• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.664 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Pffff wat een matige eerste helft en ik trek ook alles in van ik Over van Bronckhorst zei van de week. Die was ook erg slecht....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat is er aan de hand in Nijmegen lol

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ah, de maandelijkse discussie over het plaatsen van uitslagen zonder spoilertags is weer begonnen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Prachtige wedstrijd in Nijmegen. Jammer dat het niet bij 3-3 bleef. Die Ruiz is trouwens wel een fenomeen aan het worden. Is een heel wat betere duurste aankoop uit de geschiedenis dan die van Ajax

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met uitzondering van de overwinning van Vitesse in Alkmaar hebben de concurrenten van VVV-Venlo dit weekeinde gelukkig veel punten laten liggen. Om die reden ben ik blij Feyenoord de achterstand in de Kuip tegen FC Groningen heeft weten om te buigen in een overwinning en dat FC Twente uiteindelijk toch nog met drie punten uit Nijmegen vertrekt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

eRCee schreef:

Ah, de maandelijkse discussie over het plaatsen van uitslagen zonder spoilertags is weer begonnen.

Ja en de uitkomst is altijd hetzelfde. Overigens ook vandaag weer de nodige mensen die toch overduidelijk in hun berichten aangeven wie er heeft gewonnen of verloren. Heb deze week alleen geen zin om de meld misbruik knop te gaan gebruiken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

@Speranza Erg mooi inderdaad. Nu volgende week zaterdag thuis RKC nog verslaan en dan begint het er heel aardig uit te zien.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Jan van Dijk moet zijn spelers deze week scherp houden. Van onderschatting mag volgend weekeinde in de Koel geen sprake zijn. VVV-Venlo hoeft thuis van geen enkel team te verliezen. Daar staat tegenover dat ze ook tegen de staartclub alle zeilen bij moeten zetten om de drie punten in Venlo te houden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Raar dat zo'n Ajaxcied geen tweede geel krijgt......

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Reinbo schreef:

Raar dat zo'n Ajaxcied geen tweede geel krijgt......

?

Anita was onterecht rood (ofja zijn eerste gele kaart). Waar doel je op?

Edit: de tweede van Enoh bedoel je natuurlijk, die was ik vergeten. Was inderdaad een rode kaart, de scheidsrechter spaarde ons.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Er hadden natuurlijk 2 rode kaarten moeten vallen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Voor Utrecht bedoel je? Ja die actie óp Enoh was zeker rood, die van Van Wolfswinkel betwijfel ik.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Ik vond Nijhuis met zijn gele kaarten trouwens ook erg willekeurig. Als dit nou onze kroonprins is...(onee, dat ben ik zelf )

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Leuke wedstrijd gezien, maar wel een erg jammer resultaat. Rode kaart van Vlemminckx was ook dikke onzin.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Rode kaart van Vlemminckx was ook dikke onzin.

100% mee eens.

Je kunt niet zo maar elke trappende beweging zo zwaar gaan bestraffen. Scheidsrechters letten te weinig op de intenties van spelers. Ik zag een overijverige speler die, al liggende op de grond, een wanhopige maar onschuldige poging deed om de bal te heroveren. Hij is te laat en dat is een overtreding. Maar verre van rood!

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Sorry, maar dat vind ik totale onzin. Hoe kan je zoiets denken? Het was een duidelijke rode kaart. De beste man ligt op de grond, met zijn gezicht weg van de bal, die op de grond ligt!, en trapt op kniehoogte naar achter zonder te kijken! Enige intentie om de bal, die 50 cm lager ligt, te vinden met zo'n beweging lijkt me toch verre van realistisch..

Desalniettemin erg jammer dat NEC geen punten van Twente af kon snoepen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Tja, natrappen, dat is rood...... gewoon dom, net als Babovic, die deed zelfs niemand kwaad.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

De beste man ligt op de grond, met zijn gezicht weg van de bal, die op de grond ligt!, en trapt op kniehoogte naar achter zonder te kijken!

Met de intentie om 'm een rotschop te verkopen? Of 'm te blesseren? Ik denk dat ie nog niet eens een overtreding wilde maken. Het is dom (zeker als je ziet waar het in resulteert) maar het is echt niet iets in de trant van natrappen, een kopstoot geven, met twee benen inkomen etc. Dat jullie dat verschil niet zien. Het is niet erger dan pootje haken.

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Koeman naar Groningen zou wel leuk zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wat een klote eerste helft in de kuip, gelukkig was de tweede helft echt duizend malen beter. Babo zette de toon en qua inzet en agressie zette hij toch wel de toon.Met vlagen geweldige combinaties en zag je toch wel dat deze ploeg met vertrouwen meer dan aardig kan voetballen. Bruins heeft voor mij vanmiddag bewezen dat ie beter maar kan vertrekken en geef Babo maar een contract. Cissé moet toch echt eens van die oogkleppen af, als je die ballen gewoon afgeeft had je er zeker zes gemaakt. En Leerdam had ook weer een meer dan prima invalbeurt.

Snap die opmerking over Vleminkx ook niet zo, duidelijk rood.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat een klote eerste helft in de kuip, gelukkig was de tweede helft echt duizend malen beter. Babo zette de toon en qua inzet en agressie zette hij toch wel de toon.Met vlagen geweldige combinaties en zag je toch wel dat deze ploeg met vertrouwen meer dan aardig kan voetballen. Bruins heeft voor mij vanmiddag bewezen dat ie beter maar kan vertrekken en geef Babo maar een contract. Cissé moet toch echt eens van die oogkleppen af, als je die ballen gewoon afgeeft had je er zeker zes gemaakt. En Leerdam had ook weer een meer dan prima invalbeurt.

Ben het volkomen met je eens, kwam zelf tot deze conclusie:

"Feyenoord's eerste helft was weer eens het slechtste voetbal wat ik in tijden heb gezien. Waarom blijft Been Bruins nou zo steunen? Eens moet dat "vertrouwen" ophouden, vooral als het niks oplevert: en al helemaal als het betekent dat we mét Bruins eigenlijk altijd met 10 man staan.

Been werd het uiteindelijk ook zat (yay), en meneer Luigi wordt in de rust vervangen door oude rot Makaay, en we spelen plots weer met z'n 11'en. En boem, het was meteen weer een stuk leuker. - Nog steeds niet al te best, maar Babovic ontpopte zich enorm (ondanks dat amateuristische shirtje uittrekken), hij was bij vlagen sterk op dat middenveld en Tomasson liet ook weer eens zijn individuele klasse zien. "

Als Babo deze spirit volhoudt en dat niet in het negatieve laat dompelen zoals bij ajax door té geforceerd te spelen, kan het héél leuk worden met hem dit jaar.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lykathea schreef:

"Feyenoord's eerste helft was weer eens het slechtste voetbal wat ik in tijden heb gezien. Waarom blijft Been Bruins nou zo steunen? Eens moet dat "vertrouwen" ophouden, vooral als het niks oplevert: en al helemaal als het betekent dat we mét Bruins eigenlijk altijd met 10 man staan.

Daar sla je de spijker op zijn kop. Met Bruins in het team speel je eigenlijk al met een man minder. Wat een drama is het ook.

Been werd het uiteindelijk ook zat (yay), en meneer Luigi wordt in de rust vervangen door oude rot Makaay, en we spelen plots weer met z'n 11'en. En boem, het was meteen weer een stuk leuker. - Nog steeds niet al te best,

Dat was ik ook even vergeten, ook two thumbs up voor makaay. Van mij mag ie voortaan in de basis staan, Makaay heeft ook nog een uitstekende pass in huis.

maar Babovic ontpopte zich enorm (ondanks dat amateuristische shirtje uittrekken), hij was bij vlagen sterk op dat middenveld en Tomasson liet ook weer eens zijn individuele klasse zien. "Als Babo deze spirit volhoudt en dat niet in het negatieve laat dompelen zoals bij ajax door té geforceerd te spelen, kan het héél leuk worden met hem dit jaar

Ik vind die beleving wel mooi, heb wel een zwak voor dit soort spelers. Babo wou zich toen iets te veel laten zien, was ook tegen Den Bosch maar nu deed hij toch wat hij moest doen, liep ook niet als een kip zonder kop door het veld. Als hij een fout maakte, deed hij ook alles om dat te herstellen. Dat shirtje trekken is wat amateuristisch (was bang dat ie straks nog schlemielig tegen een tweede gele kaart op zou lopen) maar die buiging naar Braamhaar was wel legendarisch . Ook fijne buiging terug van Braamhaar richting Babo .

Ook fijn dat Wijnaldum met vlagen toch weer zijn 'oude' zelf leek, nog niet de oude maar met vertrouwen en als het loopt ziet het er toch goed uit. Nu no geens hopen dat ze nu eens goed gaan beginnen, want die eerste helft was natuurlijk weer dramatisch.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Precies. Soms had 'ie passes waarvan je dacht, kom zeg! Maar zo'n schot van 'm waardoor dat doelpunt viel was toch weer de Wijnaldum met het vertrouwen van weleer. Het kan nog beter, maar het gaat de goede kant op.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Hahaha Jack van Gelder hakte d'r wel erg in vanavond , hij was lekker op dreef met zijn primeurs.

Die bondsvoorzitter van België -die Jack later herkende op een video- die Van Gelder vertelde, dat hij twee weken geleden al wist dat Advocaat naar AZ ging.

Marcel Brands heeft morgen heel wat uit te leggen voor de media.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bovendien niet erg kosjer van Advocaat als het allemaal waar is.

Ik dacht dat het in die wereld een ongeschreven wet was om niet met clubs te praten waar nog "gewoon" een trainer zit?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Wat een verhaal inderdaad. Ze wilden Koeman eigenlijk pas ontslaan na de wedstrijd tegen Standard, maar omdat het Advocaat-verhaal op punt van uitlekken stond hebben ze dat maar wat eerder gedaan. Begreep ik dat nou goed? (heb met een half oog gekeken)

Arme Koeman...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Iemand nog studio voetbal met Rik vd Boog gezien? Blijf hem een uitstekend AD voor Ajax vinden. Helder verhaal, prima uitstraling en ondanks dat we dit seizoen vast geen kampioen lijken te worden ziet de toekomst er wel uitstekend uit met Jol en vd Boog aan het roer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

We gaan alweer over het volgende seizoen praten?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Neu, nog genoeg te doen voor dit seizoen. Europees, beker en ik geef de strijd om plek 1 en anders zeker plek 2 ook niet op. Maar de lange termijnvisie van vd Boog spreekt me wel aan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ja in grote lijnen was ik het ook wel met hem eens, dat we misschien geen kampioen gaan worden is jammer, maar was vooraf ook geen eis. Ik heb het idee dat het publiek ook erg geduldig is, dit is alleen maar gunstig. Misschien blijft het waan-van-de-dag-besturen nu eindelijk weg bij de Arena.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.