• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.262 acteurs
  • 199.282 gebruikers
  • 9.390.670 stemmen

Studio Sport #3

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het ook maar onzin. Wordt gewoon tijd dat je hier spoilerloos kan posten. Iedereen weet dat het hier op voetbal match dagen over de standen gaat. Als iemand dat niet wil weten, waarom bezoek je dan op nota bene Moviemeter net dat ene sport topic op die momenten?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De eerste echt dik verdiende nederlaag van het seizoen. Wat een zwakte na rust, ongelooflijk!. Maar zelfs op basis van de eerste helft heeft Utrecht meer recht op de overwinning dan Ajax. Deur stevig op slot en enkele snelle uitbraken '' al waren die lange halen naar voren 9 uit 10 keer nutteloos'' 2e Helft waren ze in alle opzichten superieur.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Mooi, Feyenoord ook achter. Laat ze maar lekker juichen hier dat Utrecht gewonnen heeft, gevolg is dat ze nu Feyenoord voorbij gaan en volkomen terecht ook.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Alleen als PSV en Twente instorten, kunnen we nog kampioen worden. Vandaag terecht verloren, maar goed het is niet anders. Rare wissels trouwens die van Urby en Issi, maar goed het kan gebeuren het is niet anders. Op de een of andere manier heb ik er nog wel vrede mee omdat er eigenlijk geen excuses zijn.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Gelukkig mag ik zonder spoilers mijn frustratie over het pijnlijke verlies van Inter tegen Juventus uiten. Nu maar hopen dat ze woensdag thuis van Ruben Kazan winnen, zodat ze mogen overwinteren in de Champions League. Dat zal nog een hele opgave zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het ook maar onzin. Wordt gewoon tijd dat je hier spoilerloos kan posten. Iedereen weet dat het hier op voetbal match dagen over de standen gaat. Als iemand dat niet wil weten, waarom bezoek je dan op nota bene Moviemeter net dat ene sport topic op die momenten?

Ik zie het probleem niet. Kleine moeite om enkele berichten even tussen spoilertags te zetten.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

PSV speelt vandaag zonder Bakkal en Affelay bij RKC. Wie weet houdt RKC stand. En Twente moet bij NEC ook vol aan de bak. Het is treurig om zo te praten als Ajacied zijnde, maar je moet wat houvast hebben he. Ik geef nog niks op maar de achtervolging zal wel bijna perfect moeten worden wil je nog kans maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Ik zie het probleem niet. Kleine moeite om enkele berichten even tussen spoilertags te zetten.

Nou, ten 1e kan ik al niks lezen op mijn mobiele foon aangezien je de tekst moet selecteren en dat kan een mobiel niet.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoop niet dat RKC stand houdt. Niet omdat ik iets met PSV heb. Die club moet gewoon op ruime achterstand van VVV-Venlo blijven.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zavo schreef:

Mooi, Feyenoord ook achter. Laat ze maar lekker juichen hier dat Utrecht gewonnen heeft, gevolg is dat ze nu Feyenoord voorbij gaan en volkomen terecht ook.

Hoezo volkomen terecht? Degene met de meeste punten staat terecht boven. Heel simpel. Daarnaast is Feyenoord net bezig. Niet te voorbarig.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo volkomen terecht?

Ik vind Utrecht veel beter voetbal spelen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

Ik hoop niet dat RKC stand houdt. Niet omdat ik iets met PSV heb. Die club moet gewoon op ruime achterstand van VVV-Venlo blijven.

En zo heeft ieder zijn belangen he.

Wat is er trouwens met Honda aan de hand? Toevallig een penalty dit weekend maar verder is hij de laatste periode onopvallend bezig.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Op Musicmeter worden de uitslagen gewoon neergepend, zonder enig commentaar.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daarmee verklap je ongewild al de stand.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat is er trouwens met Honda aan de hand?

Hij spaart zich voor het WK.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Ik vind Utrecht veel beter voetbal spelen.

In het onderlinge duel tussen Feyenoord en Utrecht (0-0), waren ze redelijk gelijkwaardig, met een iets beter Feyenoord - wellicht. Daarnaast speelt Utrecht soms ook beneden peil. Feyenoord heeft te weinig laten zien dat ze goed kunnen voetballen (wel tegen AZ, Twente, etc.). Valt dus wel mee dat Utrecht zoveel beter is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En zo heeft ieder zijn belangen he.

Wat is er trouwens met Honda aan de hand? Toevallig een penalty dit weekend maar verder is hij de laatste periode onopvallend bezig.

Keisuke Honda slaagt er inderdaad al geruime tijd niet meer in zijn stempel op de wedstrijden te drukken. Hij wordt na zijn indrukwekkende start van het seizoen natuurlijk extra in de gaten te gehouden. Dit kan echter onmogelijk de enige reden zijn. Daar blijf ik ook naar gissen. Voordeel is wellicht dat we hem nu makkelijker voor nog een half jaar in Venlo kunnen houden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Was natuurlijk te verwachten. Zo'n terugval is normaal. Zeker als je zo goed begint en je meteen gehyped wordt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Hij spaart zich voor het WK.

Dat zou natuurlijk ook zo maar kunnen. Hij is daar nog lang niet de bepalende speler die hij ondanks zijn mindere vorm nog steeds in Venlo is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Nou, ten 1e kan ik al niks lezen op mijn mobiele foon aangezien je de tekst moet selecteren en dat kan een mobiel niet.

Dan is het dus :

- Enkele users kunnen met hun mobieltje niet volledig mee discussieren in het topic op matchdagen

of

- Enkele users moeten dit topic vrijwel het halve weekend vermijden, een topic wat meer bevat dan alleen voetbal.

Makkelijke keuze lijkt mij. Sorry voor de mensen die via de telefoon moviemeter bezoeken, maar het is niet anders.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Op VI.nl gaat het ook over andere voetbalwedstrijden (van gisteren bijv.), maar daar zie je ook direct de kop van Utrecht-ajax. Gewoon vermijden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zondag is een rustdag. We moeten eigenlijk de televisie, radio en internet uitzetten. Wij zijn zondaars. Amen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Dan is het dus :

- Enkele users kunnen met hun mobieltje niet volledig mee discussieren in het topic op matchdagen

of

- Enkele users moeten dit topic vrijwel het halve weekend vermijden, een topic wat meer bevat dan alleen voetbal.

Makkelijke keuze lijkt mij. Sorry voor de mensen die via de telefoon moviemeter bezoeken, maar het is niet anders.

Nogal logisch dat men in een sport topic, zeker als het de enige op de hele site is, over standen praat. En ik denk dat 95% van de mensen die in dit topic kijken het dan niet erg vinden om de standen te weten. Die paar die het wel erg vinden, die moeten op matchdagen gewoon pas in de avond de boel doorlezen. Jee, wat vreselijk allemaal zeg. En ik vind het wel irritant dat ik met mn telefoon hier geen spoilers kan lezen, net zoals ik het ook irritant vind om elke keer spoilers te moeten selecteren en typen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Op VI.nl gaat het ook over andere voetbalwedstrijden (van gisteren bijv.), maar daar zie je ook direct de kop van Utrecht-ajax. Gewoon vermijden.

Maar de VI richt zich ook alleen op voetbal. Natuurlijk bezoek je die website dan niet. Feit blijft dat hier meer te lezen valt dan voetbal. Uiteindelijk kom je dan weer uit bij die eeuwige discussie om een apart voetbal topic op te zetten, maar daar willen ze hier bij moviemeter niet aan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het is toch de taak, van degenen die de standen pas tijdens Studio Sport willen weten, om deze standen te vermijden? De wedstrijden zijn nu toch bezig? Dit is toch een nieuwssite? Je gaat nu toch ook niet op telekest kijken? Of de radio aanzetten waar sport wordt uitgezonden? Of hebben ze op de radio ook spoilers? Daar gaat het ook over andere sporten. Het is dus niet "onze" taak, maar "jullie" taak om de standen te vermijden.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Het is niet alleen een voetbaltopic natuurlijk. Als ik wil schrijven over de fantastische rit van Hedrick in Calgary moet dat ook kunnen zonder dat ik alle uitslagen/tussenstanden van het voetbal zie. Ik snap het ook niet, kleine moeite toch die spoiler-tags.

Wat Rico zegt over de neutrale supporters kan wel waar zijn; dat gaat wel voor mij op.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Tsja, dat is dan jammer. Hebben die paar users die MovieMeteren via hun telefoon maar even pech.

Nicolage Rico schreef:

Op Musicmeter worden de uitslagen gewoon neergepend, zonder enig commentaar.

Beetje jammer inderdaad, iemand die net doodleuk de tussenstand bij Utrecht - Ajax vermeldt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Honda was gisteren anders weer uitstekend op dreef. Goal, assist en nog een aantal keer iemand vrij voor de goal gezet.

Wat betreft de spoilers. Ik hoef deze zondagmiddag toevallig zelf niet te voetballen maar normaal gesproken wel en wil dan graag even in het studio sport topic kijken of er nog sportnieuws is zonder dat ik de uitslagen meekrijg.

Wat PSV betreft zelden zo'n saaie wedstrijd gezien. Wat is PSV dramatisch

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het is toch de taak, van degenen die de standen pas tijdens Studio Sport willen weten, om deze standen te vermijden? De wedstrijden zijn nu toch bezig? Dit is toch een nieuwssite? Je gaat nu toch ook niet op telekest kijken? Of de radio aanzetten waar sport wordt uitgezonden? Of hebben ze op de radio ook spoilers? Daar gaat het ook over andere sporten. Het is dus niet "onze" taak, maar "jullie" taak om de standen te vermijden.

Wat is nu eigenlijk het probleem? Het is toch geen moeite om even spoilertags te gebruiken? Kost een halve seconde van je tijd en uit het feit dat deze discussie hier regelmatig gevoerd wordt, blijkt wel dat je er een hoop mensen een plezier mee doet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:
Wat PSV betreft zelden zo'n saaie wedstrijd gezien. Wat is PSV dramatisch
Maar dat is juist zo typisch (en wat mij betreft sterk / de kracht van) aan PSV; dat soort wedstrijden winnen ze toch.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Amateurisme ten top. Hou gewoon dat fucking shirt aan Babo, nu sta je meteen op scherp. Lekker handig. - Maar goed, 1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.