• 16.017 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.363 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.533 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jol valt goed door de mand inderdaad.

Valt wel mee. Soms moet je nu nu eenmaal rouleren en de B kern is gewoon te zwak. Suarez en de Zeeuw zijn ieder geval volledig fit en dat telt. Zonder met die 2 en met Alderweireld en Aissati en je bent 50% sterker.

Boekarest-Twente....70 kaarten verkocht voor de thuisploeg. Twente wel met een vakje uitfans. Dat wordt sfeervol...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Naomi Watts schreef:

Jol valt goed door de mand inderdaad.

Hahaha... Jaloezie, jaloezag, jaloeziejewel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Hahaha... Jaloezie, jaloezag, jaloeziejewel.

Ajax was al door. Dat is toch het belangrijkste. Neemt niet weg dat dit jammerlijk en genant was. Zondag winnen en ik ben toch nog tevreden met deze week.

stinissen (crew films & series)

• 23516 berichten
  • 77037 stemmen

speedy23 schreef:

Kan Ajax de 16-jarige Lukaku niet gebruiken?

(afbeelding)

(afbeelding)

Zeer sterke jonge spits met een echt sportlichaam geen kabouter daar hebben we er al te veel van ik zou zeggen een toekomstige topper.

En wat Mickey betreft die komt nooit meer aan het niveau dat hij had bij Heerenveen , het is gewoon over met die jongen we moeten blij zijn als je daar nog een paar miljoen voor zou krijgen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valt wel mee. Soms moet je nu nu eenmaal rouleren en de B kern is gewoon te zwak. Suarez en de Zeeuw zijn ieder geval volledig fit en dat telt. Zonder met die 2 en met Alderweireld en Aissati en je bent 50% sterker.

Had het over het feit dat hij Demy en Luis nog laat invallen, totaal onnodig.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Er is echt geen mens die nog een stuiver uit gaat geven voor Sulemani. Hoe bedoel je kapitaalsvernietiging.

En waarom spelen ze in godsnaam met een oranje bal in Boekarest?

stinissen (crew films & series)

• 23516 berichten
  • 77037 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Had het over het feit dat hij Demy en Luis nog laat invallen, totaal onnodig.

Klopt nu nog een onnodige gele kaart voor Luis , Jol heeft het verpest.......

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Valt wel mee. Soms moet je nu nu eenmaal rouleren en de B kern is gewoon te zwak. Suarez en de Zeeuw zijn ieder geval volledig fit

Laat ze dan niet invallen. Daar kan ik echt met m'n hoofd niet bij hoor. Het netto resultaat is gewoon dat je kansloos verliest van een non-team, je supporters in de kou staan en Suarez nog een kaart oploopt. Nou, lekkere voorbereiding dan voor NAC uit...

Die oranje bal in Roemenië is wel classic idd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vrienden van me waren erheen, het weer getrotseert, een reis van drie uur en dan vertrekken ze al met de rust . Leuke supporters.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Als Anderlechtfan kan ik niet anders dan uitermate tevreden te zijn. En wat een blamage voor Ajax zeg! Ze mogen dan wel geplaatst zijn, dit is toch echt wel een schande, al die supporters die hiervoor de kou en sneeuw hebben getrotseerd...Leek wel of ze tegen hun zin liepen te voetballen...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Waarom stond M. Suarez niet in de basis?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Omdat z'n vervangers (Lukaku, Frutos, Legear, eventueel Boussoufa) toch meer kwaliteiten hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik wil trouwens Lukaku's paspoort wel eens nagekeken zien hebben. No way dat hij echt 16 pas is.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

*zucht* Ben je daar nou weer? En wat dan nog als hij geen 16 zou zijn? Mag hij dan plots niet meer spelen of zo?

Edit: By the way, hij is echt 16 jaar, is hier (België dus) geboren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jawaddedadde schreef:

*zucht* Ben je daar nou weer? En wat dan nog als hij geen 16 zou zijn? Mag hij dan plots niet meer spelen of zo?

Edit: By the way, hij is echt 16 jaar, is hier (België dus) geboren.

Sorry, ik geloof dat gewoon niet. Hebben ze hem volgepropt met voedingssupplementen ofzo?

En verder mag hij wel spelen hoor, ik zeg er verder niks mee. Maar voor een 16 jarige vind ik hem extreem krachtig.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Sorry, ik geloof dat gewoon niet. Hebben ze hem volgepropt met voedingssupplementen ofzo?

En verder mag hij wel spelen hoor, ik zeg er verder niks mee. Maar voor een 16 jarige vind ik hem extreem krachtig.

Ik ben de eerste om toe te geven dat hij er niet als de gemiddelde 16-jarige uitziet, maar nee, hij krijgt geen voedingssupplementen of iets dergelijks.

Hij besteedt wel veel tijd in de fitness, plus z'n vader was vroeger (en nog steeds) zo'n boom van een vent. Tel daarbij het feit op de zwarten fysiek van nature al indrukwekkender zijn en je krijgt Romelu Lukaku

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Twente zet de lijn van Ajax helaas moeiteloos verder. Ongelooflijk kutte wedstrijd. 1-0 voor Boekarest nu. Mazzel voor FCT dat Feberbahce op Sheriff toch voorstaat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik wil trouwens Lukaku's paspoort wel eens nagekeken zien hebben. No way dat hij echt 16 pas is.

Volledige naam Romelu: Lukaku

Geboortedatum: 13 mei 1993

Geboorteplaats: Antwerpen, België

Lengte: 192 cm

Gewicht: 94 kg

Been: Tweevoetig

Lukaku begon met voetbal in de jeugd van Rupel Boom FC, evenals zijn vader, voormalig voetballer Roger Lukaku. Na Boom FC belandde Lukaku bij KFC Wintam en later bij de jeugd van Lierse SK. In 2006 nam Anderlecht Lukaku over . Ook zijn één jaar jongere broer, Jordan Lukaku, maakte toen de overstap van Lierse naar Anderlecht.

Op zijn zestiende verjaardag tekende Lukaku een profcontract bij Anderlecht. Op het einde van het voetbalseizoen 2008-'09 stonden Anderlecht en Standard Luik op een gedeelde eerste plaats. Om te bepalen wie de landstitel kreeg, werden er twee testwedstrijden georganiseerd. In de tweede testwedstrijd mocht Lukaku na 65 minuten debuteren op het hoogste niveau. Hij viel in die wedstrijd in voor Víctor Bernárdez.

Zijn pa, Roger Lukaku.

(afbeelding)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

94 kilo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat bedoel ik...

Tis net Drogba, maar dan ongeveer 15 jaar jonger...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ajax was al door. Dat is toch het belangrijkste. Neemt niet weg dat dit jammerlijk en genant was. Zondag winnen en ik ben toch nog tevreden met deze week.

Denk dat NAC hier met plezier naar gekeken heeft. Ajax is te kloppen...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Volledige naam Romelu: Lukaku

Geboortedatum: 13 mei 1993

Geboorteplaats: Antwerpen, België

Lengte: 192 cm

Gewicht: 94 kg

Been: Tweevoetig

Lukaku begon met voetbal in de jeugd van Rupel Boom FC, evenals zijn vader, voormalig voetballer Roger Lukaku. Na Boom FC belandde Lukaku bij KFC Wintam en later bij de jeugd van Lierse SK. In 2006 nam Anderlecht Lukaku over . Ook zijn één jaar jongere broer, Jordan Lukaku, maakte toen de overstap van Lierse naar Anderlecht.

Op zijn zestiende verjaardag tekende Lukaku een profcontract bij Anderlecht. Op het einde van het voetbalseizoen 2008-'09 stonden Anderlecht en Standard Luik op een gedeelde eerste plaats. Om te bepalen wie de landstitel kreeg, werden er twee testwedstrijden georganiseerd. In de tweede testwedstrijd mocht Lukaku na 65 minuten debuteren op het hoogste niveau. Hij viel in die wedstrijd in voor Víctor Bernárdez.

Zijn pa, Roger Lukaku.

(afbeelding)

Die linker is 16, die rechter minimaal 26.... of hij zit al sinds zijn luiertijd aan de hormoon preparaten, dat kan natuurlijk ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Denk dat NAC hier met plezier naar gekeken heeft. Ajax is te kloppen...

Behalve dat zondag Alderweireld, De Zeeuw en Suarez weer spelen. Is een heel ander Ajax dan vanavond.

Maar buiten dat was het allang bekend dat dit Ajax niet onverslaanbaar is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat bedoel ik...

Tis net Drogba, maar dan ongeveer 15 jaar jonger...

Drogba is dan ook zijn grote idool. Zijn ambitie is minstens zo goed te worden als hem.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nathaniel Will (of is die een centrale verdediger?) bij de selectie halen, die schijnt echt geweldig te zijn.

Rechtsback maar geen verbetering t.o.v. Van der Wiel. Al vind ik Van der Wiel ook nog lang geen topper.

Overigens ben ik ervan overtuigd dat deze verdediging niet beter is dan die van vorig jaar. Echter maskeren Enoh en De Zeeuw de problemen.

Die Oleguer trouwens, ik was vanavond niet thuis, maar als mensen al snakken naar Alderweireld, dan ben je als voormalig Barcelona speler wel erg diep gezonken.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Beetje flauw om het niet te geloven. Een goede vriend van mij, een basketbalspeler, was op zijn zeventien jaar 1m95 en woog ook in de 90 kilo. Om maar aan te tonen dat het kan, al is het natuurlijk eerder uitzondering dan regel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij is Yao Ming ook geen chinees .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Rechtsback maar geen verbetering t.o.v. Van der Wiel. Al vind ik Van der Wiel ook nog lang geen topper.

Gregory op rechts en dat meisje met de vlechtjes aan de andere kant onderstreepten vandaag wel mijn mening dat je in de verdediging moordenaars moet opstellen. Hopelijk heeft Muis ook opgelet; kan mij het schelen dat Bouhlarouz of Heitinga de bal niet 10 meter vooruit kunnen spelen, die laten zich tenminste niet zo makkelijk opzij zetten.

Stekelenburg zag er ook weer lekker uit trouwens bij de 0-1 en de 0-3...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Gregory op rechts en dat meisje met de vlechtjes aan de andere kant onderstreepten vandaag wel mijn mening dat je in de verdediging moordenaars moet opstellen.

Barcelona, Chelsea, Brazilië, ManU, Portugal, Arsenal en Internatzionale doen het ook.

kan mij het schelen dat Bouhlarouz of Heitinga de bal niet 10 meter vooruit kunnen spelen, die laten zich tenminste niet zo makkelijk opzij zetten.

Heitinga is de natte droom van elke buitenspeler, kijk hem is recht in de ogen, hij kijkt nog steeds een beetje scheel van die wedstrijd tegen Messi. Bij Ajax was Heitinga als verdediger een groter drama dan Van der Wiel en Urby ooit zullen worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Angel di Maria .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.