- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Ach ontlopen we tenminste wel Liverpool 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou ja, ik vind Pantelic en VdWiel nog de 2 slechtsten denk ik, en dat zijn dan basisspelers. Kijk echt m'n ogen uit, hoe kun je nou in een wedstrijd waarin je eigenlijk niks te verliezen hebt zo dom spelen, dit is amateurisme ten top.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach ontlopen we tenminste wel Liverpool
Ajax-Juventus, ook leuk... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha Aad de Mos die op tv gaat zeggen wat Jol beter moet doen met Ajax. Het moet niet gekker worder

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Inderdaad, wat een gelul van Aad de Mos. Ajax speelt veel georganiseerder al dan vorig seizoen, zit duidelijk wel progressie in. Moet nog beter natuurlijk en deze wedstrijd zegt niks, want er staat nu een middenveld dat nooit speelt.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wel een mooi voorbeeld hoe belangrijk de balans op het middenveld is bij dit Ajax. Donald en de Jong staan positioneel volledig verkeerd.
Anita laat zien dat ie niet goed genoeg is en Urby bevestigd dat die ene week meer een toevalstreffer is geweest. En dan hebben we nog een man van 16 miljoen die op dit moment nog geen 16 cent waard is en een Spaanse verdediger die....ja wat eigenlijk.
0,5 sterren voor dit Ajax.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ga je me nu vertellen dat Sulejmani ook meedoet? 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik had nu wel een camera in de kleedkamer van Ajax willen zien. Denk dat Jol volledig uit zijn plaat gaat 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ga je me nu vertellen dat Sulejmani ook meedoet?
Jazeker. Ik zag hem bij een aftrap eens in beeld komen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Met name de strijd tussen verspringers Lewis en Powell, die een wereldrecord sprong dat nu ook alweer bijna 20 jaar staat... grandioos.
Ja, het wereldrecord dat al te boek stond als onverslaanbaar.. En een paar jaar daarvoor de 100 m tweestrijd Lewis-Johnson met de bekende afloop. Dit jaar trouwens nog flink gebaald dat Bram Som onderuit ging 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat een heerlijke pot
.
Mijn gedacht!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toch voorspel ik nog een gelijkspel voor Ajax. Ik heb zon voorgevoel. En iedereen weet, ik voorspelde die late 1-1 van Standard tegen AZ ook 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik had nu wel een camera in de kleedkamer van Ajax willen zien. Denk dat Jol volledig uit zijn plaat gaat
Welnee, die geeft de sneeuw de schuld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Domme kut van een de Jong. Heb je eens een gigantische kans, knal je hem hoog over.
stinissen (crew films & series)
-
- 23516 berichten
- 77036 stemmen
Drie bepalende spelers eruit en mijn AJAX is gewoon een matig elftal , doet pijn om te zien en de waarheid is hart.
Spelers als De Jong en Donald zijn veel te licht en aardige spelers voor de Jupilerleague.
En Jol heeft een grote fout gemaakt door niet het sterkste elftal op te stellen , wij hebben geen topselectie om spelers in te brengen van een ander niveau of om spelers die straks overbodig zijn en in de 2de helft van de competitie verdwijnen.
En dan kun je wel zeggen we zijn er toch al en het maakt niets uit , JAWEL dit maakt wel uit want dit gaat doorwerken in de competitie, en we staan al een straatlengte achter.
Zonder de Zeeuw , Suarez en Alderwereld zijn we echt niet beter als NEC of Nac.............
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ach, liever deze verliezen en zondag winnen dan andersom. Maar ik denk ook dat dit door gaat werken. Gelukkig is het bijna winterstop.
stinissen (crew films & series)
-
- 23516 berichten
- 77036 stemmen
Deze 11 kunnen door voetballen tot nieuwjaar en dan scoren ze nog niet , het wordt eerder 0-4 ONGELOFELIJK toch in en in triest , plus we laten belangrijke punten liggen en we hebben een naam hoog te houden en niet te vergeten voor de supporters.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach met Demy en Luis loopt het wel weer. Ik ben al niet echt fan van een vd Wiel maar komend weekend lijkt het me goed om ook aan hem een signaal af te geven. Nathaniel Will (of is die een centrale verdediger?) bij de selectie halen, die schijnt echt geweldig te zijn.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik verwacht een 200% gemotiveerd Ajax tegen NAC zondag 
Hoelaat is morgen trouwens de loting voor de knockout.
1-3 btw.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Suarez en Suarez vallen in 
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
ik volg het op exci tv (een post die normaal gezien iedere belg sinds kort kan ontvangen hoor)
Verdomme, die zender heb ik ook. Niet gecheckt vrees ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dit duel is denk ik de slechte pot van Ajax die ik in 5 jaar tijd heb gezien ofzo 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zet hem maar lekker op Eredivisie Live. Twente zal vast beter zijn best doen.
Edit: Hey, RTL zendt Twente ook uit...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wel grappig om te zien, het laatste kwartier de lange bal terwijl je gemiddeld 1 meter 50 bent.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Waarom brengt-ie in Godesnaam nog Suarez en De Zeeuw in 7 minuten voor tijd. Je kon wachten tot er eentje nog tegen geel aanliep en jawel hoor...
Tja Martin, het zal wel de schuld van de UEFA, het dak of de pers zijn, je hebt er vandaag een ouderwets zootje van gemaakt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan Ajax de 16-jarige Lukaku niet gebruiken?

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jol valt goed door de mand inderdaad.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.