- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #3
Studio Sport #3
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ter aanvulling wel als duobaan met Belgie en maar tot het einde van dit seizoen omdat Belgie toch alleen maar oefeninterlands speelt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit is een zeer goede keuze van de geplaagde club uit Alkmaar. Dick Advocaat heeft inmiddels bewezen een zeer goede trainer te zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees dat hij ook in no time zijn herstelde populariteit om zeep gaat helpen. AZ kan immers bij weinigen nog op sympathie rekenen....
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Daar zit wel een mooi 3-partijen belang in om Dembele weer aan het voetballen te krijgen.
Toch zou ik het als advocaat zijnde niet doen. Ik denk dat AZ midden in een ontmanteling zit en dat er weinig eer te behalen valt.
Sowieso een domme keuze van AZ om Koeman er nu uit te knikkeren. Ik ben geen fan van de man, maar dit heeft ie niet verdiend.
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hij verdient ook geen grenzeloos vertrouwen. Misschien is Dembele er wel blij mee.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Na een half uur was het wachten op de 0-1 maar laatste kwartier geeft hoop. Komaan Utrecht
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als ik Belgie was zou ik het niet toestaan. Hij kan beter alle tijd in Belgie stoppen. Bezoek duels van alle Belgen enzo. Als hij AZ coach is dan kan hij in weekenden nauwelijks nog duels bezoeken,
Voor de eredivisie zou Advocaat erbij wel super zijn. Staat toch heerlijk dat grote namen als Jol, Rutten, McClaren en Advocaat hier coachen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Na een half uur was het wachten op de 0-1 maar laatste kwartier geeft hoop. Komaan Utrecht
Ook mijn idee. Ajax had een goed half uur maar Utrecht begint te drukken. Ajax via Aissati een enorme kans en Utrecht via Wolfswinkel. Dit duel moeten we winnen!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ideale loting natuurlijk voor Nederland.
Met name Japan en Denemarken zijn ideale tegenstanders voor Oranje. Spelen redelijk voetballend en open, dat is precies waar het NL elftal van houdt en ze het door kwaliteit kunnen afmaken.
Kameroen is dan wel weer een lastige kluif, echt zo'n team waar NL elftal spelers niet zo op zitten te wachten, heel atletisch en fysiek. Van die middenvelders die Sneijder constant op z'n schenne schoppen en onder het gras duwen enzo.
Wat dat betreft is het een voordeel dat we pas de laatste wedstrijd tegen Kameroen moeten, dan moeten we al 6 punten hebben tegen de andere tegenstanders en kun je mooi je B-tem de wei in sturen tegen die houthakkers.
Daarentegen, als je echt nog punten moet halen in zo'n laatste wedstrijd is Kameroen niet bepaald een fijne tegenstander.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
ik zie ajax nog veel liever verliezen, en daar gaat het nu heel erg op lijken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Over en sluiten voor Ajax. Volgend jaar weer een kans. Nu vol voor Twente supporteren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Speelt Real Madrid nu niet dan?
Of NEC? 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Nee wij moeten straks tegen Twente.
. Op zo'n kuttijd weer.
.
wavanbuuren: ik zou niet weten waarom.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik heb bij Kos altijd het idee dat ie Ajax liever ziet verliezen, dan NEC winnen.....
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nee wij moeten straks tegen Twente.
. Op zo'n kuttijd weer.
.
wavanbuuren: ik zou niet weten waarom.
Omdat iedere bezoeker van dit forum weet welke wedstrijd bezig is en waar jou sympathie (niet) ligt.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Kom nou, zo belangrijk ben ik niet hoor.
.
En je post van 14:12 is grappig maar zeker niet waar kan ik je verzekeren.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Anyway, allemaal niet onverwacht natuurlijk. Het is December, een slecht veld in een lastige uitwedstrijd , het regent en Ajax verliest. Hoe vaak hebben we dat al gezien de afgelopen 10 jaar?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Kom nou, zo belangrijk ben ik niet hoor.
.
En je post van 14:12 is grappig maar zeker niet waar kan ik je verzekeren.
Zorg dan maar eens voor drie punten met NEC vanmiddag 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vraag me trouwens af of er mensen zijn die hier komen en echt pas de uitslag willen weten tijdens Studio Sport. Zijn die mensen hier? En als ze er zijn, kunnen deze mensen het desbetreffende topic niet even vermijden?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben ik het helemaal mee eens. Al is die discussie al een paar keer gevoerd en die hebben we (helaas) verloren.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vraag me trouwens af of er mensen zijn die hier komen en echt pas de uitslag willen weten tijdens Studio Sport. Zijn die mensen hier? En als ze er zijn, kunnen deze mensen het desbetreffende topic niet even vermijden?
Ik soms wel, Studio Sport is veel leuker om te kijken als je de uitslagen nog niet weet. Maar 8 van de 10 keer kan ik mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zeg maar nu maar niet wat ik zou willen zeggen. God(@*#*@*$&&$4domme. Wat een bedroevend Ajax na de rust zeg. Verdiend verloren. Nu maar hopen dat RKC en NEC PSV en Twente wat af kunnen snoepen, anders is onze achterstand wel enorm geworden. Bah.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als iedereen er hier zo over denkt zou dit toch op zijn minst een keer serieus in overweging genomen moeten worden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als ik niet naar de radio zou hebben geluisterd zou ik nu heel nieuwsgierig het bericht van Ajax&Litmanen1 gaan decoderen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik soms wel, Studio Sport is veel leuker om te kijken als je de uitslagen nog niet weet. Maar 8 van de 10 keer kan ik mijn nieuwsgierigheid ook niet bedwingen.
Ik denk dat alleen de neutrale supporter dit kan. Never nooit dat ik de uitslag van Feyenoord pas zie/hoor tijdens Studio Sport. En ik wil ook direct weten wat de concurrenten gedaan hebben. Als je een echte supporter bent, kun je daar toch niet op wachten?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als iedereen er hier zo over denkt zou dit toch op zijn minst een keer serieus in overweging genomen moeten worden.
Zeker de vaste bezoekers. Ik heb vaak het idee dat ik voor de kat z'n *** die spoilers zit te typen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.