• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.312 gebruikers
  • 9.392.500 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zegt iemand die Cristiano Ronaldo tot op het bot afzeikt .

Deze vergelijking slaat weer nergens op. Ik vind C Ronaldo een nichterige miet met vervelend onsportief gedrag richting andere spelers en irritante zelfverheerlijking in alle interviews. Maar ik ben wel altijd gezegd dat hij een geweldige speler is.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Naomi Watts schreef:

Neemt niet weg dat dat met pijlen wisselen bvb behoorlijk triest is. Dan wordt het toch wel een vervelend persoontje. En tuurlijk ligt het niet aan de pijlen, Taylor blijft toch ook winnen terwijl hij na elke match zijn pijltjes weggeeft.

Ja, maar Taylor blijft wel met dezelfde pijltjes gooien, als ik jou verhaal zo lees begrijp ik hieruit dat Barney met totaal andere pijltjes gooit?

Ik denk dat iedere darter een voorbeeld kan nemen aan Taylor, deze man is de beste in alles. Dubbels gooien moet zelfs geperfectioneerd worden en moeten in het midden van een dubbel erin. Als je ook kijkt naar hoe hij gooit, geen enkele pijl zit ver van de triple 20 af, wat je bij elke andere darter wel ziet.

Dacht 2 jaar geleden even dat hij in een dip zat waar hij niet meer uit zou komen, maar Taylor laat mooi maar weer even zien waarom hij de allerbeste darter allertijden is.

Alle respect voor Barney en consorten, maar Taylor is de man en hij verdient echt alle respect die er is

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, maar Taylor blijft wel met dezelfde pijltjes gooien, als ik jou verhaal zo lees begrijp ik hieruit dat Barney met totaal andere pijltjes gooit?

Als het even niet loopt gaat ie in een partij gewoon pijlen wisselen. Alsof het daar aan ligt. Hij is mentaal wat zwak. Taylor is de absolute koning, instant respect.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Deze vergelijking slaat weer nergens op. Ik vind C Ronaldo een nichterige miet met vervelend onsportief gedrag richting andere spelers en irritante zelfverheerlijking in alle interviews. Maar ik ben wel altijd gezegd dat hij een geweldige speler is.

Barney heeft door de jaren heen zeker zoveel triest gedrag vertoond als Ronaldo hoor. De laatste tijd is het wat beter, maar hij was jarenlang een van de minst sympathieke darters. Als je wint vooraan staan en als je verloren hebt niet even met de pers willen praten is gewoon zielig. Net zo goed als het onprofessioneel is als je tijdens het WK nog van pijlen gaat wisselen.

En ja, hij is een kilo of vijf afgevallen, om er vervolgens weer twintig aan te komen. Of wil jij beweren dat er een slanke den aan de ockey staat?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Niet iedereen is zoals Andy Fordham he Monsterlijk vatsig en nu normaal zoals een normaal postuur.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ja, die zou eigenlijk met Erica Terpstra moeten trouwen

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

herman78 schreef:

Jij houdt ook niet van pijltjes gooien?

Oh ja hoor, best wel. Maar er zijn wel meer dingen waar ik van houd die toch echt geen sport zijn. Ik wacht hierbij op de eerste berichten over het NK Met De Katten Spelen en de World League Bierdrinken. Of foto's van de wereldrecordpoging Met De Handen In De Zakken Glazig Voor Je Uit Zitten Te Staren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Liever darts dan suffe sporten als schaatsen en autoracen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik ga dan ook liever met m'n katten spelen, bier drinken of inderdaad darten, dan naar autoracen kijken. Maar een sport is het nog steeds niet.

L_T_B

• 266 berichten
  • 504 stemmen

herman78 schreef:

Heb wel zin in de OS.

Ik ben bang dat 90% van de bezoekers zich meer in interesseert voor de Engelse 4e klasse dan voor sporten als schaatsen, skiën of langlaufen. Gelukkig hoor ik niet bij die groep.

boomkat

• 237 berichten
  • 0 stemmen

Mja ik wacht liever op het WK.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Olympische Zomerspelen zijn met een aantal onderdelen wel boeiend. De Winterspelen kunnen me idd gestolen worden. Ik val echt in slaap als ik 2 minuten naar sporten als schaatsen, skieen of langlaufen kijk. Maar goed, ik hoef het ook niet te kijken. Net als met darts. Je hoeft er niet naar te kijken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leeds United .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

L_T_B schreef:

(quote)

Ik ben bang dat 90% van de bezoekers zich meer in interesseert voor de Engelse 4e klasse dan voor sporten als schaatsen, skiën of langlaufen. Gelukkig hoor ik niet bij die groep.

De gemiddelde Westerse Mensch heeft dan ook een totaal gebrek aan SportMind. Is helemaal niet intrinsiek geïnteresseerd in een sport of prestatie. Maar wil iets hebben waarvoor ze kunnen juichen. En als dat dan wandelende bierbuiken zijn, soit.

Dat is ook helemaal niet erg, maar noem het geen sport denk ik dan...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben je soms een neef van Harry Mullisch ofzo?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Formule 1

De sport waar concentratie, fysieke kracht/uithoudingsvermogen en techniek bij elkaar komen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ah nee joh, dat is rondjes rijden met een stel mannetjes in een opgevoerd autootje die al het werk doet.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Naomi Watts schreef:
Leeds United .

Quite the stunt, idd.

Arsenal ook al 1-0 achter. Wilshere kan het fysiek van West Ham duidelijk nog niet aan. En ook Silvestre loopt te schutteren als een pupil. Als het zo doorgaat kan Chelsea de FA Cup alvast bestellen. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Wat een tempo in deze FA Cup London derby, daarom kijk ik zo graag naar Engels voetbal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heerlijke wedstrijd inderdaad .

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Barney kan de nummer 36 van de wereld niet eens opzij zetten. Ongemotiveerd aan de oche.

Zat vanmiddag een stukje darts op de BDO te kijken, maar het kwaliteitsverschil is wel verschrikkelijk nu alle grote darters overgestapt zijn naar de PDC. Barney verloren. Totaal niet gemotiveerd, maar goed, wel meer paar duizend pond rijker, dus hij zal er niet wakker van liggen.

Hopen dat Taylor er een weergaloze show van maakt. Ik hoop op een 9-darter.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Hoeveelste is Barney dan van de wereld?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

AHWA schreef:

Barney kan de nummer 36 van de wereld niet eens opzij zetten. Ongemotiveerd aan de oche.

Zat vanmiddag een stukje darts op de BDO te kijken, maar het kwaliteitsverschil is wel verschrikkelijk nu alle grote darters overgestapt zijn naar de PDC. Barney verloren. Totaal niet gemotiveerd, maar goed, wel meer paar duizend pond rijker, dus hij zal er niet wakker van liggen.

Hopen dat Taylor er een weergaloze show van maakt. Ik hoop op een 9-darter.

Ik zei het laatst al, 3e plek duels (in welke sport ook) zijn belachelijk. Doodziek dat je als speler of ploeg een finale mist en dan zon commercieel gedrocht spelen. Boeit niemand, snel wegdoen zoiets.

Barney verdient wel lekker veel geld aan zon toernooi. Als niemand meer een 9 darter gooit dan heeft hij alleen daar al voor 25.000 pond.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Taylor begint drie legs op rij met 180

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

JohnWilliams schreef:

Hoeveelste is Barney dan van de wereld?

2e of 3e meen ik.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

2e of 3e meen ik.

En dan toch verliezen, dat is niet best!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat een redenatie zeg...

Dan mag je als topploeg, topsporter of topland nooit meer verliezen als je aan top staat.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat een redenatie zeg...

Dan mag je als topploeg, topsporter of topland nooit meer verliezen als je aan top staat.

Ik bedoel gewoon dat hij in theorie had moeten winnen.

En het is inderdaad ook slecht als Nederland zou verliezen van een land zoals Slovenie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

JohnWilliams schreef:

Ik bedoel gewoon dat hij in theorie had moeten winnen.

En het is inderdaad ook slecht als Nederland zou verliezen van een land zoals Slovenie.

Of Roemenië (huidige nummer 36 van de wereld). Eens met John Williams, als nummer 3 moet je natuurlijk van de nummer 36 winnen. A&L loopt al te klagen als Ajax gelijk speelt tegen Sparta, had wel wat meer begrip verwacht .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.