- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ondanks het feit dat Wesley Sneijder het prachtige shirt van Inter draagt heb ik heel weinig met hem. Toch vind ik dit een mooi gebaar van hem richting de harde kern van de nerazzuri.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Het was Dieter Eilts, zoals ik gisteren al heb aangegeven.
Klopt ja. Dat Klinnsman verhaal klopt sowieso niet. Op Wikipedia hebben ze het over Sammer, maar waar dat vandaan komt...
Het hart hunkert nu eenmaal naar helden - Archief - de Volkskrant
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Bron? Wesley's eigen site?
Feyenoord Panpage zal het niet zijn. Dat zal denk ik de enige site zijn die jij bezoekt...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij ben ik hier ook best vaak te vinden. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee dan Mario Been, die stond vroeger ook op vak S.
En hij deed gewoon mee als er stenen werden gegooid.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Op voetbalgebied bedoel ik uiteraard 
Feyenoord-AZ vanavond gelukkig wel door. Leuk affiche om te kijken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Op voetbalgebied bedoel ik uiteraard 
Feyenoord-AZ vanavond gelukkig wel door. Leuk affiche om te kijken.
Leuk dat het doorgaat, maar triest voor de bezoekers (ik vandaag dus niet). Te gevaarlijk op de weg en overal files (A15, etc). Ben bang dat de Kuip halfleeg (halfvol) zal zijn, of nog minder.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad zonde dat het doorgaat, maar na zaterdag de kou te hebben getrotseerd, blijf ik vanavond lekker binnen, stel je voor dat je ook nog verlenging krijgt. Brrr.... Was het niet op tv geweest was ik nog wel gegaan. Hopelijk redden ze het ook zonder mij. 
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Klopt ja. Dat Klinnsman verhaal klopt sowieso niet. Op Wikipedia hebben ze het over Sammer, maar waar dat vandaan komt...
Het hart hunkert nu eenmaal naar helden - Archief - de Volkskrant
Bedankt voor de iinfo, zat ik even fout!
Sammer werd in dat jaar wel uitgeroepen tot beste speler van Europa, dat is toch net even iets anders 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Leuk dat het doorgaat, maar triest voor de bezoekers (ik vandaag dus niet). Te gevaarlijk op de weg en overal files (A15, etc). Ben bang dat de Kuip halfleeg (halfvol) zal zijn, of nog minder.
Van wat ik net zie zit de Kuip goed vol nog.
En 1-0 voor je club net.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Uiteindelijk sterk uitgespeeld, AZ moest natuurlijk na rust even uitrazen, maar de verdediging blijft erg sterk. En eigenlijk had het niet zo spannend moeten worden, maar we zijn er ook nog niet. Mooie afsluiter van het jaar. Resultaat 
Fijn ook, om nog even een tikkie aan AZ uit te delen. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Goed sfeertje. Beste een goede 1e helft, in de 2e helft kwam Feyenoord niet meer aan voetbal toe, maar knap uitgespeeld. Wéér de 0 gehouden. Prima resultaat dus. Voor volgend jaar nog even wat beter voetballen. Hopelijk komen ze januari en februari een beetje goed door - met een moeilijk schema.
Montorsi
-
- 9724 berichten
- 2385 stemmen
Was een leuk potje om weer eens in de Kuip te kijken. Erg slecht voetbal, maar een goede sfeer en een leuk gevecht (op het veld dan natuurlijk).
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
Even de dartfans wakker worden in dit topic. De wereldkampioenschappen in het Ally Pally zijn weer in volle gang en vandaag heeft de grote man zijn eerste ronde wedstrijd gewonnen. Op weg naar Taylor in de finale !

rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
Bron? Wesley's eigen site?
Nee heb ik zelf getypt dat hele verhaal 
Alstublieft...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Goed sfeertje. Beste een goede 1e helft, in de 2e helft kwam Feyenoord niet meer aan voetbal toe, maar knap uitgespeeld. Wéér de 0 gehouden. Prima resultaat dus. Voor volgend jaar nog even wat beter voetballen. Hopelijk komen ze januari en februari een beetje goed door - met een moeilijk schema.
Sfeertje prima ja en rommelig voetbal op een gegeven moment, typisch bekervoetbal. Komen straks een paar leuke kwartfinales aan met Sparta, Ajax, Psv/Heerenveen, Twente, NAC.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee heb ik zelf getypt dat hele verhaal 
Alstublieft...
"t is nog erger dan ik dacht.....en dat plaats jij hier in de Studio Sport topic. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Liefde van Wesley en Yolanthe in de Telegraf 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wesley is de op één na irritantste bekende Nederlander en Yolanthe is met afstand de irritantste bekende Nederlander. Deze twee opportunisten passen dus uitstekend bij elkaar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heerenveen-PSV is vanavond afgelast, voor wie het wilde kijken. WHC-Ajax gaat (vooralsnog nu) wel gewoon door om 18.00 uur. Helaas kan ik hem door werk niet zien, maar ik vertrouw erop dat we een amateurploeg toch wel moeten kunnen verslaan, al zal dit vast wel weer stroef gaan.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4092 stemmen
"t is nog erger dan ik dacht.....en dat plaats jij hier in de Studio Sport topic.
Ja daarom had ik eerst alleen dat ene stukje geplaatst
Omdat al dat andere geleuter verschrikkelijk is haha, maar jij wou zo graag bewijs 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het feit dat Jol Oleguer heeft vrijgegeven voor Catalonië kan hem weleens duur komen te staan... 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja daarom had ik eerst alleen dat ene stukje geplaatst
Omdat al dat andere geleuter verschrikkelijk is haha, maar jij wou zo graag bewijs
Ik vroeg om de bron, en als ik een bron nu niet als bewijs zou aanmerken zijn het wel de prive pagina's van de Telegraf. 
Vind dit overigens evengoed geleuter als de rest.... Alsof er nog nooit een Inter speler met de supporters heeft gesproken..
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het feit dat Jol Oleguer heeft vrijgegeven voor Catalonië kan hem weleens duur komen te staan...
Want?
Hij speelde gister erg goed las ik. Laten we hopen dat de ploegen in Spanje dat ook hebben gezien! 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Het was sarcastisch bedoeld. 
's Werelds grootste keert touwens terug, Der Meister komt terug in de F1 bij Mercedes! 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
F1 is gay. Vind ik echt zon vreselijk vervelende sport. Verveel me al na 5 minuten helemaal kapot.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
lol gay. Vind voetbal - hoe leuk ook - toch een stuk "gayer" hoor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Was meer bedoeld om wat overdreven te laten merken dat ik er geen hol aan vind 
Zelfde vul ik ook in bij schaatsen, wielrennen en paardrijden. Zzzzzlaaaapverwekkendddddd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.