• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.279 series
  • 34.106 seizoenen
  • 649.365 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.622 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Robben en Sneijder weg heeft juist aleen maar te maken met voetbaltechnische redenen. Hadden totaal geen meerwaarde en Sneijder profileerde zich op persoonlijk vlak ook niet al te best. o.a. wat opstootjes met Guti en Raúl. Van Raúl win je het niet.

Grappig dat ze alleen in Nederland te denken dat er een ander fundement dan voetbaltechnische reden ten grondslag lagen aan deze beslissing . Valdano zelf heeft in Marca het nog prima beargumenteerd. Wanbeleid? Barca voet hun adem in de nek en ze staan nog in de CL (en ze gaan ook heel ver komen). En nu ben ik er klaar mee, ik zit nu een beetje Real te verdedigen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Real Madrid gaat zeker niet ver komen in de Champions League. Lyon is een maatje te groot voor het elftal met Kaka en C. Ronaldo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Real is één van de grote kanshebbers om te winnen imo, vooral te danken aan Ronaldo.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Volgens mij hoefde Sneijder niet eens weg, maar kregen ze een lekker geldbedrag voor hem vlak voor het einde vd transfermarkt.

Alleen vanwege die droplul van een Ronaldo hoop ik al dat Lyon dat bij elkaar gekochte zooitje uitschakelt

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Hahaha, ik moet gewoon lachen om die inconsequentie. That's all.

Nee, jij vergelijkt appels en peren.. KJH schoot er in precies hetzelfde elftal wel 35 in ofzo.. bij Real kreeg de beste jongen welgeteld 400 speelminuten ofzo, en dan is 8 goals bijna het maximale rendement. Verder is hij op non-actief gesteld, net als bij Milan. Misschien kun je hem gebrek aan goede carrièreplanning verwijten. Maar op zijn kwaliteiten als spits is op zijn zachtst gezegd weinig aan te merken. Cvitanich is gewoon een matige spits, en dan blijft er weinig meer over.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Volgens mij hoefde Sneijder niet eens weg, maar kregen ze een lekker geldbedrag voor hem vlak voor het einde vd transfermarkt.

Alleen vanwege die droplul van een Ronaldo hoop ik al dat Lyon dat bij elkaar gekochte zooitje uitschakelt

Ook vooral omdat de hier aanwezige 010-ers (hoezo moeten die weer tegen elke wind ingaan) allemaal een harde plasser van Real lijken te krijgen. Maar Real laat eigenlijk al jarenlang zien wat anti-ajax personen Ajax verwijten: bij elkaar kopen werkt niet alleen, kennelijk is er nog wat meer nodig om chemie op het veld te krijgen

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

So indeed, 90% van de aankopen is gewoon flut. In dat opzicht zijn wij natuurlijk allemaal een beetje tegendraads hehe.

Maar het blijft uiteraard wel van een andere categorie dan het bruto nationaal inkomen van landen wat Real uitgeeft in 1 seizoen Snap niet hoe mensen dit anti elftal kunnen steunen. Fatsoenlijk potje speelt Real niet eens met dit galacticos elftal.

Eigenlijk kan die hele fucking Champions League me gestolen worden op dit moment, is toch een stuk minder charmant met altijd dezelfde ploegen.

Het wordt eens tijd dat de UEFA de nationale bonden gaan aanpakken over het financiële plaatje van clubs.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Vind het wanbeleid ook wel meevallen. Ik geniet best van het spelletje dat Real speelt en ik geloof dat ze de finale van de CL zullen halen, tegen Chelsea welteverstaan.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik schaar Real dan niet bij de favorieten. Lyon zullen ze nog wel verslaan, maar in de volgende ronde is het exit, denk ik.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Lekker verschil. Klaas maakt ze voor Real in Spanje. Liep 1 op 2 in zijn 1e half jaar. Cvitanich schiet er 3 tegen ADO en de Graafschap in en de niet volgers als kos zien er meteen geweldige cijfers in

Tegen wie heeft Huntelaar ze er dan in geschoten? Ook niet bepaald tegen de grote clubs, maar meer tegen Sporting Gijon enzo.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Tegen wie heeft Huntelaar ze er dan in geschoten? Ook niet bepaald tegen de grote clubs, maar meer tegen Sporting Gijon enzo.

Nog altijd beter dan ADO of De Graafschap

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Mwoah, Huntelaar scoorde ook tegen Bilbao en Atletico Madrid. Die waren allebei aardig bezig vorig seizoen natuurlijk.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die goal tegen Atlético moet natuurlijk op naam komen van de grensrechter .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zo heeft iedere spits natuurlijk wel zijn momentjes. Net zo als iedereen weleens onterecht wordt afgevlagd.

Dat was voor Atletico erg vervelend, maar voor deze discussie niet zo heel erg van belang.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

Ik schaar Real dan niet bij de favorieten. Lyon zullen ze nog wel verslaan, maar in de volgende ronde is het exit, denk ik.

Real Madrid gaat Lyon zeker niet verslaan. Lyon heeft de laatste 5 jaar betere resultaten behaald dan genoemde vergane glorie.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

significantie 0,0 zou otherfool zeggen.

Zeker omdat Real nu een volledig nieuw elftal heeft.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is toch juist een extra argument voor Lyon. Zij beschikken in tegenstelling tot de Koninklijken over een op elkaar ingespeeld elftal.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Zit net naar de herhaling van VI te kijken. Derksen heeft helemaal gelijk als ie zegt dat Jol gewoon zijn publiek minacht door 2e of 3e keus op te stellen. Die gasten betalen 40 euro voor het goedkoopste kaartje. En dan die gast van Jiskefet. Ajax bloeit helemaal op als ze tegen teams als Arsenal moeten. Dan worden ze niet net als Twente en AZ helemaal weggetikt. Echt waar. Ze blijven arrogant. Dit Ajax gaat er tegen Arsenal ook gigantisch af.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ben ik niet met je eens. Bv Ronaldo en Xavi Alonso hebben laten zien dat een goeie voetballer "gewoon"meteen mee kan draaien, zonder aanloopperiode.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat elke Ajax aanhanger op deze site weet dat Ajax op dit moment niet is opgewassen tegen Arsenal. Die wedstrijd zal voorlopig echter niet plaatsvinden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Vascago schreef:

Zit net naar de herhaling van VI te kijken. Derksen heeft helemaal gelijk als ie zegt dat Jol gewoon zijn publiek minacht door 2e of 3e keus op te stellen. Die gasten betalen 40 euro voor het goedkoopste kaartje. En dan die gast van Jiskefet. Ajax bloeit helemaal op als ze tegen teams als Arsenal moeten. Dan worden ze niet net als Twente en AZ helemaal weggetikt. Echt waar. Ze blijven arrogant. Dit Ajax gaat er tegen Arsenal ook gigantisch af.

Dat vind ik echt flauwekul. Ten eerste geloof ik niet dat de goedkoopste kaartjes 40 Euro waren (rep_robert, A&L ?)en ten tweede is het niet meer dan logisch dat je je twee belangrijkste spelers spaart als ze lichte klachten hebben en je al geplaatst bent. Als ze wel hadden gespeeld en geblesserd waren geraakt, dat had pas minachting van je publiek geweest. Bovendien hebben we nu prima kunnen testen wat de tweede garnituur waard is; weinig dus.

Derksen is vaak amusant, maar net zo vaak een demagogische zwetser. Mensen zoals jij gaan hem nog napraten ook.

Ennuh: Die gast van jiskefet brengt toch zijn hele leven al satire? Waarom hem dan nu wel serieus nemen en neerzetten als een prototype A|ax supporter. De echte supporters weten wel hoe de vork in de steel zit en hebben geen enkele reden om arrogant te zijn momenteel.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Als ze lichte klachten hebben waarom brengt Jol ze dan wel de laatste 10 minuten. Dat is toch veel te laat. Dat is niet napraten, maar gewoon de waarheid. En die Suarez krijgt dan ook nog geel. Kan je nog duur komen te staan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Echt teutpraat. Verschillende clubs die al geplaatst waren stelden zelfs elf andere spelers op. En vallen die gele kaarten niet gewoon weg na de groepsfase?

Ik maak me er als ajacied totaal niet druk om, dus dat zouden jij en je vriend Derksen beter ook niet doen. Stemmingmakerij, dat is het enige waar Derksen echt goed in is. Verstand van voetbal na 1970 heeft ie in elk geval niet.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Maar vind je het dan niet jammer dat je nu een zwaardere tegenstander treft, gewoon omdat Ajax niet voluit voor winst is gegaan? Overigens, zo'n nederlaag kan toch ook niet goed zijn voor het moreel van de spelers?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Juventus beschikt zonder enige twijfel over aanzienlijk betere spelers dan Ajax. Voor de bianconeri heeft de Europa League in tegenstelling tot Ajax echter geen enkele waarde. Dat kan in het voordeel van Ajax zijn.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Geen enkele waarde lijkt me overdreven. Een ploeg als Juventus kan het zich niet veroorloven om Europees te schutteren. Om over het financiële aspect nog maar te zwijgen. Willen ze de inkomsten die ze normaalgezien in de CL ontvangen nog enigszins compenseren gaan ze behoorlijk ver moeten doorstoten in de EL.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Maar vind je het dan niet jammer dat je nu een zwaardere tegenstander treft, gewoon omdat Ajax niet voluit voor winst is gegaan? Overigens, zo'n nederlaag kan toch ook niet goed zijn voor het moreel van de spelers?

Nee hoor. Ik vind het prachtig dat Ajax weer eens tegen Juventus gaat spelen. Dat soort wedstrijden zijn toch de mooiste die er bestaan? De illusie dat dit Ajax de Europaleague wint heb ik toch niet, dus dan maar een paar mooie potjes.

En verder ben ik juist blij dat aan het licht is gekomen dat een aantal spelers gewoon niet het vereiste niveau heeft wat Ajax nastreeft. Als Jol een beetje opgelet heeft is een hoop wijzer geworden.

En moraal is zoiets vaags. Na de goeie overwinning tegen Timisoara kreeg Ajax ook op zijn kloten van Utrecht, terwijl toen de moraal juist uitstekend was. Dat zegt me dus niet zoveel eerlijk gezegd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

orbit schreef:

Ook vooral omdat de hier aanwezige 010-ers (hoezo moeten die weer tegen elke wind ingaan) allemaal een harde plasser van Real lijken te krijgen. Maar Real laat eigenlijk al jarenlang zien wat anti-ajax personen Ajax verwijten: bij elkaar kopen werkt niet alleen, kennelijk is er nog wat meer nodig om chemie op het veld te krijgen

Wat heeft het in vredesnaam met 010-ers (Feyenoorders, moeilijk woord hè, met zo'n y erin enzo) te maken? Je zit telkens te verkondigen dat Feyenoorders telkens ajax erbij moeten halen en dan ga je nu, totaal irrelevant, Feyenoord gebruiken bij een discussie van Real Madrid.

O ja, Barcelona is mijn club in Spanje.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vind 010-ers en 020 schrijvers ook zielig, maar dan mag je ook reinbo weleens helpen aanspreken als ie het weer eens over ajakkescieden heeft. Want da's net zo kinderachtig.......

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, spreek mij daar maar eens op aan.

Geef overigens toe dat het kinderachtig is, maar zolang ik er ajaxcieten mee op de kast krijg, blijft 't leuk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.