• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.068 films
  • 12.281 series
  • 34.111 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.301 gebruikers
  • 9.391.679 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik vind 010-ers en 020 schrijvers ook zielig, maar dan mag je ook reinbo weleens aanspreken als ie het weer eens over ajakkescieden heeft. Want da's net zo kinderachtig.......

Klopt. Maar ik het nu over het feit dat Orbit Feyenoorders aanspreekt dat ze ajax in elke discussie erbij betrekken (wat ik nogal mee vind vallen), maar zelf is hij degene die Feyenoord (of Rotterdammers) in elke discussie benoemt, zoals nu weer bij Real Madrid.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Reinbo schreef:

Ja, spreek mij daar maar eens op aan.

Wij hebben het al een aantal keren vriendelijk gevraagd, maar je schijnt het nogal grappig te vinden om er dan juist mee door te gaan. Misschien dat het helpt als je weet dat veel Feyenoorders het ook zielig en kinderachtig gedrag vinden.

Mooi pak trouwens

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Dat vind ik echt flauwekul. Ten eerste geloof ik niet dat de goedkoopste kaartjes 40 Euro waren (rep_robert, A&L ?)

Euhm in de passe partout(3 voor de prijs van 2)kreeg je de goedkoopste wedstrijd gratis, Timisoara.

Kaartje voor VAK410 los tegen Zagbreb waren 30 euro en tegen Anderlecht was het 36 euro. Er zijn maar een paar vakken goedkoper, dus de goedkoopste vakken lagen zo rond de 30 euro. Over het algemeen lag de gemiddelde losse kaartverkoop prijs wel zo rond de 40/50 euro tegen Anderlecht thuis.

Best een schande eigenlijk, vorig seizoen betaalde ik in de Knockout fase tegen Fiorentina en Marseille 32,40 voor een kaartje. Nu betaal je voor Anderlecht thuis in de groepsfase 36 euro. Ik houd mijn hart vast voor Juve thuis

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Maar goed, da's dus (zoals ik al dacht) wel totaal iets anders (25% goedkoper) dan de goedkoopste kaarten 40 euro noemen. Wederom een onwaarheid dus op de boel op te naaien en een onzin jankverhaal op te kunnen hangen voor mijnheer Derksen.

Dat het vrij duur is ben ik natuurlijk met je eens.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Te duur vind ik, niet iedereen is een rijke stinkerd of zo

Plus het feit dat je zo niet eens een stadion vol krijgt. Jol's commentaar na de loting was ook dat hij hoopte op een vol stadion tegen Juve. Zeg dat maar tegen het bestuur die er waarschijnlijk rond de 50 euro voor zal gaan vragen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Ik vind EUR 30,- al schandalig duur voor zo'n wedstrijd. Zeker tegen Anderlecht.

EUR 15,- zijn normale prijzen. Met als duurste kaarten EUR 20,-. Misschien dat het stadion dan ook vol komt. Heb je bijna net zoveel inkomsten.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dat schijnen ze niet te snappen, en je zegt het al ja. Je hebt net zoveel inkomsten, daar bij komt ook nog is het geld bij wat mensen dan meer uitgeven in en rondom het stadion(vreterij, merchandise).

En je hebt een sfeervoller stadion, want 2 lege lange zijdes 2e ring standaard bij elk Europees duel is natuurlijk ook niet iets om trots op te zijn.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Als student zal het inderdaad wel aanpoten zijn om dat steeds te bekostigen. Zeker als je nog bier gaat drinken a 3 euro stuk.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Volgens mij betaal je dat voor een klein biertje in de ArenA

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Zit net naar de herhaling van VI te kijken. Derksen heeft helemaal gelijk als ie zegt dat Jol gewoon zijn publiek minacht door 2e of 3e keus op te stellen. Die gasten betalen 40 euro voor het goedkoopste kaartje. En dan die gast van Jiskefet. Ajax bloeit helemaal op als ze tegen teams als Arsenal moeten. Dan worden ze niet net als Twente en AZ helemaal weggetikt. Echt waar. Ze blijven arrogant. Dit Ajax gaat er tegen Arsenal ook gigantisch af.

"ze" blijven arrogant.. jij ziet ook alleen maar wat je wilt zien he

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Klopt. Maar ik het nu over het feit dat Orbit Feyenoorders aanspreekt dat ze ajax in elke discussie erbij betrekken (wat ik nogal mee vind vallen), maar zelf is hij degene die Feyenoord (of Rotterdammers) in elke discussie benoemt, zoals nu weer bij Real Madrid.

Elke discussie? Wil je dan ook ALLE posts noemen waarin ik dat doe? Lul niet zo slap man, beetje dom stemming maken.. beneden jouw niveau. Bovendien was er enige tijd geleden wel degelijk een discussie over Real waarin diverse Fynorders aangaven voor Real te zijn, waarschijnlijk vanuit hun trieste antipathie tegen Ajax en dus Barcelona

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Als neutraal persoon in de Ajax versus Feyenoord vendetta ontgaat mij de link tussen Ajax en Barcelona volledig. Alleen omdat Johan Cruijff en Johan Neeskens na hun glorietijd bij Ajax naar de Catalaanse trots zijn overgestapt en El Salvador zich jaren later als trainer met het winnen van hun eerste Europacup I helemaal onsterfelijk heeft gemaakt bij de titelverdediger in de Champions League?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kluivert, Boertjes, Bogarde, van Gaal, Overmars.........

Zijn toch wel een aantal namen waar Feyenoorders over het algemeen niet zo gecharmeerd van zijn.

Voor Reinbo was het zelfs reden om in 98 voor Brazilië te zijn.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Noem dat maar "alleen" En raar dat je Rijkaard niet even noemt die de belangrijkste Europese prijs won met Barca slechts een paar jaar geleden.. Vervolgens is het je ontgaan dat Litmanen na Kluivert, Bogarde, Reiziger, Frank en Ronald de Boer daar hebben gespeeld onder bijv. Louis van Gaal. Ik zie wel enige link hoor

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daarmee overtuig je mij niet. Daar kan ik namelijk tegenover zetten dat van der Vaart nog steeds af en toe bij Real Madrid speelt en Sneijder vorig seizoen nog bij de Koninklijken heeft gespeeld. Bij Barcelona is het vergeleken hiermee langer gelden dat daar ex Ajacieden speelden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Liverpool staat alweer achter trouwens, nu bij Portsmouth.

Als dat zo blijft zal er toch weleens reden zijn om Benitez eens een klein schopje te verkopen.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Hele slechte wedstrijd van Liverpool, ook al staan ze met een man minder.

Verliezen van de nummer laatst, zal dit het einde van Benitez zijn?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Rafaëel Benitez heeft uiteraard veel krediet bij The Reds. Ook voor hem zal dit krediet gelet op de pijnlijke uitschakeling in de Champions League en de magere resultaten in de Premier League een keer opraken. Dat moment zou inderdaad wel eens heel dichtbij kunnen zijn.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Heerlijke Bayern show weer bezig btw

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Van Gaal krijgt zijn flair weer helemaal terug. Van Bommel is geschorst en Louis komt met een middenveld met Pranjic-Schweinsteiger-Muller en Robben.

Krijgt otherfool toch gelijk dat je helemaal geen verdedigende middenvelders nodig hebt

Herta BSC is trouwens wel echt een dramatisch elftal.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Iedereen denkt nu dat Bayern München wel even van Fiorentina wint. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

speranza schreef:

Daarmee overtuig je mij niet. Daar kan ik namelijk tegenover zetten dat van der Vaart nog steeds af en toe bij Real Madrid speelt en Sneijder vorig seizoen nog bij de Koninklijken heeft gespeeld. Bij Barcelona is het vergeleken hiermee langer gelden dat daar ex Ajacieden speelden.

Denk dan vooral aan de voetbalfilosofie die Barcelona hanteert na de Cruijff periode, dat komt denk ik wel sterk overheen met het voetbalfilosofie wat Ajax nastreeft(de laatste aantal jaren poging tot nastreven).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

Krijgt otherfool toch gelijk dat je helemaal geen verdedigende middenvelders nodig hebt

Lees je mee, Bert!?!

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

orbit schreef:

Ook vooral omdat de hier aanwezige 010-ers (hoezo moeten die weer tegen elke wind ingaan) allemaal een harde plasser van Real lijken te krijgen.

Volgens mij is de enige Real-liefhebber hier een NEC'er.

Fijne 6-0 overwinning dit weekend trouwens. Zelfs Rafael deed het goed. .

Enige smetje op het weekend was dat Estudiantes de wedstrijd helemaal uit handen gaf. .

kos

• 46715 berichten
  • 8870 stemmen

wavanbuuren schreef:

Van Gaal krijgt zijn flair weer helemaal terug. Van Bommel is geschorst en Louis komt met een middenveld met Pranjic-Schweinsteiger-Muller en Robben.

Schweinsteiger speelde gewoon centraal en Pranjic was ook meer verdedigend.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Wat een prettig voetbal weekend, heel de Engelse top verspeelt punten behalve de 'Gunners' en Feyenoord ademt in Amsterdamse nek!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Barcelona is nu samen met Juventus en Ajax de enige club ter wereld die elk denkbare prijs heeft gewonnen las ik vanmorgen. Knap werk. Mooie beelden ook van een huilende Guardiola.

Was trouwens gister niet erg ontevreden met de aflassingen. Sneeuw, kou, uitduel en Ajax is meestal een dodelijke combinatie.

Ajax wil trouwens Babel een half jaar huren. Tijdje terug was ik er negatief over, maar ik zie hem er nu toch graag wel bij. We zijn aanvallend te voorspelbaar geworden nu Suarez wat minder opvallend speelt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Barcelona is nu samen met Juventus en Ajax de enige club ter wereld die elk denkbare prijs heeft gewonnen las ik vanmorgen. Knap werk. Mooie beelden ook van een huilende Guardiola.

Was trouwens gister niet erg ontevreden met de aflassingen. Sneeuw, kou, uitduel en Ajax is meestal een dodelijke combinatie.

Erg jammer vond ik dat.....

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

(quote)

Schweinsteiger speelde gewoon centraal en Pranjic was ook meer verdedigend.

Pranjic speelde inderdaad wat meer verdedigend, maar dan hou je toch gewoon nog drie zeer aanvallende middenvelders over?

HSV - Werder was trouwens ook een heel leuk sneeuwpotje. Weer een erg sterke Elia!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat zal best. Jullie ook van harte met een ''indrukwekkende'' 1-0 op Willem II in eigen Kuip.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.