• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.100 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.291 gebruikers
  • 9.391.203 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

speranza schreef:

FC Twente heeft inderdaad een geweldige wedstrijd gespeeld en meer dan verdiend gewonnen. De inzinking die iedereen hier voorspeld blijft uit.

Als dit al geweldig was, dan hebben ze een aantal wedstrijden hiervoor buitenaards gespeeld. Kom op zeg ... de drie doelpunten waren geen uitgespeelde kansen, maar kwamen voort uit pingels of knullige verdedigingsacties van NAC. Doet niks af aan de overwinning, die al met al verdiend was, maar om het spel nu geweldig te noemen ... Zeker de eerste helft was bijzonder matig.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

De 1ste 20 minuten van de 1ste helft waren erg goed, daarna zakte het tempo wat en kon NAC ook iets gevaarlijker worden en gelijk scoren uit de 1ste kans die ze kregen. 2e helft schakelde Twente weer een stukje hoger en maken ze gewoon 3 prima doelpunten.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

orbit schreef:

Er waren ook kansen voor AZ hoor, het was gewoon een lucky overwinning, iets waar psv al vele jaren goed in is. Had net zo goed brilstand kunnen zijn. Maarja, een lange Zweed kopt even wat hoger en Advocaat staat machteloos.

Je bent aan het ijlen. AZ had twee kansen, PSV heeft er een stuk of 15 gehad.

Het was een mooie wedstrijd met goed spel van PSV. Als je denkt dat er ook maar iets lucky aan was ben je oostindisch blind.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

Ben zelf erg benieuwd of Feyenoord de jaarlijkse dip in februari en maart kan voorkomen. Vorig jaar ging die periode best redelijk.... Maar de 5 jaar daarvoor ging het altijd mis in die maanden.

Inderdaad, lijkt wel een syndroom. En het nieuwe jaar begint gelijk pittig met VVV uit, Ajax, AZ en Utrecht.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Pittige wedstrijden, inderdaad. Toch moet je ze allemaal kunnen winnen. Utrecht uit lijkt me nog de moelijkste wedstrijd.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Ja gisteravond laat in ieder geval zien dat gebroken kan worden met "tradities"

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Pittige wedstrijden, inderdaad. Toch moet je ze allemaal kunnen winnen. Utrecht uit lijkt me nog de moelijkste wedstrijd.

Ik hoor dat elk jaar, dat jullie dit seizoen nu echt eens weer van Ajax gaan winnen

Oja, ik kan maar beter stoppen met hopen dat PSV en Twente punten verspelen. Wat een kutzooi elke week weer zeg. Alle hoop weer vakkundig de nek omgedraaid. PSV in de slotfase en Twente weer terug in de wedstrijd door penalty's...

Heb overigens niks gezien verder want ik zat op een verjaardag dus geen idee of het verdiend was. Maar het is wel frustrerend.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik hoor dat elk jaar, dat jullie dit seizoen nu echt eens weer van Ajax gaan winnen

Over leren lezen gesproken....

Ik heb gezegd dat Feyenoord ze allemaal moet kunnen winnen. Thuis moet Feyenoord gewoon voor winst gaan tegen ajax. Zo makkelijk (op 3 jaar geleden) heeft ajax het ook weer niet in de Kuip. Veel gelijkspellen.

En dat smiletje vond je toch zo denigrerend?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Over leren lezen gesproken....

Ik heb gezegd dat Feyenoord ze allemaal moet kunnen winnen. Thuis moet Feyenoord gewoon voor winst gaan tegen ajax. Zo makkelijk (op 3 jaar geleden) heeft ajax het ook weer niet in de Kuip. Veel gelijkspellen.

En dat smiletje vond je toch zo denigrerend?

Jij vraagt regelmatig om die smilie met je onzin. Vandaar.

En je mag ook even vermelden dat je 2x een gelijkspel kon pakken door 2x een enorm opzichte schwalbe van Mols die liefst 2 jaar op rij werd beloond met een late pingel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik ga niet roepen dat VVV-Venlo in de Koel wel even van Feyenoord gaat winnen. Op Ajax na heeft VVV-Venlo thuis elk team partij kunnen bieden. Er is echter wel een duidelijk kwaliteitsverschil tussen Ajax en Feyenoord. Mario Been zal zijn spelers zeker moeten hoeden voor onderschatting.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Je bent aan het ijlen. AZ had twee kansen, PSV heeft er een stuk of 15 gehad.

Het was een mooie wedstrijd met goed spel van PSV. Als je denkt dat er ook maar iets lucky aan was ben je oostindisch blind.

Allemaal afstandschoten en ruim over zo'n beetje, als jij dat al kansen noemt Ze waren vaker op de helft van de tegenpartij ja.. so what?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Volgend weekeinde wacht ons een hele zware dobber uit tegen Heracles Almelo. Dat team is in Almelo vrijwel onverslaanbaar. Eén punt halen wordt al heel erg moeilijk. Zonder hoop laat Jan van Dijk zijn spelers echter niet eens aan deze wedstrijd beginnen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En je mag ook even vermelden dat je 2x een gelijkspel kon pakken door 2x een enorm opzichte schwalbe van Mols die liefst 2 jaar op rij werd beloond met een late pingel.

Nou nou het is wat, vermeld dan gelijk dat Feyenoord beide keren in de eindfase had moeten beslissen met opgelegde kansen, en zo kun je weer oneindig lang doorgaan over ouwe koeien. Tegen Ajax is moeilijk maar zeker niet kansloos.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4091 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Jij vraagt regelmatig om die smilie met je onzin. Vandaar.

Amen! Als je op deze manier gelijk speelt en het viert alsof je de Champions League vervolgens hebt gewonnen zit er toch echt een steekje los! Als Mols weer voor de schwalbe gaat mogen ze hem persoonlijk een nekschot gaan bezorgen!

Op Ajax na heeft VVV-Venlo thuis elk team partij kunnen bieden. Er is echter wel een duidelijk kwaliteitsverschil tussen Ajax en Feyenoord. Mario Been zal zijn spelers zeker moeten hoeden voor onderschatting.

Die 0-4 overwinning van ons aller Ajax was gewoon geflatteerd hoor. VVV speelde prima voetbal en ik denk als ze zo spelen als tegen ons dat ze Feyenoord zeker wel van de mat kunnen vegen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

speranza schreef:

Op Ajax na heeft VVV-Venlo thuis elk team partij kunnen bieden.

Ook Ajax boden ze goed partij, die 0-4 was bijzonder geflatteerd.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Trouwens opmerkelijk dat Ajax Gabri en Enoh blijf opstellen als je zo'n groeibriljantje als Donald hebt, ik zou ze meteen allebei verkopen voor een appel en een ei.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Donald was juist een van de minsten vrijdagavond, en moet je je voorstellen dat niemand echt een aanvaardbaar niveau haalde.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Quido schreef:

Donald was juist een van de minsten vrijdagavond, en moet je je voorstellen dat niemand echt een aanvaardbaar niveau haalde.

Welnee, hele goede speler. Zet zo'n jongen bij Arsenal en laat hem een jaartje aan fysiek werken en een hoger niveau en je hebt een potentiele topper.

Deed me geregeld denken aan een Frank Rijkaard.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Allemaal afstandschoten en ruim over zo'n beetje, als jij dat al kansen noemt Ze waren vaker op de helft van de tegenpartij ja.. so what?

Die afstandsschoten tel ik nog niet eens mee, dan waren het veel meer kansen geweest. Ze hebben bijna de hele wedstrijd op de helft van AZ gespeeld, kregen amper kansen tegen en creëren er zelf een hoop. Dan kan je toch niet van geluk spreken dat de goal valt?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Die afstandsschoten tel ik nog niet eens mee, dan waren het veel meer kansen geweest. Ze hebben bijna de hele wedstrijd op de helft van AZ gespeeld, kregen amper kansen tegen en creëren er zelf een hoop. Dan kan je toch niet van geluk spreken dat de goal valt?

Dat zegt toch ook niemand? Feit is dat er weinig echt uitgespeelde kansen waren en dat we daarom jullie euforische reacties een tikkie overdreven vinden. En nogmaals: Wel een verdiende overwinning op dit zwalkende AZ.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg inderdaad ook niet dat AZ nu zo'n aanspraak had op winst, maar een 0-0tje had de scorende onkunde beter recht gedaan. Mooi uitgespeelde kansen waren er vrijwel niet, op het doelpunt na. De eerste helft vond ik beide ploegen sowieso gelijkwaardig. Na die domme fout van El Hamdaoui werd psv duidelijk wel een maatje te groot.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Nou Arshavin, doe dat kunststukje van vorig seizoen Anfield nog maar een keer!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Dat zou me verbazen. Zijn spel is al maanden niet om aan te zien. Met die aanfluiting in de play-offs met Rusland als absolute dieptepunt.

Ik zie Arsenal wel winnen daar trouwens.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

Niet mee eens, hij is niet elke wedstrijd op zijn best, maar functioneerde uitstekend in de driehoek Febregas - Arshavin - van Persie.

Vorige week in de spits tegen Stoke toonde hij ook weer hoe goed hij was. En hij staat nu ook weer in de spits. Ben benieuwd.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

wavanbuuren schreef:

Dat zegt toch ook niemand?

Jawel, orbit.

orbit schreef:

De eerste helft vond ik beide ploegen sowieso gelijkwaardig

Slechte samenvatting dan. Ook in de eerste helft was PSV veel sterker, al was AZ toen wel wat beter dan na de rust.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met een 1-1 gelijkspel uit tegen Atalanta laat Inter na om te profiteren van de nederlagen van het gehate Milan en Juventus.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Indien er in Rotterdam West geen wonder meer plaatsvindt staat VVV-Venlo op de helft van de competitie op een bijzonder verrassende negende plek. Daar maak ik een hele diepe buiging voor. Nu maar hopen dat we Keisuke Honda nog een half jaar vast weten te houden.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Trouwens opmerkelijk dat Ajax Gabri en Enoh blijf opstellen als je zo'n groeibriljantje als Donald hebt, ik zou ze meteen allebei verkopen voor een appel en een ei.

Donald is een groot talent. Sterk, atletisch en ook met een goede drang naar voren. Toch is hij nog wel echt minder dan Enoh en Gabri. Die hebben toch nog meer power, diepgang en overzicht. Donald speelde tegen NEC best leuk, maar niet meer dan dat. Dankzij zijn mooie goal viel hij denk ik meer bij je op.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Nou nou het is wat, vermeld dan gelijk dat Feyenoord beide keren in de eindfase had moeten beslissen met opgelegde kansen, en zo kun je weer oneindig lang doorgaan over ouwe koeien. Tegen Ajax is moeilijk maar zeker niet kansloos.

Welnee. Vorig jaar ook. Na de 1-2 had Huntelaar een gigantische kans op de 1-3. Hij miste en later werd het 2-2 via die late pingel. Ik ga niet alle kansen noemen. Al mag je wel zeggen dat Feyenoord toen die ene keer via Slory inderdaad de wedstrijd had MOETEN beslissen. Ik lag in een deuk die minuten. Wat een missers.

Maar als je de wedstrijden bekijkt dan is Ajax daar gewoon een paar keer genept. Maargoed, als ik 1-2 achter zou staan tegen Feyenoord en we kunnen gelijk maken via een schwalbe, dan zou ik het ook niet erg vinden. Maar laten we niet doen alsof Feyenoord het Ajax super zwaar maakte.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Respekked schreef:

Niet mee eens, hij is niet elke wedstrijd op zijn best, maar functioneerde uitstekend in de driehoek Febregas - Arshavin - van Persie.

Vorige week in de spits tegen Stoke toonde hij ook weer hoe goed hij was. En hij staat nu ook weer in de spits. Ben benieuwd.

Het zijn er nog geen vier, maar ik zal verder mijn mond houden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.