- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Haha, wel, ben toch blij dat Schumi opnieuw gaat racen. Kunnen wel eens leuke duelletjes worden met Alonso 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Sinds Schumi was gestopt volg ik het niet meer.
Moet gezegd worden dat ik de MotoGP veel stoerder en spectaculairder(doel ik vooral op de crashes en de inhaalmanoeuvres) vindt dan de F1, komt ook omdat het minder langdradig is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind Valentino Rossi bovendien een veel grotere persoonlijkheid dan Michael Schumacher.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Die leren motor broekies zijn pas gay 
Nee serieus, het WRC Rally vind ik wel wat, ook spectaculair en erg knappe rijkunsten, zachtjes uitgedrukt nog... Veel beter dan die eeuwige rondjes over een circuit waar in anderhalf uur vier mensen van plek verschuiven, en dan in de helft van de gevallen omdat tijdwinst bij de pitstop wordt geboekt 
Maar goed, Schumi is en blijft natuurlijk een grootheid, leuk dat hij terugkeert.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind Valentino Rossi bovendien een veel grotere persoonlijkheid dan Michael Schumacher.
Op basis waarvan als ik vragen mag? Overigens is Rossi ook uniek in z'n soort.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Valentino Rossi is bijzonder rebels, eigenzinning en humoristisch. Hij spreekt tot mijn verbeelding. Michael Schumacher is een heel groot Formule 1 coureur waar ik verder helemaal niets bij voel.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Heb meer het gevoel dat Schumi zich persé als gulle gever wil profileren en in de spotlightswil staan met bv. zijn voetbalwedstrijdjes voor een goed doel.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ajax staat 6-0 voor na ruim een half uurtje, spannende pot zeg!! 
Gooi Sulejmani maar erin, kan hij ook wat aan zn zelfvertrouwen doen aangezien hij er nog geen reet van bakt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Echt ongelofelijk dat Kennedy ook gewoon weer speelt. 
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Die heeft toch wel ff 6 kutvoorzetten mogen geven hoor
Zelfs die 1-0 van Pantelic moest hij gelijk op Pantelic geven ipv op die keeper schieten.
Jammer dat Suarez na die 6-0 ook een beetje teveel ego't, het had wel meer dan 1-6 mogen staan nu..
Wel leuk voor de WHC supporters dat hun 1e de beste kans erin vliegt, zijn zij ook tevreden 
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Zit wel heel weinig bezieling achter bij WHC..
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Wat mij betreft kreeg geen enkele speler geel, ook niet van WHC, daar is het de wedstrijd helemaal niet voor. Beetje zwak van het arbitrale korps.
Plus dat Suarez ook nog is gelijk had, zijn goal werd volkomen onterecht afgekeurd, alleen een beetje te ijverig in z'n enthousiasme die Suarez.
Overigens is Suarez nu wel geschorst voor het volgende duel, dom dom..
p.s. 1-10, ik zit op het puntje van m'n stoel van spanning..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Treurig hoe die WHC spelers worden voorbijgelopen.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
1-14 eind uitslag
6x Suarez
2x Pantelic
2x Kennedy
2x Aisatti
1x De Zeeuw
1x Eigen goal
Ongelooflijk hoe zwak WHC eigenlijk was. dat het een makkie zouw orden ok, maar zo erg
Als het wat meer mee zat had het zo 1-20 kunnen zijn...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Toch nog een tegendoelpunt joh?
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ja een gelukje voor WHC vlak voor rust, hun enige kans in de wedstrijd. Je kan ze iig geen gebrek aan effectiviteit verwijten 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
en een eigen goal blijkbaar, 2 uit 2 dus.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Als je het zo bekijkt wel hehe, maar die bal was van zo dichtbij dat die speler er weinig aan kon doen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Noem me een zeikerd, maar best triest weer, die tegengoal.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Noem me een zeikerd, maar best triest weer, die tegengoal.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Haha met 14-1 winnen en dan gaan klagen over de tegengoal, dan ben je inderdaad een zeikerd
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoop daarom ook niet dat hij het serieus meent.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Waarom moest ik nu net tijdens deze wedstrijd werken..
leuk om te missen.
14-1 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Hoop dat jeroentjuhhhh zijn bericht ook niet serieus meent.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Ja, het is allemaal wel leuke en aardig zo'n score, alleen je beleeft totaal geen spanning tijdens zo'n wedstrijdje, dit is echt zo'n typische zomerstop wedstrijdje.
Aan de andere kant is zoiets ook wel lekker om te kijken op de tv als afsluitertje vh jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.