- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wist niet dat Juve ook I Will Survive als goal theme had
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
altijd een leuk gezicht om zo'n keeper naar de stip te zien lopen 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik zie het nog wel zitten met Bayern vanavond.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Slecht geheugen die Buffon, dat ie zich weer op het verkeerde been laat zetten 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb ook gehoord dat als Feyenoord een dienstverband krijgt met Real Madrid dat ze Cristiano Ronaldo naar Rotterdam sturen. Onzin natuurlijk, als Huntelaar naar Nederland zou komen ging ie gewoon naar Ajax. Als je al zo snel iets gaat geloven
.
Inderdaad. Twente kan zoveel willen. Gelukkig heeft Huntelaar ook nog inspraak. Als hij terugkeert, dan zal dat naar Ajax zijn. Maar wedden dat hij gewoon bij Milan blijft en daar ook flink zal scoren.
PS: Van Gaal op weg naar de volgende ronde CL

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daar hoorde ik 1.5 jaar geleden ook dat McClaren naar Twente zou gaan. Toen liep ook iedereen heel hard te lachen, maar het lukte Joop wel. Joop gaat voor het hoogste en dat zullen we weten ook
McClaren heeft geen verleden met welke andere NL club ook. Whats next? Van Bommel wordt door Twente gevolgd? 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Van Bommel speelt echt subliem. Heb hem nog geen bal zien inleveren in tweede helft. Daarbij ook nog eens fantastisch in de onderschepping
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als van Bommel en de Jong blijven spelen als vanavond en zaterdag, dan mag otherfool nog 100x zeggen dat ze niet kunnen voetballen, maar dan staan ze gewoon in het hart in Zuid-Afrika.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heb helaas de 1e helft gemist door werken maar Bayern imponeert in de 2e helft ook zeker. Fanatiek, scherp en goed voetbal. De hand van Louis wordt gelukkig zichtbaar.
PS: Speelde Robben mee of kan hij er nog in komen?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
PS: Van Gaal op weg naar de volgende ronde CL
Ik moet niks hebben van van Gaal maar betrap me er toch op dat ik het hem gun. I'm confused
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik moet niks hebben van van Gaal maar betrap me er toch op dat ik het hem gun. I'm confused
.
Haha, ik heb dat met Bayern. Jarenlang uitgekotst (en als van Gaal er weg is doe ik het weer), maar wat hoop ik dat Louis toch keihard iedereen de mond daar zal snoeren.
Juventus is echt kansloos in de 2e helft. Robben loopt warm zie ik trouwens 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Louis van Gaal 
Heldige 2e helft zeg, niet normaal hoe ze Juventus weg hebben gespeeld. Heeft Louis meteen zijn wraak voor de finale van 1996 tegen Juve.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Net even € 1050,- gewonnen, met dank aan de uitclubs van vanavond 
Verder leuke wedstrijd van Bayern, en terechte overwinning!
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Louis van Gaal. 
Ondertussen beginnen ze toch een aardige reeks op te bouwen. Die Olic is trouwens wel een gave speler zeg; ik mag dat soort Balkan-jongens wel. Mooie karakteristieke kop heeft ie ook. Heb dat liever dan die Gomez en Toni...
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Mag toch wel even gezegd worden dat ze pas in de wedstrijd kwamen na een compleet onterechte strafschop. Schande dat zoiets gegeven wordt. Daarna was het wel erg snel afgelopen met Juventus, toch benieuwd of het anders had kunnen lopen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
onterechte strafschop.
Hoe dan? Hij wordt toch gewoon op zijn benen getackled? Bal was nergens te bekennen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij 1-1 was er nog niets aan de hand voor de oude dame.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Louis van Gaal. 
Ondertussen beginnen ze toch een aardige reeks op te bouwen. Die Olic is trouwens wel een gave speler zeg; ik mag dat soort Balkan-jongens wel. Mooie karakteristieke kop heeft ie ook. Heb dat liever dan die Gomez en Toni...

Er heerst op MM sowieso wel een beetje een Balkan aanhang.
Naomi Watts en Kos heb ik er ook al regelmatig op kunnen betrappen.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Dat komt omdat Otherfool een troll is.
Otherfool is een beetje de Seedorf van deze thread. En in die analogie draag jij een wortelpak. 
Maar, om het dus even voor die jongen op te nemen, hij discussieert goed (zolang er geen woordenboek of definitie wordt bijgehaald dan
), is consistent in zijn mening en plaatst ook nog eens regelmatig filmreviews. Vind dat geen troll-gedrag. Dus een loze beschuldiging.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Mag toch wel even gezegd worden dat ze pas in de wedstrijd kwamen na een compleet onterechte strafschop. Schande dat zoiets gegeven wordt. Daarna was het wel erg snel afgelopen met Juventus, toch benieuwd of het anders had kunnen lopen.
Hadden toen het 1-0 werd al met 0-3 voor moeten staan.
Quaternion
-
- 103 berichten
- 211 stemmen
In de eerste minuten kon Gomez ook vrij doorlopen en werd er onterecht voor buitenspel gefloten. Maar als je naar de kansverhouding kijkt is het een terechte uitslag.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Maar, om het dus even voor die jongen op te nemen, hij discussieert goed (zolang er geen woordenboek of definitie wordt bijgehaald dan
), is consistent in zijn mening en plaatst ook nog eens regelmatig filmreviews. Vind dat geen troll-gedrag. Dus een loze beschuldiging.
Ik heb het over deze thread, met zijn filmreviews is niets mis.
Hij is een erg goede troll want jullie trappen er allemaal in. Hij geeft ook toe dat hij chargeert, een typisch trollkenmerk.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Chelsea mag lekker toch nog niks kopen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.