• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.311 gebruikers
  • 9.392.220 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Op zich rot als je altijd iemand voor je hebt die beter is, maar aan de andere kant kan Barney wel zeggen dat hij meerdere keren wereldkampioen is geworden, weliswaar bij een andere bond maar goed. Een postbode die met pijltjes gooien ondanks dat hij met Taylor niet 1e meer zal worden toch miljonair is geworden hoeft denk ik niet echt te klagen toch?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik vond het weer eens verademing om die intense vreugde te zien bij Raymond, het werd weer eens tijd ook !

Inderdaad, vorig jaar was gewoon genant.

Mooi moment nu.

En even voor de sceptici: Natuurlijk is Taylor verreweg de beste darter ooit. Maar om nu voor de tweede keer te presteren wat Taylor nog nooit is gelukt is toch wel een bijzondere prestatie.

ManBearPig

• 63 berichten
  • 539 stemmen

ik dacht dat dit het sporttopic was.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Joy4ever schreef:

- Bekerwinst Feyenoord

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Iemand een YT link van de 9 darter? Knap hoor. Barney blijft mijn favoriet bij het darts. Vind zijn wil om te winnen en het feit dat hij al zolang wereldtop is zeer knap. Hoop dat hij nu Taylor ook eens pakt.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Inderdaad, vorig jaar was gewoon genant.

Mooi moment nu.

En even voor de sceptici: Natuurlijk is Taylor verreweg de beste darter ooit. Maar om nu voor de tweede keer te presteren wat Taylor nog nooit is gelukt is toch wel een bijzondere prestatie.

]

Wat is Taylor nog nooit gelukt? Taylor is juist de koning...en nog leuker...Taylor heeft zelfs een keer een 9darter tegen Barney gegooid, over de ultieme vernedering gesproken zeg

YouTube - Phil Taylors fourth perfect game - another 9 Darter

Taylor heeft trouwens ook de meeste 9 darters gegooid op tv toernooien.

Daarnaast heeft Phil Taylor ook de meeste 9-darters gegooid op televisietoernooien. Hij heeft er tot nu toe al zes gegooid, waarvan vier op het UK Open (2004, 2005, 2007 en 2008). De andere twee heeft hij op de World Matchplay (2002) gegooid en op de International Darts League in 2007. Wikipedia

Of bedoelde je wat anders???

Edit: ik hoor het nu op die video. Op het wk nu wel 2 keer inderdaad, dat is iets wat Taylor idd niet is gelukt. Toch ook is mooi om een Barney als dit te zien, uitbundig en blij, wat anders dan een stoïcijnse blik.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Misschien wel leuk om 2009 mee af te sluiten in het sporttopic. Noem eens 3 hoogte en 3 dieptepunten van je club dit seizoen die jij je aantrok. Ben altijd dol op lijstjes

Leuk idee, al ben ik geen clubsupporter, dus ik doe gewoon een algemeen sportlijstje:

1. Wereldrecord Usain Bolt op de 100 meter

2. Barcelona - Manchester Utd

3. Chelsea - Manchester Utd

4. Finale heren enkelspel Wimbledon

5. Wereldrecord Usaint Bolt op de 200 meter

6. IJsland - Nederland

7. Finale heren enkelspel Roland Gardos

8. AZ - FC Groningen

9. Shakhtar - Werder Bremen

10. Wereldrecord Shani Davis op 1000 meter

Ik neem aan dat jullie de sporten er wel bij kunnen verzinnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat was er memorabel aan AZ-Groningen? Ben het even kwijt....

Spetie

• 38871 berichten
  • 8237 stemmen

Mijn top 3 van hoogtepunten dit jaar:

1. Wereldrecord Usain Bolt op de 100 meter. Iedereen verwachtte het, maar hij rent er ongelofelijk veel vanaf. Waanzinnig om het live mee te maken.

2. Finale heren enkelspel Wimbledon. Federer schrijft wederom geschiedenis en de wedstrijd is fantastisch, dankzij een uitstekende Roddick.

3. Chelsea - Barcelona Halve finale CL. Barcelona lijkt uitgeteld met 1-0 achter en tien man over, maar dan geschied gerechtigheid doordat Iniesta op fantastische wijze de 1-1 binnenschiet en het voetbal zegeviert.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat was er memorabel aan AZ-Groningen? Ben het even kwijt....

Dat vond ik de beste wedstrijd van AZ. Groningen speelde in die fase van de competitie erg sterk, maar hadden nu echt geen schijn van kans. Dat het maar 2 of 3-0 werd was een klein wonder.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

herman78 schreef:

Leuk idee, al ben ik geen clubsupporter, dus ik doe gewoon een algemeen sportlijstje:

1. Wereldrecord Usain Bolt op de 100 meter

2. Barcelona - Manchester Utd

3. Chelsea - Manchester Utd

Mijn nummer 3 was natuurlijk Chelsea - Barcelona, zoals beschreven door Spetie.

De scheidsrechter die dat duel floot is na die wedstrijd gestopt en het klooster ingegaan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Sarpong op huurbasis naar NEC, ik ben zeer benieuwd.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Ajax doet het goed, brengt zo langzamerhand toch redelijk wat salarissen bij andere clubs onder

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

Edit: ik hoor het nu op die video. Op het wk nu wel 2 keer inderdaad, dat is iets wat Taylor idd niet is gelukt. Toch ook is mooi om een Barney als dit te zien, uitbundig en blij, wat anders dan een stoïcijnse blik.

Een beetje een late reactie van me, maar dat bedoelde ik inderdaad.

Verder speelt Barney ver onder zijn niveau trouwens, als ie tegen Baxter ook zo speelt, vliegt ie er uit vandaag.

Wel allemaal prachtige wedstrijden vandaag trouwens. Jammer dat ik mijn nieuwjaarsrondje moet doen vandaag.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Barney vermorzelde Baxter met 5-0. Heb hem gekeken via de SBS6 site. Zat geen spanning in, wel een sterke Barney

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Lewis krijgt tot dusver ook een pak slaag van Taylor. Tenzij er een wonder gebeurt, zie ik Taylor de titel weer gewoon pakken.

Zoals het hoort.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Als dat al een wonder is dan zijn wonderen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Mits moet natuurlijk tenzij zijn. Bedankt, Timbo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, Barney was vandaag sterk, maar niet overweldigend geniaal. En toch 5-0 winst in zijn kwartfinale. Taylor zal duidelijk favoriet zijn aangezien hij dat altijd is, maar ik geef Barney best een kans. Zou wel heel mooi zijn als onze Haagse postbode hem nog eens zou winnen. 2 jaar terug lukte het hem ook tegen Big Phil.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Wat een fenomeen is die Taylor toch. Voormalig protegé Lewis die al drie ronden loopt te roepen dat ie Taylor gaat pakken en hem dan "eventjes" met 5-0 op zijn plaats zetten.

Barney speelde al een stuk beter dan in de eerdere ronden, maar zal toch nog een pak beter moeten wil ie een kansje maken tegen Taylor.

Whitlock is trouwens ook nog niet zomaar gewonnen, want die pakte met prima spel een hele mooie overwinning tegen Wade. 170 en 150 finishen achter elkaar in een beslissende fase is toch wel heel knap.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Doordat Taylor zo goed is, moet je in supervorm zijn om van hem te winnen en dan wordt de druk zo hoog dat het bijna gewoon niet te doen is en daardoor valt Lewis nu ook weer hard op z'n neus. Ook Whitlock zal deze vorm moeten doorzetten, hij kan dat wel, maar heeft wel vaker gechoked.

Toch ga ik er vanuit dat Taylor wint. Dat hoop ik ook, al is het niet erg als Barney wint. Zij zijn toch verreweg de beste twee van de wereld van de laatste 10 jaar.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Typisch SBS6 weer. Partij van Stompe de meeste tijd geven en dan 2 minuutjes voor Taylor die gemiddeld 107 gooit. Jammer dat ik niet in Engeland woon. Dan maar weer de stream herkijken komende dagen. Bah. Nu maar naar bed.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Taylor speelt niet eens op zijn best en vermorzelt Lewis 5-0. Echt de beste in de sport (en zal zo voor eeuwig blijven). Lewis had al vanaf ronde 1 erover dat hij voelde dat hij taylor dit jaar kon verslaan. Heel de week grote mond en nu zo'n grote mentale klap, achja..

Barney zal het moeilijk hebben tegen Whitlock, die sterk staat te spelen. Van Barneveld speelt erg wisselvallend dit toernooi. Je kan echt niet weten wie er wint. Whitlock is voor niemand bang en zeker niet voor Barney

Taylor zal redelijk eenvoudig van webster winnen en zal het toernooi wel winnen

De finale wordt: Barney - Taylor

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Typisch SBS6 weer. Partij van Stompe de meeste tijd geven en dan 2 minuutjes voor Taylor die gemiddeld 107 gooit. Jammer dat ik niet in Engeland woon. Dan maar weer de stream herkijken komende dagen. Bah. Nu maar naar bed.

SBS6, echt een rotzender. Ik weet nog wel in de periode van 2003-2007 elk jaar wel minstens 5 toernooien GOED uitzenden

en nu krijg je bij elkaar geplakte 'live'- of samenvattinkjes die superlaat worden uitgezonden

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Ja belachelijk.

Trouwens moet Barney wel foutloos en superieur gooien als hij Taylor wilt verslaan.

Uberhaupt als iemand Taylor wilt verslaan moet diegene gemiddeldes van boven de 105 gooien(de enige die dat constant presteert is Taylor) en binnen 2 darts de dubbel gooien.

Een andere mogelijkheid is een totale off-day van Taylor, maar daar geloof ik niet zo in.

Taylor gaat gewoon winnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Vind het eigenlijk wel logisch dat ze de Nederlandse darters bij SBS6 belangrijker vinden dan Taylor.

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

De sponsor van Co is SBS6 dus niet zo gek dat hij meer zendtijd krijgt! Ik verwacht heel wat van de halve finales, gisteren heb ik vooral genoten van de middagpartijen. Die wedstrijd tussen Whitlock en Wade was om je vingers bij af te likken. Inderdaad die uitgooien van 170 en 150, werelds!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Vind het eigenlijk wel logisch dat ze de Nederlandse darters bij SBS6 belangrijker vinden dan Taylor.

Ook mijn mening. We geven toch bij een WK of EK voetbal ook Oranje de meeste aandacht en op de Olympische Spelen doen we dat ook bij onze sporters.

Vanavond de halve finales darts. Ik weet alleen niet of ik thuis ben, dus dat is wel jammer. Barney moet geloof ik rond 10 uur vanavond als ik het goed lees.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.