• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.058 films
  • 12.278 series
  • 34.102 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.292 gebruikers
  • 9.391.259 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Lijkt me een goed idee, al snap ik die laatste post van je net nog niet.

PS:

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Italiaanse journalist aangevlogen door woedende Mourinho

Wat een treurige idioot is die man ook zeg. Zei het al vaker. Hij is alleen special in zijn gedrag. Ben benieuwd wanneer zijn teams weer eens special gaan presteren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lijkt me een goed idee, al snap ik die laatste post van je net nog niet.

PS:

Voetbalzone - Meepraten over voetbal. Italiaanse journalist aangevlogen door woedende Mourinho

Wat een treurige idioot is die man ook zeg. Zei het al vaker. Hij is alleen special in zijn gedrag. Ben benieuwd wanneer zijn teams weer eens special gaan presteren.

Ik snap de spellingscontrole van jou ook niet, laten we het daar bij houden.

Mourinho is gek. Maar wel vreemd dat je Louis van Gaal zo bewondert. Ik vind beide personen leuke televisie opleveren, en ze begrijpen beiden "iets" over voetbal. Maar ze kunnen hun arrogantie vaak niet binnen kamers houden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Mourinho gaat veel verder dan van Gaal. Van Gaal is een zelfingenomen man, Mourinho lijkt met een gigantisch persoonlijkheids probleem te kampen.

stinissen (crew films & series)

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik mag toch hopen dat van Marwijk ook oplet en inziet dat deze Schaars niks in Zuid Afrika te zoeken heeft.

Hamdaoui kan AZ wel willen verkopen, maar er zullen weinig clubs een serieus bedrag voor hem op tafel willen leggen, dat gaat ze echt niet lukken zo.

En Henk, geloof me, Schaars en Hamdaoui zijn het echt niet waard om met een rot gevoel naar bed te gaan hoor.

Dan had je beter het gevoel van de oranje klompen van van Gaal vast kunnen houden

Klopt dat was heel erg mooi zijn er verder nog mensen die op de zaterdag avond ook wel eens naar das aktuelle sportstudio kijken op de ZDF??

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Boeit me gelukkig geen hol wat jij denkt. Laten we het daar maar op houden, aangezien jij niet eens wat met de discussie te maken had.

Lekker vriendelijk knul.

Ik heb de discussie gelezen. Verder heb ik allang gezien dat er met jou niet te discussieren valt, aangezien je nog liever de grootste flauwekul verkondigt dan dat je je ongelijk toegeeft. Maar ieder zijn ding.

Wat Mourinho betreft: inderdaad niet zo netjes van hem. Een gigantisch persoonlijkheidsprobleem lijkt me een wat overdreven conclusie, je kent hem niet eens. Bovendien gaat dat dan op ook wel op voor een paar duizend Ajax (en ook Feyenoord en FC Zwolle)-supporters. Zal wel gewoon Zuideuropees temperament in combinatie met wat irritatie zijn geweest.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

stinissen schreef:

zijn er verder nog mensen die op de zaterdag avond ook wel eens naar das aktuelle sportstudio kijken op de ZDF??

Yep, af en toe. Al vind ik het nog steeds jammer dat het Duitse voetbal niet op een publiekelijke toegankelijke Nederlandse zender wordt uitgezonden. Zoals 2 jaar geleden bij RTL5 was ideaal.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nee, maar kijk wel Sportschau om 6 uur. Duitse competitie is heerlijk, zelfs 3de divisie.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

En mijn persoonlijke favoriet St. Pauli doet het erg goed.:) .

hoop trouwens dat ze de schandalige overtreding van De Zeeuw op Burgzorg bespreken bij studio voetbal.

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Yep, af en toe. Al vind ik het nog steeds jammer dat het Duitse voetbal niet op een publiekelijke toegankelijke Nederlandse zender wordt uitgezonden. Zoals 2 jaar geleden bij RTL5 was ideaal.

Gewoon sport 1 nemen zie je alles

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

kos schreef:

Nee, maar kijk wel Sportschau om 6 uur. Duitse competitie is heerlijk, zelfs 3de divisie.

Dat kijk ik ook maar ook de Sportschau , Match of the day , en natuurlijk het nederlandse voetbal, ja ik heb het en sport 1 ook.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Die Belgische keeper heeft trouwens helemaal gelijk. Evenals Co.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

En mijn persoonlijke favoriet St. Pauli doet het erg goed.:) .

hoop trouwens dat ze de schandalige overtreding van De Zeeuw op Burgzorg bespreken bij studio voetbal.

Typisch geval van een rood / groen / zwarte bril dit, met nog eens een anti rood / witte bril er overheen. Een overtreding zoals er 1000 gemaakt worden in een weekend. De Zeeuw kreeg geel en daarmee is de kous meer dan af.

Ik blijf me afvragen waar die frustratie rondom alles wat Ajax is toch vandaan komt bij je.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Tja,da`s gewoon een normale vaststelling hoor. Dat was 3 keer zo rood als die actie van Vleminckx vorige week . De zeeuw komt met 2 benen in en zet het standbeen vast (!) van Burgzorg. De grootste kans op een breuk van alle overtredingen.

Dat weet iedereenndie ooit gevoetbald heeft dus hou op met je gekleurde bril zeg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kan me ook nog een sliding van een NEC'er herinneren ergens in het begin van de wedstrijd met twee benen vooruit op de enkel van Luis, geloof ik.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

Kan me ook nog een sliding van een NEC'er herinneren ergens in het begin van de wedstrijd met twee benen vooruit op de enkel van Luis, geloof ik.

Aan het einde van de 1ste helft was er een vrij harde overtreding op Suarez idd ( na 4 schwalbes overigens)

maar voor geen meter te vergelijken met die van De Zeeuw.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het is jammer dat ik hem niet kan vinden, want je maakt jezelf volslagen belachelijk. Net zoals die 4 zogenaamde schwalbes trouwens. Ik denk dat Burgzorg zo'n 15 overtredingen heeft gemaakt op Suarez gedurende de hele wedstrijd. Puur afbraakvoetbal van hem.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Eensch.

Overigens pijnlijk bij Studio Voetbal; gaat het eens een keer inhoudelijk over voetbal, zitten Jack en Hugo er verveeld bij en willen ze verder naar de volgende onzin-discussie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Idd discussie tussen Adriaanse en Van Marwijk gaat ten minste ergens over.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Stakker die Borst. Inderdaad eindelijk een aardig inhoudelijk gesprek, komt hij zaniken over Yolanthe en Sneijder.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Reinbo schreef:

Idd discussie tussen Adriaanse en Van Marwijk gaat ten minste ergens over.

Tussen Borst en Van Marwijk is het niveau meer welles nietes.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Jokkebrok, je lippen trillen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Idd vervelende provocateur die Borst, al zou ik er zelf niet rouwig om zijn als ze Sneijder thuis laten. Vreselijk persoon.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Reinbo schreef:

Idd vervelende provocateur die Borst, al zou ik er zelf niet rouwig om zijn als ze Sneijder thuis laten. Vreselijk persoon.

Lol, ook al geknikkerd met Wesley?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Gelukkig is van Marwijk geen Mourinho, maar Borst verdiende (uiteraard) gewoon een aantal tikken op z'n smoelwerk, maar dat werkt altijd zo averechts...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

En dan die arrogante blik van hem bij de afkondiging. Wat een idioot.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Bertje had gewoon weg moeten lopen, triest gedrag van die Borst.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Vond Borst wel grappig, vond het wel ergens over gaan. Is Snijder echt zo een stumper Ja dus. Gewoon effe hard tegen hard, zie niet in waarom dat opeens niet meer kan zijn toch niet van suiker. Die twee drinken nu rustig een biertje.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Macmanus schreef:

Vond Borst wel grappig, vond het wel ergens over gaan. Is Snijder echt zo een stumper Ja dus. Gewoon effe hard tegen hard, zie niet in waarom dat opeens niet meer kan zijn toch niet van suiker. Die twee drinken nu rustig een biertje.

Dan heb je geen gevoel voor finesse. Van Marwijk was behoorlijk pissed en zal dit waarschijnlijk niet zomaar vergeten. Borst overtrad de fatsoensnormen en dat vond Bert duidelijk ook. Op zo'n moment gaat het niet om de inhoud, maar om het proces.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.