- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Begint nu wel vervelend te worden, deze non discussie.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Beenhakker acht speeltijd belangrijk voor Bruins
Maar, niet bij Feyenoord! Haha, 2010 begint goed. Nu hopen dat er genoeg andere clubs zijn die zijn "potentie" in zien, et voila. En nooit meer terug komen hé!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb nooit wat gezien in Bruins. Vecht er niet voor, is niet bepalend en loopt altijd zo depressief rond. Leuke speler voor een rechterrijtje ploeg. Al was Feyenoord dat vorig jaar ook 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Heb nooit wat gezien in Bruins. Vecht er niet voor, is niet bepalend en loopt altijd zo depressief rond. Leuke speler voor een rechterrijtje ploeg.
Vooral die kop van 'm ja. Meestal is het excuus bij overmatig gebrek aan enig talent (seriously, ik zie het ook echt niet) wel vechtlust, maar dat zit er bij hem ook totaal niet in.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Otherfool waarom open je niet een topic Studio Spelletje? Kun je hier (in je eentje) over de "echte" sporten ouwehoeren.
Het kan nooit kwaad eens over de essentie van sport te filosoferen. Ik lees net dat we vanaf 17 januari weer het gebruikelijke joduh joduh gebral krijgen, dus ik neem het er nog even van.
edit: oh jee die opgelezen lesjes over Bruins doen alweer het ergste vermoeden: tijd voor de gebruikelijke gemeengoeden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat zal jij dan balen komende juni en begin juli. Dan praat het hele land denk ik alleen maar over voetbal 
Mooiste maand in de 2 jaar is het altijd 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Het kan nooit kwaad eens over de essentie van sport te filosoferen. Ik lees net dat we vanaf 17 januari weer het gebruikelijke joduh joduh gebral krijgen, dus ik neem het er nog even van.
Gefilosofeer hm, vind vasthoudend gezeur over ballonvaren en pingpongen net zo kinderachtig als joduh joduh.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ballonvaren staat op de lijst van sporten. Vind je dat niet curieus dan?
Over pingpongen heb ik het niet eens gehad...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat zal jij dan balen komende juni en begin juli. Dan praat het hele land denk ik alleen maar over voetbal 
Mooiste maand in de 2 jaar is het altijd
Op zeker. Een WK is zo leuk, dat ik zelfs kijk als er geen 11 oranje poppetjes op het veld staan. Liefhebberij voor het spelletje, heet dat geloof ik...
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Over pingpongen heb ik het niet eens gehad...
Is dat ook al geen sport meer? Of ben jij zo iemand die het alleen van de camping kent
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Op zeker. Een WK is zo leuk, dat ik zelfs kijk als er geen 11 oranje poppetjes op het veld staan. Liefhebberij voor het spelletje, heet dat geloof ik...
Sport of spel? 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, pingpongen en voetbal zijn imo geen sporten! Beide wel heel leuk om te doen, overigens. Maar ik zou zo graag van iemand willen horen die ballonvaren wel een sport noemt. Wie maakt me gek?
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ballonvaren lijkt me hetzelfde principe als zeilen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kun je sturen dan? Ik heb er nog nooit in 1 gezeten.
edit: hmm ja zal wel moeten natuurlijk. Enfin, zit misschien iets in. Al vind ik zeilen natuurlijk ook geen sport 
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Ik ook niet, maar dat je kunt sturen lijkt me wel bekend. Alleen niet op dezelfde manier als zeilen natuurlijk.
Verder heb ik ook niet veel verstand van ballonvaren (is er uberhaupt een wedstrijd in te vinden?) maar het voortbewegen tegen een natuurelement en daarmee omgaan, lijkt me gelijk aan zeilen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Omdat je zo snel mogelijk kunnen voortbewegen simpel, puur, natuurlijk en evolutionair nuttig is. Voetbal kun je net zo goed 12 tegen 12 spelen, of 5 tegen 5. Er zitten allemaal bedachte dingen aan, ik bedoel alleen die buitenspelregel al, met een stuk of 7 uitzonderingen. Is bedacht voor amusement.
Aargh tafelvoetbal staat op de 'lijst van sporten'! En volgens al jullie definities gewoon terecht. Beseffen jullie je dat wel?
Dat er extra dingen bedacht worden is vaak om de SPORT eerlijker te maken.
Waarom die domme houders waar die hardlopers hun voeten inzetten, waarom de valse start regel...juist, om het allemaal zo eerlijk mogelijk te houden.
Feit is dat voetbal een SPORT is, kan je alles ertegen beargumenteren, maar je zal altijd ongelijk hebben. Dit is niet eens een discussie over een mening, dit zijn gewoon feiten.
Volgens mij interpreteer jij zinnen ook op je eigen manier, zo kan je zelfs nagelpulken en neusvreten een sport noemen. Maar dat ben jij, wij zeggen dat niet namelijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dit gaat niet lukken zo. Als voetbal, of darts, of wat dan ook een sport is omdat 'dat nu eenmaal een feit is' dan zal dat allemaal wel, ik zie liever bewijs of argumenten.
Ik blijf het vreemd vinden dat bridge een sport is, pokeren niet, sudoku wel, japanse puzzel niet, tafelvoetbal wel, airhockey niet, darts wel, snel-eten niet. Lijkt mij volstrekte willekeur, maar afijn.
Blijkbaar leeft die vraag hier niet zo.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Lijst van sporten - Wikipedia - nl.wikipedia.org
Ik heb er ook geen zin meer om, ik wens otherfool heel veel plezier met zijn 6 sporten en vele spelletjes.
Ik ga even mens erger je niet doen, een echte sport!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan spring ik otherfool wel bij. Waarom wel bridge en geen poker?
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Denk dat otherfool het niet zo bedoelt NW, otherfool vindt het raar waarom het ene wel een sport is en het andere niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Same here. Hoe kan poker nou geen sport zijn als bridge het wel is. Wel een tegenstrijdigheid. Al zou otherfool beiden niet een sport vinden maar dat is niet relevant.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hm.. even wat betreft poker en bridge.
Bridge is natuurlijk al heel lang betiteld als een sport, ver voor de pokerhype. Dat kan er iets mee te maken hebben.
Tevens benoemt men denksport als 'spellen' met een sterk analytisch karakter. ben niet zo'n bridger maar het is volgens mij wel iets complexer dan poker.
Bovendien is bridge ook een teamsport.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
El-Ak ook al gratis weg, gaat lekker bij ons.
.
Zeg er eens wat van redlop.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Transfervrij...dan mag Ajax hem wel halen van mij. Betere LB dan de opties die wij hebben. Rare zet van NEC.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Inderdaad, beter dan Anita of Atouba.
Hij zal dan wel naar Feyenoord gaan.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
.
.
. pardon? Jullie willen El-Ak wel hebben? lol.
Vind het vooral vreemd dat hij van basisspeler opeens niet alleen weg mag maar ook nog gratis, maar verder ben ik blij dat hij weg gaat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja, vind El Ak geen slechte back. En heeft drang mee naar voren, zoals een goede Ajax back moet hebben. Transfervrij lijkt hij me zo slecht nog niet. Maar ik denk dat Been hem naar Feyenoord zal proberen te halen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Misschien dat hij het dit seizoen niet zo goed doet, dat ligt meer aan motivatie denk ik. Ik zou ook niet gemotiveerd zijn om voor NEC te spelen.
Maar als hij naar Feyenoord of Ajax gaat zal hij echt wel gemotiveerd zijn.
Overigens, nee, lijkt me uiteindelijk niet goed genoeg voor Ajax, maar voor de tweede seizoenshelft zou het wel een versterking zijn, aangezien dat onze zwakste positie is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.