- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Eens benieuwd of dadelijk weer iedereen van een saai PSV spreekt. Zal wel weer. Mijn visie: oppermachtig, buiten het alleen niet goed uit.[/spoiler.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Het had al zeker 1-0 moeten staan inderdaad. Erg leuke wedstrijd ook.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Affelay trouwens weer briljant. Schaars weer werkelijk niet waar hij moet kijken
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het overwicht van PSV zal spoedig naar het scorebord vertaald worden. Dit team gaat samen met FC Twente een spannende strijd om het kampioenschap uitvechten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nou is dat Schaars wel vaker overkomen dit seizoen. Die man is écht aan een hele bedroevende serie bezig.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Rot es op met dat vreselijke schaatsen:( .
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Moet jij niet naar Valencia - Real Madrid kijken?
In Spanje schaatsen ze over het algemeen niet.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Eindelijk! Loon naar werken. AZ is echt nergens.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nou, niemand verliest punten
Dat Twente maar kampioen mag worden '' mocht Ajax het dus niet worden '' Zou doodziek worden als Eindhoven weer kampioen gaat worden........... 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Niet echt, die goal was toch wel gevallen. Spelbeeld was voor en na de rode kaart exact hetzelfde.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
PSV is een bijzonder professioneel team. Het heeft deze wedstrijd zeer vakkundig naar zich toe getrokken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Niet echt, die goal was toch wel gevallen. Spelbeeld was voor en na de rode kaart exact hetzelfde.
Dat zullen we nooit weten. Mijn gevoel zegt dat AZ een goeie kans had gemaakt op een puntje. Het was immers al de 87 minuut.
Hoe dan ook blijkt El Hamdaoui een irritant mannetje nu het allemaal wat minder gaat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Moreno had er ook drie keer afgestuurd moeten worden in de laatste drie minuten. Advocaat heeft een hoop te doen daar, in Alkmaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
PSV uitstekend alleen komende week eventjes een uurtje oefenen voor Dzudszak, Lazovich en Manolev op voorzetten. Scheelt toch een goal of drie á vier.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
PSV heeft verdiend gewonnen, maar om het uitstekend te noemen heb ik toch wel erg weinig echte kansen gezien.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het is uitstekend om achterin keer op keer de nul te houden. Toivonen scoort vlak voor tijd met een prachtige kopbal en de drie punten blijven weer in Eindhoven.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Je weet dat PSV tegen AZ moest spelen? AZ, de club die altijd tegengoals krijgt in de slotminuten. PSV, de club die wel vaker laat scoort en vrijwel alle thuiswedstrijden met 1-0 wint
. Die goal zat er al de hele wedstrijd aan te komen.
Uitstekende wedstrijd inderdaad. Aanvallend, attractief en verdedigend amper wat weggeven.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je weet dat PSV tegen AZ moest spelen? AZ, de club die altijd tegengoals krijgt in de slotminuten. PSV, de club die wel vaker laat scoort en vrijwel alle thuiswedstrijden met 1-0 wint
. Die goal zat er al de hele wedstrijd aan te komen.
Uitstekende wedstrijd inderdaad. Aanvallend, attractief en verdedigend amper wat weggeven.
Daar heb je een punt 
Maar ik blijf zeggen dat uitstekend spelen ook kansen creëren inhoudt. Ik heb nu wel veel druk gezien, met vooral veel matige voorzetten, veel gekraakte schoten en relatief weinig uitgespeelde kansen gezien het spelbeeld. Als je uitstekend (zoals jullie het noemen) speelt hoor je daar gewoon meer uit te halen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Meer dan drie punten kun je niet halen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Real wint met 2-3 bij Valencia, zonder Ronaldo en Kaka (en met vd Vaart).
Daar zal Barca toch wel stiekem op puntverlies hebben gehoopt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tsja, ieder zijn meug. Daarom is het ook jammer dat "men" er niet aan wil om een apart voetbal forum op te starten. Dan verzuipen de "overigen" wat minder vaak.
Maar ook binnen het voetbal zou ik toch graag eens iets nieuws willen lezen. De oogst van vanavond is ook weer niet je-van-het. Kots-smileys omdat een club een voetbalpotje heeft gewonnen, en iets over 'het vreselijke schaatsen'. Tja...
Nu ja, dat bedoelde ik met dat dit sportforum en ik niet meer compatibel zijn. Ik mis hier gewoon een beetje de sportmind denk ik. Oh en een avondje SBS kijken kan hier gelukkig niet meer want de tv is allangenbreed de deur uit 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Hoe kijk je dan films en sport ? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik heb lekker sport zitten kijken via Ned3.. wat psv betreft was het weer niet overtuigend, maar ja, drie punten. Wie maalt om al die kampioenschappen die met minimaal voetbal zijn gehaald? Jammer dat de mond altijd weer gesnoerd wordt met dezelfde dooie one-liner: de resultaten tellen, het spel niet. Zo is psv al heel vaak als bovenste ge-eindigt. Maar dat mogen we niet meer zeggen. Ik had zelfs respect voor hoe 010 zich weer uit een benarde situatie wist te redden in Friesland. Maar dat kutte spel van psv is echt niet om aan te zien, het is bijna de Serie A. Maar dat zijn we wel van Eindhoven gewend.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik ben nou niet bepaald pro psv, maar volgens mij heb ik in de samenvatting tegen AZ toch aardig wat kansen voor PSV gezien, gewoon een terechte overwinning lijkt me. Alleen jammer dat de goal weer zo laat moet vallen 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er waren ook kansen voor AZ hoor, het was gewoon een lucky overwinning, iets waar psv al vele jaren goed in is. Had net zo goed brilstand kunnen zijn. Maarja, een lange Zweed kopt even wat hoger en Advocaat staat machteloos.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
NAC 0-1 bij Twente voor! Yes! Al zal FCT met dat vieze mazzel van hun toch nog wel winnen. NKufo miste eerder al een penalty na een kwartier.
Meer heb ik er niet op te zeggen, behalve dat de overwinning dik en dik verdiend was. 90 minuten lang beter dan NAC.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
FC Twente heeft inderdaad een geweldige wedstrijd gespeeld en meer dan verdiend gewonnen. De inzinking die iedereen hier voorspeld blijft uit.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mwah, we krijgen nog de tweede helft. Feyenoord stond twee jaar geleden nog gedeeld bovenaan, om uiteindelijk zelfs buiten de top 5 te vallen meen ik. Dus er kan nog veel gebeuren. Maar ik hoop dat Twente het redt, vrees vooral voor het ervaren PSV. In ieder geval heeft de top 4 geen fouten gemaakt, hopelijk verspeeld Utrecht punten.
Ben zelf erg benieuwd of Feyenoord de jaarlijkse dip in februari en maart kan voorkomen. Vorig jaar ging die periode best redelijk.... Maar de 5 jaar daarvoor ging het altijd mis in die maanden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.