- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wat is volgens jou dan nog haalbaar in de competitie voor Ajax?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Als ik iets over Jol wil zeggen doe ik dat. Als jij dat een probleem vind is dat jammer voor jou. Ik zie jou ook vaak genoeg dingen roepen over Feyenoord en ajax helemaal de hemel in prijzen wat anderen weer irritant vinden. Jammer dan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat is volgens jou dan nog haalbaar in de competitie voor Ajax?
Sowieso plek 2, maar ook plek 1 kan nog. Je hebt nog een half seizoen te spelen. Zou dom zijn het nu al op te geven. Ik geef het pas op als het verschil nog erger wordt of als het seizoen er bijna op zit.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik iets over Jol wil zeggen doe ik dat. Als jij dat een probleem vind is dat jammer voor jou. Ik zie jou ook vaak genoeg dingen roepen over Feyenoord en ajax helemaal de hemel in prijzen wat anderen weer irritant vinden. Jammer dan.
Je doet maar. Je mag roepen wat je wil, maar ik geef je dan ook tegencommentaar. Schijnbaar kan je dat alleen niet hebben. Jij roept wat, ik nuanceer het graag want het slaat nergens op.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha vreselijk gekeept door Luciano bij die vrije trap van NEC zeg.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Ik vind inderdaad dat Jol (voor wie ik altijd veel respect had toen ie bij RKC, Tottenham en Hamburg zat) al vanaf het moment dat Ajax voor het eerst een gaatje liet vallen aan het zeiken is. Hij is degene met het calimero-gedrag. Dat zegt zelfs die grootste neus van Nederland: Jack van Gelder.
Jol moet gewoon dat team van hem beter laten voetballen. Het ziet er iets beter uit dan onder die pannekoek, maar meer punten heeft het nog niet opgeleverd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jack van Gelder is het slechtste voorbeeld dat je kan noemen. Die was/is altijd zo pro Ajax dat men zich daaraan stoorde, waarna hij nu al jaren Ajax steevast negatief benaderd of probeert te negeren. Volg maar eens een seizoentje studio voetbal, dan merk je dat wel.
Ik ga overigens niet de discussie aan wat het verschil tussen nu of vorig seizoen is. Iedereen die Ajax normaal volgt die ziet de grote verschillen. Sowieso treurig om in een post kreten als neus en pannekoek te gebruiken. Je mag het ook normaal brengen als je dat vermogen hebt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Beter dan die "geuzennaam" die jullie zelf altijd scanderen anders. En ook Pannekoek is door een ajax supporter de wereld ingeholpen mocht je dat vergeten zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Beter dan die "geuzennaam" die jullie zelf altijd scanderen anders. En ook Pannekoek is door een ajax supporter de wereld ingeholpen mocht je dat vergeten zijn.
Dus? Ook toen was het woord pannekoek een scheldnaam richting van Basten.
Jij bent er zeker tegenwoordig ook 1 van die geforceerde neppe anti Ajax haat. Ooit was het alleen bij Feyenoord, ADO en Utrecht, maar tegenwoordig zoeken alle supportertjes van andere clubjes ook redenen om Ajax maar kut te mogen vinden. Aandoenlijk hoor 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
haha, dat interview met die go ahead speler,
Nee hoor ik was niet boos, hij knijpt het hoofd van de speler van heracles gewoon helemaal fijn
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oe nice. Winnaar Heerenveen/PSV tegen Feyenoord.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
PSV/Heerenveen - Feyenoord misschien,
Denk PSV, weer een zware
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax-NEC als kwartfinale.
Halve finale halen wordt een eitje 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Had slechter kunnen uitpakken, NEC thuis ontvangen, geef ze een grote (99%)kans zelfs zonder suarez.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha vraag van Genee aan McClaren of de loting oke is. Antwoord: Whatever 
Prachtige vent.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Klote loting. Gelijk al Heerenveen of Psv eruit. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Dat andere supporters steeds reageren komt door dit soort misplaatste arrogantie van de kant van ajaxsupporters. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
NAC Breda – Go Ahead Eagles
SC Heerenveen/PSV – Feyenoord
Sparta Rotterdam – FC Twente
Ajax – NEC
Ik gok dat PSV wint van Heerenveen en dat de 4 halve finalisten van NAC, PSV, Twente en Ajax worden. Heb je toch erg mooie affiches. En dan graag Ajax-Twente als halve finale en in de finale pakken we wederom als enkele jaren terug in blessuretijd tegen PSV de bekerwinst

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dat andere supporters steeds reageren komt door dit soort misplaatste arrogantie van de kant van ajaxsupporters.

Tiswat.
Recent nog moeiteloos NEC met 3-0 naar huis gestuurd. Moet ik nu nepgedrag vertonen en zeggen dat dit wel eens vreselijk spannend kan worden? Tjesus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
joden weer thuis natuurlijk.
.
Inderdaad, schandalig nadat we recent de 3 laatste bekerduels uit hebben gespeeld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Arme psv of Heerenveen. Kansloos zijn ze.... Die beker is voor ons!
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Tuurlijk heb je je voorkeuren, maar om te gaan roepen dat het nu een makkie wordt is arrogant.
Die Luuk de Jong stond er ook mooi als een zoutzak bij daar. Ben blij dat ie tijdens de wedstrijd iets actiever was 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Droomfinale is nog altijd mogelijk:
Feyenoord - Sparta 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord - ajakkes lijkt me ook leuk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3596 stemmen
Pas maar op. Dat mag je niet zo schrijven he 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.