• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.176 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.516 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, maak je niet druk, volgende week verspeelt Ajakkes gewoon weer punten.... Een overwinning en ze gaan direct weer naast hun schoenen lopen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Men levert elke week de grootste strijd voor plaats 2. Maar of nu dadelijk Ajax of Twente tegen clubs als Arsenal/Chelsea mag aantreden in de voorronde, het zal weinig uitmaken ben ik bang.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar mist blijkbaar ook elke realiteitszin....

Valt wel mee. 9 punt is niet onhaalbaar en je speelt sowieso mee. Jullie staan er nu al 16 achter. Dat is kansloos.

Er komt nog een PSV-Twente, Ajax-PSV, AZ-PSV en AZ-Twente.

Er kan nog een hoop veranderen. Ajax heeft nu het zware programma erop zitten voorlopig. Ja, elk duel is lastig, zeker uitduels voor Ajax, maar op papier moet je nu een serie neer kunnen zetten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Zolang PSV niet verliest.... Die worden fluitend kampioen. Die zitten vol grijns te kijken en te luisteren naar dit soort discussies. Die maken zich niet druk.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Beetje een misplaatst smiletje Orbit. Twente heeft over het hele seizoen het beste voetbal gespeeld. ajax speelt de ene keer aardig, de andere keer belabberd. Voorlopig hebben ze plaats 2 nog niet verdiend.

Twente heeft al flink wat wedstrijden gemazzeld tegen zwakke tegenstanders zul je bedoelen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Realiteitszin missen? Nog genoeg wedstrijden om te spelen. Het zou gek zijn als je op dit moment, met 9 punten achterstand al de handdoek zou gooien. Ik moet niks hebben van die Amsterdammers maar hun mentaliteit is wel te roemen. Was het een paar seizoenen niet zo, dat Ajax een enorme inhaalslag maakte en op een doelpunt na geen kampioen werd?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Valt wel mee. 9 punt is niet onhaalbaar en je speelt sowieso mee. Jullie staan er nu al 16 achter. Dat is kansloos.

Er komt nog een PSV-Twente, Ajax-PSV, AZ-PSV en AZ-Twente.

Er kan nog een hoop veranderen. Ajax heeft nu het zware programma erop zitten voorlopig. Ja, elk duel is lastig, zeker uitduels voor Ajax, maar op papier moet je nu een serie neer kunnen zetten.

Alsof Ajax - PSV in jullie voordeel is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Realiteitszin missen? Nog genoeg wedstrijden om te spelen. Het zou gek zijn als je op dit moment, met 9 punten achterstand al de handdoek zou gooien. Ik moet niks hebben van die Amsterdammers maar hun mentaliteit is wel te roemen. Was het een paar seizoenen niet zo, dat Ajax een enorme inhaalslag maakte en op een doelpunt na geen kampioen werd?

Exact! GEEN kampioen. Daarbij staan ze nu op twee teams achter, die storten heus niet allebei in, daarbij is Ajax veel te wispelturig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Inderdaad, precies zoals NW zegt. Wat heeft het voor nut om ruim 10 duels voor het einde al de handdoek te werpen. Dan ben je niet bepaald een topclub met topsport mentaliteit. Liever iets te arrogant dan nooit eens ambitie tonen.

En zoals ik zei, er komen nog een stel interessante duels. Maar eerst maar eens FCT inhalen.

Hopelijk blijven ze NKufo opstellen. Wat is die kerel ontstellend slecht dit jaar zeg. Hij scoort soms nog een goaltje tegen Sparta of NEC ofzo maar verder is het echt droevig.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Dat verschil (seizoen 06/07) was toendertijd zelfs 11 punten..

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alsof Ajax - PSV in jullie voordeel is.

Vorig jaar 4-1 voor ons. Ajax in eigen stadion is dubbel zo sterk als Ajax in uitduels.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

wavanbuuren schreef:

Die actie van Perez aan de zijlijn......

Nicolage Rico schreef:

Die hebben ze niet eens laten zien bij de NOS.

Ik zag het (niet) inderdaad. Echt schandalig. Als je de mooiste actie van het weekend, waar dan ook, niet laat zien....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

orbit schreef:

Twente heeft al flink wat wedstrijden gemazzeld tegen zwakke tegenstanders

En vandaag niet

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Toen stonden ze toch ook achter op twee teams; PSV en AZ?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Een tijd geleden dat Ajax zo dominant heeft gespeeld tegen een goeie tegenstander, al kwamen ze de eerste 20 minuten natuurlijk goed weg.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

En vandaag niet

Ze werden weggespeeld inderdaad

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee AZ had ongeveer evenveel punten als Ajax toen

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

PSV zie ik niet zo hard vallen, maar Twente heeft het beste wel gehad dit seizoen, die gaan punten morsen (waar ze overigens al mee bezig waren)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Klopt. PSV speelde de 1 na laatste ronde 1-1 bij Utrecht waardoor AZ aan kop kwam. Ajax vlak daarachter. Ajax won 1-2 bij Willem II de laatste dag, 1 goal te weinig. Deed echt ongelooflijk pijn die dag. Kan die beelden niet meer terugzien bijna. Nog pijnlijker dan Milan-Ajax uit 2003.

Ik reken ook niet op de titel maar eis wel dat we tot het einde mee blijven spelen. Versla volgende maand PSV en maak het spannend. Zou mooi zijn. Ben ook benieuwd hoe Twente nu na deze klap doorgaat. Dit moet pijnlijk zijn geweest.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Onterecht verlies van Feyenoord. Erg zuur. In de 2e helft maakte Feyenoord het spel en deed dat redelijk. Normaal krijgt AZ de doelpunten tegen in de slotfase, nu is het andersom. Een gelijkspel was een terechte uitslag geweest, met een licht voordeel voor Feyenoord. Een 3e plaats wordt nog lastig, maar 4e moet zeker lukken

Zo zie je maar dat aan het einde van het seizoen iedereen staat waar ie hoort te staan. Az had meer verdiend bij Ajax, Ajax had op 2-0 moeten komen Bij Feyenoord als Vink een beetje had opgelet, en inderdaad, vandaag had Feyenoord meer verdiend tegen AZ.

Zo is de cirkel weer rond.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Er werd toch twee keer een bal van de lijn gehaald dacht ik? Dat zat nog mee.., maar spel van Feyenoord was zeker tweede helft beter dan AZ.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik had trouwens wel het idee dat Feyenoord op het einde nog een penalty had kunnen krijgen...

Nja, soms hebben zij daar mazzel mee (De Vrij vs Suarez) en nu was het balen. AZ had ook vaak pech dit seizoen trouwens. Meestal laat punten verspeeld. Nu eens 2 punt gepakt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eerste helft was van AZ weer beter. En twee ballen van de lijn inderdaad, ik denk dat een gelijkspel gerechtigheid was en geen enkel team meer aanspraak maakte op de overwinning.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik had trouwens wel het idee dat Feyenoord op het einde nog een penalty had kunnen krijgen...

Omdat Braamhaar de arbiter was zeker? .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Zo zie je maar dat aan het einde van het seizoen iedereen staat waar ie hoort te staan. Az had meer verdiend bij Ajax, Ajax had op 2-0 moeten komen Bij Feyenoord als Vink een beetje had opgelet, en inderdaad, vandaag had Feyenoord meer verdiend tegen AZ.

Zo is de cirkel weer rond.

Maar Ajax had niet meer verdiend tegen Feyenoord. Dat is onzin.

Maar de selectie van PSV is veel breder dan die van Ajax. Als Suarez geblesseerd raakt, heeft Ajax een groot probleem.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ook daar een prachtig moment bij de lob van Thomasson en de redding van Romero (ik neem aan dat de NOS dat wél liet zien?). Wat dat betreft was het een weekend met een aantal heerlijke voetbalmomenten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eerste helft was van AZ weer beter. En twee ballen van de lijn inderdaad, ik denk dat een gelijkspel gerechtigheid was en geen enkel team meer aanspraak maakte op de overwinning.

Ik vond AZ niet veel sterker in de eerste helft. Wel meer dreiging. Na de 1-1 zette Feyenoord AZ nog aardig onder druk. De eerste helft was vooral matig. De tweede was amusant.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

Eerste helft lag bijna even vaak stil als dat er gevoetbald werd.

Wel goed om te zien dat Tomasson lekker doelgericht is, vandaag ook weer een mooi schot. En Biseswar werd geschoffeld na een mooie voetbeweging.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Als Suarez geblesseerd raakt, heeft Ajax een groot probleem.

Maar die raakt nooit geblesseerd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tweede helft was inderdaad de meer voetballende helft maar vond AZ wel meer stootkracht voorin hebben. Al kan het aan mij liggen, aangezien ik ziek thuis het op TV gezien heb, blurry view ook en heb hierdoor helaas mijn seizoenskaart af moeten staan .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.