• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.278 series
  • 34.101 seizoenen
  • 649.346 acteurs
  • 199.292 gebruikers
  • 9.391.214 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jij vraagt regelmatig om die smilie met je onzin. Vandaar.

En je mag ook even vermelden dat je 2x een gelijkspel kon pakken door 2x een enorm opzichte schwalbe van Mols die liefst 2 jaar op rij werd beloond met een late pingel.

Jeetje, stel je niet zo aan man.

Enige wat Rico zegt is dat ze een kans maken te winnen tegen Ajax. Als Ajax kan verliezen van Utrecht dan kunnen ze dat ook best een keer van Feyenoord. Hoef je niet meteen zo in de aanval te gaan en te gaan zeuren over eerdere wedstrijden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Donald is een bijzonder matige voetballer die simpelweg niet goed genoeg is voor Ajax.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Jeetje, stel je niet zo aan man.

Enige wat Rico zegt is dat ze een kans maken te winnen tegen Ajax. Als Ajax kan verliezen van Utrecht dan kunnen ze dat ook best een keer van Feyenoord. Hoef je niet meteen zo in de aanval te gaan en te gaan zeuren over eerdere wedstrijden.

Boeit me gelukkig geen hol wat jij denkt. Laten we het daar maar op houden, aangezien jij niet eens wat met de discussie te maken had.

Ja, je kan altijd verliezen. Cees Cliche is ook van de partij hoor. Jeeeez.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Donald is een bijzonder matige voetballer die simpelweg niet goed genoeg is voor Ajax.

Nog niet voor de basis, maar dat komt nog wel op den duur. Als je trouwens zulke kritiek wil leveren op een speler, vertel me dan ook eens waarom je hem zo matig vind. Want hij wordt over het algemeen toch als erg talentvol gezien. Helaas miste hij heel vorig jaar door een zware blessure, maar hij is sterk teruggekomen.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Boeit me gelukkig geen hol wat jij denkt.

Nou nou zeg. Gewoon een normale reactie van herman en dan reageer je daar zo op. Waar is dat nou voor nodig?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Omdat hij dit wel vaker op zon toon bij mij doet. Heb niet zon zin in weer zon discussie met hem.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hmm ik heb ook wel wat bedenkingen bij Donald, traag en gebrek aan diepgang zijn de belangrijkste. Maar wat hij nu laat zien verbaast me al, ik had vorig seizoen verwacht dat hij er helemaal niet meer zou komen. Dus misschien verbaast hij me nog eens.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Donald is een groot talent. Sterk, atletisch en ook met een goede drang naar voren. Toch is hij nog wel echt minder dan Enoh en Gabri. Die hebben toch nog meer power, diepgang en overzicht. Donald speelde tegen NEC best leuk, maar niet meer dan dat. Dankzij zijn mooie goal viel hij denk ik meer bij je op.

Nee dus, voordat hij scoorde vond ik dat al. Hij viel me sowieso al vaker op. En aangezien ik Enoh en Gabri prutsers vind denk ik dat Donald nu al verder is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Donald is nergens nog beter in dat Gabri of Enoh is. Of jij moet punten zien die ik niet zie?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee dus, voordat hij scoorde vond ik dat al. Hij viel me sowieso al vaker op. En aangezien ik Enoh en Gabri prutsers vind denk ik dat Donald nu al verder is.

Grappig dat je dat zegt, omdat dat (en nog meer) juist type spelers zijn die NEC mist.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Grappig dat je dat zegt, omdat dat (en nog meer) juist type spelers zijn die NEC mist.

Dat is natuurlijk geen vergelijk. Met een 6 keer zo hoog budget had NEC ook wel betere middevelders gehad. (en dan heb ik nog liever Sibum dan Enoh)

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Donald is nergens nog beter in dat Gabri of Enoh is. Of jij moet punten zien die ik niet zie?

Dat denk ik dan. Net zoals ik i.t.t jou vooraf dacht dat Vermeer een prutser was, Huntelaar niet bij Real zou slagen en Sulejmani niet bij he spel van ajax zou passen bijvoorbeeld. .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Er zijn weinig middenvelders in de eredivisie positioneel zo sterk als Enoh. Daarbij heeft ie een enorm loopvermogen.Daardoor verovert ie enorm veel ballen. Typisch zaken die in een samenvatting niet te zien zijn.

Hij maakt alleen nog wat teveel domme overtredingen, maar ik ga er vanuit dat dat een kwestie van tijd is.

Ik vind Enoh serieus één van de betere Ajacieden dit seizoen.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik heb echt niet alleen samenvattingen gezien. Vind hem juist totaal geen inzicht hebben. Echt een domme voetballer, die bij een kleinere club al een rode kaart of 4 had gehad.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Inderdaad. En Gabri ook alleen is hij helaas erg vaak geblesseerd. Grappig dat hij een prutser word genoemd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

kos schreef:

Ik heb echt niet alleen samenvattingen gezien. Vind hem juist totaal geen inzicht hebben. Echt een domme voetballer, die bij een kleinere club al een rode kaart of 4 had gehad.

Denk je dat omdat ie dan meer moet verdedigen, of omdat kleinere clubs in jouw optiek eerder rood krijgen?

Hoe dan ook, ik voorspel hem over een jaar of twee, drie een transfer naar een goeie Engelse club.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Volgende week NAC - Ajax en Utrecht - Twente, kan nog een mooi uiteinde worden voor Feyenoord. Ben ook benieuwd wie er winterkampioen wordt....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)
Dat denk ik dan. Net zoals ik i.t.t jou vooraf dacht dat Vermeer een prutser was, Huntelaar niet bij Real zou slagen en Sulejmani niet bij he spel van ajax zou passen bijvoorbeeld. .

Vermeer is geen prutser maar ook niet basiswaardig bij Ajax 1 nog. Huntelaar is geslaagd bij Real als je gewoon naar zijn gemiddelde kijkt en met Sulejmani heb je wel gelijk gekregen.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Let maar is op Donald, al zijn 1e passes zijn dramatisch. Hij is echt een slow starter in de wedstrijd. Ben nog niet helemaal overtuigd, maar hij is wel een ideale stand in.

stinissen (crew films & series)

• 23513 berichten
  • 77033 stemmen

Gisteren was het weer zo een dag bina 12 uur voetbal gekeken.

Om 23.00 uur had ik PSV-Az nog niet gezien omdat ik wachte op de ZDF waar voor het eerst Van Gaal te bewonderen was , alleen werd het over twaalfen toen het begon omdat de show daarvoor uit liep.

Maar het was het wachten waard 45 min zeer goede tv met Louis die alle aanvallen afweerde en duidelijk in zijn element was.

Zelf het schieten op de goal ( je weet wel met die gaten) deed hij uitzonderlijk goed vooral omdat hij het eerste schot met de gekregen oranje klompen ( met zijn logo die van het boek) moest nemen daarna scoorde hij eenmaal rechtsonder en een keer linksboven.

Toen dat was afgelopen de heerlijke wedstrijd PSV-AZ gekeken en ik was natuurlijk voor AZ ( is beter voor Ajax) PSV was zeker beter maar goed verdedigen kan ook mooi zijn maar helaas scoorde ze weer en het was de zo veelste 1-0 overwinning (helaas).

Eigenlijk is het een wonder dat het maar 1-0 was want met een Schaars die werkelijk alle snelheid uit de toch al weinige aanvallen van AZ haalde.

En die weer door de mand viel en ga nog maar eens kijken 99% van de ballen terug speelde en dan nog die luie arrogante hond van een Mounir El Hamdaoui die alleen maar bal verlies had ( Advocaat moet hem van het bestuur opstellen omdat dat de eerste speler is die moet verkocht worden) en zich te groot voelde om maar enigzins mee te verdedigen en net op het punt dat hij gewisselt zou worden pakt meneer zijn 2de gele kaart en ik blijf erbij dat dit de druppel was die het voordeel van PSV liet beslissen.

Inmiddels was het half drie en ik ging met een ongenaam gevoel naar bed..........

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik mag toch hopen dat van Marwijk ook oplet en inziet dat deze Schaars niks in Zuid Afrika te zoeken heeft.

Hamdaoui kan AZ wel willen verkopen, maar er zullen weinig clubs een serieus bedrag voor hem op tafel willen leggen, dat gaat ze echt niet lukken zo.

En Henk, geloof me, Schaars en Hamdaoui zijn het echt niet waard om met een rot gevoel naar bed te gaan hoor.

Dan had je beter het gevoel van de oranje klompen van van Gaal vast kunnen houden

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Kijk vanavond naar Studio Voetbal. Daar zit Bert (voor Otherfool Brave Bert) van Marwijk bij als gast.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Boeit me gelukkig geen hol wat jij denkt. Laten we het daar maar op houden, aangezien jij niet eens wat met de discussie te maken had.

Ja, je kan altijd verliezen. Cees Cliche is ook van de partij hoor. Jeeeez.

A&J, je hebt 'm eerlijk verdient:

Was het een discussie? Als een bericht jou niet zint, ga je meteen met smiletjes gooien en teksten als: "dan stopt de discussie" of "boeit me gelukkig geen hol wat jij denkt" of "je lult onzin". Zeer goede argumenten om een discussie te voeren.

Ik denk dat Feyenoord het erg lastig zal krijgen uit bij Utrecht, ajax thuis zal ook lastig zijn, maar Feyenoord moet 100% voor de overwinning gaan. Met een fit team, het Legioen dat er achter gaat staan en een Feyenoord in vorm moet het zeker kunnen lukken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jij ook met je verdiend met een t.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Leraar Nederlands?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nee, dit leer je al op de MAVO.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, dit leer je al op de MAVO.

Haha, heb je MAVO gedaan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je moet ergens beginnen vriend. Ben nu gewoon HBO-er dus ik zie de grap niet echt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Laten we on-topic blijven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.