- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Nou en?!
Inderdaad boeit me niets, nou word ik toch al niets wijzer van al dat oppurtunistische voetbalgeleuter op tv (maar doe het wel zelf graag
.
Laat staan al die nietszeggende interviewtjes met voetballers.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Van Gelder is nog steeds een ras Ajax supporter. Kun je nog altijd merken. Dat hij iets kritischer moet zijn dan pakweg een seizoen of 5 á 10 geleden is niet meer dan logisch. Ajax wint nooit meer wat.
Sjekkie nog wel voor Ajax maar wat ik al zei, hij doet enorm zijn best om dit te verbergen. Dit compenseert hij door continue te roepen dat AFC (de amateurclub uit Amsterdam dus) zijn favoriete club is, dat hij Ajax steeds minder leuk vind en dat hij elke uitzending weer alles rondom Ajax afkapt. Gaat het 2 minuten eens over Ajax, komt Jack weer met ''maar nu wil ik het over Feyenoord hebben''. Sja...
Vind het maar schijnheilig overkomen.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Vind het maar een rare conclusie. Jack heeft het echt 70% over Ajax en 30% over alle andere clubs samen.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Raar dat de anti-Ajax mensjes dat vinden terwijl de Ajacieden juist vinden dat hij teveel bullshit lult de laatste tijd.
Ben het volkomen eens met A&L.
Laatst ook zo'n mooi, kondigt ie aan dat we over Ajax gaan hebben, eindelijk dacht ik. Vervolgens gooien ze een videootje van 2 minuten erin en gelijk na dat filmje wou van Gelder het echt even over AZ hebben.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, we waren natuurlijk gewend dat hij het 110% over Ajax had, dus als dat dan zakt naar 80%-70% gaan al die ajakscieden ineens klagen..... Alsof hij er nog mee weg zou komen het te verhullen....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het maar een rare conclusie. Jack heeft het echt 70% over Ajax en 30% over alle andere clubs samen.
Dan kijk je echt never nooit SV want anders kan dit niet serieus beweren. Of was dit net zo serieus als je brul gister dat Ajax alweer een thuisduel in de beker heeft na 3 uitduels?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Sjonge wat erg allemaal zeg, dat Van Gelder het niet meer zo vaak over Ajax heeft.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar gaat het helemaal niet om. Jammer dat er zo kortzichtig weer gereageerd moet worden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Sorry kan er niets diepzinningers van maken, dit gejengel.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Mensen gaan er ook teveel op in 
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Sjekkie nog wel voor Ajax maar wat ik al zei, hij doet enorm zijn best om dit te verbergen. Dit compenseert hij door continue te roepen dat AFC (de amateurclub uit Amsterdam dus) zijn favoriete club is, dat hij Ajax steeds minder leuk vind en dat hij elke uitzending weer alles rondom Ajax afkapt. Gaat het 2 minuten eens over Ajax, komt Jack weer met ''maar nu wil ik het over Feyenoord hebben''. Sja...
Vind het maar schijnheilig overkomen.
haha, Jack 'even over Ajax' Van Gelder.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Dan kijk je echt never nooit SV want anders kan dit niet serieus beweren. Of was dit net zo serieus als je brul gister dat Ajax alweer een thuisduel in de beker heeft na 3 uitduels?
zo erg boeit ajax me nier hoor. Ik had gewoon als nec graag een keer zo'n wedstrijd thuis gehad.
En dat jack zogenaamd niet enorm pro-ajax is.... zelden zoiets raars gehoord over hem. Sluit me wat dat betreft aan bij Reinbo, het was jarenlang zo erg dat het alleen maar iets minder KOn wordn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Een belverbod haha ja daar zal iedereen zich wel aan houden, en goed controleerbaar ook, wat een giller. Dag Kesler 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
zo erg boeit ajax me nier hoor. Ik had gewoon als nec graag een keer zo'n wedstrijd thuis gehad.
En dat jack zogenaamd niet enorm pro-ajax is.... zelden zoiets raars gehoord over hem. Sluit me wat dat betreft aan bij Reinbo, het was jarenlang zo erg dat het alleen maar iets minder KOn wordn.
Ik zeg niet dat Jack niet nog voor Ajax is. Ik zeg dat Jack heel erg probeert om nu wat verzuurder/negatiever over te komen als het daar over gaat om zijn clubkeuze te verbergen.
PS: Fijne feestdagen allemaal gewenst! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Misschien wel leuk om 2009 mee af te sluiten in het sporttopic. Noem eens 3 hoogte en 3 dieptepunten van je club dit seizoen die jij je aantrok. Ben altijd dol op lijstjes 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Kan je beter het hele jaar 2009 gebruiken denk ik, aangezien de competitie nog vol op gang is en je er nog weinig over kan zeggen.
Hoogtepunten
1. Ajax - Fiorentina
2. 2x Feyenoord simpel verslaan in de "Klassieker"
3. Eigenlijk een dieptepunt, maar ik was op de begravenis van Haarms, diepe indruk op mij achter gelaten. Wat toch weer een soort van hoogtepunt is.
Dieptepunten
1. Overlijden van clubicoon.
2. In de 109e minuut op de 109e verjaardag van Ajax de tegengoal krijgen tegen Marseille in een verder waanzinnig spannende wedstrijd.
3. Sparta uit en januari dip
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben niet echt voor een club, dus ik doe Oranje:
'hoogtepunten'
1. het spel op IJsland eerste 45 minuten.
2. dat Ruud weer mee wil doen
3. de plaatsing voor het WK
'dieptepunten'
1. Nigel de Jong
2. het/de laffe gedrag/instelling/uitspraken van de bondscoach
3. blessure Van Persie (maar afwachten hoor of-ie op tijd terug is)
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Voor Feyenoord:
hoogtepunten:
1. het Seizoen 2009/2010 ben ik 1 keer in de Kuip geweest, en dat was de prachtige 4-0 overwinning op Roda JC ( en dan natuurlijk het applaus voor Roy Makaay , die toch het vertrouwen van Been krijgt )
2, Dat Mario Been en Beenhakker nu bij Feyenoord zitten.
3. Het team wat nu goed staat en dat overwinningen boekt.
Dieptepunten:
1. De teleurstellingen die maar niet ophielden in de 2e helft van het seizoen 2008/2009.
2. de 5-1 nederlaag tegen Ajax.
3. De schuld die nog meer is dan we dachten.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Mijn sporthoogtepunt van het jaar is de slottijdrit van de Giro d'Italia. De val van Menchov en daarna die ontlading, waanzinnig. 
Op nummer twee komt de voorlaatste bergetappe van de Vuelta, het moment dat Gesink Valverde leek los te rijden.
Nummer drie is dan de eerste aankomst bergop van de Tour, toen Contador even vol doortrok en Armstrong door jan en alleman voorbij werd gefietst.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hoogtepunten:
1. Kampioenschap van VVV-Venlo in de Jupiler League
2. Splijtende demarrage van Philippe Gilbert op laatste heling van de Ronde van Lombardije
Dieptepunt:
Het overlijden van Franck Vandenbroucke
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajacied:
Positief in 2009:
1. Aanwezig zijn bij Fiorentina-Ajax. Ongekend einde, kippevelwaardig en nu al zeker 100x op Youtube teruggekeken. Leonardooooo hij doet maar wat, maar wat hij doet, dat is goud waard! 
2. Ajax-Marseille. Ondanks de uitschakeling er een vreselijk mooie en spannende avond gehad waarbij Ajax in reguliere tijd Marseille allang had moeten verslaan. Helaas na verlenging eruit, maar een prachtige avond die al begon met een kort optreden van Rieu.
3. Fiorentina-Ajax. Ajax was niet heel best in vorm, maar wist wel 0-1 uit te winnen, nota bene door Kennedy. Ik weet nog goed hoe ik het huis bij elkaar brulde na de 0-1.
Ook leuk, dikke winsten op Feyenoord. Maar dat is gewoontjes aan het worden.
Negatief in 2009:
1. Sparta-Ajax 4-0. Enorme blamage en meteen voorronde CL hiermee verspeeld. Had je hem gewonnen, dan had je in de slotwedstrijd Ajax-Twente genoeg aan winst gehad voor plek 2.
2. PSV-Ajax 6-2. Lijkt me duidelijk. Bah.
3. Hoop treurnis buiten het veld. Rapport Coronel, opstappen van Basten, overlijden van Haarms en Wolfs etc. Erg jammer.
Uiteraard is de huidige 3e plek ook jammer, maar wel logisch omdat Jol met een meerjarenplan bezig is om Ajax weer erop te krijgen.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Fabulous Francesc 
Wel klote datie er weer geblesseerd af moest.
Cupido
-
- 524 berichten
- 1914 stemmen
Helemaal geen aandacht hier voor onze volkssport schaatsen? Ik vind het een interessant gevecht wie er wel en niet meegaan naar Vancouver, vooral met betrekking tot de veelbesproken prestatiematrix, wat ik nogal een jammerlijk systeem vind. De 500m mannen is misschien wel de meest spectaculaire afstand geworden in het Nederlandse schaatsen dit jaar, 1000 en 1500m is vooral een Noord-Amerikaanse aangelegenheid geworden met Shani Davis eenzaam aan de top. Was de kleine afvaardiging van schaatsers op de Spelen in voorgaande jaren ook al zo?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Een sport waar hier helemaal niet over gesproken wordt is de sport aller sporten. Dit terwijl Usain Bolt zich heeft ontwikkeld tot één van de grootste atleten aller tijden met zijn wereldrecords op de 100 meter, 200 meter en 4 maal 100 meter.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Toch knap hoe Raymond van Barneveld weer een 9-darter weet te gooien op het WK van de PDC. Ongelofelijk hoe je zo rustig kan blijven als het publiek aan het joelen is en er 25000 pond op die drie pijlen staat. Klasse.
Hoop op Taylor v Barneveld in finale.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Toch knap hoe Raymond van Barneveld weer een 9-darter weet te gooien op het WK van de PDC. Ongelofelijk hoe je zo rustig kan blijven als het publiek aan het joelen is en er 25000 pond op die drie pijlen staat. Klasse.
Hoop op Taylor v Barneveld in finale.
De 9-darter was voor Barney de enige manier om Taylor pijn te doen. Dit moest gebeuren en daarom gebeurde het ook. Ik vond het weer eens verademing om die intense vreugde te zien bij Raymond, het werd weer eens tijd ook ! Hij staat nu op scherp en die droomfinale zie ik voor het eerst weer gebeuren. Ik gaf Raymond geen rooie cent dit toernooi maar hij is wakker en hij heeft honger.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4093 stemmen
Ja leuk voor Barney, maar hij wordt er toch wel weer afgegooid voor Taylor, en dat levert het grote geld op 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.