• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.299 gebruikers
  • 9.391.602 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ze spelen toch in het Olympische stadion? Della Alpi is afgebroken...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Das waar inderdaad, niet aan gedacht. Al is het olympisch stadion ook niet alles, maar toch.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

lol tweede worden en dan een van de drie sterksten loten. Bye bye Ajax. Zelf ben ik erg tevreden met Benfica's loting tegen Hertha. Weer een ronde verder

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

qua stad lijkt Turijn me echt dood

. think again.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Worden drie spannende duels, denk dat de clubs die eerst uit moeten de meeste kans hebben om door te gaan. Zijn verder erg aan elkaar gewaagd, al moeten de Nederlandse clubs wel twee keer een goede dag hebben. Ajax heeft het zwaarst geloot, moet je ook maar groepswinnaar worden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

kos schreef:

(quote)

. think again.

Explain, als ik zo hier en daar op een Ajax forum rondneus zijn ze niet zo positief over de stad zelf zeg maar. Misschien heb jij betere ervaring?

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Betere wil ik niet zeggen. Wellicht anders.

Maar misschien kan ik qua stadkennis niet wedijveren met de supporters die nota bene in Hamburg gingen rellen in het absolute anti-HSV deel van de stad. .

Het is een zeer mooie, grote stad met alles er op en er aan. Ben benieuwd wat ze dan precies zouden willen, ze gaan er toch alleen maar een beetje zuipen of niet? Dat lukt daar wel hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Explain, als ik zo hier en daar op een Ajax forum rondneus zijn ze niet zo positief over de stad zelf zeg maar. Misschien heb jij betere ervaring?

De vraag is vooral wat je zoekt: Scheve huisjes, strakke hoogbouw, gezellige cafe's, mooie musea, of supporters om mee te rellen..... Maar in een stad met 1 miljoen inwoners moet toch wel wat leuks te vinden zijn lijkt mij.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nou ja, ZE. Ik heb het over mezelf, wil gewoon zelf een leuk daggie hebben

Bijvoorbeeld: in Florence waren de prijzen in kroegen e.d. echt exorbitant. Ik wil vooral gezellig dagje met bier e.d. hebben dus.

Rellen hoef ik me niet mee bezig te houden, daar weten een aantal "hele stoere" hooligans de knuppeltjes van Juve wel te vinden.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Als je Florence al een rotstad vindt dan zijn we denk ik klaar met dit onderwerp ja.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben je waarschijnlijk naar de verkeerde (toeristische) kroegen gewest. Plekken die ik meestal probeer te vermijden..... Gewoon bier uit Nederland meenemen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nee geen rotstad, maar als alles extreem duur wordt gemaakt voor de mensen die de weg niet kennen haalt dat wel een beetje van je plezier weg ja

Al schat ik Florence als stad zelf wel hoger in...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Twente linea recta exit. Bremen is echt in supervorm momenteel. Als Juve in de vorm steekt als afgelopen wedstrijd tegen Bayern zou er voor Ajax zowaar een kansje inzitten, PSV zou tegen HSV ook nog doorkunnen, maar evenmin makkelijk.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja Twente geef ik ook weinig kans, gelukkig voor Twente is de wedstrijd pas over 2 maanden.

PSV is voor mij 50-50 op dit moment, in Eindhoven moet HSV wel te kloppen zijn denk ik.

Ajax is ook twijfelgeval, Juve is echt zwaar uit vorm, dus zeker niet kansloos...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie de vorm van Bremen over 2 maanden niet opeens zoveel minder zijn hoor. Bovendien is onze wedstrijd toch ook over 2 maanden? Wie weet hoe pover het niveau van Juve dan al niet is?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nee ok, voor die wisselvalligheid moet je wel Ajax heten idd ja

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wie gaat er nu naar Florence om bier te drinken Blijf dan lekker in Groningen, Robert. In Turijn kun je mooi naar het filmmuseum

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ja ok, ligt er ook aan hoe lang je er zit uiteraard. s' avonds wordt er over het algemeen wel bier gezopen hoor, hoort erbij als je een Europese uitwedstrijd pakt he In Marseille hele dag alleen maar aan de bier, toch een topdag gehad! Ligt er maar aan hoe gezellig een centrum is...

Maar zat mooie gebouwen e.d. dus, heb ook al beetje rondgeneuzelt net

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Nee ok, voor die wisselvalligheid moet je wel Ajax heten idd ja

Dat dan weer wel ja.. zelfs Juve kan daar niet aan tippen nee

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Thuis vernederd worden door Bayern München in een wedstrijd die er helemaal toe doet is veel pijnlijker dan met enkele wisselspelers verliezen van Anderlecht in een wedstrijd die er niet meer toe doet. Ik verwacht niet dat Juventus veel belang hecht aan de Europa League. Dat is een inferieur toernooi.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Voordeel voor ons dus, ik denk dat je wel is gelijk kan hebben speranza, ze moeten wel beter spelen willen ze in het spoor blijven van Inter. Zou me niks verbazen als ze veel b-spelers opstellen tegen Ajax.

Hoop wel dat er een beetje volk afkomt op de wedstrijd in Turijn, zal haast wel niet

Al is het qua affiche voor hun denk ik wel leuker dan een pak hem beet Unirea of Luik of zo

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

He A&L, is Cvitanich niet geslaagd bij Ajax? Hij had nog betere cijfers dan de hamster bij Madrid? .

Lekker verschil. Klaas maakt ze voor Real in Spanje. Liep 1 op 2 in zijn 1e half jaar. Cvitanich schiet er 3 tegen ADO en de Graafschap in en de niet volgers als kos zien er meteen geweldige cijfers in

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

dutchtuga schreef:

lol tweede worden en dan een van de drie sterksten loten. Bye bye Ajax. Zelf ben ik erg tevreden met Benfica's loting tegen Hertha. Weer een ronde verder

Ik vind het een prachtige loting. Ja, we zijn underdog maar dat waren we tegen HSV, Fiorentina en Marseille vorig jaar ook. Die laatste wist zich pas in de verlenging te redden.

Wel jammer dat we eerst thuis en dan uit spelen. Maar het zijn mooie affiches. Ik ga zeker naar Ajax-Juventus toe. En ik geef Ajax als ze met de beste kern spelen kunnen nog best een kansje. Juventus is ook niet meer het Juve van eind jaren 90. We zijn underdog, maar niet kansloos.

PSV en Twente ook pittig geloot trouwens. Jammer.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lekker verschil. Klaas maakt ze voor Real in Spanje. Liep 1 op 2 in zijn 1e half jaar. Cvitanich schiet er 3 tegen ADO en de Graafschap in en de niet volgers als kos zien er meteen geweldige cijfers in

Nee hoor, precies dezelfde scorebordjournalistiek. .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee hoor, precies dezelfde scorebordjournalistiek. .

Ja, dat zal wel

Ga er ook helemaal niet meer op verder. Iedereen die Ajax/Dario en Real/Huntelaar het laatste jaar goed gevolgd heeft ziet wat de verschillen zijn die jij niet op kan merken schijnbaar.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, dat zal wel

Ga er ook helemaal niet meer op verder. Iedereen die Ajax/Dario en Real/Huntelaar het laatste jaar goed gevolgd heeft ziet wat de verschillen zijn die jij niet op kan merken schijnbaar.

Nee, alleen jij ziet die verschillen.

Dario niet goed genoeg voor Ajax, KJH niet goed genoeg voor Real.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee, alleen jij ziet die verschillen.

Dario niet goed genoeg voor Ajax, KJH niet goed genoeg voor Real.

Dario niet goed genoeg voor Ajax en KJH die het een half jaar gewoon heel goed deed in de beperkte tijd. Scoorde regelmatig en speelde prima. Kijk, dat jij een afkeer tegen Huntelaar hebt is wel duidelijk. Ga je lekker druk maken om die derby zondag ofzo.

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

Hahaha, ik moet gewoon lachen om die inconsequentie. That's all.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jij mag van mij lachen. Ik heb het geloof ik duidelijk verwoord wat het verschil is. Dat jij er anders over denkt is jouw goed recht.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Helemaal EENS met A&L, kom op kos...je ziet toch zelf dat Real met die nieuwe voorzitter eigenlijk aan totaal wanbeleid doet.

Sneijder is toch ook weg bij Real? Robben is toch ook weg?

Die voorzitter wilde gewoon een nieuwe galactico elftal, daarvoor moesten Nederlanders wijken, maar dat is verder weinig op voetbaltechnische redenen gebasseerd.

In deze gevallen is het niet eens van belang of het terecht of onterecht was.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.