• 15.995 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.275 series
  • 34.086 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.773 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Liever 1 van der Sar zonder Seedorf dan 10 Seedorfjes en Stekelenburg.

Dat is nou echt een speler(keeper dan) die punten kan halen voor Nederland.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Voor mijn apart worden ze er allebei bijgehaald. Helaas zullen geen van beide naar het WK gaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Denk dat we Seedorf harder nodig hebben dan vd Sar. Stekelenburg keept echt vreselijk goed dit seizoen. Ik denk dat hij niet tot de wereldtop behoort, maar er zijn zat landen in de subtop die met mindere keepers naar het WK komen. Denk aan landen als Duitsland, Engeland, Argentinie, Frankrijk etc om eens wat grote landen te noemen. Dan ben ik toch blij met Steekie.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Respekked schreef:

(quote)

Google/Youtube anders even op wat ouder materiaal van 'De Walrus', dan kun je hem tegenwoordig geen flofkop meer noemen, echt onherkenbaar vet.

(afbeelding)

Respect dat hij enkele tientallen kilo's is kwijtgeraakt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Tering, ik was vergeten dat hij zó dik was. Ik herken hem aan zijn snor en aan zijn foeilelijke kleren. Knap hoe hij die combinaties altijd kan maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Jesus christ, wat een plofkop! Respect voor Johan dat hij dan zoveel afgevallen is zeg!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ten Cate ontslagen bij Panathinaikos.

Hij staat maar een puntje achter op Olympiakos en overwinteren in de EL zal ook wel lukken. Het blijft toch altijd typisch bij dat soort clubs......

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Er zal dan wel iets anders aan de hand zijn.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

(afbeelding)

.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1230 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Henk Ten Cate ook weer clubloos, misschien iets voor AZ?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

En seizoen 10 van The Ultimate Fighter is begonnen. Wat ex NFL spelers, professionele MMA fighters dit seizoen maar de man die echt opvalt is toch: Kimbo Slice! . Na 1 episode is het wat lastig om van elke fighter een goede indruk te hebben maar ik verwacht wel veel van Slice en Simms.

Ook leuk om aartsrivalen Rampage en Rashad tegenover elkaar te zien als coaches. Dit gaat ook nog wel een aantal leuke showdowns en trash talking worden tussen deze twee. Ik ben toch voor Team Rampage, toffe kerel ook. Jammer dat ie zijn eerste bout verliest, wel de meest bloody TUF showdown ever. RTL is goed bezig .

Net gezien. Echt commerciele zooi, inderdaad. En dat gevecht sloeg nergens op. Dat kon je toch geen gevecht noemen? K1 vind ik vele malen mooier.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

K1 vergelijken met TUF is ook erg unfair, kan je beter doen met een UFC bout. Beetje hetzelfde als een performance van Etta James vergelijken met een idols competitor.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Waar het omgaat is dat het gevecht nergens op sloeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En je vergeleek het met K1, wat dus ook nergens op slaat. Zet de top van de K1 tegen een Wanderlei Silva, Frank Mir of een Forrest Griffin, die laten geen spaan heel van die K1 pussies.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ach ja, mijn fout. Ik ben niet zo bekend in de vechtsporten als jij. En K1 is ook een vechtsport, dat recent op de televisie is geweest. Vandaar dat ik gemakkelijk de vergelijking maak.

Maar ik kan niet begrijpen dat je kunt genieten van het gevecht bij TUF.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

AJAXF-SIDE.NL

'FC Twente mogelijke optie voor Huntelaar'

27-11-09

Thuissexcams.nl

De geruchten zoemen al een paar dagen rond in Enschede, maar lijken steeds meer een kern van waarheid te gaan bevatten. FC Twente stelt volgens RTV Oost pogingen in het werk om Klaas-Jan Huntelaar voor een half jaar naar Enschede te halen. De spits komt bij AC Milan bijna niet aan spelen toe, maar wil graag aan spelen toekomen om kans te maken op een plek bij de selectie voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika.

AjaxF-side.NL

Het team van Steve McClaren presteert al boven verwachting dit seizoen, maar met het aantrekken van Huntelaar zal het menig voetballiefhebber verbazen. Voorzitter Joop Munsterman heeft laten weten dat de Twentse club de aanvaller voor een half jaar wil huren. Ook Ajax heeft bij woorden van Martin Jol laten weten dat een terugkeer van Huntelaar met open armen zal worden ontvangen.

Dat Klaas Jan graag weer wedstrijden wil spelen is duidelijk. Een terugkeer naar Ajax lijkt echter op dit moment financieel niet mogelijk. De woorden vandaag van Martin Jol dat het salarishuis te hoog is en dat er spelers moeten vertrekken, zou wel eens een voorteken kunnen zijn dat Ajax ruimte wil maken voor een terugkeer van Huntelaar naar Amsterdam. Nadeel is dat FC Twente het geld er, volgens Ome Joop, wel heeft liggen en het wellicht aan de wensen van Huntelaar kan voldoen. Wij zijn er echter nog steeds van overtuigd dat als Klaas Jan werkelijk eieren voor zijn geld kiest op dit moment om zijn plaats in het Nederlands elftal niet te verliezen, dat hij terug zal keren bij Ajax of bij een andere grote club.

Huntelaar zelf blijft overigens nog steeds hopen op speelminuten bij zijn huidige werkgever AC Milan. Of dat nog gaat gebeuren is echter maar de vraag. Ook afgelopen week in de Champions Leaque wedstrijd tegen Marseille keek Huntelaar de gehele wedstrijd weer toe vanaf de bank. Wat ons betreft kunnen wij het zondag wel één keer doen met Danny Blind als stand-in voor Martin Jol, als die even op zakenreis moet naar Milaan.

Bron: RTV Oost

Zou wat zijn als Joop dat ook nog voor elkaar kan krijgen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Hij schijnt zijn zoon al ingeschreven te hebben op een school in Enschede.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zou toch prachtig zijn als Klaas-Jan Huntelaar FC Twente kampioen maakt voor de ogen van de ajacieden.

Geweldig scenario.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Vascago schreef:

Hij schijnt zijn zoon al ingeschreven te hebben op een school in Enschede.

Zulke geruchten ken ik. Zeker op de fansite van Twente gelezen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ Rico

Ik begrijp het wel. Tuurlijk is het niveau van de gevechten bij TUF, de echte fenomenale gevechten komen ook pas als de echte talenten over zijn. Al laat ik het lijken dat de K1 weinig voorstelt maar dat vind ik ook bij vlagen sensationeel.

TUF is voornamelijk ook wel erg amateuristisch maar dat zijn pro's in wording. Wel in je achterhoofd houden dat hun ervaring bijna nihil is.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Dat weet ik, maar de manier van vechten vind ik gewoon bijzonder zwak. Een houdgreep en proberen in het gezicht te stompen. Het enige spectaculaire was het aantal liters bloed dat vloeide.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben ik met je eens, overall was het ook een zwak gevecht. Abe's zijn groundgame was echt beroerd en Jon ging dus de groundgame aan (logisch met zijn worstelachtergrond) en dan krijg je soms wel saaie gevechten.

Al is het bijna nooit zo eenzijdig, je zou eens een gevecht moeten zien tussen twee standup fighters, dat komt het meest overeen met K1. Ik kan wel genieten van heerlijke BJJ of worstel duels, maar als je vooral van standup fights houdt dan is K1 veel meer jouw ding. Ik wou je mening ook niet ridiculiseren hoor.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Zulke geruchten ken ik. Zeker op de fansite van Twente gelezen?

Nope. Op het werk en eerst begon ik heel hard te lachen, maar die lui bleven doorgaan. En toen heb ik een kameraad gebeld en die had het ook gehoord in de stad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

In de stad.... Ja, wat ze daar zeggen is waar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik heb ook gehoord dat als Feyenoord een dienstverband krijgt met Real Madrid dat ze Cristiano Ronaldo naar Rotterdam sturen. Onzin natuurlijk, als Huntelaar naar Nederland zou komen ging ie gewoon naar Ajax. Als je al zo snel iets gaat geloven .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Henk Ten Cate ook weer clubloos, misschien iets voor AZ?

Is geen plek. Advocaat gaat daar aan de slag en daarna Jans. Kan bijna niet anders.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ambieert Jans geen job in Duitsland? Al zou Jans een hele goede keus zijn, toch wel de coach in Nederland waar i kde hoogste pet van op heb, en Rutten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Reinbo schreef:

In de stad.... Ja, wat ze daar zeggen is waar.

Daar hoorde ik 1.5 jaar geleden ook dat McClaren naar Twente zou gaan. Toen liep ook iedereen heel hard te lachen, maar het lukte Joop wel. Joop gaat voor het hoogste en dat zullen we weten ook

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aandoenlijk hoor die naïviteit in de provincie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.