- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Maar ja,ik stop even met dit gesprek,eerst vandaag winnen,dan lullen we verder 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Even met twee benen op de grond blijven staan. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zelf zweef ik nu in de zevende hemel!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaaaaaaa, AZ komt 1-2 voor bij Feyenoord
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Mja, ben je heel de tweede helft superieur, en dan krijg je er eentje tegen, kan gebeuren. Pijnlijk, maar niet dodelijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In Amsterdam had het al 0-3 moeten staan zeg... tjongejonge.
edit: mjaaaaaaa en dan vliegt-ie er aan de andere kant in. Een klassieker.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En nu had het al 6-3 moeten staan .
Rode kaart voor Vertonghen was ook een optie geweest, komt Ajax goed mee weg.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
In Amsterdam had het al 0-3 moeten staan zeg... tjongejonge.
edit: mjaaaaaaa en dan vliegt-ie er aan de andere kant in. Een klassieker.
Daarna is Twente niet meer over de middenlijn geweest trouwens. Wat de commentator ook zegt: Bizar het verschil in spelbeeld na de goal.
Ajax heeft trouwens 12 corners bij elkaar gevoetbald de eerste helft. Alleen jammer dat meer dan de helft zo dramatisch wordt genomen dat daar totaal geen gevaar uit komt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Corners zijn het hele jaar al een drama bij Ajax
Neem ze dan kort......
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik kan me alleen Alderweireld herinneren die er twee heeft ingekopt dit jaar, voor de rest is het natuurlijk lastig met een elftal vol dwergen.....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Door zelf thuis van Cagliari te winnen en het gehate Milan twee punten in Bologna te zien verspelen zet Internazionale een mooie stap naar de zoveelste scudetto op rij.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Onterecht verlies van Feyenoord. Erg zuur. In de 2e helft maakte Feyenoord het spel en deed dat redelijk. Normaal krijgt AZ de doelpunten tegen in de slotfase, nu is het andersom. Een gelijkspel was een terechte uitslag geweest, met een licht voordeel voor Feyenoord. Een 3e plaats wordt nog lastig, maar 4e moet zeker lukken
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax is de baas!
Heerlijke pot met goed verdedigend werk aan Ajax kant. Zwakke schakel is nog steeds Anita, al het gevaar van Twente kwam van rechts. Maar goed, nog steeds 6 punten te overbruggen....
Leuk dat Lodeiro nog 10 minuten heeft gekregen. En alhoewel 10 minuten weinig zeggen, het zag er goed uit. Typisch gevalletje Sneijder, met z'n kort wegdraaien en steekpasses.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Jammer dat de grens weer een vliegje in zijn ogen had. Luis had het verdiend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die actie van Perez aan de zijlijn...... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijke actie inderdaad. En dan denk je 5min eerder dat Vertonghen het mooiste van de middag heeft laten zien.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die was ook niet verkeerd inderdaad!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Arsenal dacht even aan te kunnen haken, maar geeft in de grote wedtstrijden toch niet thuis. Ze missen duidelijk kracht voorin. Zeker zonder van Persie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Helden, helden, helden!
Minus Emanuelson dan, wat heb ik me weer gigantisch geergerd aan die klootkut. Wat een kutcorners, wat een kutacties van die vent zeg. Verkoop hem please.
Maar verder, genoten! 1e Kwartier was zeker voor Twente met 2 hele goede kansen die bijna niet te missen waren. Al was Pantelic daarvoor al bijna dodelijk met 1-0. Na de Zeeuws goal was Ajax oppermachtig en zag ik bij vlagen fantastisch voetbal met geweldige combinaties (die actie van Vertonghen
en op het einde Perez
), veel inzet en passie en een paar uitblinkers (Suarez, De Zeeuw, Vertonghen).
Plek 2 is weer open en wie weet gaan we nog om de titel meespelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Demy De Zeeuw: "Als je kampioen wilt worden....." 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, wat is er raar aan? Onze club heeft tenminste de ambitie om tot het eind om de titel te blijven spelen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die actie van Perez aan de zijlijn......
Die hebben ze niet eens laten zien bij de NOS.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Jammer hoor, want zoiets is zeldzaam op de Nederlandse velden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De samenvattingen van de NOS zijn sowieso kut. Trekken er regelmatig belangrijke zaken uit zodat het een spannende en gelijkwaardige pot lijkt. Ik kijk SS eigenlijk nooit bijna meer. Eredivisie Live heeft ook continue samenvattingen en die vind ik een stuk vlotter.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het wordt steeds erger bij de NOS, inderdaad.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja, wat is er raar aan? Onze club heeft tenminste de ambitie om tot het eind om de titel te blijven spelen.
Maar mist blijkbaar ook elke realiteitszin....
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kutdag.
Perfecte dag!! 
Verlies van 010 en winst van Ajax.. zo hoort het. Bovendien is het goed om te zien wat er met Twente gebeurt als ze eindelijk eens wél wat tegenstand krijgen
Met het programma in het vooruitzicht zou plaats twee beslist mogelijk moeten zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Beetje een misplaatst smiletje Orbit. Twente heeft over het hele seizoen het beste voetbal gespeeld. ajax speelt de ene keer aardig, de andere keer belabberd. Voorlopig hebben ze plaats 2 nog niet verdiend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.