• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.293 gebruikers
  • 9.391.387 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Diezelfde Bert vond ik trouwens wel erg politiek correct/saai met zijn antwoorden op oa Douglas.

Wat had ie dan moeten zeggen volgens jou?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ja, net alsof ie gaat zeggen: 'tuurlijk ga ik Douglas bellen!' dat zou wel enorm dom zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik heb het niet gezien aangezien ik dit extreem saaie programma tegenwoordig boycot.

Wie probeerde Borst zwart te maken dan?

VI daalt ook met de week qua niveau, maar zo haal je iig wel je wekelijkse portie cabaret binnen, vooral als Hans Kraai Jr. er ook zit om zwart gemaakt te worden

Borst probeerde Sneijders rol in Oranje er even kapot te maken door te beginnen dat hij volgens verhalen door sommigen niet erg geliefd is. En zoals je Hugo kent draafde hij nogal door en werd hij boos toen Bert dit ontkrachtte.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Wat had ie dan moeten zeggen volgens jou?

Nou, hij was wel positief over dat Douglas in Oranje zou willen spelen maar verder zei hij niks. Hij wilde niet eens bevestigen dat hij Douglas een goede verdediger vind. Ik ben overigens geen fan van naturaliseren van spelers voor Oranje, maar Douglas is absoluut beter dan een Ooijer of Heitinga op centraal achterin. Bert had hem wel meer het gevoel mogen geven dat hij moeite zou doen om hem erbij te halen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Ik had hem zaterdag al gezien in Match of the Day, maar hier nog even de herhaling op vi, wat een schitternd doelpunt van Wigan speler Figueroa: Mooi doelpunt

Verder mooi dat de spanning in de Premier League weer helemaal terug is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Prachtig!

Doet me denken aan Cocu tegen NAC een paar seizoenen terug. Ook van eigen helft, ook met een zon soort lob en ook die was uitgedacht.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dit is een soort van Urby goal tegen AZ, alleen dan van verder weg en vliegt er mooier in, gedachte is wel hetzelfde

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nou, hij was wel positief over dat Douglas in Oranje zou willen spelen maar verder zei hij niks. Hij wilde niet eens bevestigen dat hij Douglas een goede verdediger vind. Ik ben overigens geen fan van naturaliseren van spelers voor Oranje, maar Douglas is absoluut beter dan een Ooijer of Heitinga op centraal achterin. Bert had hem wel meer het gevoel mogen geven dat hij moeite zou doen om hem erbij te halen.

Beter dan Ooijer misschien wel, beter dan Heitinga weet ik niet. Idealitair heb je naast een mandekker als Matthijsen ook een opbouwer en daarin vind ik Douglas nog niet zo sterk. Douglas is een talent, maar nog lang niet zo goed dat hij maar direct in het Nederlands elftal thuis hoort.

Overigens zei Van Marwijk wel dat hij hem al jaren in de gaten houdt en hem steeds foutlozer vindt spelen.

Ik vind het wel goed dat hij Douglas niet zo pusht. Straks krijg je nog zo'n geval als met Ugur Yildirim destijds. Speelde geweldig in de Eredivisie, koos (gekgemaakt door de publieke opinie?) voor het Nederlandse elftal (ipv het Turkse) en raakte vervolgens na 1 vriendschappelijke interland compleet uit beeld. Dat is toch ook een treurig verhaal.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Was inderdaad heel pijnlijk om te zien hoe Hugo Borst zich gedroeg gisteren (en het punt dat hij niet had, maar bleef doordrijven). Het wordt tijd dat ze die man van de televisie afhalen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

herman78 schreef:

Ik vind het wel goed dat hij Douglas niet zo pusht. Straks krijg je nog zo'n geval als met Ugur Yildirim destijds. Speelde geweldig in de Eredivisie, koos (gekgemaakt door de publieke opinie?) voor het Nederlandse elftal (ipv het Turkse) en raakte vervolgens na 1 vriendschappelijke interland compleet uit beeld. Dat is toch ook een treurig verhaal.

Ik zou Yildirim niet met Douglas vergelijken. Douglas heeft meer talent dan de hele komende generatie Nederlandse verdedigers bij elkaar dus die hoeft zich niet echt druk te maken om selectie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Douglas heeft meer talent dan de hele komende generatie Nederlandse verdedigers bij elkaar dus die hoeft zich niet echt druk te maken om selectie.

Onzin. Wel eens gehoord van Jeffrey Bruma?

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

En Yildirim had al een Nederlands paspoort toch? Die moest alleen een keuze maken.

Voor mij is Douglas trouwens een non-issue. Hij komt niet uit Nederland, dus hij hoort niet bij het Nederlands elftal. Als hij al tien jaar in Nederland zou wonen, was het natuurlijk een ander verhaal.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Onzin. Wel eens gehoord van Jeffrey Bruma?

Goed punt, dat is idd een uitzondering.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wegens 'familiale redenen bij de speler’ ... misschien heeft ie nog een redelijk excuus.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik denk het niet herman78. Hij werd er recent geloof ik ook al eens uitgezet door zn gedrag. Bij NEC overigens vorig jaar ook al. Dat soort smoesjes zetten clubs altijd op de site om de speler niet verder te beschadigen. Je mag wel stellen dat Johns carriere erop lijkt te zitten. Van een Engelse middenmoter (Fulham) naar een Nederlandse middenmoter (NEC) naar een Belgische degradatiekandidaat (Roeselaere) en overal kotst men hem uit. Misschien komt hij nog bij Omniworld aan de bak ofzo...

Hij speelde jaren terug nog zelfs 2 interlands voor Oranje. Bizar carriereverloop.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Trouwens, ik heb hier nog niks gelezen over Pepe, de verdediger van Real en Portugal. Schijnt zn banden gescheurd te hebben en moet 6 maanden revalideren. Wat hem dus ook bijna zeker het WK voetbal zal gaan kosten. Lijkt me voor beide teams een forse aderlating. Nou vind ik zowel Real als Portugal kut, dus dat scheelt ... maar toch wel klote voor zon jongen. Mogen wij nog blij zijn dat van Persie er niet meer dan een paar maanden uit gaat liggen en het WK wel zal halen.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ik denk dat Pepe het WK nog wel haalt, maar we zullen zien. Wel een fikse aderlating voor beide ploegen inderdaad.

En waarschijnlijk heb je wel gelijk wat John betreft, maar hij is nog steeds vrij jong als ik me niet vergis (geboortejaar '85 heb ik in mijn hoofd), dus wie weet wat er allemaal nog uitkomt. Al zal het me ook niets verbazen als ie vervroegd op pensioen gaat. Zoals die jongen bij NEC bezig was, sloeg in ieder geval helemaal nergens op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben benieuwd. Over 6 maand is het juni en is het WK al bijna begonnen. En dan is hij net pas weer fit. Maar dat is wat anders dan wedstrijdfit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Opvallend nieuwtje van Johan Derksen. Noord Korea wil Hiddink als coach voor op het WK. Zuid Korea schijnt dit toe te juichen zelfs.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

maar toch wel klote voor zon jongen. .

Niks klote voor zo'n jongen...

Gestoorde vent is het, wat deze actie nog altijd het beste bewijst. YouTube - Pepe kicks player in game.

Je hebt een dozijn spelers in Europa rondlopen die ze wat mij betreft mogen verbannen van de velden. Pepe is daar één van.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik zijn naam hoorde..

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zijn er nog mensen die Agassi hebben gezien tijdens DWDD en Holland Sport? Hele mooie TV en Agassi kwam heel erg sympathiek over. Ik ben ook wel benoeuwd geraakt naat zijn boek moet ik zeggen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan die Agassi niet meer zien moet ik eerlijk zeggen. Die heeft tennisfans jaren bedrogen. Sympathiek kan ik hem niet meer vinden. Agassi is a fluke.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Ik vind dat je wel erg hard bent voor mensen die onzeker zijn over hun haar hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Had me er eigenlijk best op verheugd maar vond het allemaal een beetje tegenvallen. Was enkel een herhaling van wat al eerder bekend was en echt onthullend was het allemaal niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

BoordAppel schreef:

Ik vind dat je wel erg hard bent voor mensen die onzeker zijn over hun haar hoor.

Lollig hoor. Ik had het over zijn doping gebruik.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ja, z'n reputatie heeft wel een knauw gekregen. Een beetje zoals Erik Zabel eigenlijk.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Hij heeft helemaal geen doping gebruikt, alleen crack of zo toch?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.