- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Yep Mutu ook,lekker lijntje die op d'r streepje lag gesnoven zo het doel in en dan scoren.
Die foto is trouwens de 1ste die ik van haar zie,ziet er goed uit.
Ben benieuwd of Terry's vrouw afscheid neemt,zal wel niet,money blijft money.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zijn vrouw heeft de scheiding al aangevraagd las ik laatst ergens.
John Terry zelf kan het beste zijn bankafschriften nog eens goed bekijken. Hij zal flink namelijk flink moeten bloeden voor zijn slippertje. Juristen vermoeden dat hij zeker 10 miljoen pond armer zal zijn als de scheiding achter de rug is.
pijnlijk slippertje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, en volgens hun marital prenup heeft ze gewoon recht op 50% van hun vermogen en dan hebben we het nog niet eens over de alimentatie
.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Wie is die topless dame,de vrouw van Terry of dat pijpsletje?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wie is die topless dame,de vrouw van Terry of dat pijpsletje?
psje
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Leuke grap uit voetbal international
Capello belt Bridge op om te zeggen dat Terry z'n aanvoerdersband kwijt is,waarop Bridge zegt dat die ff onder z'n bed zal kijken of die daar ligt. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Van den Bergh is echt een van de grootste mongolen op de velden. Wat een bizarre aanslag weer, en er dan ook nog zonder rood mee weg komen.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Lekkere inval-beurt voor Van Nistelrooy bij HSV,erin komen in de extra tijd 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zou eigenlijk nog helemaal niet meegaan omdat hij nog niet topfit was. Was denk ik dan ook meer een symbolische wissel.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Ja ach,als het thuis was,dan ok,maar het was nog uit ook.
Maar goed..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hmm zie ook nu pas dat het daar 3-3 is geworden. Dacht dat ze met 3-1 gewonnen hadden. Dus was toch een wissel om iets te forceren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Arm arm België
.
O.a Duitsland en Turkije in hun poule voor het komende Ek.
Nederland Vs. Zweden, Hongarije, Finland & Moldavie.
Zeg het maar.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland weer door met twee vingers in den eus. Spanje ook leuke poule trouwens met Tsjechië, Schotland, Litouwen en Liechtenstein
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Arm arm België
.
O.a Duitsland en Turkije in hun poule voor het komende Ek.
Nederland Vs. Zweden, Hongarije, Finland & Moldavie.
Zeg het maar.....
Had nog een stuk zwaarder gekund voor de Belgen... ook voor Nederland trouwens, 'we' hoeven er elke wedstrijd maar 9 op te stellen en dan halen 'we' het nog wel.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Potverdikke, notoir hardrijder Ballerini omgekomen bij een ongeluk 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eitje. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zo vanmiddag maar eens voor het eerst sinds jaren eens voor Ajax supporteren. Toch mooi als je dat in deze fase van het seizoen al kan doen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ajax kan PSV vandaag inderdaad een stap dichterbij een groot feest in Einhoven brengen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Veel belangrijker dan dat is natuurlijk wat er over 45 minuten in de Koel gaat gebeuren. Ik teken voor een gelijkspel. Dan staan we 7 punten boven de clubs die moeten vrezen voor het spelen van een slopende nacompetitie.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik hoor zojuist dat Franco Ballerini tijdens een autorally bij Florence op 45-jarige leeftijd is overleden. Daar schrik ik enorm van. Zijn overwinningen in Parijs - Roubaix zal ik nooit vergeten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eitje.
Volgens Bertje valt dat helemaal niet te zeggen, want de kwalificatie begint pas over een half jaar, en blijkbaar gaan de Zweden en Finnen voor die tijd een geweldig blik talenten opentrekken. Verder moeten we Moldavie en San Marino volgens onze heldhaftige keuzeheer 'niet onderschatten'.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ajax kan PSV vandaag inderdaad een stap dichterbij een groot feest in Einhoven brengen.
Er zijn nog iets van 12 wedstrijden te gaan, en mocht Twente vandaag verliezen dan kunnen ze het zelf weer rechtbuigen in Eindhoven. Buiten dat feit om krijgt Psv het nog lastig genoeg met Az & Ajax uit, en Feyenoord & Twente thuis.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De KNVB heeft na vanmiddag weer onderzoek te verrichten naar vermeende bel-Chinezen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nederland mag niet klagen. Al vind ik dat Oranje altijd een eindronde moet halen omdat ze groepshoofd zijn en dus de echte toplanden ontlopen. Zweden is een mooi affiche, al is Zweden tegenwoordig zwak. Zeker nu Zlatan (tijdelijk?) bedankt heeft voor interlandvoetbal. De rest moet Oranje sowieso kunnen afmaken.
Straks Ajax-Twente. Ben aardig gespannend. De dood of de gladiolen. Als we niet winnen vrees ik dat plek 2 onhaalbaar wordt. Al heeft Twente nog een lastig programma. PSV heeft dat iets minder en na vandaag heeft Ajax een relatief gemakkelijk programma tot einde seizoen.
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax wint is zelfs een kampioenschap nog licht mogelijk(Ik weet dat ik droom maar als Ajacied mag je dromen als het nog niet onmogelijk is)
Dan moet Ajax wel een goede reeks neerzetten en van PSV thuis winnen.
Twente en PSV tegen elkaar,PSV en Twente moeten nog tegen AZ(PSV moet uit,Twente weet ik even niet) en natuurlijk allebei ook nog tegen Feyenoord.
Tja,dan nog een wedstrijdje tussendoor verliezen of gelijkspelen.
Ik weet het,het is als als als,maar boeie 
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Sowieso moet een 2e plek meer dan mogelijk zijn,denk dat Twente met mensen als Perez en Kufo toch op hun laatste benen gaat lopen eerdaags.
Maar ja,eerst vandaag winnen 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En duels als Heracles-PSV en Heerenveen-PSV wint PSV ook niet zomaar. En AZ-Twente krijg je nog. Groningen-Twente nog, Vitesse-Twente..
Ajax mag er nu niet best voorstaan, maar als ze vandaag winnen, dan kan er nog een mooie eindspurt komen.
Zie maar wat ze na vandaag krijgen in de competitie:
13-02-2010 sc Heerenveen - AFC Ajax -
21-02-2010 AFC Ajax - Vitesse -
28-02-2010 AFC Ajax - FC Utrecht -
07-03-2010 Sparta - AFC Ajax -
14-03-2010 AFC Ajax - PSV -
21-03-2010 RKC Waalwijk - AFC Ajax -
28-03-2010 AFC Ajax - FC Groningen -
04-04-2010 ADO Den Haag - AFC Ajax -
11-04-2010 AFC Ajax - VVV Venlo -
14-04-2010 Willem II - AFC Ajax -
18-04-2010 AFC Ajax - Heracles Almelo -
Menace2society
-
- 426 berichten
- 0 stemmen
Precies,onmogelijk is het zeker niet,moeilijk wel,aangezien Ajax ook punten verspeeld tegen teams als NAC uit.
Hoop niet dat Heerenveen opeens een stuk beter wordt nu haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.