• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.343 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.093 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

- Sfeer is niet zo fantastisch.

- Trouwheid valt mee, want in het hele land zitten de stadions vol.

- Er zitten veel rotte appels tussen, maar de hele tijd naar anderen wijzen dat die ook stout zijn.

- Ze zitten diep in de schulden en zitten bij alles en iedereen om geld te bedelen. Plus weer naar anderen wijzen.

- Makaay = niet zo goed als het legioen denkt(al weet ik niet precies hoe de opinie hier is). Dat cadeautje van Sankoh knalt elke bejaarde er wel in. Precies wat Makaay is, te oud en bejaard!

Maarja, zo gaat het de hele tijd al. Als er iets wordt gezegd wordt er eerst naar anderen gewezen.

Heb ik het serieus over sfeer, gaat er lacherig over gedaan worden en zo. Vraag me af met wat ik te maken heb hier

Ik heb het over de Feyenoorders, die jij benoemt, die zeggen dat Feyenoord de beste is en geen negatief punt kan noemen. Die heb ik niet gezien op dit topic.

En ik zal het maar niet over je argumenten gaan hebben...

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

rep_robert schreef:

VAK410 is bekend in het binnen en buitenland

.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Ajax vanavond al speelt, dus vóór Twente en PSV? Dat past toch helemaal niet in het anti-Ajax beleid van de KNVB? Ik hoop dat Martin dit wel even gaat aankaarten op de persconferentie vanavond.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De KNVB grijpt ook in. Feyenoord moet met een plan komen.

Die schulden zijn er al wat langer hoor, maar geniaal idee om nu met een Plan komen!

Die aankopen zijn geen basissplers en dus hadden ze het geld beter kunnen besteden aan het aflossen van schulden.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

[

Cissé heeft het even moeilijk, maar voegt nog altijd iets toe,

Cissé heeft toch nog altijd een miljoentje of vijf, zes gekost?

Het lijkt me niet dat hij dat met een aardige wedstrijd tegen Roda en één actie tegen AZ heeft waargemaakt. Tot nog toe durf ik hem zelfs een miskoop te noemen, al kan je daar bij een spits pas na anderhalfjaar serieus over oordelen.

Wat mij betreft totaal vergelijkbaar met types als Bieseswar, Slory en Wijnaldum. In die zin vind ik hem juist niet zoveel toevoegen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Cissé heeft nogal aanpassingsproblemen maar dat komt nog wel, erg sterk aan de bal ook. En wat doet Gini in dat rijtje, wat mij betreft het grootste Nederlands talent van dit moment, zijn dip doet daar niets aan af.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Die schulden zijn er al wat langer hoor, maar geniaal idee om nu met een Plan komen!

Die aankopen zijn geen basissplers en dus hadden ze het geld beter kunnen besteden aan het aflossen van schulden.

Als Cissé fit is, staat hij normaal gesproken gewoon in de basis. Als Fernandez niet geblesseerd is, staat hij in de basis. Babovic is zich nu in de basis aan het knokken. Daarnaast kost Babovic Feyenoord niets. En er zijn nogal wat luxe problemen op het middenveld van Feyenoord.

En Feyenoord is al wat langer bezig met een plan, maar eenvoudig is het niet om binnen een jaar alle schulden weg te poetsen.

Er zijn geruchten dat Cissé 5 miljoen heeft gekost, maar ook dat hij maar 2,5 miljoen kostte. Wat de waarheid is, weet ik niet. Misschien ergens in het midden. Punt blijft dat hij door een investeerder is gehaald en Feyenoord ook sportief moet klimmen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Cissé heeft nogal aanpassingsproblemen maar dat komt nog wel, erg sterk aan de bal ook. En wat doet Gini in dat rijtje, wat mij betreft het grootste Nederlands talent van dit moment, zijn dip doet daar niets aan af.

Cissé gaat een stuk beter worden dan een Slory. Wijnaldum is van origine niet eens een buitenspeler en, wat Naomi zegt, een groot talent.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Het gaat mij er om dat Cissé tot nog toe nog niet heeft laten zien beter te zijn dan Bieseswar en Slory, dus dat je die vijf miljoen misschien beter anders had kunnen investeren in wat anders.

Ik noemde Cissé aan het begin van het seizoen al een blindganger en tot nog toe heb ik gelijk, maar zoals ik al zei: Het zou niet eerlijk zijn hem nu al af te serveren (waar we de laatste tijd in Nederland wel erg goed in zijn onder aanvoering van ene mijnheer Derksen en waar zowel Feyenoord als Ajax de laatste jaren wel erg vaak de mist mee zijn ingegaan).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Je kunt van een speler wel zien of er kwaliteit inzit of niet, ook al speelt degene niet goed. Cissé heeft veel in hem, dat kun je zien. Wat Naomi zegt: hij is balvast. Als hij nu nog leert om zich heen te kijken, dan kan hij een zeer nuttige voetballer worden. Kwestie van tijd, zoals je zelf aangeeft.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bij Roda keek ie ook alleen maar naar de grond. Ik waag te betwijfelen of dat er wel uit te krijgen is. Er zijn namelijk wel meer Afrikanen die behoorlijk blind zijn (en blijven).

Bij Ajax roepen ze ook al anderhalf jaar dat Sulejmani wél kwaliteiten heeft, maar voorlopig heeft ie nog geen reet gepresteerd voor zijn 16 miljoen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Als ik Nomak moet geloven (waar is 'ie eigenlijk?), was hij briljant bij Roda.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Achjoh Rep_robert, besteed je tijd niet aan Nicolage Rico. Laat hem lekker in de waan blijven dat het bij Ajax qua sfeer nog net zo kaal en stil is als 10 jaar terug. Tijden veranderen. Bij Ajax wordt het beter en ik vind het juist bij Feyenoord minder worden. Als ik tegenwoordig Feyenoords wedstrijden bekijk (ja, ik zie ze ook wel dankzij eredivisie live) dan is het vaak zat gewoon stil. Zal ook met resultaten de laatste 5 jaar te maken hebben, maar laten we daarom dat Legioen niet heilig verklaren want dat slaat nergens op.

Maar goed, vanavond mag Ajax weer, tegen NEC. Als we winnen leggen we nog een klein beetje druk op PSV-AZ en Twente-NAC. Het zal nodig zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je kunt van een speler wel zien of er kwaliteit inzit of niet, ook al speelt degene niet goed. Cissé heeft veel in hem, dat kun je zien. Wat Naomi zegt: hij is balvast. Als hij nu nog leert om zich heen te kijken, dan kan hij een zeer nuttige voetballer worden. Kwestie van tijd, zoals je zelf aangeeft.

Cisse is een blind paard. Meer niet.

Dat was hij, dat is hij en dat zal hij blijven. Miskoop, zoals ik van de zomer al zei toen de geruchten kwamen dat Feyenoord en Twente hem wilden. Je hebt Biseswar, ook al zon momentenvoetballer, en je haalt Cisse. Logica?

Zeker nu je ook hoort dat er een verlies van bijna 17 miljoen is geleden bij dit seizoen!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Cisse is een blind paard. Meer niet.

Dat was hij, dat is hij en dat zal hij blijven. Miskoop, zoals ik van de zomer al zei toen de geruchten kwamen dat Feyenoord en Twente hem wilden. Je hebt Biseswar, ook al zon momentenvoetballer, en je haalt Cisse. Logica?

Zeker nu je ook hoort dat er een verlies van bijna 17 miljoen is geleden bij dit seizoen!

Vorig seizoen, bedoel je.

En van Suljemani nog steeds niet toegeven dat hij een miskoop is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Vorig seizoen, bedoel je.

En van Suljemani nog steeds niet toegeven dat hij een miskoop is.

Het typeert jou steeds weer. Als je een discussie niet aan kan, ga je maar weer over Ajax beginnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zo zijn er wel meer hier.

Je had ook toe kunnen geven dat Sulejmani inderdaad een miskoop is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik geef het nog niet op maar het gaat wel die kant op met hem ja. Maar hij heeft wel flair, techniek, overzicht en meerwaarde. Alles wat Cisse mist.

Maar nogmaals, het ging hier niet over Sulejmani.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik geef het nog niet op maar het gaat wel die kant op met hem ja. Maar hij heeft wel flair, techniek, overzicht en meerwaarde. Alles wat Cisse mist.

Maar nogmaals, het ging hier niet over Sulejmani.

Ik vind Cissé niet slechter spelen dan Sulejmani. En Cissé kun je nog nog geen half jaar niet afschrijven. Wat een onzin.

Ik heb die dingen ook een beetje gemist bij Sulejmani. Die punten laat hij zeker telkens liggen in Servië?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Achjoh Rep_robert, besteed je tijd niet aan Nicolage Rico.

Dit lees ik nu pas. Dus dan doe jij het maar?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ga de discussie tussen die 2 verder niet aan. Wees jij blij met Cisse, dan vind ik dat prima.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dit lees ik nu pas. Dus dan doe jij het maar?

Ga ik een discussie met je aan over sfeer bij Ajax dan? Nee. Dus beter lezen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ga ik een discussie met je aan over sfeer bij Ajax dan? Nee. Dus beter lezen.

Ik lees exact wat er staat. En is het een gouden oneliner van je geworden?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik lees exact wat er staat. En is het een gouden oneliner van je geworden?

Dan raad ik je aan om eens te proberen of je ook begrijpend kan lezen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dan raad ik je aan om eens te proberen of je ook begrijpend kan lezen.

Leer schrijven en bovenal: te discussiëren met nuttige argumenten.

Maar fijne avond nog. Met hopelijk een winst voor NEC.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Zonder Vleminckx ieder geval. Als we NEC niet meer kunnen pakken in de ArenA dan kunnen we net zo goed stoppen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vind Cissé niet slechter spelen dan Sulejmani. En Cissé kun je nog nog geen half jaar niet afschrijven. Wat een onzin.

Ik heb die dingen ook een beetje gemist bij Sulejmani. Die punten laat hij zeker telkens liggen in Servië?

rep_robert schreef:

Maarja, zo gaat het de hele tijd al. Als er iets wordt gezegd wordt er eerst naar anderen gewezen.

Heb ik het serieus over sfeer, gaat er lacherig over gedaan worden en zo. Vraag me af met wat ik te maken heb hier

Ik ga naar A'dam, mazzels. Hebben jullie ook weer wat rust aan jullie kop

Wel om deze jongen zijn commentaar lachen, terwijl je letterlijk steeds doet wat hij beweert. Toch treurig dat 010 nooit iets anders kan dan het over Ajax hebben in negatieve zin.. echt geboren zeikerds en jankerds die rottedammers

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

En hebben we het al over 17 miljoen schuld gehad?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Nou, zo maar naar de kroeg. Ben benieuwd, vanavond feestje dus komt sowieso goed . Hopelijk houden ze zich een beetje intact voor volgende week, is tig keer belangrijker.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als ik Nomak moet geloven (waar is 'ie eigenlijk?), was hij briljant bij Roda.

Nomak vond dat er met verschillende mensen niet serieus over voetbal valt te praten in dit forum. Maar ja, wat wil je ook als hij Cissé al briljant vindt

Maar nu nog even serieus: Ik vind het wel jammer dat hij hier niet meer komt. Hij gad tenminste nog eens wat ander geluid dan de Ajax - Feyenoord discussie. Niet dat ik het niet leuk vind die te voeren, maar een beetje afwisseling is altijd welkom.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.