• 16.019 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.298 gebruikers
  • 9.391.564 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kai schreef:

Bij Ajax was Heitinga als verdediger een groter drama dan Van der Wiel en Urby ooit zullen worden.

Ik had begrepen dat de beste man Speler van het Jaar was geworden? Ik vind het ook een voetballer van niks, maar als-ie alleen maar hoeft te houthakken gaat dat volgens mij prima.

Kan me niet herinneren dat-ie 3 (!) beslissende fouten in 1 wedstrijd maakte... Nee hoor, die Twitteraar heeft misschien een leuke inspeelpass, als-ie elk beslissend duel tegen de eerste de beste 16-jarige verliest heb je daar dus niks aan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

die Twitteraar

.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

@ A&L

Ik zei ja al dat deze dag al vanaf het begin een doemsdag zou worden. Verwachtingen helemaal uitgekomen.

Alsof ze wisten dat wij niet zouden heen gaan, ze zijn echt attent voor ons

Kijk voor de grap is waar van der Wiel heen loopt na die 0-3, ongelooflijk!!!!!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

Ik had begrepen dat de beste man Speler van het Jaar was geworden?

Dat klopt maar als je bij een top 3 club, 34 wedstrijden per jaar speelt en aardig meedoet, dan heb je al snel gewonnen. Overigens speelde hij dat jaar vaak als verdedigende middenvelder.

Ik vind het ook een voetballer van niks, maar als-ie alleen maar hoeft te houthakken gaat dat volgens mij prima.

Heitinga vind ik aan de bal juist erg compleet, verdedigend heeft hij regelmatig goed gespeeld, het probleem is echter dat hij nu al meer Frank de Boer'tjes heeft gemaakt dan the men himself in zijn hele carriere.

Kan me niet herinneren dat-ie 3 (!) beslissende fouten in 1 wedstrijd maakte... Nee hoor, die Twitteraar heeft misschien een leuke inspeelpass, als-ie elk beslissend duel tegen de eerste de beste 16-jarige verliest heb je daar dus niks aan.

Vandaag heb ik niet gezien, dus daar wil ik niet over oordelen. Nogmaals zoals ik vorige week al zei, zelfs in de eredivisie heb ik hem regelmatig zien verzuipen. Echter is hij jong én talentvol, ik zie in hem wel een goede back in de toekomst. Voor Oranje zie ik geen beter alternatief op dit moment.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ik viel bijna in slaap in de kroeg tijdens de wedstrijd van Twente. Wat een verschrikkelijk saaie pot, maar we zijn door.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Zo, was weer genieten in de Arena. Ajax snakt naar de winterstop.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Jol zal zich van het mogelijke "verliezen van punten van de concurrentie" zeker moeten gaan concentreren om ook zelf rechtop te kunnen blijven lopen, te beginnen tegen NAC

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als je je bedenkt dat ze het hele bedrag van de beursgang en een flink aantal toptransfers er doorheen hebben gejast en je ziet dat er zonder Suarez en de Zeeuw alleen maar middelmaat overblijft......

...... dan besef je dat Ajax voor het zesde (!) seizoen op rij geen kampioen gaat worden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Ajax, spelen die niet het aantrekkelijkste voetbal van alle Nederlandse clubs?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

In thuiswedstrijden tegen de kleintjes is dat ook nog steeds zo. Bv tegen Heerenveen was echt fantastisch om naar te kijken. Dan kunnen mannen als Urby, Anita, de Jong en Donald zich lekker uitleven en dan is het erg leuk om te zien.

In tegenstelling tot wat ze vroeger zeiden wordt je helaas geen kampioen meer tegen de kleintjes. Als deze mannen wat meer weerstand krijgen en er beter wordt verdedigd en / of ze ook verdedigend moet denken, dan zakken ze door het ijs, steeds weer.

Dat komt omdat Ajax te veel spelers heeft die een bepaalde bovengrens hebben en te weinig spelers heeft die ook hun niveau kunnen opkrikken als de weerstand groter wordt.

1 of twee "meevoetballers" is geen probleem (dat zag je in de goeie tijd met de Wooters en Musampa's). Met vier of vijf "meevoetballers" ga je moeilijke wedstrijden verliezen.

Heb je er zoals gisteren zes of zeven omdat de beste spelers er niet bij zijn, dan wordt het zelfs dramatisch.

En dan heb ik het nog niet eens over vermeende toppers als Aisatti en Sulemani ("slechts" 23 miljoen met zijn tweetjes) die gewoon altijd slecht spelen.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

He A&L, is Cvitanich niet geslaagd bij Ajax? Hij had nog betere cijfers dan de hamster bij Madrid? .

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4722 stemmen

Loting CL:

Programma:

Stuttgart - Barcelona

Olympiakos - Bordeaux

Internazionale - Chelsea

Bayern - Fiorentina

CSKA - Sevilla

Lyon - Real Madrid

FC Porto - Arsenal

AC Milan - Manchester United

De Italianen weer vroegtijdig eruit?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Finisterra schreef:

Die kans is zeer groot. Ik hou mijn hart vast voor Internazionale. Normaal gesproken zijn ze niet opgewassen tegen Chelsea. De loting had niet veel zwaarder voor ze kunnen zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Finisterra schreef:

Loting CL:

Programma:

Stuttgart - Barcelona

Olympiakos - Bordeaux

Internazionale - Chelsea

Bayern - Fiorentina

CSKA - Sevilla

Lyon - Real Madrid

FC Porto - Arsenal

AC Milan - Manchester United

Barcelona

Bordeaux

Chelsea

Bayern

Sevilla

Lyon

Arsenal

Manchester United

Deze ploegen gaan verder, denk ik. Lyon heb ik als verassing erbij gepakt anders wordt het wel een heel afgezaagd lijstje.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is inderdaad voor de zoveelste keer een bevestiging van het feit dat de Spaanse en Engelse teams mijlenver boven de rest uitsteken. Real Madrid is ook in mijn ogen de enige dissonant in deze suprematie.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8232 stemmen

Toch hebben zowel de Engelsen als de Spanjaarden al een club in de CL ingeleverd. Liverpool en Atletico Madrid.

Bovendien acht ik een club als Lyon kansrijk tegen Madrid en een club als Porto ook kansrijk tegen Arsenal. Dus misschien zijn ze dit jaar wel minder dominant dan iedereen denkt.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Barcelona

Olympiakos

Chelsea

Bayern

CSKA

Real Madrid

FC Porto

Manchester United

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ajax - Juventus

Eventjes wat tips bij van Gaal ophalen

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

Revanche voor '96!

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Juventus!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Leuke tegenstanders voor de Nederlandse clubs.

Van Marwijk mode

Allemaal kansloos.

/Van Marwijk mode

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Ben benieuwd hoe ver de verrassing Red Bull Salzburg komt! Verder erg leuke wedstrijden op papier.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool mode

Allemaal 2x met een nulletje of 5 oprollen!

/ otherfool mode

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Criticism schreef:

Revanche voor '96!

Dat kan niet. Daarvoor is een veel te groot verschil in het belang van deze wedstrijden.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1448 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Dat kan niet. Daarvoor is een veel te groot verschil in het belang van deze wedstrijden.

Zou het?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Barcelona

Bordeaux

Internazionale (zonder hoop is er geen leven )

Fiorentina (Ik gun het Louis van Gaal niet)

Sevilla

Lyon (Real Madrid is de aansluiting met de absolute top al jaren kwijt)

FC Porto

Manchester United

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Lol Jol zal wel balen dat hij gister met b team heeft gespeeld

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ene kant qua ploeg is Juventus wel leuk, qua stad lijkt Turijn me echt dood, kan iemand mij een advies/tip geven over zijn ervaring(en) als ik eventueel heen zou gaan?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

Ene kant qua ploeg is Juventus wel leuk, qua stad lijkt Turijn me echt dood, kan iemand mij een advies/tip geven over zijn ervaring(en) als ik eventueel heen zou gaan?

In ieder geval je verrekijker meenemen, als je ook iets van de uitwedstrijd wil zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.