- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Ik bedoel dus meer dat zo´n bericht bij voetbalsupporters in koeienletters op de voorpagina staat en bij andere gevallen vaak niet. Dan staat er even een kleine vermelding bij het overige nieuws.
Ben het er verder wel redelijk mee eens in dat geval over de ME wat jij beschrijft, maar de aanwezigheid bij voetbalduels vind ik vaak zeer discutabel.
Gister stonden ze er ook allemaal weer vrolijk bij met hun stoere hoofdjes, waarom?? Geen flauw idee....
Ja dat moet helemaal bizar zijn. Dan zou ik toch maar een kaartje kopen voor een lange zijde en wat minder hard juichen als ik jou was
1x eerder in het hoekje bij de Z-side gezeten,doe ik liever niet weer. Ik houd gewoon van lekker los gaan en hossen 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Daar heb je allicht gelijk in; de luiheid is ook bij mij toegeslagen. In de afgelopen dagen is er gedoe geweest rond het SportGala, de positief geteste maar weer rondrijdende Pechstein, het wereldrecord van Wolf, hebben we een interessant interview met Gesink gehad bij P&W, belchinezen bij Eindhoven enz. enz.
Ik vind al die onderwerpen interessant. Ik post ook weleens wat, maar daar komt dan inderdaad weinig of geen reactie op. Ben het met je eens dat dat jammer is.
En trouwens: Bedankt voor de tip. Ik ga gelijk het interview met Gesink opzoeken, want dat heb ik gemist.
Daar had ook ik best leuke dingetjes op kunnen verzinnen, over de rol van de media, hoe om te gaan met dopinggevallen en gokpraktijken, en te filosoferen over de fysieke limieten van de mens. Nagelaten, maar ook omdat ik weet dat niemand daar hier op zit te wachten. Ik heb hier in het najaar bv wat gepost over de Spartathlon. Nu hoeft niet iedereen dat interessant te vinden hoor (ieder z'n ding), maar niet één reactie in een zaal vol sportfanaten?
Heeft er ook mee te maken dat niet iedereen dagelijks real-time het forum ververst. Soms is het momentum van een eerdere post een beetje vervlogen. Of het staat 12 pagina's terug omdat de A-F discussie verhit is geweest 
Ondertussen worden er pagina's vol geschreven over wie nu toch de grootste miskoop heeft begaan; A of F, en alles wat daar dan weer bijkomt. Ik vind dat geouwehoer ook wel eens aardig, maar het gaat maar door en gaat maar door. Een spandoek bij Ajax - NEC, wat heeft dat met sport te maken? Het doet er allemaal zo weinig toe, vind ik dan.
Tsja, ieder zijn meug. Daarom is het ook jammer dat "men" er niet aan wil om een apart voetbal forum op te starten. Dan verzuipen de "overigen" wat minder vaak.
Op de TV zie je het ook; de NOS raakt de Eredivisie kwijt en wat doen ze? Engels voetbal uitzenden... En dan niet uit sportieve overwegingen (wat verdedigbaar zou zijn) maar omdat er ergens een lullige Nederlander toevallig op de bank zit ofzo. Er worden meer uren in de sportjournaals gevuld met de nieuwe vriendin van Wesley Sneijder en de ingegroeide teennagel van de linksback van SC Cambuur dan wat ik echte sport zou noemen.
Met het risico om als oude sok door te gaan: Dit is helaas één van de vele kenmerken van de vervlakking van de maatschappij. Kijk eens een avondje SBS6. Daar wordt je nog veel triester van.
Je kunt er tegen vechten, maar dat ga je toch niet winnen. Enige oplossing is om de kanalen en programma's (en internetfora) op te zoeken die wel diepgang hebben. Die keer dat er perongeluk wel iets boeiends is te vinden in het sportjournaal, lees ik het wel op teletekst, of hier op het forum ofzo.
Dat is misschien allemaal wel logisch, ik vind het jammer. Nu ja, dat probeerde ik een beetje duidelijk te maken. Let wel; ik heb (zeker!) geen hekel aan voetbal, het is een aangenaam spelletje. Maar dat gedoe erom heen, het stemt me in- en intreurig.
Geloof me: Dat is het niet waard!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Normale politie mensen heb ik niks op tegen. Het provocerende volk wat men ME'ers(en hun leidinggevenden)noemt wel.
Dat is een triest over de paard getild groepje mensen dat met 12 paarden op een rij met een mongool erbovenop door een menigte heen rent en vervolgens met hun stokken in het wilde weg slaan.
Of met een busje door de menigte heen rijdt, zonder rekening te houden dat ze ook iemand zouden kunnen aanrijden.
Daardoor is de klassieker o.a. verkracht, dus jij zou het ook erg moeten vinden Reinbo
Nee hoor, dat de klassieker verkracht is, hebben de supporters zelf voor gezorgd, althans een klein groepje heeft het voor de rest verpest. Ben er trouwens niet rouwig om, zie liever geen Ajaksieden in de Kuip.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ben het met hem eens.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bayern trouwens weer 0-3 voor met de rust.
Onze Louis heeft de wind er aardig onder. Zeker nu Leverkussen weer punten heeft verloren.
Het kan raar lopen in de voetbalwereld.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik bedoel dus meer dat zo´n bericht bij voetbalsupporters in koeienletters op de voorpagina staat en bij andere gevallen vaak niet. Dan staat er even een kleine vermelding bij het overige nieuws.
Mwoah. Hoek van Holland krijgt toch ook een hoop aandacht?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Nee hoor, dat de klassieker verkracht is, hebben de supporters zelf voor gezorgd, althans een klein groepje heeft het voor de rest verpest. Ben er trouwens niet rouwig om, zie liever geen Ajaksieden in de Kuip.
Er was niks aan de hand, het treintje vol ongedierte kwam binnenrijden, er werd over en weer wat gezongen en de ME besloot toen om maar charges uit te gaan voeren. Hoe moeten wij in godsnaam ooit bij die trein kunnen komen? Ben je uberhaupt ooit wel is in de ArenA geweest in het uitvak? Het is namelijk onmogelijk zeg ik je!
Verder ben jij er inderdaad niet rouwig om he...Zou ik ook zijn als ik jou was. Aangezien Ajax vaker in de badkuip heeft gewonnen dan Feyenoord en wij dus vaker wat te vieren hebben dan jullie.
Supporters horen er nou eenmaal bij! Dat kan en mag jij gewoon niet ontkennen, ik heb gemerkt in de ArenA dat je gewoon wat mist bij de klassieker(iemand om uit te lachen)!
De klassieker gaat niet om het voetbal, maar om de hele ambiance eromheen, met supporters van beide clubs. Als jij dit niet snapt heb jij ook niks te zoeken in de Kuip tijdens de klassieker, niet dat het nog een klassieker is, want die is verkracht!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Mwoah. Hoek van Holland krijgt toch ook een hoop aandacht?
Dat is vooral omdat er een dode is gevallen toch? Wat zijn nou de maatregelen die zijn getroffen? Heb jij de burgemeester van Rotterdam al over maatregelen gehoord?
Als het in een voetbalstadion was geweest zag je de burgemeester in elk journaal van schande spreken en melden dat er acties getroffen worden richting die mensen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
[quote]rep_robert schreef:
dat er geen supporters meer mee mogen heeft vooral te maken met de rellen in Rotterdam twee jaar terug. Verder heb ik in De Kuip nooit echt de meerwaarde van supporters van de andere club gezien, je hoort ze toch niet, tenzij ze scoren. En laat ik op zo'n moment daar nu net niet op zitten te wachten. Bovendie wordt tegen Ajax ook nog eens alle vakken erom heen leeg gehouden. Heb dan ook liever een paar duizend extra Feyenoord supporters in de Kuip dan en vak vol Ajaksieden. En nee, bemn nooit in de Arena geweest, en dat wil ik eigenlijk wel zo houden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Je bent er ook niet bepaald welkom.. to say the least.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Treurig als je alleen maar naar 1 club kan kijken en door blinde haat over je rivaal niet eens normaal kan praten (spetie).
En Otherfool, jij bent een voetbalkijker. Ieder ander is hier een voetbalsupporter. Groot verschil aangezien jij dan niks geeft om sfeer, ludieke actie's en het gevoel wat je bij je club hebt.
Ik kan overigens wel best ''genieten'' van een mooie tegengoal bij ons, zolang het maar geen bepalende is 
Zon stift van Landzaat bij Ajax-Feyenoord is prima, omdat het 5-1 werd. Zon knal van Popov bij Ajax-Heerenveen is prima, toch 5-1. Zon vrije trap van die Hongaar van PSV tegen Ajax is kut, want die goals lieten ons verliezen.
PS: Louis wint met Bayern met 1-5 bij Bochum. Die man heeft het volledig terug op de rails! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vast recept: Honda schiet een zwabberbal op goal. Keeper laat hem los en in de rebound is het kassa. Daarna Timisela met mazzel. 2-0 VVV na 25 minuten.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je zat toch in de Koel zei je?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Daar zit timbo_ ook. Hij heeft zijn BlackBerry meegenomen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Aan Jan van Dijk de taak om zijn spelers scherp te houden tijdens de rust. De buit is nog niet binnen. We moeten keihard blijven knokken om de drie punten in Venlo te houden.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Nee zit er uiteindelijk niet. Wilde vanmiddag even kaartje gaan halen was het ineens uitverkocht. Gebeurt zelden - hoewel het er altijd praktisch volle bak is- dat je 's avonds geen kaartjes meer kunt krijgen. Maar ja dat is schaduwzijde van leuk voetbal spelen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Aan Jan van Dijk de taak om zijn spelers scherp te houden tijdens de rust. De buit is nog niet binnen. We moeten keihard blijven knokken om de drie punten in Venlo te houden.
Yep fase na de 2-0 was matig
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Treurig als je alleen maar naar 1 club kan kijken en door blinde haat over je rivaal niet eens normaal kan praten (spetie).
Helemaal terecht, ok ik ben niet positief over Feyenoord, maar ik weet wel dat je voor een klassieker 2 partijen nodig hebt. Zodra er 1 wegvalt houd je gewoon geen klassieker over.
Laat ik het zo stellen Reinbo, stel jou clubbie wint voor de verandering is in de Kuip van Ajax, dan is het toch leuk om ze is lekker te jennen. Het over en weer provoceren hoort er allemaal bij.
Daarbij komt ook nog dat Ajax als enige club een vol uitvak in de Kuip trekt en wederzijds ook zo. Nu krijg je iedere week het troosteloze aanblik van rond de 100 uitsupporters of zo. Geen enkel uitverkocht uitvak in een seizoen. Je zou er echt blij om moeten zijn hoor.
Het feit dat er zoveel buffervakken vrij moeten worden gehouden komt puur dankzij het feit dat Feyenoord niet eens een fatsoenlijk uitvak realiseert in het stadion. Dat kippehokkie daarboven staat bekend als 1 van de slechtste uitvakken in Nederland. Daar moet echt wat aan gedaan worden. Het is in het uitvak ook altijd dringen voor het vak op de 1e ring, omdat niemand in die vissenkom bovenin wil zitten.
Dat is ook slechts weer een drogreden van jou waarom er geen uitsupporters bij zouden mogen zijn.
Ik snap nu eigenlijk je anti-Ajax houding ook niet echt meer zo, is dit kunstmatig gerealiseerd of zo?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oeps, bedoel inderdaad Reinbo 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Oeps, bedoel inderdaad Reinbo
Daar zijn dr hier meer van hoor, ook van jouw cluppie.
Het feit dat er zoveel buffervakken vrij moeten worden gehouden komt puur dankzij het feit dat Feyenoord niet eens een fatsoenlijk uitvak realiseert in het stadion. Dat kippehokkie daarboven staat bekend als 1 van de slechtste uitvakken in Nederland. Daar moet echt wat aan gedaan worden. Het is in het uitvak ook altijd dringen voor het vak op de 1e ring, omdat niemand in die vissenkom bovenin wil zitten.
Bovenste ring is slecht, heb er zelf ook een keer gezeten, maar de 1e ring is een van de beste uitvakken van Nederland. Recht achter het doel, goed zicht, lijnrecht tegenover de Vak S. Beter dan weggepropt worden in een hoek in de meeste andere stadions zoals de arena, ook een vissenkom.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bayern trouwens weer 0-3 voor met de rust.
Onze Louis heeft de wind er aardig onder. Zeker nu Leverkussen weer punten heeft verloren.
Het kan raar lopen in de voetbalwereld.
Dat zat er toch wel aan te komen? De achterstand is nooit echt groot geweest en de (sub)top is enorm breed in Duitsland. Zo raar is dat allemaal niet.
@Otherfool: vooral blijven posten hoor! Ik lees ook liever zo'n Seedorf-discussie of iets over een obscure sport dan het zoveelste Ajax/Feyenoord-verhaal. Wordt een saaie boel hier als er nog meer af gaan haken.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat zat er toch wel aan te komen? De achterstand is nooit echt groot geweest en de (sub)top is enorm breed in Duitsland. Zo raar is dat allemaal niet.
Twee weken geleden stond ie zesde met zes punten achterstand, was ie bijna uitgeschakeld in de CL en wilde iedereen hem weg hebben.
Nu staat ie tweede met twee punten achter, is ie door in de CL en is ie de man
De kans dat dat in twee weken allemaal goed zou vallen was statistisch te verwaarlozen.
Bovendien was het spel tot voor kort ook dramatisch, dus dat het er aan zat te komen vind ik echt onzin.
En als je het echt allemaal aan zag komen had je beter een paar euro in kunnen zetten bij de bookies, dan was je nu rijk geweest.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
NAC 0-1 bij Twente voor! Yes! Al zal FCT met dat vieze mazzel van hun toch nog wel winnen. NKufo miste eerder al een penalty na een kwartier.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
VVV-Venlo heeft de drie punten knap in Venlo weten te houden en klimt naar een prachtige negende plek op de ranglijst.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
slimme verdediger die Leonardo 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Daar zijn dr hier meer van hoor, ook van jouw cluppie.
Bovenste ring is slecht, heb er zelf ook een keer gezeten, maar de 1e ring is een van de beste uitvakken van Nederland. Recht achter het doel, goed zicht, lijnrecht tegenover de Vak S. Beter dan weggepropt worden in een hoek in de meeste andere stadions zoals de arena, ook een vissenkom.
Nouja, je bevestigt ook al wat ik zei ja, dat iedereen ervoor rent om op de 1e ring te komen. Alleen in de kuip heb je een heel klein vakje bovenin met grote plasticen wanden eromheen. Daar worden de uitsupporters over het algemeen in gemikt.
Het uitvak in de ArenA is een hele grote vissenkom, je hebt in principe heel goed uitzicht op het veld hoor(veel minder benauwd dan dat mini vakje in de Kuip). Alleen als er met risicowedstrijden een net hangt is het natuurlijk wat minder, ook een schande dat er voor alle supporters in het stadion roltrappen zijn, behalve voor het uitvak.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Stoch 2x gescoord. Twente 2 penals gekregen??? Weet iemand of ze terecht zijn gegeven?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.