- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Biseswar gaf voor die actie wel een handig duwtje. Iets dat de verdedigers van AZ heel vaak deden. Erg handige en sluwe overtredingen. Al was de verdediging van AZ niet altijd even stabiel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar die raakt nooit geblesseerd.
Wel als het aan de Fauw ligt
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jij bent echt de enige die dat maar blijft volhouden. Als Vink doet wat ie moet doen is het boek gewoon dicht voor Feyenoord.
Waarschijnlijk laat je je een beetje misleiden door het optische overwicht van Feyenoord. Verder dan de 16 kwamen ze daar echter niet mee. Op de kans van Bahia na was Feyenoord vrij ongevaarlijk.
Maar goed, laat ik hier na een week eigenlijk maar mee ophouden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
heb hierdoor helaas mijn seizoenskaart af moeten staan
.
Niet meer doen 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zo heeft iedereen wel eens mazzel, vorige week fnoord, nu AZ.. en ze waren met hun acties zeker gevaarlijker, staan me nog een paar doelkansen bij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Mooie dag. VVV zet een reuzestap op weg naar handhaving en het altijd wisselvallige Ajax rekent terecht met Twente af.
Overigens wel vreemd dat er nog Ajacieden zijn die het nu alweer over het kampioenschap hebben. Is werkelijk geen enkele aanleiding voor om te denken dat Ajax vanaf nu ineens geen punten meer laat liggen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax krijgt PSV nog op bezoek, Feyenoord moet nog naar Eindhoven. Dan is het gat nog maar 3
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kampioenschap snap ik ook niet nee, maar plaats twee moet kunnen. Ajax heeft een relatief makkelijker programma dan Twente vanaf nu.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Het kampioenschap kan ook nog gemakkelijk natuurlijk. PSV zal best nog punten laten liggen met dat programma, maar er is geen reden te bedenken dat Ajax dat ook niet gaat doen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel als het aan de Fauw ligt
.
Haha ik dacht dat van Velthoven de grootste jankerd van Roda was, maar ze hebben er inderdaad 1 die nog triester is.
Suarez is trouwens inderdaad gigantisch fit. Toch knap, want elk duel hebben ze het op zijn knieen en enkels voorzien. Alleen, dat meldt bijna niemand. Wel dat hij af en toe wat overacteerd...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax krijgt PSV nog op bezoek, Feyenoord moet nog naar Eindhoven. Dan is het gat nog maar 3
.
Bij Twente-Feyenoord en PSV-Feyenoord ga ik zeker voor Feyenoord supporten.
The shame.... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Elke aanvaller of topspeler van een club krijgt aanslagen te verwerken, dat is algemeen bekend en hoef je niet meer te melden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Vooral de Feyenoorders trouwens. Terwijl Thomasson vandaag weer een bizarre schwalbe in huis had. Die is echt 10x erger dan Suarez.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Elke aanvaller of topspeler van een club krijgt aanslagen te verwerken, dat is algemeen bekend en hoef je niet meer te melden.
Nou, Suarez wordt altijd wel extreem gezocht hoor. Komt ook door zijn spel, omdat hij overal tussendoor glipt en veel actie's maakt. Iemand als Koevermans krijgt echt zeker met veel minder aanslagen te maken. Omdat hij gewoon makkelijker te verdedigen is.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Ik hoop ook dat feyenoord punten van psv en twente afsnoept zodat AJAX kampioen wordt, wat de club verdient. Maar ik hoop ook dat feyenooord alle overige duels verliest. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik hoop ik hoop
Hoop gezwets ja 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hoop leidt tot frustratie.
Ajakkes verdient gewoon hetzelfde als Feyenoord: Europa League.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee.
Dat verdienen jullie nog niet eens 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Gefeliciteerd neuzen. Op de 1ste 20 minuten na was Ajax gewoon beter. Slechte dag. Ik ga slapen 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gefeliciteerd neuzen. Op de 1ste 20 minuten na was Ajax gewoon beter. Slechte dag. Ik ga slapen
Dank u!
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Helden, helden, helden!
Minus Emanuelson dan, wat heb ik me weer gigantisch geergerd aan die klootkut. Wat een kutcorners, wat een kutacties van die vent zeg. Verkoop hem please.
Maar verder, genoten! 1e Kwartier was zeker voor Twente met 2 hele goede kansen die bijna niet te missen waren. Al was Pantelic daarvoor al bijna dodelijk met 1-0. Na de Zeeuws goal was Ajax oppermachtig en zag ik bij vlagen fantastisch voetbal met geweldige combinaties (die actie van Vertonghen
en op het einde Perez
), veel inzet en passie en een paar uitblinkers (Suarez, De Zeeuw, Vertonghen). Plek 2 is weer open en wie weet gaan we nog om de titel meespelen.
Met het helemaal met je eens,je vergeet alleen Pantelic die fantastisch speelde.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vond De Zeeuw helemaal niet zo goed - al was het stukken beter dat de afgelopen maanden. Aanvallend was het weer dik in orde, maar hij liet vaak genoeg zijn mannetje lopen. Zo ook Perez, bij diens levensgrote kans. Snap eerlijk gezegd niet dat Demy er zo mee weg blijft komen.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
De Zeeuw kan beter maar slecht speelde die niet.
Ik was wel blij toen Emanuelson zei dat die gewisseld wou worden,zat al te wachten tot Jol het zou doen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij neemt gewoon veel risico wanneer hij aanvallende impulsen heeft. Zolang er rugdekking bestaat is dat niet zo'n groot probleem. Maar tegen Feyenoord kwam hem dat heel duur te staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha hier nog 1. Ik zei tegen een vriend die meekeek, hopelijk kost die blessure Emanuelson een paar weken.
Ik ben die kerel echt beu. Wat een waardeloos en nonchalant spel, keer op keer. Als je na 56 corners vandaag nog niet een bal normaal voor kan brengen, neem ze dan niet.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Materny,dit keer was die aanvallend ingesteld,geen verdediger,dus niet zo'n probleem.Maar ook al is dat zo,prima,maar hij gaf echt geen enkele goede bal,elke bal was net te zacht of te hard,en bij elke actie kwam die er niet voorbij,bij een verdedigende actie was die te laat,corners slecht.
Ik vond hem echt heel slecht,begrijp niet dat die niet gewisseld werd,alsof Jol dat niet ziet.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Yolanthe op nederland 1,heerlijk...(ff off-topic
)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Haha hier nog 1. Ik zei tegen een vriend die meekeek, hopelijk kost die blessure Emanuelson een paar weken.
Ik ben die kerel echt beu. Wat een waardeloos en nonchalant spel, keer op keer. Als je na 56 corners vandaag nog niet een bal normaal voor kan brengen, neem ze dan niet.
Alsof Demy ze wel op de penalty stip weet te leggen. Ik zei het al eerder, corners zijn dramatisch bij Ajax dit jaar. Tevens een serieus aan lengte in de selectie, dan heeft het ook weinig zin.
Gewoon kort nemen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Materny,dit keer was die aanvallend ingesteld,geen verdediger,dus niet zo'n probleem.Maar ook al is dat zo,prima,maar hij gaf echt geen enkele goede bal,elke bal was net te zacht of te hard,en bij elke actie kwam die er niet voorbij,bij een verdedigende actie was die te laat,corners slecht.
Ik vond hem echt heel slecht,begrijp niet dat die niet gewisseld werd,alsof Jol dat niet ziet.
Hebben we het nu over Demy of Urby ?
Ik bedoel Demy namelijk, reagerend op wat Quido zei.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Alsof Demy ze wel op de penalty stip weet te leggen. Ik zei het al eerder, corners zijn dramatisch bij Ajax dit jaar. Tevens een serieus aan lengte in de selectie, dan heeft het ook weinig zin.
Gewoon kort nemen.
Ja dat ben ik met je eens,ik zei nog tegen een vriend tijdens de wedstrijd dat ze die corners beter naar Stekelenburg kunnen schieten,dan kunnen we opbouwen,hebben we ook balbezit. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.