- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis ook Don Dijk hier. Had tenminste wat grappige bijdragen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Don Dijk komt wel terug. Ik zal het nog eens vragen. Nu hebben we alleen nog maar Nec-er Kos over... 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Vanavond ben ik ook voor NEC. 
(al komt dat ook een beetje omdat mijn moeder daar fan van is)
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Er zijn er vanavond wel meer voor NEC. En niet vanwege de moeders. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Alles heej is VVV! Om die reden wil ik dat NEC vanavond geen punten haalt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Sulejmani geniet weinig vertrouwen nog. Rommedahl wel, Sulej niet. Jol doet het rustig aan met hem.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Heej?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Alles heej is VVV! Om die reden wil ik dat NEC vanavond geen punten haalt.
Morgenavond maar weer eens een wedstrijdje in het stadion meepikken van de sympathieke Venlose ploeg. Daarna nog even hopen dat PSV - AZ pakt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je bent voor PSV en je bezoekt op de avond van PSV-AZ een duel van VVV?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Okeej. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Even Ajax-NEC samenvatten: ZZzzzzzzz
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Inderdaad, maar toch wakker geschrokken bij een fijne kans van suarez en dan de goal.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
kut schwalbuarez. alleen maar liggen en janken en dan scoor je wel een keer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ga weg Kos. Die Burgzorg schopte hem al 2x onderuit.
En daarna een prachtige lob op de paal vlak voor rust, met gelukkig een minuut later de verdiende 1-0. Al is het een vreselijke wedstrijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
kut schwalbuarez. alleen maar liggen en janken en dan scoor je wel een keer.
Onzin.
Zwak defensief geklungel, dan scoor je wel een keer.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Een zwak Ajax scoort er nog altijd 3 tegen een suf NEC. Gelukkig maar, 3 punten waren hard nodig.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
NEC heeft maar 1 eredivisiewaardige aanvaller en dat is Saïdi. Vloet handhaaft 4-3-3 en dus is de uitslag volledig terecht.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Hij moet het nog laten zien, maar ik heb wel goede hoop op Fejzullahu.
Waarom speelde Enoh trouwens niet? Blessure opgelopen bij Holland Sport? Hij kwam wel sympathiek over daar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Enoh was geschorst. Moet zeggen dat Donald het niet slecht deed. Als de meest defensieve middenvelder verrichte hij nuttig werk, en die ene keer dat hij mee op kwam was het ook meteen raak.
Maar toch liever weer Enoh volgende week.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
NEC schande!
Alleen Saidi en Goossens hadden er zin in.
Maarja het gaat om het hele team en dat was een ramp.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax was bijzonder zwak. Slechtste pot van het jaar, samen met de tweede helft tegen Utrecht dan. Belabberd. Als dit een uitwedstrijd was geweest, maakt niet uit tegen wie, was die hoe dan ook verloren gegaan.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De wedstrijd tegen Roda was ook niet veel beter. Scheelt dat ze hier nog de 3 punten behouden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Maar nu nog even serieus: Ik vind het wel jammer dat hij hier niet meer komt. Hij gad tenminste nog eens wat ander geluid dan de Ajax - Feyenoord discussie.
Ik zou dat eigenlijk geen discussie willen noemen, meer een voorspelbare herhaling van wij-zijn-de-beste achtige oneliners. Wij een miskoop? Haha jullie een grotere. Wij hebben meer publiek. Nee wij. OK maar die van ons zijn luidruchtiger. Nietus! Wellus! En dat dan in een eindeloze cyclus. Snap het nut daarvan niet.
Over voetbal/sport wordt hier sowieso bijna niks zinnigs gezegd. Die geniale stukjes van A&L, a la 'hopelijk 3 punten voor ons en puntverlies voor de concurrenten' zijn bijna nog het meest poëtisch, dat zegt genoeg. Ik mis visie, een prikkelende mening, inhoudelijke kritiek. Scores oplezen kan iedereen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Over voetbal/sport wordt hier sowieso bijna niks zinnigs gezegd. Die geniale stukjes van A&L, a la 'hopelijk 3 punten voor ons en puntverlies voor de concurrenten' zijn bijna nog het meest poëtisch, dat zegt genoeg. Ik mis visie, een prikkelende mening, inhoudelijke kritiek. Scores oplezen kan iedereen.
Doe je best eens, zou ik zeggen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je bent voor PSV en je bezoekt op de avond van PSV-AZ een duel van VVV?
Yep VVV speelt om 18.45 PSV om 20.45. Dus kan de ene in stadion zien en de tweede op eredivisie live.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik ben voor Ajax, maar ga nooit naar de Arena. Iets te ver weg voor mij en dat red ik kwa tijd met mijn werk ook niet. Ben in het verleden wel heel vaak bij de Graafschap en Vitesse geweest, gewoon omdat ik het spelletje wou bekijken dichter in de buurt. Bij Vitesse-Ajax kon ik dan tenminste nog eens mijn cluppie zien spelen of de Graafschap-Ajax. Hier op mm zijn dingen meteen raar. Je bent een clubfanaat of een verrader? Nou ik blijf mijn hele leven in mijn hart Ajax-supporter en als ik weer een potje in het echt wil zien ga ik gewoon weer eens lekker naar De Vijverberg of het Gelredome.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zou dat eigenlijk geen discussie willen noemen, meer een voorspelbare herhaling van wij-zijn-de-beste achtige oneliners. Wij een miskoop? Haha jullie een grotere. Wij hebben meer publiek. Nee wij. OK maar die van ons zijn luidruchtiger. Nietus! Wellus! En dat dan in een eindeloze cyclus. Snap het nut daarvan niet.
Och, je moet voor één van beiden zijn om te kunnen begrijpen dat het soms ook vermakelijk kan zijn om met een rivaal een eindeloze discussie te voeren waarvan je van te voren weet dat je er niet uit gaat komen.
Maar ook ik sta open voor je poëtische bijdragen.
Waarbij ik overigens niet hoop dat je vindt dat bv je inbreng in de Seedorf discussie ver verheven is boven de gemiddelde Ajax - Feyenoord discussie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.