• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.293 gebruikers
  • 9.391.355 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)

Lol, ook al geknikkerd met Wesley?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Mag Bert wel. Als je Borst zo op de kast krijgt doe je iets goed.

"Je bent gewoon slecht geïnformeerd jonguhh. Je lippen trillen." Heerlijk.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Macmanus schreef:

Vond Borst wel grappig, vond het wel ergens over gaan. Is Snijder echt zo een stumper Ja dus. Gewoon effe hard tegen hard, zie niet in waarom dat opeens niet meer kan zijn toch niet van suiker. Die twee drinken nu rustig een biertje.

Dat Borst kan acteren wil ik best geloven, maar Van Marwijk was daar toch echt oprecht boos.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Fatsoensnormen ghehehe, hij vraagt gewoon door en pas nadat hij slecht geinformeerd werd genoemd werd die wat feller. Denk dat Borst dan ook gewoon gelijk heeft, en Snijder gewoon een irritant ventje is waar over gesproken is. Maar van Marwijk durft dat natuurlijk niet hard op te zeggen, want dan gaat Snijder middelvingers en huilend de bal vasthouden tijdens de training. Leuke televisie, had die het netjes gevraagd lagen we nu allemaal in bed te slapen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Macmanus schreef:

Fatsoensnormen ghehehe

Tja, ik bedenk me toch altijd, Michels zouden ze zo dus echt niet behandelen. Ik zie graag dat ook mensen als Borst normaal doen tegen een bondscoach. Fel mag 'ie zijn, uiteraard, maar wel fatsoenlijk. Dit was gewoon scoren, en daarom praten we erover. Niet omdat het ook maar over iéts ging, want de vraag zou, op welke manier gesteld dan ook, nooit beantwoord worden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Macmanus schreef:

Fatsoensnormen ghehehe, hij vraagt gewoon door en pas nadat hij slecht geinformeerd werd genoemd werd die wat feller. Denk dat Borst dan ook gewoon gelijk heeft, en Snijder gewoon een irritant ventje is waar over gesproken is. Maar van Marwijk durft dat natuurlijk niet hard op te zeggen, want dan gaat Snijder middelvingers en huilend de bal vasthouden tijdens de training. Leuke televisie, had die het netjes gevraagd lagen we nu allemaal in bed te slapen.

Daar gaat het dus niet om. Sneijder zal best irritant zijn af en toe. Zet 25 mensen een tijdje op elkaars lip en je hebt altijd wel een meningsverschil of een ruzietje. Waar het om gaat is dat Borst geen stemming moet maken en zaken op gaat blazen. Als dergelijke verhalen een eigen leven gaan lijden en te groot worden gemaakt, dan kunnen we net zo goed thuis blijven, dat hebben we in 1990 wel gezien. Borst creëert een sfeer en ondermijnt daarmee het gezag van van Marwijk. Dat is onfatsoenlijk en onnodig.

Denk jij dat alle Brazilianen of Fransen allemaal grote vrienden zijn?

Of dat als je zelf drie weken in een hotel gaat zitten met je collega's of studiegenoten, dat er dan niks voorvalt?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ware woorden van de kroonprins hierboven.

Nogal logisch dat er af en toe wat verkeerde woorden vallen als je 25 gasten een paar dagen op elkaars lip zet. Dan hoef je niet van elke mug een olifant te maken.

wavanbuuren schreef:

Dan heb je geen gevoel voor finesse. Van Marwijk was behoorlijk pissed en zal dit waarschijnlijk niet zomaar vergeten. Borst overtrad de fatsoensnormen en dat vond Bert duidelijk ook. Op zo'n moment gaat het niet om de inhoud, maar om het proces.

Inderdaad, de 'discussie' viel al een paar minuten in herhaling door de drammerige toon van Borst, Van Gelder had wel wat eerder mogen ingrijpen. Ik ben op zich wel een fan van Hugo Borst, maar dit sloeg nergens meer op.

Discussie tussen Van Marwijk en Adriaanse was dan wel weer leuk.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoor jullie wel weer als Wesley hem tegen de Brazilianen tegen de touwen schiet Gaat natuurlijk gewoon om het feit dat het een uitstekende voetballer is, als Bert de rest een beetje bewaakt komt het verder helemaal goed. Sympathieke vent trouwens die Van Marwijk, vond het altijd een beetje een kleurloze drol, maar nu kwam hij goed uit de verf, ook in gesprek met Co trouwens. Voor beide opvattingen qua centrum was wel wat te zeggen, en Bert luisterde aandachtig naar Co. Borst is natuurlijk zo'n naar rotterdams zuigertje en dat bleek voor de zoveelste keer, niks nieuws. Van Marwijk zal daar niet van wakker liggen, Borstje des te meer.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Inderdaad, de 'discussie' viel al een paar minuten in herhaling door de drammerige toon van Borst, Van Gelder had wel wat eerder mogen ingrijpen. Ik ben op zich wel een fan van Hugo Borst, maar dit sloeg nergens meer op.

Discussie tussen Van Marwijk en Adriaanse was dan wel weer leuk.

Dat was ook het mooie contrast inderdaad. Kan zo in een cursus communicatie of beïnvloeding worden opgenomen als slecht en goed voorbeeld.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Hangt er van af, of die Bondcoah zou zijn en die Borst slecht geïnformeerd noemt. WTF ben ik echt al 2 posten serieus aan het praten over een spelletje!! Fuck dit, jullie hebben gelijk.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Yup, Bert is wel sympathiek.

En als Wesley ons naar de halve finales schiet, zal ik de eerste zijn die juichend uit zijn stoel schiet. Maar het blijft een etter.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Van Bommel is ook een klootzak, maar dat kan op het veld gunstig uitpakken.. Het gaat niet om het WK goed gedrag natuurlijk

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Macmanus schreef:

Leuke televisie, had die het netjes gevraagd lagen we nu allemaal in bed te slapen.

Groot misverstand.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Ghehe gelukkig ben jij er om het uit de wereld te helpen Als we er heel diep op in zouden gaan kun je never nooit met dat soort zinnetjes aankomen natuurlijk, omdat als je er fel op in gaat je iemand net even dat laat zeggen wat die niet had willen zeggen, maar het kan inderdaad ook visa versa werken door heel lief te zijn zodat die je alles toevertrouwt. Feit is wel dat het vaak leukere televisie oplevert als je fel bent, zie afgelopen week Pauw en Wittenman, Dwdd en Studio Voetbal. Ahh wat leuk ik kan ook nog eens uitleggen waarom ik iets schrijf, nu jij.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond het vervelende TV, had liever Bert en Co nog een kwartiertje langer aangehoord over voetbaltechnische zaken. Of en nu wel of niet over het gedrag van kabouter Wesley is gesproken en of je zo'n gesprek dat al dan niet moet kwalificeren als 'ter discussie staan' vind ik meer iets voor Boulevard.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nou, ik persoonlijk raak zeer snel afgeknapt op discussieprogramma's waarin mensen gewoon maar wat zitten te blaten en willen scoren om het scoren zonder dat er ook maar iets inhoudelijks mee gemoeid is. Sterker nog, het inhoudelijke gaat er meeste ten koste van.

Al helemaal als er wel tafelgasten zijn die iets te melden hebben.

Jij blijft daar misschien mee wakker maar ik zoek dan liever wat nuttigers op.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kos reageert op Macmanus neem ik aan.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Macmanus schreef:

Feit is wel dat het vaak leukere televisie oplevert als je fel bent, zie afgelopen week Pauw en Wittenman, Dwdd en Studio Voetbal. Ahh wat leuk ik kan ook nog eens uitleggen waarom ik iets schrijf, nu jij.

Mja, komt uiteindelijk allemaal voort uit kinderachtig gedoe. Misschien leuk als je sensatiebelust bent, maar ik zie liever andere televisie. Wat dat betreft vond ik het item van DWDD met Sjaak Zwart gedenkwaardiger dan dat met Patricia Paay en Theo Maassen.

En wat P&W betreft: als iemand na anderhalve vraag al zijn kookpunt bereikt (ik neem aan dat je naar Enait verwijst) vind ik dat ook niet leuk. Wel amusant voor even, maar uiteindelijk zie ik liever een goede discussie.

En om terug te komen op Studio Voetbal zie ik er ook niet in wat de kijker ermee op schiet als Hugo Borst koste wat kost zijn gelijk wil halen, terwijl allang duidelijk is dat hij dat niet gaat krijgen.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Deel die mening totaal niet, hij wou iets weten over Wesley en daar kwam geen antwoord op, en Borst werd feller. Dat kun je makkelijk doen als journalist en het pompt zeker leven in de discussie, vind technische zaken vrij zinloos tenzij je in de voetbal werkt, maar iedereen zijn pleziertje verder. Maar daar gaat het niet om, het is een manier om te discussieren en het hangt van beide partijen af hoe veel er geblaat word, hier gingen ze elkaar op een gegeven moment leugenaar noemen, toen werd het minder maar daarvoor probeerde Borst hem gewoon vast te zetten en Bert hield goed stand. Volgende keer beter Borst, leuke televisie gezien. Klaar. Groot misverstand duid erop dat ik het mis heb, nee dit is mijn mening en dat de jouwe, laat volgende keer mijn quote erbuiten en vertel wat je van de uitzending vond.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Macmanus schreef:

nee dit is mijn mening en dat de jouwe, laat volgende keer mijn quote erbuiten en vertel wat je van de uitzending vond.

? Dat heb ik toch gedaan. (of was dit in reactie op Kos?)

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Macmanus schreef:

Groot misverstand duid erop dat ik het mis heb, nee dit is mijn mening en dat de jouwe, laat volgende keer mijn quote erbuiten en vertel wat je van de uitzending vond.

Hoho, groot misverstand dat jij vond dat we anders allemaal in bed lagen ja. Jij bent degene die je mening over anderen gaf ik niet. Dus daarom gaf ik aan dat ik bijvoorbeeld dus niet anders in bed had gelegen.

Dus je kunt beter mijn mening er buiten laten da ik de jouwe lijkt me.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

herman78 schreef:

Mja, komt uiteindelijk allemaal voort uit kinderachtig gedoe. Misschien leuk als je sensatiebelust bent, maar ik zie liever andere televisie.

Ben ik ook zeker sensatie belust, groot misverstand is het pas als je van je zelf denkt dat je dat niet bent. Ben gewoon eerlijk dat het televisie leuker maakt, hoeft zeker niet elke dag, maar studio voetbal is 9 van de 10 keer fatsoenlijk met een vrij normale Borst, DWDD en P&W ook, die paar keren dat het feller sentatievoller is, vind ik vaak leuke televisie. Vreselijk ben ik, zeker een telegraaf, boulevard en pvv stemmer. Nee, dat ben ik niet, maar wel eerlijk.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

? Dat heb ik toch gedaan. (of was dit in reactie op Kos?)

Reactie op Kos, even geen quote's gedaan omdat ik niet wist dat opeens meer MMers zouden meedoen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hugo Borst was gister genant bezig zeg. Dat kan echt niet.

Hugo probeert tegenwoordig veel te veel om te laten zien dat hij goede bronnen zou hebben. Al zou het waar zijn, dan nog ga je niet 1 speler zo demoniseren op tv. Goed gehandeld van Bert. Diezelfde Bert vond ik trouwens wel erg politiek correct/saai met zijn antwoorden op oa Douglas.

Wat ik altijd zo storend aan dat programma vind, is dat ze nooit iemand laten uitpraten. En een beetje echt goede discussie zit er ook weinig in. Toen Adriaanse en van Marwijk het probeerden probeerde van Gelder er weer doorheen te blaten met iets onzinnigs.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hoho, groot misverstand dat jij vond dat we anders allemaal in bed lagen ja. Jij bent degene die je mening over anderen gaf ik niet. Dus daarom gaf ik aan dat ik bijvoorbeeld dus niet anders in bed had gelegen.

Dus je kunt beter mijn mening er buiten laten da ik de jouwe lijkt me.

Touche, zal het de volgende keer meer naar mezelf toe schrijven. Pff had al neergezet gister dat het me allemaal te weinig boeit om er echt op in te gaan. Ik hou ermee op. Discussiëren over voetbalprogramma's ik lijk wel gek. Ik ga een film kijken.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Touche, zal het de volgende keer meer naar mezelf toe schrijven. Pff had al neergezet gister dat het me allemaal te weinig boeit om er echt op in te gaan. Ik hou ermee op. Discussiëren over voetbalprogramma's ik lijk wel gek. Ik ga een film kijken.

Maakt niet uit jongen, zand erover.

(afbeelding) .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Macmanus schreef:

(quote)

Discussiëren over voetbalprogramma's ik lijk wel gek. Ik ga een film kijken.

Waarom? Mensen beoordelen toch ook gewoon tv programma's of ze de inhoud leuk vinden?

Maar doe mij vanavond maar lekker weer Johan Derksen. Inhoudelijk iets minder maar het is vele malen meer entertaimender

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hugo Borst was gister genant bezig zeg. Dat kan echt niet.

Hugo probeert tegenwoordig veel te veel om te laten zien dat hij goede bronnen zou hebben. Al zou het waar zijn, dan nog ga je niet 1 speler zo demoniseren op tv. Goed gehandeld van Bert. Diezelfde Bert vond ik trouwens wel erg politiek correct/saai met zijn antwoorden op oa Douglas.

Wat ik altijd zo storend aan dat programma vind, is dat ze nooit iemand laten uitpraten. En een beetje echt goede discussie zit er ook weinig in. Toen Adriaanse en van Marwijk het probeerden probeerde van Gelder er weer doorheen te blaten met iets onzinnigs.

Ik heb het niet gezien aangezien ik dit extreem saaie programma tegenwoordig boycot.

Wie probeerde Borst zwart te maken dan?

VI daalt ook met de week qua niveau, maar zo haal je iig wel je wekelijkse portie cabaret binnen, vooral als Hans Kraai Jr. er ook zit om zwart gemaakt te worden

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Waarom? Mensen beoordelen toch ook gewoon tv programma's of ze de inhoud leuk vinden?

Maar doe mij vanavond maar lekker weer Johan Derksen. Inhoudelijk iets minder maar het is vele malen meer entertaimender

leave me alone!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Macmanus schreef:

Ben ik ook zeker sensatie belust, groot misverstand is het pas als je van je zelf denkt dat je dat niet bent. Ben gewoon eerlijk dat het televisie leuker maakt, hoeft zeker niet elke dag, maar studio voetbal is 9 van de 10 keer fatsoenlijk met een vrij normale Borst, DWDD en P&W ook, die paar keren dat het feller sentatievoller is, vind ik vaak leuke televisie. Vreselijk ben ik, zeker een telegraaf, boulevard en pvv stemmer. Nee, dat ben ik niet, maar wel eerlijk.

Vreselijk ben je niet hoor.

Ik vind een beetje sensatie ook wel leuk op zijn tijd, maar daar reken ik dat aanvarinkje tussen Borst en Bert niet toe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.