• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.455 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.026 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Daarom, vooral na de afgelope tijd te hebben zitten kijken naar niet al te beste duels als tegen NEC, utrecht of anderlecht, was zo'n wedstrijd erg goed gevallen bij mij. Maakt niet uit tegen wie, zoiets is gewoon meer dan welkom, hoe vaak gebeurd het dat ze winnen met 14 doelpunten voor..?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, het is allemaal wel leuke en aardig zo'n score

Zo zal Martin Jol er waarschijnlijk ook over denken.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja, het was ook vermakelijk, alleen ik ging tijdens de wedstrijd bijvoorbeeld afwassen en zo,geeft maar aan hoe ik zo'n wedstrijd beleef.

Het is en blijft een amateurclub en die heb je op voorhand al verslagen, vooral als Ajax bijna in zn sterkste opstelling aantreed.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Het is en blijft een amateurclub en die heb je op voorhand al verslagen

Dachten we tegen dordrecht ook..

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Is geen amateurclub, daarbij komt ook nog dat we die wel hebben verslagen he

Deze situatie is natuurlijk compleet anders, heleboel van die WHC spelers zien er niet eens fit uit, ik wist van tevoren al dat het een gedane zaak zou zijn. Die spelers zaten er na 20 minuten al helemaal doorheen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het verschil tussen een amateurclub en een club uit de Jupiler League is inderdaad bijzonder groot. Kijk op dit moment maar eens naar RTL7.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Maar wel een team waar je ook bij voorbaat dacht die verslaan we wel met een B-elftal (Althans dat dacht jol)

En ja die hebben we verslagen, maar dat was absoluut nog spannend

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

JAAAAA, maar WHC speelde met 6 Jeroen Verhoeventjes of zo, dan zie je bij de aftrap al dat het snel gedaan is

Twente is het sfeertje wel lekker, helaas is het voetbal niet van hetzelfde niveau.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Hehe niet gezien dus kan dat ook niet weten Maar zo'n beeld had ik voor de wedstrijd wel. Dus had ik ook van dit verwacht dat het heeeeel misschien spannend werd en dan kom je thuis van t werk en hoor je: 14-1.

Zijn een paar klompen gebroken

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Er is in Enschede wel nog enige spanning.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Totdat het 2-0 werd inderdaad best leuke wedstrijd! Ben pas vanaf tweede helft ingeschakeld maar vond hier helmond alles behalve kansloos, mooi schot op de lat en lieten weinig toe achterin.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Wat voor spanning dan als ik vragen mag

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

3-0

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik had gezien dat het 1-0 was. Daarna heb ik niet meer gekeken. Waarschijnlijk stond het al 2-0 toen ik mijn vorige bericht heb geplaatst. Er zijn maar heel weinig wedstrijden die mij van de eerste tot de laatste minuut aan de buis gekluisterd houden.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Tonypulp schreef:

Maar wel een team waar je ook bij voorbaat dacht die verslaan we wel met een B-elftal (Althans dat dacht jol)

En ja die hebben we verslagen, maar dat was absoluut nog spannend

Eeuwig zonde dat Dordrecht er zo uit moest vliegen, had ze graag verder zien bekeren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

1-14, netjes hoor! Hopelijk zo even wat beelden op tv zien. Volgde het af en toe via mobiel internet tijdens het werk maar ik hoefde al snel niet te vrezen voor een blamage. Ik las dat 14-0 de hoogste score van Ajax ooit was in een officieel duel in een seizoen. Had Ajax vandaag bijna verbeterd...mja.

Suarez wel geel en geschorst voor de kwartfinale. Das wel dom

Hoop dat we nu Ajax-Feyenoord loten. Zou wel machtig zijn om hen 2x in een seizoen dik in te maken in de ArenA

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Mja. Ik ben blij dat ik vanavond een keer niet gegaan ben. Was me veel te koud en morgen is het groot feest in de stad zoals altijd met kerstmiddag. Dus vandaag even rustig aan met het bier

Iig een vrij simpele overwinning. Helmond vocht wel, maar buiten dat schot op de lat creerden ze niets en Twente leek er weer eens te simpel over te denken. veel te veel simpel balverlies. Vooral Akram was reteslecht. Gelukkig waren Luuk de Jong en Bryan Ruiz wel goed bezig.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

The Oceanic Six schreef:

1-14, netjes hoor! Hopelijk zo even wat beelden op tv zien. Volgde het af en toe via mobiel internet tijdens het werk maar ik hoefde al snel niet te vrezen voor een blamage. Ik las dat 14-0 de hoogste score van Ajax ooit was in een officieel duel in een seizoen. Had Ajax vandaag bijna verbeterd...mja.

Suarez wel geel en geschorst voor de kwartfinale. Das wel dom

Hoop dat we nu Ajax-Feyenoord loten. Zou wel machtig zijn om hen 2x in een seizoen dik in te maken in de ArenA

Ja zaten paar mooie goaltjes tussen. De grootste bekeroverwinning tot nu toe was een 10-0 op Rapiditas, die is dus overtroffen.

Grootste Europese winst was idd 14-0, tegen Red Boys Differdange(Lux) in 1983.

Ik hoop eigenlijk op een finale tussen deze 2 ploegen, ben benieuwd hoe de KNVB dan reageert. Als ze 1 van de 2 supportersgroepen weigeren verkrachten ze hun eigen toernooi en hoop ik op een massale boycot!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie de beelden net. Zitten best leuke goals tussen inderdaad. Maar beter om te zien is dat er veel teamgoals bij zitten. Prima voorzetten en dan raak. Ook mooi dat Sulejmani een paar prima assists had. Mooi dat men hem zo uitgebreid ermee feliciteerd. Stiekem hoop ik toch dat hij het nog eens gaat laten zien.

PS: Heerlijk interview met Suarez net. Die had toen niet eens door dat hij geschorst was, dacht dat hij met 3 gele kaarten geschorst zou zijn maar het schijnen er 2 te zijn. Ik heb zon ongelooflijke zwak voor Luis. Prachtige kerel en een geniale voetballer.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Wahhahaha die Jol weer afgeven op de scheids. Suarez moet gewoon leren zijn bek te houden, dan krijgt ie ook wat minder van die onnodige kaarten.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja mooiste was nog Pantelic, bij 1 goal van Suarez moest hij eigenlijk op Pantelic afleggen, alleen hij ging voor de eigen actie en scoorde. Je zag in een herhaling Pantelic een vuistje van vreugde ballen. Denk dat het wel snor zit in het team.

Nogmaals jammer van die gele kaart, maar dat was echt een onterecht afgekeurde goal, ruim een meter geen buitenspel.

En het was lafjes van de scheids, alle gele kaarten hoefden gewoon niet. Pietlullerig gedoe...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Wahhahaha die Jol weer afgeven op de scheids. Suarez moet gewoon leren zijn bek te houden, dan krijgt ie ook wat minder van die onnodige kaarten.

Doe niet zo dom zeg. Jol zegt alleen dat een hoop scheidsen hem niet zouden geven, maar dat hij voor de zekerheid nog wel de beelden even terug wil zien.

Dat calimero gejank tegen Jol altijd, beetje sneu wordt het. Als iedereen elke keer alles opklopt wat hij zegt, dan kan je ook Jol een slecht imago geven.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Kom op man. Hij is altijd aan het afgeven over de scheids. Dan weer mag Vink Ajax niet fluiten, dan is de scheids weer kinderachtig omdat ie een ajaxspeler geel geeft, dan weer dit. Blijft gewoon doorgaan die man. En ja, het was gewoon een goede goal, maar Suarez is gewoon dom als ie daar verder op ingaat. Helemaal bij een dikke voorsprong.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Juist mooi van een speler dat zelfs bij zo'n voorsprong hij er nog alles om doet om het nóg beter te maken! elke speler zou klagen, op z'n minst zuur te noemen van een scheids om bij zo'n voorsprong en met die consequenties een kaart te trekken maar ach.

x2, graag zelfs

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Het stond 1-0 voor Ajax(vind ik geen dikke voorsprong)...tsja, zoals v Hooijdonk al aangaf, als je een paar keer onterecht afgefloten wordt en bij de goal ook nog is niet is dat toch een druppel die de emmer doet overlopen.

Scheidsrechters geven trouwens ook wel erg snel geel voor commentaar op de leiding tegenwoordig.

Ik vind het betutteling van het voetbal, je mag als voetballer niet eens meer een eigen mening hebben.

http://www.vi.nl/Nieuws-item-TS1/174138/Schweinsteiger-Van-Gaal-kan-met-vedettes-omgaan.htm

Leuk verhaaltje over van Gaal

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

Kom op man. Hij is altijd aan het afgeven over de scheids. Dan weer mag Vink Ajax niet fluiten, dan is de scheids weer kinderachtig omdat ie een ajaxspeler geel geeft, dan weer dit. Blijft gewoon doorgaan die man. En ja, het was gewoon een goede goal, maar Suarez is gewoon dom als ie daar verder op ingaat. Helemaal bij een dikke voorsprong.

Leer eens luisteren naar wat er gezegd wordt door Jol.

Jol was verwonderd over Vink omdat hij het jaar ervoor Ajax enkele malen opzichtig benadeelde en dat Vink een tijd niet bij Ajax meer zou fluiten.

En mag Jol zelf gewoon twijfelen aan een kaart. Dat doet elke coach wel maar nu Jol bij Ajax zit moeten een stel dramkonten er weer overheen vallen.

Beetje sneu, die gemaakte hetze tegen Jol. Geweldige vent, lekker nuchter en eerlijk. Ben blij dat hij tenminste zegt wat hij denkt. En vaak zat is het gewoon terecht. Enige waar ik wel vond dat hij wat fout zat was met het vaker klagen over het competitieschema na uitduels. Dat zal gewoon toeval zijn, ook al vond ik het ook irritant dat Ajax na een EC duel elke keer een lastig uitduel had.

Maar verder, zeur niet zo over Jol want zoveel raars zegt ie nooit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Juist mooi van een speler dat zelfs bij zo'n voorsprong hij er nog alles om doet om het nóg beter te maken!

Daarom. Suarez is een echte winnaar. Als Ruiz zo overactief had gedaan had hij het vast wel geweldig gevonden.

Al vind ik wel dat je tegen een amateurploegje geen cruciale gele kaart mag pakken. Maar wat ik zo hoorde net is dat Suarez er niet eens weet van had. Had Ajax hem van te voren wel mogen waarschuwen...

Maar ach, ook zonder Suarez moet je een ronde verder kunnen komen. Ligt eraan wie je loot. Ook met Suarez is een pot tegen Twente of PSV erg lastig.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3596 stemmen

Tonypulp schreef:

Juist mooi van een speler dat zelfs bij zo'n voorsprong hij er nog alles om doet om het nóg beter te maken! elke speler zou klagen, op z'n minst zuur te noemen van een scheids om bij zo'n voorsprong en met die consequenties een kaart te trekken maar ach.

(quote)

x2, graag zelfs

Hartstikke mooi. Fijn ook dat ie nu de kwartfinale niet mee mag doen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Moest wel lachen toen hij te horen kreeg dat het bij 2 kaarten het geval was, niet de 3e Die kop daarbij en dan heel droog daarop nog antwoorden: Oh, oke.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Hartstikke mooi. Fijn ook dat ie nu de kwartfinale niet mee mag doen.

Dus? Prioriteit van Ajax ligt bij de competitie en daarna de EL. Lekker boeiend dat onze ster een potje in de beker moet missen. Beker wordt pas vanaf de halve finale een beetje boeiend normaliter. Of je moet Ajax-Feyenoord loten...

Edit: Loting rond iets over 11 hoor ik. Voor wie het wil zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.