• 16.042 nieuwsartikelen
  • 179.146 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.608 acteurs
  • 199.325 gebruikers
  • 9.394.012 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

eRCee schreef:

Soderling komt een eind, denk ik.

2-3 in het voordeel van Nadal. De laatste 2 wedstrijden waren wel voor Soderling.

Even gekeken:

Nadal - Djokovic 14-7

Nadal - Murray 7-2

Nadal - Del Potro 4-3

Ik zou verder niet weten wie eventuele angstgegners voor Nadal zijn?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Bottleneck schreef:

Vind het sowieso raar dat landen als Armenië, Kazachstan, Georgië en Azerbeidzjan mee mogen doen, nog even en heel West-Azië zit erbij. Die landen hebben toch niets met Europa te maken (politiek, geografisch, cultureel). Het is zeker omdat Turkije en Israël ook er in zitten.

Geografisch juist wel. De geografische grens tussen Europa en Azië ligt op de Oeral. Een stukje van Kazachstan ligt dus nog net binnen Europa. Ook Georgië, Azerbeidzjan (en Turkije) liggen deels in Europa, deels in Azië.

Armenië en Cyprus liggen in Azië, maar worden sociopolitiek bij Europa gerekend. Groenland ook trouwens, dacht ik.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Interessant.. alhoewel het net zo interessant is als contenders in de Eurovisie Songfestival Namelijk, je weet bij god niet meer om welk deel van de wereld het gaat..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Sorry hoor.

Koop jij ook de Privé en Story als de Suarezjes daar in staan?

Natuurlijk is het verhaal van een speler die uit een exotisch land komt veel interessanter dan dat van de zoveelste Nederlander, maar je kunt het ook overdrijven. Ik vond het artikel in VI een paar weken terug meer dan genoeg.

Haha, bijna grappig

We hoeven geen roddels over hun te lezen, lange verhalen in de Vi hoef je ook niet altijd zin in te hebben, dan vind ik zo´n docu eigenlijk wel mooier en duidelijker. Geeft toch beter de emoties weer en je kan het allemaal zien. Misschien had dat verhaaltje in de Vi wel niet gehoeven en alleen de docu

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Zo, ik ga maar eens richting de Kuip. Ik hoop dat het een leuke pot wordt. Kijken of Feyenoord de vorm nog heeft van afgelopen woensdag.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga ook op weg, hoop op een mooie uitslag. Ben in ieder geval blij dat er geen ajaksciten in de Kuip zijn, die 11 op het veld moeten we kunnen hebben.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3598 stemmen

Ik ga ook zo op weg richting de kroeg. Even met een biertje erbij een gedeelte van Feyenoord - Ajax kijken en dan lekker zelf in de ijskoude GrolschVeste gaan zitten. Veel plezier allemaal, behalve PSV

Menace2society

• 426 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb zelf eredivisie live maar ga bij vrienden kijken,met z'n alle schelden.

Maar ik ben Ajacied maar feliciteerd feyenoord alvast met de overwinning,hoor net dat Vink fluit.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Twee top affiches vandaag, Gunners thuis tegen ManU en Feyenoord thuis tegen Ajax. Statistisch gezien moet ik vanavond een tevreden man zijn, al zijn dit altijd moeilijke partijen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Roger Federer laat Andy Murray onnodig terrugkomen in de wedstrijd.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Als Federer het nou even afmaakt dan kan ik lekker Feyenoord - Ajax gaan kijken . Zou perfect aansluiten.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Precies. Ik zit er ook op te wachten!

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Goed zo .

kos

• 46720 berichten
  • 8873 stemmen

Menace2society schreef:

Ik heb zelf eredivisie live maar ga bij vrienden kijken,met z'n alle schelden.

Maar ik ben Ajacied maar feliciteerd feyenoord alvast met de overwinning,hoor net dat Vink fluit.

Ahaha, ja altijd pech met de scheids jullie. .

Go Feyenoord! Ik zie dat ik zowaar live kan zien op digitenne. Leuke meevaller.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Perfecte timing Roger, koning!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Roger Federer

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Roger = Held

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ieamnd misschien een live-stream?

Anders luister ik naar de radio, is ook top trouwens

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Je kunt je hier en daar voor van die goksites inschrijven en gratis streamen, maar ik heb maar gewoon even 6 euro neergelegd bij Eredivisie Live. Moet maar een keer .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

jackj00000000 on Justin.tv - nl.justin.tv (ESPN) doet het prima.

Lekker verdedigd daar...

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

dankje

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop dat Bert van Marwijk na deze wedstrijd eindelijk inziet dat Urby Emanuelson een betere linkervleugelverdediger dan Giovanni van Bronckhorst is.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Federer

Wat een geweldig hoog niveau haalde hij weer. Ook een tiebreak om van te watertanden.

Dat was het vroeg opstaan wel weer waard.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

speranza schreef:
Ik hoop dat Bert van Marwijk na deze wedstrijd eindelijk inziet dat Urby Emanuelson een betere linkervleugelverdediger dan Giovanni van Bronckhorst is.

Ik zou persoonlijk kiezen voor 'minder slechte'. Beide eigenlijk Oranje onwaardig.

Fey-Aja is tot nu toe typisch zo'n wedstrijd waarbij de één een ogenschijnlijk overwicht heeft maar de ander als het echt even aanzet er op de counter zo nog een paar kan scoren. Ofwel; dit gaat Feyenoord van z'n lang zal ze leven niet winnen.

Oh en:

Federer
Vos

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Oranje heeft helaas enkele kwetsbare posities. Dat zijn inderdaad de positie van linkervleugelverdediger en ook de positie van rechtervleugelverdediger. Voor laatst genoemde positie zou ik ook kiezen voor een Ajacied, Gregory van der Wiel is zijn naam. Ik ben overigens geen Ajacied. VVV-Venlo en Inter zijn mijn clubs.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Bruma....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Leuke klassieker.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Gewoon geen backs opstellen.

Ik moet verder nog maar zien of die Bruma het gaat halen.

edit: Haha, ik zie nu die schwalbe van Tomasson pas

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tomasson doet dat al jaren. Minstens zo erg als Suarez, maar daar hoor je de Feyenoorders nooit over.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinfried Herbst wint op fraaie wijze de slalom in Kranjska Gora.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.