• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.312 gebruikers
  • 9.392.313 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Maar dat komt omdat we er dan vaak nog wat van bakken. Zo'n Stompe is een schande voor de zendtijd..

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een teutpraat. Stompé heeft het uitstekend gedaan vorig jaar en dit jaar weer. Kwartfinale en onderweg King uitschakelen is gewoon knap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat komt omdat we er dan vaak nog wat van bakken. Zo'n Stompe is een schande voor de zendtijd..

.

De kwartfinale halen, wel een n00b prestatie inderdaad . Logisch, dat Stompé wordt uitgezonden en in de tijd dat Taylor een pijl gooit heeft Stompé er al 9 gegooid.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Stompe speelde toch een kwartfinale op het WK dacht ik zo....

Ik snap SBS wel. De meeste mensen volgen liever de darters uit NL.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Hé Naomi, wat is er met de Bulls aan de hand? Net als je denkt dat het weer een jaar van niks wordt, slaan ze opeens weer aan het winnen. Mooie serie waar ze aan bezig zijn!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik lees dat PSV geinteresseerd is in de diensten van Martin van Geel , nu Brandts niet lijkt te komen. Zou wel een giller zijn als dat door zou gaan. Kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar wie weet...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

wavanbuuren schreef:

Hé Naomi, wat is er met de Bulls aan de hand? Net als je denkt dat het weer een jaar vanj niks wordt, slaan ze opeens weer aan het winnen. Mooie serie waar ze aan bezig zijn!

Ze begonnen weer goed te spelen toen Tyrus Thomas weer terug kwam. Als je de highlights van de Bulls bekijkt zie je ook wel dat ie per game er wel een paar sick blocks tegenaan gooit en hij scoort ook wel veel second chance points. Ik wist ook niet dat hij zo belangrijk was voor de Bulls. Ik had de hoop ook weer opgegeven maar het begint er weer een beetje op te lijken. En D.Rose lijkt ook volledig hersteld van zijn ribblessure en hij is nu weer zo explosief als ever.

Het ziet er naar uit (tot nu toe) dat we weer een Chicago vs Boston playoff krijgen .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Parijs is nog ver zou Joop Zoetemelk zeggen

Maar wel leuk dat ze weer een beetje meedoen.

De Cavs zijn trouwens wel erg lekker bezig momenteel.

Heb de wedstrijden tegen de Lakers en de Rockets gezien en dat was echt genieten.

Shaq komt weer een beetje terug en buiten natuurlijk James, zijn Mo Williams en Moon heel lekker bezig. Die laatste kende ik eigenlijk niet zo, maar dat is wel een leuke publieksspeler moet ik zeggen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik lees dat PSV geinteresseerd is in de diensten van Martin van Geel , nu Brandts niet lijkt te komen. Zou wel een giller zijn als dat door zou gaan. Kan het me niet voorstellen eigenlijk, maar wie weet...

Ik vind Van Geel helemaal niet zo'n slechte TD. Buiten die schandalig domme aanstelling van Van Veldhoven dan. Maar heb ook liever Brandt moet ik zeggen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, ik raad je aan dan eens even terug te lezen hoe zijn periode bij Ajax ging.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ze begonnen weer goed te spelen toen Tyrus Thomas weer terug kwam. Als je de highlights van de Bulls bekijkt zie je ook wel dat ie per game er wel een paar sick blocks tegenaan gooit en hij scoort ook wel veel second chance points. Ik wist ook niet dat hij zo belangrijk was voor de Bulls. Ik had de hoop ook weer opgegeven maar het begint er weer een beetje op te lijken. En D.Rose lijkt ook volledig hersteld van zijn ribblessure en hij is nu weer zo explosief als ever.

Het ziet er naar uit (tot nu toe) dat we weer een Chicago vs Boston playoff krijgen .

Oeeee, dus over een paar jaar lopen we weer massaal met Bulls petjes en shirtjes rond Raar hoe snel zo'n team kan afglijden eigenlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik verwacht volgend jaar wel, iedereen in een Bulls uniform aangezien ik Dwayne Wade verwacht. Het afglijden is niet zo vreemd als de beste basketballer ooit met pensioen gaat. Bovendien zijn de Bulls nooit hoogvliegers geweest, ze hadden gewoon geluk dat ze Jordan hebben kunnen draften (thanks to the TrailBlazers.).

De Cavs zijn trouwens wel erg lekker bezig momenteel.

Heb de wedstrijden tegen de Lakers en de Rockets gezien en dat was echt genieten.

Shaq komt weer een beetje terug en buiten natuurlijk James, zijn Mo Williams en Moon heel lekker bezig. Die laatste kende ik eigenlijk niet zo, maar dat is wel een leuke publieksspeler moet ik zeggen.

Shaq is weer een solide kracht nu hij eindelijk inziet dat hij geen superstar meer is. Williams is geweldig van downtown maar vooral two thumbs up voor Parker, heerlijke speler. Moon ook wel goed bezig en Varejao vind ik ook wel een solide kracht. Als de Bulls uit de running zijn hoop ik dat King James eindelijk zijn ring krijgt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Barney laat een makkelijke overwinning grandioos lopen en verliest uiteindelijk met 6-5. Had die 4-2 voorsprong natuurlijk nooit meer uit handen mogen geven zeker omdat de kansen op 5-2 legio waren.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

En Varg Vikernes staat zowaar in de finale. Hell yeah.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een enerverende slot in een matige wedstrijd in het Vicente Calderon. Vooral Forlán grossierde in het missen van 100% kansen. Een bikkelhard Sevilla ook, hadden wat mij betreft er nog wel twee spelers af gemoeten (voor Koné, wat een smeerlap). Ook wel een positief gevoel over gehouden aan Senegalees jonkie Ibrahim Balde, erg sterk aan de bal. Wat blijft het toch eerlijk die beslissende last second goals. Antonio López .

Jammer dat Barca gelijkspeelde tegen Villarreal .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Taylor ook weer lekker bezig trouwens. Even de laatste set nog meepikken .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nog 6 weekjes komkommernieuws voordat de Spelen beginnen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Jij houdt ook niet van pijltjes gooien? Ik snap daar zelf de lol niet echt van, in ieder geval. Ik kijk net zo lief naar het NK knikkeren. Maar ieder zijn ding.

Heb wel zin in de OS.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

jammer dat taylor 6-0 won maar nu kan ik wel eerder opstaan

en jammer dat van barneveld net verloor want nu is de finale toch minder leuk.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Wedstrijd tussen Whitlock en Barney was wel erg mooi om te zien, berespannend! Maar Taylor hakt normaliter Whitlock in de pan, zeker in de vorm die Whitlock vandaag had.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Misschien is het maar beter zo. Hij had Barney namelijk ook in de pan gehakt in deze vorm. Beter afscheid nemen na een enerverende halve finale, dan er met 7-0 afgaan in de finale denk ik.

Zeker bij een toch wat labiel persooon als Barney. (Tijdens het toernooi van pijlen wisselen )

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Barney

Weg mooie zondag finale tussen Barney en Taylor waar ik zo op hoopte. 4-2 voor en dan nog 6-5 verliezen las ik (was niet thuis gister). Jammer, jammer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

wavanbuuren schreef:

(Tijdens het toernooi van pijlen wisselen )

Maakt toch allemaal niets uit welke pijltjes. Zit allemaal tussen de oren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk dat Barney het beter weet dan jullie die hier minachtend over hem doen. Bekijk zn erelijst, dan denk ik dat je beter gewoon respect kan hebben voor zijn prestaties en dito gewoonten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Neemt niet weg dat dat met pijlen wisselen bvb behoorlijk triest is. Dan wordt het toch wel een vervelend persoontje. En tuurlijk ligt het niet aan de pijlen, Taylor blijft toch ook winnen terwijl hij na elke match zijn pijltjes weggeeft.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ieder zijn eigen bijgewoonten he. Ik vind het wat raar dat mensen er zo moeilijk om doen. Bijna elke sporter heeft wel zijn eigen gewoonten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zegt iemand die Cristiano Ronaldo tot op het bot afzeikt .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik denk dat Barney het beter weet dan jullie die hier minachtend over hem doen. Bekijk zn erelijst, dan denk ik dat je beter gewoon respect kan hebben voor zijn prestaties en dito gewoonten.

Ik heb enorm veel respect voor Barney's prestaties. Hij heeft het darten in zijn eentje op de kaart gezet in Nederland.

Alleen neemt dat niet weg dat hij mentaal vaak nogal wat problemen heeft. Hij heeft al meerdere malen in een wak gezeten.

Scheiden? onee toch weer niet.

Afvallen? 20 pogingen, onee toch weer niet.

Na een nederlaag niet met de pers willen praten.

etc, etc.

En nu weer tijdens het toernooi van pijlen wisselen is daar ook een (klein) voorbeeld van. Puur een teken van onzekerheid. Er gaat zoveel voorbereiding in zo'n toernooi zitten dat het heel vreemd is dat je niet eens vantevoren weet met welke pijlen je gaat gooien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een heerlijke bikkelharde Old Firm weer .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Ik heb enorm veel respect voor Barney's prestaties. Hij heeft het darten in zijn eentje op de kaart gezet in Nederland.

Alleen neemt dat niet weg dat hij mentaal vaak nogal wat problemen heeft. Hij heeft al meerdere malen in een wak gezeten.

Scheiden? onee toch weer niet.

Afvallen? 20 pogingen, onee toch weer niet.

Na een nederlaag niet met de pers willen praten.

etc, etc.

En nu weer tijdens het toernooi van pijlen wisselen is daar ook een (klein) voorbeeld van. Puur een teken van onzekerheid. Er gaat zoveel voorbereiding in zo'n toernooi zitten dat het heel vreemd is dat je niet eens vantevoren weet met welke pijlen je gaat gooien.

Barney heeft een paar slechte jaren gehad, dat heeft hij zelf toegegeven. Maar hij is wel degelijk afgevallen en redde zijn huwelijk. Daarna is hij ijzersterk teruggekomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.