM knetterhard onderuit gaat vanavond, hopelijk wordt het weer een kwestie van onderschatting en het Italiaanse mes (van Hunt).
Oja, waarom wordt de Huntermeter niet meer bijgehouden? Toch een beetje teleurgesteld dat de hamster het gezien zijn speeltijd meer dan perfect doet en die geniale spits is die hij ook gewoon bij Ajax was?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hmm dat is mooi kut dan.
Hoezo? Je krijgt net zoveel duels als anders. Alleen verdeeld over 2 weken omdat de heenronde ook over 2 weken is verdeeld.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Oja, waarom wordt de Huntermeter niet meer bijgehouden?
PM Otherfool, zou ik zeggen. Hij houdt het bij.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
PM Otherfool, zou ik zeggen. Hij houdt het bij.
Niet meer kennelijk.. wat sneu zeg.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Hoezo? Je krijgt net zoveel duels als anders. Alleen verdeeld over 2 weken omdat de heenronde ook over 2 weken is verdeeld.
Ah ik begreep em verkeerd. Naja, toch jammer dat ik morgen Arsenal niet live kan zien.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wel een mooi sportavondje trouwens: Champions League-voetbal en de 500 meter bij de vrouwen in Vancouver. Ik heb er zin in. 
Hopelijk kan Gerritsen voor een verrassing zorgen. Ze zit toch iets dichter op de absolute wereldtop dan Smeekens en Mulder.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Brons lijkt me het hoogst haalbare voor Gerritsen en Boer, Wolf en Wang zijn maar zelden te kloppen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De spelen zijn geweldig!
Dat snowboarden, man wat een sensatie was dat.
Ik dacht echt dat die Canadees zou winnen, komt die Amerikaan toch weer net voorbij en prolongeert zijn gouden medaille.
Zelfs het shorttrack vind ik leuk, terwijl ik dat nooit wat aan vond.
Het gedoe met de Zamboni's was natuurlijk een blamage bij het schaatsen vannacht. General Motors staat er goed op haha. En die ijsmeester, wat een kneus. Hij doet echt alles fout kwa temperaturen van het ijs etc. Ze hadden gewoon de ijsmeester van Thialf moeten inhuren deze 2 weken. Veel verstand van goed ijs op laaglandbaan. Maar goed, het was een fantastische race van de Aziaten. Die Fin liet het verschrikkelijk liggen, jammer. Ik heb nog geen ijshockey gezien. Is dat al begonnen?
Anyway lekker CL voetbal en weer schaatsen kijken. Top! 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Brons lijkt me het hoogst haalbare voor Gerritsen en Boer, Wolf en Wang zijn maar zelden te kloppen.
Sang-Hwa ook, maar er kan er altijd eentje (tegen)vallen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
En die ijsmeester, wat een kneus. Hij doet echt alles fout kwa temperaturen van het ijs etc. Ze hadden gewoon de ijsmeester van Thialf moeten inhuren deze 2 weken. Veel verstand van goed ijs op laaglandbaan. Maar goed, het was een fantastische race van de Aziaten. Die Fin liet het verschrikkelijk liggen, jammer. Ik heb nog geen ijshockey gezien. Is dat al begonnen?
IJshockey heb ik ook nog niet gezien, ben ik ook wel benieuwd naar.
En het ijs is inderdaad niet best, maar die ijsmeester wordt ook maar overruled. Volgens mij had ie zelf ook liever normale zamboni's ingehuurd, in plaats van deze machines. Gisteren wilde hij de wedstrijd ook staken leek het, maar die Italiaan van de ISU kwam even de baas spelen...
Hopelijk wordt het ijs gaandeweg de week beter. Las dat Wolf in een trainingsrit al 37'91 reed en nog inhield aan het eind. Dat is wel okay.
Voor wat het voetbal betreft hoop ik op Milan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop dat Huntelaar er 3 in schiet. Zou mooi zijn als hij zich in de CL ook mag profileren. Moet hij natuurlijk wel in de basis komen straks...
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Er zijn maar een paar momenten in mijn leven dat ik Huntelaar succes toewens, dat is vanavond en tijdens het WK,
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Volgens mij is Borriëlo nog geblesseerd, en staat Inzaghi nog steeds op een zijspoor. Ik zou het daarom niet meer dan normaal vinden ( zeker na z'n 2 doelpunten vorige week ) om in de basis te starten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er zijn maar een paar momenten in mijn leven dat ik Huntelaar succes toewens, dat is vanavond en tijdens het WK,
Want?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Heb het nooit zo gehad op Huntelaar, misschien o.a. omdat hij voor Ajax heeft gespeeld. Maar nu gun ik het hem van harte, en vind het knap hoe hij zich daar met veel moeite, beetje bij beetje in de basis speelt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Daarom hoop ik dat hij slaagt, omdat hij bij Ajax heeft gespeeld(en er heel veel heeft ingelegd) 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Milan en ManUtd zijn allebei niet m'n clubs.. Wordt hopelijk dan maar een doelpuntrijk festijn met goede NL inbreng.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
AC Milaan is eigenlijk de enige ploeg uit de serie A waar ik altijd wat mee gehad heb. Mooie aan die club is dat heel veel spelers daar gewoon jaaaaaren spelen en bijna een soort familie zijn. Voelt ook altijd alsof de spelers onderling ook gewoon heel erg goed met elkaar overweg kunnen.
Hoor ook weinig over groepjesvorming of arrogantie ten opzichte van elkaar. Een werker zoals Gatusso is echt zo'n bijtertje en daarom heen lopen dan begaafde technische spelers.
ManUtd vind ik een stelletje verwaande kwasten bij elkaar. Een speler zoals Neville mag ik dan nog wel en van der Sar natuurlijk. Giggs heb ik ook respect voor, lijkt me ook wel aardige gast.
Maar mijn avond is altijd goed als ik Ferguson gefrustreerd op zijn pakkie sportlife zie kauwen als ze hebben verloren en hij al zijn moed bij elkaar moet rapen om de trainer van de andere ploeg te feliciteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.