• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.093 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Ajax- Kakkerlakken zou wel leuk zijn, ik was eigenlijk voor een boycot, maar het is wel leuk om naar Reinbo te zwaaien vanuit de Kuip als hij er niet zelf mag zitten

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)
Mwe dan moet ik toezien hoe een Amsterdammer op m'n stoeltje zit

Die zijn voorlopig toch niet welkom in de Kuip.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ohja das waar. Dat zouden dan 10.000 kaarten voor bobo's worden en 35.000 voor ons

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Die zijn voorlopig toch niet welkom in de Kuip.

FOUT

Tijdens de Klassieker geen supporters van de uitspelende clubs, als Ajax thuis loot voor de finale spelen jullie als uitspelende ploeg, oftewel:

Ajax- Kakkerlakken zou wel leuk zijn, ik was eigenlijk voor een boycot, maar het is wel leuk om naar Reinbo te zwaaien vanuit de Kuip als hij er niet zelf mag zitten

Paar regels hierboven

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Alsof het geen veiligheidsrisico zal zijn als Ajax 'thuis' speelt. Laatste keer dat ik keek, lag de Kuip gewoon in Rotterdam. Dus tenzij Aboutaleb graag een vervolg heeft op Hoek van Holland, lijkt het me dat er geen Ajaksieten welkom zijn in Rotterdam.

Think again.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Het is altijd een veiligheidsrisico, alleen de KNVB snijdt zichzelf hiermee in de vingers. Dit wordt namelijk wel een gigantisch probleem, mocht het gebeuren

Misschien zelfs zonder boycot een supportersloze bekerfinale dankzij de KNVB als die nsb-burgemeester van R'dam een wedstrijd gaat verbieden. Ze kunnen eigenlijk niet anders dan beide supportersgroepen toelaten(of een wijziging van speellocatie), elke andere oplossing maakt de hele bekerfinale een aanfluiting mocht dit idd de situatie worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee hoor, 10.000 bobo's Bottleneck, Reinbo en nog 34.998 Feyenoord Supporters. Ik zie het probleem niet.

PS die NSB-er is toch een 'Amsterdammer'....

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Ja doe maar lekker naïef, maar je snapt zelf ook wel dat dit niet gebeurt.

p.s. Waarom denk je dat ik hem een NSB-er noemde

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

Nee hoor, 10.000 bobo's Bottleneck, Reinbo en nog 34.998 Feyenoord Supporters. Ik zie het probleem niet.

Een andere speellocatie sowieso niet, heb je helemaal geen controle meer.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Tsja, stel dat Ajax thuis zou loten voor de bekerfinale en die butjes van de KNVB en politie houden zich aan de maatregel. Wat is dan logischer, 20 000 Ajacieden achter het doel mikken en aan de andere kant helemaal leeg laten?

Dan lijkt me een wedstrijd in de ArenA logischer. Dan heb je juist meer controle. Denk dat niemand in R'dam staat te wachten op de bekerfinale in die stad dan als alleen Ajax supporters welkom zijn.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ondenkbaar, een Ajax-Feyenoord bekerfinale die traditiegetrouw in de Kuip plaatsvindt, maar dan zonder Feyenoordsupporters verschuiven naar de Arena. En wat Reinbo zegt, het gaat om de stad en niet zozeer alleen het stadionverbod, al loot ajax op papier 'thuis', dat maakt niet uit.

Dat zou gewoon 2 treintjes ajaxsupporters worden met een paar honder ME en politie. Wost case scenario voor de knvb, dat wel...

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Tsja, tradities worden zelf verbroken door de KNVB. Je moet gewoon met alles rekening kunnen houden, de KNVB snijdt zichzelf hiermee in de vingers, wij niet. Die worst case scenario hebben ze dan ook volkomen aan zichzelf te danken.

Uitfans zelfs niet welkom bij finale Feyenoord – Ajax - blog.spitsnet.nl

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Dan breekt de hel pas echt los en roepen ze het over zichzelf af.

Maar lotingen zijn te sturen zoals er mooi staat.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Volgens mij zijn ze daar al mee bezig, als PSV wint in Heerenveen acht ik de kans (heel) klein voor Feyenoord dat ze de finale halen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij een finale tegen Ajax, met hun als thuisspelend team dan breekt zeker in de hel los. Ik zit in Vak S, en er is zelfs al een hypothetische plan van aanpak. Dit mag niet gebeuren.

Anyhow, erg blij met de loting, al had ik liever thuis gespeeld. Het blijft een loterij op zo'n manier (ik pleit nog steeds voor een home en away fixture). Maar anyway, wij als Feyenoord kunnen van iedereen en overal winnen, al zijn we wel de underdog als we naar Eindhoven moeten maar dat zegt niet zoveel in het voetbal .

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Naomi Watts schreef:

ik pleit nog steeds voor een home en away fixture

Dat is inderdaad veel beter, en maakt het toernooi ook breder dan wat het nu is. Een paar wedstrijdjes winnen en je staat al in de halve finale.

En bekerwedstrijden staan altijd op zich en zijn niet te vergelijken met de competitiewedstrijden, NEC kan best voor een verrassing zorgen tegen Ajax (zeker zonder Suarez).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij mist Suarez nu de uitwedstrijd bij NAC.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nee toch, ik dacht de kwartfinale..

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Naomi Watts schreef:

Maar anyway, wij als Feyenoord kunnen van iedereen en overal winnen, al zijn we wel de underdog als we naar Eindhoven moeten maar dat zegt niet zoveel in het voetbal .

Rotterdamse Arrogantie?

Tegen dit PSV in Eindhoven schat ik het zo rond de 20% kans in dat Feyenoord doorgaat.

De schorsing voor Suarez telt in de beker, niet in de competitie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jack van Gelder is het slechtste voorbeeld dat je kan noemen. Die was/is altijd zo pro Ajax dat men zich daaraan stoorde, waarna hij nu al jaren Ajax steevast negatief benaderd of probeert te negeren. Volg maar eens een seizoentje studio voetbal, dan merk je dat wel.

Van Gelder is nog steeds een ras Ajax supporter. Kun je nog altijd merken. Dat hij iets kritischer moet zijn dan pakweg een seizoen of 5 á 10 geleden is niet meer dan logisch. Ajax wint nooit meer wat.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Tegen dit PSV in Eindhoven schat ik het zo rond de 20% kans in dat Feyenoord doorgaat.

Ach, dat soort kansberekeningen doe ik niet aan bij bekerwedstrijden. Laat Psv ook eerst maar eens in Heerenveen winnen.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Van Gelder is nog steeds een ras Ajax supporter. Kun je nog altijd merken. Dat hij iets kritischer moet zijn dan pakweg een seizoen of 5 á 10 geleden is niet meer dan logisch. Ajax wint nooit meer wat.

Ik weet niet waaraan hoor, het liefst kapt hij het gespreksonderwerp over Ajax altijd zo snel mogelijk af. Dat scheinheilige gelul van hem over andere clubs altijd, komt trouwens ook niet echt geloofwaardig over.

Weet niet echt wat ik moet denken over Jack van Gelder op dit moment.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wel, laat hem maar in musicals spelen, genoeg acteertalent

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wat maakt het eigenlijk uit dat Van Gelder voor Ajax is?

Youri Mulder is voor Twente.

Waterreus voor PSV.

Genee voor Cambuur.

Borst voor Sparta.

Derksen voor NEC.

Tom Egtbers voor Heracles.

Vd Gijp voor PSV.

Wilfried de Jong voor Feyenoord.

Nou en?!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Je weet toch dat alles één groot amsterdams complot is Kai, met Jack als grote dirigent?

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4093 stemmen

Het logo van de NOS staat immers in het Wit-Rood-Wit bovenin je scherm altijd.

Het is inderdaad 1 groot complot

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

De hele media is sowieso sinds mensheugenis pro-ajax, dat is ook de enige reden dat ajax zoveel prijzen heeft gewonnen, dat heeft niks met voetbal te maken

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Wat maakt het eigenlijk uit dat Van Gelder voor Ajax is?

Youri Mulder is voor Twente.

Waterreus voor PSV.

Genee voor Cambuur.

Borst voor Sparta.

Derksen voor NEC.

Tom Egtbers voor Heracles.

Vd Gijp voor PSV.

Wilfried de Jong voor Feyenoord.

Nou en?!

En niet te vergeten is Mathijs van Nieuwkerk een Ajacied die dit aanzienlijk minder verborgen houdt dan Jack van Gelder. Heel Nederland loopt achter deze spraakwaterval aan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Genee, Borst en Derksen steunen prachtige clubs die echter nooit om het kampioenschap zullen strijden. Dat maakt dus aanzienlijk minder uit.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
En niet te vergeten is Mathijs van Nieuwkerk een Ajacied die dit aanzienlijk minder verborgen houdt dan Jack van Gelder. Heel Nederland loopt achter deze spraakwaterval aan.

Zie je wel!! Wat ik zeg, het is een schandaal!! Stel kamervragen, schakel de AIVD in, de FIOD, amnesty, NAVO, NATO..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.